kwaadquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, en nou is't klaar.
Oh, ik zal even wat verwijderen. Ik kreeg net nog bericht van @JanCees , toen ging het nog goed.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
De inbox van @:afcniels is niet bereikbaar.
Ja nee sorry hoor, ik vind @JanCees een beste flikker maar die kutmuziek van hem trek ik niet.quote:
Nu heb je dit nummer gemistquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik zal even wat verwijderen. Ik kreeg net nog bericht van @:JanCees , toen ging het nog goed.
Mooie reclame voor de tukkers dit liedje.quote:
Lekker man.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk, kan ik eindelijk weer eens mijn bioscoopbroek aan.
@:donraja @:lange_lans
Nog lantaarnpalen of ander publieke eigendommen gesloopt?quote:
Nee. Die mens durft denk ik niet te bellen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nog een update in je gevecht met de gemeente?
Ja, je moeder.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog lantaarnpalen of ander publieke eigendommen gesloopt?
Goeie, Jandinoquote:
Goede vraagquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste note gekregen omdat ik het hier over Noord-Korea had.
De mods zitten hier duidelijk niet op 1 lijn.
@:klummie @:skysherrif hoe kan dit?
Oei, gevoelig puntje merk ik. Is het te laat voor excuses?quote:
Dat hoeft ook weer niet, als je maar beseft dat je een litteken op mijn ziel hebt veroorzaakt dat waarschijnlijk nooit meer verdwijnt!quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oei, gevoelig puntje merk ik. Is het te laat voor excuses?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |