quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
FB / Acties voor FOK! - De actielijst
Dit forum is zo verkracht !!!!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
VBL / [VBL SC #7659] sp3ctopic!!!
Het ging om deze post
Wie heeft die note gezet
Ik wil dit weten
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:ggmm
Haha die heb ik ook eentje. Ergens hem (ik noem hem nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
VBL / [VBL SC #7659] sp3ctopic!!!
Het ging om deze post
Wie heeft die note gezet
Ik wil dit weten
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:ggmm
Oh, het blijft bij opschonen?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef onlogisch het volgende:
@:Lenny_Leonard jij zei dat die mentions niet werkten.
[ afbeelding ]
Wow, dat heb ik nooit gezegd maat. Wat een onterechte aanval dit.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef onlogisch het volgende:
@:Lenny_Leonard jij zei dat die mentions niet werkten.
[ afbeelding ]
Echt hoor, walgelijk dit gedrag van @onlogischquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wow, dat heb ik nooit gezegd maat. Wat een onterechte aanval dit.
Dat heb je inderdaad verkeerd, maar dat weet je best.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, het blijft bij opschonen?
Ik dacht dat er direct een ban op stond. Zal ik wel verkeerd hebben dan.
IK DAAG JE UIT!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
En praten namens een gebande = banbaar en bans bespreken doen we ook niet.
Wat zijn jullie lastig vandaag
Dit lijkt me een goede dag om de 3-uurs ban te testen.
Je moet gewoon niet zo zielig doen, poot.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit erg teleurstellend. Het ging net weer beter tussen ons (nadat je had aangegeven mij te haten, ook al haat je niemandquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad verkeerd, maar dat weet je best.
Vanaf nu zijn wij ook vijanden.
Oke grapje dan zijn we weer vriendenquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dit erg teleurstellend. Het ging net weer beter tussen ons (nadat je had aangegeven mij te haten, ook al haat je niemand).
Moderator @onlogisch heeft een GROOT PROBLEEM.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel kost een biertje in de bios ook alweer?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk, kan ik eindelijk weer eens mijn bioscoopbroek aan.
@:donraja @:lange_lans
Die 3 uurs-ban is natuurlijk niet voor @onlogisch, maar voor de users die deze misstanden aan de kaak stellen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch heeft een GROOT PROBLEEM.
Geen flauw idee, tijdje al niet meer geweest. Gok 4-5 euro.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel kost een biertje in de bios ook alweer?
Sta jij ook achter Britt Dekker?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
User Scrummie lijkt in een psychose terecht te zijn gekomen.
Ik moest wel lachen om haar aquarium grapquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sta jij ook achter Britt Dekker?
Ik heb een mening over mensen die beroemd worden door zich heel erg dom voor te doen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moderators op fok zijn daadwerkelijk dom.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die beroemd worden door zich heel erg dom voor te doen.
Laat die mensen gewoon moderator op fok worden.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd of Akwasi ter sprake komt aanstaande vrijdag
We roddelen hier niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moderators op fok zijn daadwerkelijk dom.
Dit is meer de modder inquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VI kan de boom in.
De wereld heeft een groot probleem over 30 jaar.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
75 % van de jongeren heeft mentale problemen.
Wat een mietjes.
Ik zou wel even achter Britt Dekker willen staan hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou, laat die maar stoppen!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De wereld heeft een groot probleem over 30 jaar.
Oh, doen ze zich alleen zo voor.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die beroemd worden door zich heel erg dom voor te doen.
Laat die mensen gewoon moderator op fok worden.
lekker hoorquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou wel even achter Britt Dekker willen staan hoor.
Met een goeie zwartepiettengrap.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
Johan heeft genoeg munitie dankzij Akwasi zelf iig mocht het nodig zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met een goeie zwartepiettengrap.
Zou t zwarte piet zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
@:Muskusboktor57 check het aantal views van het live stream topic van Danny boven FB topic.
Ik was viewer 58.000Wat een forumbeest ben ik toch.
Wat heb jij een leeg leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik nog 1.5 uur.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
Hier is net zaagmans al langsgekomen
@:jancees @:coco. @:yvonne
Tijd voor een zaagmans topic in FEE. @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
Hier is net zaagmans al langsgekomen
@:jancees @:coco. @:yvonne
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
@:Muskusboktor57 check het aantal views van het live stream topic van Danny boven FB topic.
Ik was viewer 58.000Wat een forumbeest ben ik toch.
Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plek zat. Stukje abo. 800 / 800quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:07 schreef Coco. het volgende:
@:onlogisch wil jij aub niet de pm box vervuilen met je gespam? Dank.
De inbox van klaasweetalles is vol.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
De inbox van @:afcniels is niet bereikbaar.
kwaadquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, en nou is't klaar.
Oh, ik zal even wat verwijderen. Ik kreeg net nog bericht van @JanCees , toen ging het nog goed.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
De inbox van @:afcniels is niet bereikbaar.
Ja nee sorry hoor, ik vind @JanCees een beste flikker maar die kutmuziek van hem trek ik niet.quote:
Nu heb je dit nummer gemistquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik zal even wat verwijderen. Ik kreeg net nog bericht van @:JanCees , toen ging het nog goed.
Mooie reclame voor de tukkers dit liedje.quote:
Lekker man.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk, kan ik eindelijk weer eens mijn bioscoopbroek aan.
@:donraja @:lange_lans
Nog lantaarnpalen of ander publieke eigendommen gesloopt?quote:
Nee. Die mens durft denk ik niet te bellen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nog een update in je gevecht met de gemeente?
Ja, je moeder.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog lantaarnpalen of ander publieke eigendommen gesloopt?
Goeie, Jandinoquote:
Goede vraagquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste note gekregen omdat ik het hier over Noord-Korea had.
De mods zitten hier duidelijk niet op 1 lijn.
@:klummie @:skysherrif hoe kan dit?
Oei, gevoelig puntje merk ik. Is het te laat voor excuses?quote:
Dat hoeft ook weer niet, als je maar beseft dat je een litteken op mijn ziel hebt veroorzaakt dat waarschijnlijk nooit meer verdwijnt!quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oei, gevoelig puntje merk ik. Is het te laat voor excuses?
@JanCees heeft een ban van 3 dagen te pakken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:02 schreef Charrell het volgende:
Hebben we het duo DP & JC al gezien vandaag eigenlijk?
Gerapporteerd. Hopelijk krijg jij nu ook een ban van drie dagen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JanCees heeft een ban van 3 dagen te pakken.
*onterechtequote:Op dinsdag 8 september 2020 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JanCees heeft een ban van 3 dagen te pakken.
Waarom? Bans mogen wel benoemd worden, maar niet (inhoudelijk) besproken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Hopelijk krijg jij nu ook een ban van drie dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |