Eric ja, dat geluid van die flipflos weet ik nog zo goedquote:
Bestsellerquote:Op woensdag 9 september 2020 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bij Burger King verkopen ze vanaf vandaag Plantaardige Whoppers trouwens...
Nee bedanktquote:Op woensdag 9 september 2020 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bij Burger King verkopen ze vanaf vandaag Plantaardige Whoppers trouwens...
Plantaardige bacon?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet er wel heel veel bacon bij om dat te compenseren.
KAAAASquote:Op woensdag 9 september 2020 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet er wel heel veel bacon bij om dat te compenseren.
Je snapt de grap nietquote:Op woensdag 9 september 2020 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vage shit...
geen FAGE
het is VAAG
Ik hou niet van dat prefab fastfood, dat weet ik.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat weet je nou? Misschien is het wel lekker.......
Het is Fage yogurtquote:Op woensdag 9 september 2020 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... ik denk het... maakt niet uit....
Ja ik moet effe googelen wat er in zitquote:Op woensdag 9 september 2020 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat prefab fastfood, dat weet ik.
Maar ik vind het ook niet lekker, alle chemische troepquote:Op woensdag 9 september 2020 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik moet effe googelen wat er in zitmaar één keer ga je niet dood aan denk ik dan
Hééquote:Op woensdag 9 september 2020 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhJA IK HEB HEM DOOR
Ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:05 schreef D. het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe zo'n burger smaakt
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 september 2020 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook niet lekker, alle chemische troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |