Van de wereld.quote:Op maandag 7 september 2020 22:04 schreef BB-King het volgende:
Wij willen Luuk de Jong!
Wij willen Luuk de Jong!
Wij willen Luuk de Jong!
Afspeelpunt en beste kopper van het noordelijk halfrond.
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Zorro het volgende:
Ihattaren? Dat leek verdomme wel Driehattaren!
Niet doen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Zorro het volgende:
Jij vult de plek van Paul prima in.quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Zorro het volgende:
Ja wat moeten we zonder Paul hee?quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij vult de plek van Paul prima in.
Kijken wie het afhandelt.quote:Op maandag 7 september 2020 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TR gezet met een hele duidelijke boodschap.
Ik dacht ik maak ze trots met Rel 22, maar @Caland kan alleen maar met kanker schelden, hij zal wel 12 zijn heequote:Op maandag 7 september 2020 22:08 schreef jerney het volgende:
Droevig kijken en nee schudden... I'm on it
Hef jezelf op.quote:Op maandag 7 september 2020 22:08 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] Reloverzicht september [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2020 22:10 schreef Caland het volgende:
Kan iemand @Caland bannen
@:ggmm doe je werk
Fixedquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof Paul ooit iemand zal neuken
Tijd voor een coach met lefquote:Op maandag 7 september 2020 22:11 schreef Joran-Joran het volgende:
Die Lodeweges is gewoon nog laffer dan Koeman
Kloptquote:Op maandag 7 september 2020 22:11 schreef Joran-Joran het volgende:
Die Lodeweges is gewoon nog laffer dan Koeman
1 mil maar joh.quote:Op maandag 7 september 2020 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoeveel had Ajax alweer voor Veltman ontvangen?
Het kan nog als ze snel een goede coach aanstellen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vergeet die Final Four maar.
Is JanCees geband?quote:Op maandag 7 september 2020 22:10 schreef Caland het volgende:
Kan iemand @:paul bannen en @:jancees unbannen
@:ggmm doe je werk
Op naar leagueB.quote:Op maandag 7 september 2020 22:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vergeet die Final Four maar.
een mopshondquote:Op maandag 7 september 2020 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Dumfries brengt wel altijd energie. Hij doet me denken aan zo'n trouwe lobbes.²
Dat heeft een naam...quote:Op maandag 7 september 2020 22:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verveel me echt de tandjes.
Voetbal wat nergens over gaat is niet om aan te gluren
Ik zie er stuk meer...quote:Op maandag 7 september 2020 22:14 schreef Joran-Joran het volgende:
Er staan nu nog maar 4 blanken in het veld
racistquote:Op maandag 7 september 2020 22:14 schreef Joran-Joran het volgende:
Niet bij Italie.quote:Op maandag 7 september 2020 22:14 schreef Joran-Joran het volgende:
Een voorhoede van stront.quote:Op maandag 7 september 2020 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
Bij elkaar geraapt zooitje is het.
quote:Op maandag 7 september 2020 22:16 schreef Keukendrol het volgende:
Snoeks
Dan weet je dat zeker je een kutwedstrijd kijkt.
Welke wedstrijd ga jij kijken?quote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
Aankomend weekend gelukkig weer Eredivisiegenot
Valt wel mee joh. Ziyech is weg.quote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
Meevoetballersquote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
Deze wedstrijd bewijst maar weer eens dat al die jongens van de grote clubs. Bij hun club maar eenvoudige mee voetballers zijn.
Je zal als Utrechtsupporter maar een kaartje hebben en al wat weken uit aan het kijken zijn naar de seizoensopening (lol)quote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
random weg:quote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Valt wel mee joh. Ziyech is weg.
Random weg:
Rondweg²
Korneel Evers is ziedend.quote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal als Utrechtsupporter maar een kaartje hebben en al wat weken uit aan het kijken zijn naar de seizoensopening (lol)
Op naar Utrecht CS en de Domtoren.quote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal als Utrechtsupporter maar een kaartje hebben en al wat weken uit aan het kijken zijn naar de seizoensopening (lol)
Probeer gewoon zo veel mogelijk mee te pakken, vooral op zaterdagquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft het publiek nodig om te (willen) presterenquote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Als Depay zijn dag niet heeft blijft er niks over.
@Zipportal en ik pakken nog emmengoden mee.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Probeer gewoon zo veel mogelijk mee te pakken, vooral op zaterdag
Zit wat in.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft het publiek nodig om te (willen) presteren
Op zondag is dat.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Zipportal en ik pakken nog emmengoden mee.
Ik mis nog het commentaar van Youri Mulder.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Erasmus het volgende:
Moet wel zeggen dat het publiek a la FIFA goed is gesimuleerd bij deze pot. Maakt een lege stadion iets minder kut.
Geluidstechnicus van NOS/UEFA/weetikveel, mijn complimenten.
Ik ook voor een groot deel, ook Groningen PSVquote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Zipportal en ik pakken nog emmengoden mee.
Dat lijkt mij ook beter.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Ik moet overigens zaterdag al om 13.00u voetballen
Dat betekent dat als de wedstrijd van Feyenoord begint ik al een biertje of 40-45 op heb en zeer weinig van de wedstrijd meekrijg
Seizoensopening in stijl dus
en dat zonder odegodquote:Op maandag 7 september 2020 22:20 schreef T3hTommay het volgende:
Intussen veegt Noorwegen het Noord-Ierland waar Koemans Nederland het zo moeilijk mee had met 1-5 weg.
Eyong Tarkah Enohquote:Op maandag 7 september 2020 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik mis nog het commentaar van Youri Mulder.
Niet mee eens.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Erasmus het volgende:
Moet wel zeggen dat het publiek a la FIFA goed is gesimuleerd bij deze pot. Maakt een lege stadion iets minder kut.
Geluidstechnicus van NOS/UEFA/weetikveel, mijn complimenten.
PEC uit, altijd kut.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Dat betekent dat als de wedstrijd van Feyenoord begint ik al een biertje of 40-45 op heb en zeer weinig van de wedstrijd meekrijg
Feyenoord zou ik ook niet nuchter willen zien neequote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Dat hebben ook al heel wat mensen gedaan zo te zien.quote:Op maandag 7 september 2020 22:22 schreef Caland het volgende:
Cillessen heeft nog steeds een kop om op te rammen
Heb me daar wel vermaakt de laatste seizoenen. Vooral de laatste keer, halve stadion sprong op bij die kool van Bozegodquote:
Boeie die is doodquote:Op maandag 7 september 2020 22:22 schreef Keukendrol het volgende:
Cruijff zou zeggen dat de verdediging zo lek als een mandje is.
???quote:Op maandag 7 september 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan Luuk de Jong
Ga nou eens voetballen Dwight
@GGMM doe je werkquote:Op maandag 7 september 2020 22:24 schreef Paul het volgende:
Wel zielig voor JanCees hee.
OK GEEF MIJ DAN OOK DIE TIJD DIE BAN
Wie heet er nou Dwight.quote:Op maandag 7 september 2020 22:24 schreef Keukendrol het volgende:
Lodeweges is net een buschauffeur.
Ik zet die TR's niet voor niets. @GGMMquote:Op maandag 7 september 2020 22:24 schreef Paul het volgende:
Wel zielig voor JanCees hee.
OK GEEF MIJ DAN OOK DIE TIJD DIE BAN
Had hij ook eerder moeten doen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
???
Voetballen had ie eerder moeten doen..
Nu heeft het geen zin meer
Dwightquote:
Leuk gevonden, woordkunstenaar. Dat laatste is trouwens een beroep tegenwoordig.quote:Op maandag 7 september 2020 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Dumfries heeft net zoveel techniek als een Lada op de schroothoop.
Eensquote:Op maandag 7 september 2020 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had hij ook eerder moeten doen.
Maar eerst laf beginnen, niks doen en het dan nog willen redden met een non-voetballer.
Moet zijn trainerspapieren inleveren die vent.
Berghut had wel mogen invallen vandaag, jammer dat ie niet fit is.quote:
Waarheid als een koe. Ontzettende slappe hap, 0 lef, 0 durf.quote:Op maandag 7 september 2020 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had hij ook eerder moeten doen.
Maar eerst laf beginnen, niks doen en het dan nog willen redden met een non-voetballer.
Moet zijn trainerspapieren inleveren die vent.
quote:Op maandag 7 september 2020 22:29 schreef Coco. het volgende:
Snoeks probeerde daar Depay zwart te maken.
Ja.quote:Op maandag 7 september 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
Tillen we niet met zijn allen te zwaar aan een belachelijk geplande interland midden in de voorbereiding
Bergwijn, Wijndal en Wijnaldum in de basis, dan had je in elk geval een verklaring gehad voor dit bezopen spel.quote:Op maandag 7 september 2020 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghut had wel mogen invallen vandaag, jammer dat ie niet fit is.
Nu heb je enkel Babel op de bank zitten
Je mag vaker komen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:31 schreef jerney het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo is dit topic toch nog gered!
Dat wel ja, en zeker als je twee potjes in 3 dagen speelt... Italie heeft meer frisse spelers vanavondquote:Op maandag 7 september 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
Tillen we niet met zijn allen te zwaar aan een belachelijk geplande interland midden in de voorbereiding
Die man verdient een granaat tegen z'n uitbouw.quote:Op maandag 7 september 2020 22:32 schreef KennyPowers het volgende:
Was Chiellini kapitein geweest van de Titanic, die boot was niet gezonken
- Frank Snoeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |