quote:Op woensdag 9 september 2020 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik zal je niet meer pesten, als je glütevrij brood gaat eten weer wel.. dat deed je bij mij ook![]()
eerlijk is eerlijk...
Ik eet gluten ik moet zelfs opzoeken waar dat allemaal in zit. Wat ik niet ga doen btwquote:
Dat was ontzettend leuk, vooral hier op Fok!quote:Op woensdag 9 september 2020 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch best wel leuk om naar te kijken. We hebben ook heel wat afgelachen toen.
Waarom?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik let er ook niet op... Soms zie ik wel eens iets glutenvrij.. bv pasta en dan probeer ik het sosm
Een keer glutenvrij brood geprobeerd, omdat er niets anders meer was. Vond het niet te hachelen.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik let er ook niet op... Soms zie ik wel eens iets glutenvrij.. bv pasta en dan probeer ik het sosm
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ontzettend leuk, vooral hier op Fok!
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]En gewoon dag en nacht vette actie of snode plannen
er staat een tip voor je..quote:Op woensdag 9 september 2020 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ontzettend leuk, vooral hier op Fok!
In je poep?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er staat een tip voor je..
Fage Total griekse yogurt mot je hebben... de rest is namaak...
of ''Griekse Stijl''ook een nieuwe term
LOLquote:Op woensdag 9 september 2020 17:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Zou er ook glutenvrije vaseline zijn?
voor in je poep?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Zou er ook glutenvrije vaseline zijn?
Ik bakmeel zit tarwepoeder, dus een nogo, maar er zal vast glutenvrij zelfrijzend bakmeel zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb nog een tip voor Deiyssy trouwens.... van die Griek.... ja ja... écht waar....
Hij maakt tegenwoordig de kaasbroodjes en (vega)gehakt broodjes met deeg van Griekse Yogurt Véél Yogurt
en een beetje zelfrijzend bakmeel, maar k weet niet of er glutenvrije zelfrijzend bakmeel bestaat... mot
je efffe googelen,,
Neem IJslandse Skyrquote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er staat een tip voor je..
Fage Total griekse yogurt mot je hebben... de rest is namaak...
of ''Griekse Stijl''ook een nieuwe term
Beetje Fage shitquote:Op woensdag 9 september 2020 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee in je broodje..
[ afbeelding ]
Snode plannen jaquote:Op woensdag 9 september 2020 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]En gewoon dag en nacht vette actie of snode plannen
Geen problemen mee. Maar het ging over Grieks.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
voor in je poep?
Kan je niet kakken?
denk ik ook welquote:Op woensdag 9 september 2020 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bakmeel zit tarwepoeder, dus een nogo, maar er zal vast glutenvrij zelfrijzend bakmeel zijn.
hi hiquote:Op woensdag 9 september 2020 17:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Maar het ging over Grieks.
Ik weet nog één iets. Dat was die homo en iemand anders (namen weet ik niet meer) en op flip flops rondliepen en toen gingen stofzuigen ofzoquote:
Was dat niet Eric?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nog één iets. Dat was die homo en iemand anders (namen weet ik niet meer) en op flip flops rondliepen en toen gingen stofzuigen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |