quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:24 schreef onlogisch het volgende:
MMA-vechters slaan 21-jarige morsdood.
Gezellige jongens.
[ afbeelding ]
Zijn er vechtsporten waar je niet mag schoppen of slaan?quote:In die sport is een veelheid van technieken uit tal van vechtkunsten toegelaten, waaronder schoppen en slaan.
Judo bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Zijn er vechtsporten waar je niet mag schoppen of slaan?
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de zwarte band in judo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is voor mietjes, dus die tel ik niet mee.
Jiu-Jitsu?quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is voor mietjes, dus die tel ik niet mee.
Schermen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
worstelenquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Worstelen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Worstelen is wel heel erg homofiel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar heb ik geen flauwe opmerking voor helaas. Oke, point taken!
Van iemand die de zwarte band in judo heeft komt zo'n opmerking niet helemaal binnen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Worstelen is wel heel erg homofiel.
Olieworstelen. Shithole Turkije.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Worstelen is wel heel erg homofiel.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Van iemand die de zwarte band in judo heeft komt zo'n opmerking niet helemaal binnen.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Van iemand die de zwarte band in judo heeft komt zo'n opmerking niet helemaal binnen.
Bij een homo ook.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze je eenmaal vast hebben ben je gewoon de lul tegen een beetje judoka
Hoeren mentions werken weer NIET.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
Krijgt meteen een nieuwe woning toegewezen. Ik vind daar wat van
@:zipportal
Erg jammerquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeren mentions werken weer NIET.
Heb je je vader al zo lang niet meer gezien?quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee als ik hier een homo zie bel ik de krant.
Bila met @yvonne lijkt me anders zéér gezellig.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Admins verwijzen users naar een topic, half uurtje later sluit @:GGMM dat topic.
Dat gaat een gezellig beoordelingsgesprek worden!
Probeer dit maar niet weer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je vader al zo lang niet meer gezien?
???quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Admins verwijzen users naar een topic, half uurtje later sluit @:GGMM dat topic.
Dat gaat een gezellig beoordelingsgesprek worden!
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
Oh inmiddels gezien @:scrummie2.1
Ja maar er mag een nieuw topic komen als djmo dat wil, dit topic daar snapte niemand een hol van dus ik dacht beter als ze dat zelf misschien opent.
Hopelijk kom ik weg met deze uitleg.
Hier roddelen we nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
Ja maar er mag een nieuw topic komen als djmo dat wil, dit topic daar snapte niemand een hol van dus ik dacht beter als ze dat zelf misschien opent.
Viesdikquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:18 schreef Charrell het volgende:
Halve zak pepernoten weggewerkt, nu de ramen zemen..
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:18 schreef Charrell het volgende:
Smerig varken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:18 schreef Charrell het volgende:
Hoe gaat het afvallen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:18 schreef Charrell het volgende:
Ben al afgevallen.. vreet het er langzaam weer aan.. gaan toch de winter in.quote:
quote:
quote:
Waren zijn liedjes heel erg slecht?quote:
Graag voor- en napics.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
Morgen afspraak bij het kappertje
weer fresh
Ja hoor, ik begreep het wel, in je sluitpost zeg je notabene dat ik zelf maar een topic moet openen als ik dat wil. Prima doe ik morgen wel even.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
Ga wegquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor, ik begreep het wel, in je sluitpost zeg je notabene dat ik zelf maar een topic moet openen als ik dat wil. Prima doe ik morgen wel even.
Graag even je tieten posten eerstquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor, ik begreep het wel, in je sluitpost zeg je notabene dat ik zelf maar een topic moet openen als ik dat wil. Prima doe ik morgen wel even.
Aangezien ik niet thuis ben, ben ik weg.quote:
Like gegeven.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Aangezien ik niet thuis ben, ben ik weg.
Voorlopig niet.quote:
Het spreekwoord luidt: bezigt wat gij predikt.quote:
Alsof wij last zullen hebben van dat boomergriepje.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het spreekwoord luidt: bezigt wat gij predikt.
Dus als jij even het goede voorbeeld wil geven?
Morgen meer info.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer wel dan? (Ik vraag dit voor een vriend)
TR gezet voor doodsverwensing.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het spreekwoord luidt: bezigt wat gij predikt.
Dus als jij even het goede voorbeeld wil geven?
Erg jammer dat Harry Vermeegen nog steeds een werkend hart heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal @:kapiteintje @:caland
TR afgevinkt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
TR gezet voor doodsverwensing.
Nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer dat Harry Vermeegen nog steeds een werkend hart heeft.
Eens.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
TR afgevinkt.
Als je nergens tegen kunt moet je hier niet posten Scrummie.
Dat was niet in de SCquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind het daarom nog steeds niet leuk dat jij mij bande toen ik je Kim Jong "GGMM" Un noemde.
Jij weet echt de context nog?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
Dat had een serieuzere context
En toen moest ik je ook echt niet.
Nee ik verzin dit ter plekke om niet als een kinderachtige zielepiet over te komen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij weet echt de context nog?
Insgelijks overigens.
Laatste note gekregen omdat ik het hier over Noord-Korea had.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind het daarom nog steeds niet leuk dat jij mij bande toen ik je Kim Jong "GGMM" Un noemde.
Like gegeven.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik verzin dit ter plekke om niet als een kinderachtige zielepiet over te komen.
Helaasquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik verzin dit ter plekke om niet als een kinderachtige zielepiet over te komen.
Wel een beetje een rommeltje zeg. Die plantquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
FB / Acties voor FOK! - De actielijst
Ondankbare plantquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wel een beetje een rommeltje zeg. Die plant
Mentions zijn weer stuk.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal @:kapiteintje @:caland
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
FB / Acties voor FOK! - De actielijst
Dit forum is zo verkracht !!!!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
VBL / [VBL SC #7659] sp3ctopic!!!
Het ging om deze post
Wie heeft die note gezet
Ik wil dit weten
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:ggmm
Haha die heb ik ook eentje. Ergens hem (ik noem hem nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
VBL / [VBL SC #7659] sp3ctopic!!!
Het ging om deze post
Wie heeft die note gezet
Ik wil dit weten
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:ggmm
Oh, het blijft bij opschonen?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef onlogisch het volgende:
@:Lenny_Leonard jij zei dat die mentions niet werkten.
[ afbeelding ]
Wow, dat heb ik nooit gezegd maat. Wat een onterechte aanval dit.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef onlogisch het volgende:
@:Lenny_Leonard jij zei dat die mentions niet werkten.
[ afbeelding ]
Echt hoor, walgelijk dit gedrag van @onlogischquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wow, dat heb ik nooit gezegd maat. Wat een onterechte aanval dit.
Dat heb je inderdaad verkeerd, maar dat weet je best.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, het blijft bij opschonen?
Ik dacht dat er direct een ban op stond. Zal ik wel verkeerd hebben dan.
IK DAAG JE UIT!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
En praten namens een gebande = banbaar en bans bespreken doen we ook niet.
Wat zijn jullie lastig vandaag
Dit lijkt me een goede dag om de 3-uurs ban te testen.
Je moet gewoon niet zo zielig doen, poot.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit erg teleurstellend. Het ging net weer beter tussen ons (nadat je had aangegeven mij te haten, ook al haat je niemandquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad verkeerd, maar dat weet je best.
Vanaf nu zijn wij ook vijanden.
Oke grapje dan zijn we weer vriendenquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dit erg teleurstellend. Het ging net weer beter tussen ons (nadat je had aangegeven mij te haten, ook al haat je niemand).
Moderator @onlogisch heeft een GROOT PROBLEEM.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel kost een biertje in de bios ook alweer?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk, kan ik eindelijk weer eens mijn bioscoopbroek aan.
@:donraja @:lange_lans
Die 3 uurs-ban is natuurlijk niet voor @onlogisch, maar voor de users die deze misstanden aan de kaak stellen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch heeft een GROOT PROBLEEM.
Geen flauw idee, tijdje al niet meer geweest. Gok 4-5 euro.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel kost een biertje in de bios ook alweer?
Sta jij ook achter Britt Dekker?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
User Scrummie lijkt in een psychose terecht te zijn gekomen.
Ik moest wel lachen om haar aquarium grapquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sta jij ook achter Britt Dekker?
Ik heb een mening over mensen die beroemd worden door zich heel erg dom voor te doen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moderators op fok zijn daadwerkelijk dom.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die beroemd worden door zich heel erg dom voor te doen.
Laat die mensen gewoon moderator op fok worden.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd of Akwasi ter sprake komt aanstaande vrijdag
We roddelen hier niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moderators op fok zijn daadwerkelijk dom.
Dit is meer de modder inquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VI kan de boom in.
De wereld heeft een groot probleem over 30 jaar.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
75 % van de jongeren heeft mentale problemen.
Wat een mietjes.
Ik zou wel even achter Britt Dekker willen staan hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou, laat die maar stoppen!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De wereld heeft een groot probleem over 30 jaar.
Oh, doen ze zich alleen zo voor.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die beroemd worden door zich heel erg dom voor te doen.
Laat die mensen gewoon moderator op fok worden.
lekker hoorquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou wel even achter Britt Dekker willen staan hoor.
Met een goeie zwartepiettengrap.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
Johan heeft genoeg munitie dankzij Akwasi zelf iig mocht het nodig zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met een goeie zwartepiettengrap.
Zou t zwarte piet zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
@:Muskusboktor57 check het aantal views van het live stream topic van Danny boven FB topic.
Ik was viewer 58.000Wat een forumbeest ben ik toch.
Wat heb jij een leeg leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik nog 1.5 uur.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
Hier is net zaagmans al langsgekomen
@:jancees @:coco. @:yvonne
Tijd voor een zaagmans topic in FEE. @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
Hier is net zaagmans al langsgekomen
@:jancees @:coco. @:yvonne
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
@:Muskusboktor57 check het aantal views van het live stream topic van Danny boven FB topic.
Ik was viewer 58.000Wat een forumbeest ben ik toch.
Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plek zat. Stukje abo. 800 / 800quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:07 schreef Coco. het volgende:
@:onlogisch wil jij aub niet de pm box vervuilen met je gespam? Dank.
De inbox van klaasweetalles is vol.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
De inbox van @:afcniels is niet bereikbaar.
kwaadquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, en nou is't klaar.
Oh, ik zal even wat verwijderen. Ik kreeg net nog bericht van @JanCees , toen ging het nog goed.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
De inbox van @:afcniels is niet bereikbaar.
Ja nee sorry hoor, ik vind @JanCees een beste flikker maar die kutmuziek van hem trek ik niet.quote:
Nu heb je dit nummer gemistquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik zal even wat verwijderen. Ik kreeg net nog bericht van @:JanCees , toen ging het nog goed.
Mooie reclame voor de tukkers dit liedje.quote:
Lekker man.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk, kan ik eindelijk weer eens mijn bioscoopbroek aan.
@:donraja @:lange_lans
Nog lantaarnpalen of ander publieke eigendommen gesloopt?quote:
Nee. Die mens durft denk ik niet te bellen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nog een update in je gevecht met de gemeente?
Ja, je moeder.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog lantaarnpalen of ander publieke eigendommen gesloopt?
Goeie, Jandinoquote:
Goede vraagquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste note gekregen omdat ik het hier over Noord-Korea had.
De mods zitten hier duidelijk niet op 1 lijn.
@:klummie @:skysherrif hoe kan dit?
Oei, gevoelig puntje merk ik. Is het te laat voor excuses?quote:
Dat hoeft ook weer niet, als je maar beseft dat je een litteken op mijn ziel hebt veroorzaakt dat waarschijnlijk nooit meer verdwijnt!quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oei, gevoelig puntje merk ik. Is het te laat voor excuses?
@JanCees heeft een ban van 3 dagen te pakken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:02 schreef Charrell het volgende:
Hebben we het duo DP & JC al gezien vandaag eigenlijk?
Gerapporteerd. Hopelijk krijg jij nu ook een ban van drie dagen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JanCees heeft een ban van 3 dagen te pakken.
*onterechtequote:Op dinsdag 8 september 2020 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom? Bans mogen wel benoemd worden, maar niet (inhoudelijk) besproken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Hopelijk krijg jij nu ook een ban van drie dagen.
Krijg de TR binnen. Verworpen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Hopelijk krijg jij nu ook een ban van drie dagen.
Daar gaat het helemaal niet om, eppo. Ik wilde het gewoon proberen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Bans mogen wel benoemd worden, maar niet (inhoudelijk) besproken.
Blijkbaar snap jij er weer helemaal niks van.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet, als je maar beseft dat je een litteken op mijn ziel hebt veroorzaakt dat waarschijnlijk nooit meer verdwijnt!
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijtertje, lekker makkelijk.
Spaghetti carbonara.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kabeljauwfilet, rijst, bonen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:
quote:
Oh? ... heeft @GGMM weer eens opgetreden?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ramen gelapt? Nu de rest van de pepernoten opeten?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:08 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh? ... heeft @:ggmm weer eens opgetreden?
Zelf gemaakte tomatensoep met kipwrap.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ramen gelapt? Nu de rest van de pepernoten opeten?
Lekker.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:09 schreef Charrell het volgende:
[..]
Zelf gemaakte tomaten soep met kipwrap.
Die hoorde aan elkaar. Bedankt voor je uitlach-tagquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker.@:Onlogisch maakt ook wel eens tomaten soep.
Geniet ervan!
Even behulpzaam gedaan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:28 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Onlogisch is uit.
BUG / DM Functie desktop
Cricketsound. @:Caland
Waarschijnlijk helpt het ook nog, het domme varken dat ‘ie is.quote:
Ik maak een nieuwe.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd voor een otter gifje uit jouw mapje.
Je vieze dikke walgelijke hoerenmoederquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen @:caland de rest van ons niet.
Of Flodder.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:13 schreef Charrell het volgende:
Onderweg naar morgen was ook gezellig
Of het zonnetje in huis
Je bent zelf onderweg naar morgen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:13 schreef Charrell het volgende:
Onderweg naar morgen was ook gezellig
Of het zonnetje in huis
avgquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook, voor vrienden als @onlogisch moet je wat overhebben.quote:
stukje cancellenquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Shownieuws-decor slurpt wederom presentatrice op
https://www.mediacourant.(...)om-presentatrice-op/
CourantGod. @:Wereldgozer
quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, voor vrienden als @:Onlogisch moet je wat overhebben.
en @Dr_Mikey ook volgens mij.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen @:caland de rest van ons niet.
quote:
@Dr-Mikey (of iets dergelijks)quote:
VUILE KLOOTZAKquote:
Wat een klootzak, wie doet er nu een punt in zijn naam.(Hoi @Dr.Mikey svp geen bedreigingen sturen zoals naar @Littlerabbit)quote:
@Coco.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een klootzak, wie doet er nu een punt in zijn naam.(Hoi @:Dr.Mikey svp geen bedreigingen sturen zoals naar @:LittleRabbit)
quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die A13... aanpassen naar B13...?
Edit: Er is geen tweede kolom in bereik A4:A13..., daarom de foutmelding.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn collega wees me daar inmiddels ook op
Door de bomen (getrut iedere keer met 'tekst' en 'standaard') zag ik het bos niet meer.
Opgelost in ieder geval
Wie?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een klootzak, wie doet er nu een punt in zijn naam.(Hoi @:Dr.Mikey svp geen bedreigingen sturen zoals naar @:LittleRabbit)
De nieuwe Amber Alert is uit!!quote:
Like gezet. Een bedankje is niet nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Like gegeven.
Ik ontvang je dankbaarheid later wel.
Geen bedankje gegeven, wel geliked.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Like gezet. Een bedankje is niet nodig.
Keihard zelfs.quote:
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Wil jij de posts van @:Scrummie2.1 liken die ik niet meer mag liken van forum admin GGMM @:Justin_Case ?
Ja hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Wil jij de posts van @:Scrummie2.1 liken die ik niet meer mag liken van forum admin GGMM @:Justin_Case ?
En welk principe is dat?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou haar uit principe niet doen.
@Noberquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
We vragen het een expert.
@:RamboDirk
Waar moet ze eigenlijk bekend van zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Candace gaat hier bijvoorbeeld behoorlijk af:
(kijk maar even, duurt maar 2,5 uur!)
We roddelen hier niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje gevaarlijk dommig helaas
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar moet ze eigenlijk bekend van zijn?
quote:Candace Amber Owens Farmer[2] (born April 29, 1989) is an American conservative author, commentator, and political activist.
Ah, vandaar dat ik haar niet op Pornhub vond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |