Nou, laat die maar stoppen!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De wereld heeft een groot probleem over 30 jaar.
Oh, doen ze zich alleen zo voor.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die beroemd worden door zich heel erg dom voor te doen.
Laat die mensen gewoon moderator op fok worden.
lekker hoorquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou wel even achter Britt Dekker willen staan hoor.
Met een goeie zwartepiettengrap.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd of Akwasi ter sprake komt aanstaande vrijdag
Johan heeft genoeg munitie dankzij Akwasi zelf iig mocht het nodig zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met een goeie zwartepiettengrap.
Zou t zwarte piet zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd of Akwasi ter sprake komt aanstaande vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
@:Muskusboktor57 check het aantal views van het live stream topic van Danny boven FB topic.
Ik was viewer 58.000Wat een forumbeest ben ik toch.
Wat heb jij een leeg leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik nog 1.5 uur.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
Hier is net zaagmans al langsgekomen
@:jancees @:coco. @:yvonne
Tijd voor een zaagmans topic in FEE. @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
Hier is net zaagmans al langsgekomen
@:jancees @:coco. @:yvonne
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
@:Muskusboktor57 check het aantal views van het live stream topic van Danny boven FB topic.
Ik was viewer 58.000Wat een forumbeest ben ik toch.
Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plek zat. Stukje abo. 800 / 800quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:07 schreef Coco. het volgende:
@:onlogisch wil jij aub niet de pm box vervuilen met je gespam? Dank.
De inbox van klaasweetalles is vol.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
De inbox van @:afcniels is niet bereikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |