quote:Op maandag 7 september 2020 22:16 schreef Keukendrol het volgende:
Snoeks
Dan weet je dat zeker je een kutwedstrijd kijkt.
Welke wedstrijd ga jij kijken?quote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
Aankomend weekend gelukkig weer Eredivisiegenot
Valt wel mee joh. Ziyech is weg.quote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
Meevoetballersquote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
Deze wedstrijd bewijst maar weer eens dat al die jongens van de grote clubs. Bij hun club maar eenvoudige mee voetballers zijn.
Je zal als Utrechtsupporter maar een kaartje hebben en al wat weken uit aan het kijken zijn naar de seizoensopening (lol)quote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
random weg:quote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Valt wel mee joh. Ziyech is weg.
Random weg:
Rondweg˛
Korneel Evers is ziedend.quote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal als Utrechtsupporter maar een kaartje hebben en al wat weken uit aan het kijken zijn naar de seizoensopening (lol)
Op naar Utrecht CS en de Domtoren.quote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal als Utrechtsupporter maar een kaartje hebben en al wat weken uit aan het kijken zijn naar de seizoensopening (lol)
Probeer gewoon zo veel mogelijk mee te pakken, vooral op zaterdagquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft het publiek nodig om te (willen) presterenquote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Als Depay zijn dag niet heeft blijft er niks over.
@Zipportal en ik pakken nog emmengoden mee.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Probeer gewoon zo veel mogelijk mee te pakken, vooral op zaterdag
Zit wat in.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft het publiek nodig om te (willen) presteren
Op zondag is dat.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Zipportal en ik pakken nog emmengoden mee.
Ik mis nog het commentaar van Youri Mulder.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Erasmus het volgende:
Moet wel zeggen dat het publiek a la FIFA goed is gesimuleerd bij deze pot. Maakt een lege stadion iets minder kut.
Geluidstechnicus van NOS/UEFA/weetikveel, mijn complimenten.
Ik ook voor een groot deel, ook Groningen PSVquote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Zipportal en ik pakken nog emmengoden mee.
Dat lijkt mij ook beter.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Ik moet overigens zaterdag al om 13.00u voetballen
Dat betekent dat als de wedstrijd van Feyenoord begint ik al een biertje of 40-45 op heb en zeer weinig van de wedstrijd meekrijg
Seizoensopening in stijl dus
en dat zonder odegodquote:Op maandag 7 september 2020 22:20 schreef T3hTommay het volgende:
Intussen veegt Noorwegen het Noord-Ierland waar Koemans Nederland het zo moeilijk mee had met 1-5 weg.
Eyong Tarkah Enohquote:Op maandag 7 september 2020 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik mis nog het commentaar van Youri Mulder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |