Probeer gewoon zo veel mogelijk mee te pakken, vooral op zaterdagquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal als Utrechtsupporter maar een kaartje hebben en al wat weken uit aan het kijken zijn naar de seizoensopening (lol)
Heeft het publiek nodig om te (willen) presterenquote:Op maandag 7 september 2020 22:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Als Depay zijn dag niet heeft blijft er niks over.
@Zipportal en ik pakken nog emmengoden mee.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Probeer gewoon zo veel mogelijk mee te pakken, vooral op zaterdag
Zit wat in.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft het publiek nodig om te (willen) presteren
Op zondag is dat.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Zipportal en ik pakken nog emmengoden mee.
Ik mis nog het commentaar van Youri Mulder.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Erasmus het volgende:
Moet wel zeggen dat het publiek a la FIFA goed is gesimuleerd bij deze pot. Maakt een lege stadion iets minder kut.
Geluidstechnicus van NOS/UEFA/weetikveel, mijn complimenten.
Ik ook voor een groot deel, ook Groningen PSVquote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Zipportal en ik pakken nog emmengoden mee.
Dat lijkt mij ook beter.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Ik moet overigens zaterdag al om 13.00u voetballen
Dat betekent dat als de wedstrijd van Feyenoord begint ik al een biertje of 40-45 op heb en zeer weinig van de wedstrijd meekrijg
Seizoensopening in stijl dus
en dat zonder odegodquote:Op maandag 7 september 2020 22:20 schreef T3hTommay het volgende:
Intussen veegt Noorwegen het Noord-Ierland waar Koemans Nederland het zo moeilijk mee had met 1-5 weg.
Eyong Tarkah Enohquote:Op maandag 7 september 2020 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik mis nog het commentaar van Youri Mulder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |