Niet mee eens.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Erasmus het volgende:
Moet wel zeggen dat het publiek a la FIFA goed is gesimuleerd bij deze pot. Maakt een lege stadion iets minder kut.
Geluidstechnicus van NOS/UEFA/weetikveel, mijn complimenten.
PEC uit, altijd kut.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Ik moet overigens zaterdag al om 13.00u voetballen
Dat betekent dat als de wedstrijd van Feyenoord begint ik al een biertje of 40-45 op heb en zeer weinig van de wedstrijd meekrijg
Seizoensopening in stijl dus
Feyenoord zou ik ook niet nuchter willen zien neequote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Ik moet overigens zaterdag al om 13.00u voetballen
Dat betekent dat als de wedstrijd van Feyenoord begint ik al een biertje of 40-45 op heb en zeer weinig van de wedstrijd meekrijg
Seizoensopening in stijl dus
Dat hebben ook al heel wat mensen gedaan zo te zien.quote:Op maandag 7 september 2020 22:22 schreef Caland het volgende:
Cillessen heeft nog steeds een kop om op te rammen
Heb me daar wel vermaakt de laatste seizoenen. Vooral de laatste keer, halve stadion sprong op bij die kool van Bozegodquote:
Boeie die is doodquote:Op maandag 7 september 2020 22:22 schreef Keukendrol het volgende:
Cruijff zou zeggen dat de verdediging zo lek als een mandje is.
???quote:Op maandag 7 september 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan Luuk de Jong
Ga nou eens voetballen Dwight
@GGMM doe je werkquote:Op maandag 7 september 2020 22:24 schreef Paul het volgende:
Wel zielig voor JanCees hee.
OK GEEF MIJ DAN OOK DIE TIJD DIE BAN
Wie heet er nou Dwight.quote:Op maandag 7 september 2020 22:24 schreef Keukendrol het volgende:
Lodeweges is net een buschauffeur.
Ik zet die TR's niet voor niets. @GGMMquote:Op maandag 7 september 2020 22:24 schreef Paul het volgende:
Wel zielig voor JanCees hee.
OK GEEF MIJ DAN OOK DIE TIJD DIE BAN
Had hij ook eerder moeten doen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
???
Voetballen had ie eerder moeten doen..
Nu heeft het geen zin meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |