quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:24 schreef onlogisch het volgende:
MMA-vechters slaan 21-jarige morsdood.
Gezellige jongens.
[ afbeelding ]
Zijn er vechtsporten waar je niet mag schoppen of slaan?quote:In die sport is een veelheid van technieken uit tal van vechtkunsten toegelaten, waaronder schoppen en slaan.
Judo bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Zijn er vechtsporten waar je niet mag schoppen of slaan?
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de zwarte band in judo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is voor mietjes, dus die tel ik niet mee.
Jiu-Jitsu?quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is voor mietjes, dus die tel ik niet mee.
Schermen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
worstelenquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Worstelen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Worstelen is wel heel erg homofiel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar heb ik geen flauwe opmerking voor helaas. Oke, point taken!
Van iemand die de zwarte band in judo heeft komt zo'n opmerking niet helemaal binnen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Worstelen is wel heel erg homofiel.
Olieworstelen. Shithole Turkije.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Worstelen is wel heel erg homofiel.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Van iemand die de zwarte band in judo heeft komt zo'n opmerking niet helemaal binnen.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Van iemand die de zwarte band in judo heeft komt zo'n opmerking niet helemaal binnen.
Bij een homo ook.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze je eenmaal vast hebben ben je gewoon de lul tegen een beetje judoka
Hoeren mentions werken weer NIET.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
Krijgt meteen een nieuwe woning toegewezen. Ik vind daar wat van
@:zipportal
Erg jammerquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeren mentions werken weer NIET.
Heb je je vader al zo lang niet meer gezien?quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee als ik hier een homo zie bel ik de krant.
Bila met @yvonne lijkt me anders zéér gezellig.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Admins verwijzen users naar een topic, half uurtje later sluit @:GGMM dat topic.
Dat gaat een gezellig beoordelingsgesprek worden!
Probeer dit maar niet weer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je vader al zo lang niet meer gezien?
???quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Admins verwijzen users naar een topic, half uurtje later sluit @:GGMM dat topic.
Dat gaat een gezellig beoordelingsgesprek worden!
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
Oh inmiddels gezien @:scrummie2.1
Ja maar er mag een nieuw topic komen als djmo dat wil, dit topic daar snapte niemand een hol van dus ik dacht beter als ze dat zelf misschien opent.
Hopelijk kom ik weg met deze uitleg.
Hier roddelen we nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
Oh inmiddels gezien @:scrummie2.1
Ja maar er mag een nieuw topic komen als djmo dat wil, dit topic daar snapte niemand een hol van dus ik dacht beter als ze dat zelf misschien opent.
Hopelijk kom ik weg met deze uitleg.
Viesdikquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:18 schreef Charrell het volgende:
Halve zak pepernoten weggewerkt, nu de ramen zemen..
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:18 schreef Charrell het volgende:
Halve zak pepernoten weggewerkt, nu de ramen zemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |