SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
[ Bericht 99% gewijzigd door SwJ op 07-09-2020 21:40:30 ]![]()
Titel is weer verneukt eikel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Jammer dat @Jacquelinehasselbaink er niet is. Die was nu woedend geweest
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Was jullie kwijt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wil het wel even van haar overnemen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:09 schreef Paul het volgende:
Jammer dat @:jacquelinehasselbaink er niet is. Die was nu woedend geweest
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Bedankt Paul voor het verzieken.
quote:
Dat doet Paul nietquote:Op maandag 7 september 2020 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Bedankt Paul voor het verzieken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoezo @Paul?quote:Op maandag 7 september 2020 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heb nu wel de slappe lach door die wappiesquote:Op maandag 7 september 2020 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zooooooooooooooo en ik probeerde ook al te openen ....![]()
![]()
Omdat hij posten quoten uit kbl hier. Denk ik. Maar dan nog kan hij er niets aan doen als ze de topic verklotenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg ik weer de schuldquote:Op maandag 7 september 2020 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb daar even om gevraagd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kan er stiekem ook wel om lachenquote:Op maandag 7 september 2020 21:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Heb nu wel de slappe lach door die wappiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Me tooquote:Op maandag 7 september 2020 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb daar even om gevraagd.![]()
Je hebt een makkelijke naam denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 september 2020 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor, hoewel ik een beetje herenschade vanwege te veel kopballen niet uitsluit.![]()
![]()
Zo gaat snel hier hee, wel lagge hee, 0 puntjes maarja, dinges wint toch wel heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Eensquote:Op maandag 7 september 2020 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat hij posten quoten uit kbl hier. Denk ik. Maar dan nog kan hij er niets aan doen als ze de topic verklotenTja ik ga weer wat doenquote:Op maandag 7 september 2020 21:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Paul moest zo nodig een paar van voetbal quoten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
lekker dan ...quote:Op maandag 7 september 2020 21:17 schreef onlogisch het volgende:
User @:maxi-mus hangt de player uit.![]()
Ma zo zijn er wel meer hier heen gelokt hoor. Soms blijft er wat hangenquote:Op maandag 7 september 2020 21:17 schreef jerney het volgende:
[..]Verandering van spijs doet eten ofzo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok!quote:Op maandag 7 september 2020 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee jij bent aan de beurt. Liefst van je tieten.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 21:17 schreef onlogisch het volgende:
User @:maxi-mus hangt de player uit.bwoahh
![]()
Don't stick your dick in crazyquote:Op maandag 7 september 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Hoop chickies hier. Hopelijk werkt mijn blauwe kleurtje als een chickmagnet~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ben hier juist afgeknapt op blauw 😛quote:Op maandag 7 september 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Hoop chickies hier. Hopelijk werkt mijn blauwe kleurtje als een chickmagnetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh nee
Had hem speciaal voor jou gemaakt!![]()
![]()
A lekker. Thnxquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 september 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Hoop chickies hier. Hopelijk werkt mijn blauwe kleurtje als een chickmagnet![]()
Duhquote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Hier zijn leukere dames dan in de VBL SC.![]()
@Karina @Jojoortje @charmed_angel @Anneloos @Charrelquote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
En bedankt he.quote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef onlogisch het volgende:
10 tr´s inmiddels.
WAAR ZIJN DIE MODERATORS VAN DIENST DAN???![]()
![]()
![]()
![]()
🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NOu dankjewel hoorquote:Op maandag 7 september 2020 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had mijn moeder kunnen zijn Karina.
Maar jij bent wel een positieve uitzondering!![]()
![]()
Kan jij dat niet zien dan?quote:Op maandag 7 september 2020 21:24 schreef Paul het volgende:
@:onlogisch zijn er serieus 10 TR's gemaakt?![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 21:24 schreef JanCees het volgende:
net in @:jerney's fobo gekeken
niet teleurgesteld![]()
![]()
![]()
![]()
wwwwwwwwwwwowwwwwwwwwwwwww
40/45, niks mis mee.quote:Op maandag 7 september 2020 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ziet er wel een stuk jonger uit dan haar geboortedatum doet vermoeden.![]()
Nee hoor ik ben 35 luister naar JCquote:Op maandag 7 september 2020 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Karina is al ruim over de 50 man
oh![]()
![]()
Merry christmasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Donderop zeg, je hebt de boel weer lekker verziekt.quote:Op maandag 7 september 2020 21:28 schreef Paul het volgende:
Wie wil @:JacquelineHasselbaink wakker maken
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-09-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 352 / 1640
2. mario390 / 190 / 773
3. Maanvis / 182 / 520
4. kree / 156 / 655
5. Mrsloveable / 154 / 1074
6. Dotteke / 144 / 1553
7. Ferrous / 136 / 576
8. Superbadeendje / 134 / 1093
9. Jacquelinehasselbaink / 133 / 1901
10. ToT / 105 / 1750
11. aloa / 99 / 1427
12. Schakeltopia / 95 / 1507
13. Flory / 88 / 236
14. engine / 83 / 152
15. jerney / 81 / 853
16. devzero / 77 / 396
17. murp / 75 / 12
18. Jippie / 72 / 766
19. Rob / 70 / 374
20. maily / 60 / 723SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
nou heequote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donderop zeg, je hebt de boel weer lekker verziekt.![]()
Mee eens ja.quote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donderop zeg, je hebt de boel weer lekker verziekt.![]()
Alleen de laatste is recent. De eerste batch was toen ik nog een fruitige twintiger was en dertiger wasquote:Op maandag 7 september 2020 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ziet er wel een stuk jonger uit dan haar geboortedatum doet vermoeden.![]()
![]()
Wat heb jij toch tegen Paul?quote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donderop zeg, je hebt de boel weer lekker verziekt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit The Da Vinci Code te kijken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hij mentionde de queen, dat kan ook echt niet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Paul heeft de boel nu echt verziekt.![]()
Haar goed alle huishoudelijke taken uit handen nemen! Komt in orde dan!quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, ik hoop dat mijn vriendin over 20 jaar ook zo wakker wordt.![]()
![]()
wie heeft deze mensen hier henn bestellt?quote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Paul heeft de boel nu echt verziekt.![]()
Ik had alleen een paar mensen uit VBL hier gequote en niet gezegd dat ze hier moesten kapen hoor. Leuk dat je weer dit probeert op mij af te schuiven hee en TR's aan het zetten bent hee. Maar dit doen ze zelf heequote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donderop zeg, je hebt de boel weer lekker verziekt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef maily het volgende:
Akwasi opgenomen na overdosis pepernoten
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ze gaan straks wel weer weg.quote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Paul heeft de boel nu echt verziekt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heeft deze mensen hier henn bestellt?![]()
Wat stook jij!quote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Paul heeft de boel nu echt verziekt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
conjo van dienstquote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had alleen een paar mensen uit VBL hier gequote en niet gezegd dat ze hier moesten kapen hoor. Leuk dat je weer dit probeert op mij af te schuiven hee en TR's aan het zetten bent hee. Maar dit doen ze zelf hee![]()
Paul, maar per ongeluk hee!quote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heeft deze mensen hier henn bestellt?![]()
Ik heb niets tegen Paul. Hij draaft soms te ver in zijn fantasieën en nu gat hij ook nog eens een hele groep relnichten erbij halen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hahahahahaquote:Op maandag 7 september 2020 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm... een beetje rimpels is ook niet erg!
Allemaal hetzelfde![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 21:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet, ik vind hem wel een liefje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT DOEN ZE ZELFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF IK HAD ALLEEN GEQUOTEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 7 september 2020 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Paul. Hij draaft soms te ver in zijn fantasieën en nu gat hij ook nog eens een hele groep relnichten erbij halen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je quote toevallig users uit vblquote:Op maandag 7 september 2020 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
DAT DOEN ZE ZELFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF IK HAD ALLEEN GEQUOTEEEEEEEEEEE![]()
![]()
En dat was je fout.quote:Op maandag 7 september 2020 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
DAT DOEN ZE ZELFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF IK HAD ALLEEN GEQUOTEEEEEEEEEEEActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
jongeeeeeee ik had alleen even gequote in VBL hier over puzziepie en mijzellufquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las jouw naam er toch echt wel in.
Op een onschuldige manier.quote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las jouw naam er toch echt wel in.![]()
En wat heb je ervan geleerd?quote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef Paul het volgende:
[..]
jongeeeeeee ik had alleen even gequote in VBL hier over puzziepie en mijzellufActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat was ook mijn strategie, alleen zonder de grove zaken.quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag alleen de grove zaken doen, de complexere zaken doe ik vaak één keer (heel onbewust) fout en dan hoeft het niet meer.![]()
![]()
Dat ik dit elke week ga doenquote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat heb je ervan geleerd?![]()
Jammer dat ze dit moois gemist heeft.quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
idd haal even @:jacquelinehasselbaink voor het extra genotIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Relax Dex_O-quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat heb je ervan geleerd?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Had 2 kanten op kunnen gaan, en dat zullen we nu nooit weten.quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ze dit moois gemist heeft.![]()
![]()
Nu weer leuk en gezellig doorgaan.
Vond de kaap wel even grappigquote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Nu weer leuk en gezellig doorgaan.![]()
![]()
dacht dat er over de 200 stondquote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de posts voor het slotje geteld?![]()
Was?quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat was ook mijn strategie, alleen zonder de grove zaken.![]()
Wat doen? Lees terug dan! Ik had alleen een paar mensen uit VBL gequote over mijn avondje bij @puzziepie en toen kwamen ze hier kapen . IK KRIJG ALTIJD DE SCHULD!quote:
IK KAN JE WEL ZEGGEN........... dit komt in het rel-overzicht
Paul!
quote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Paul het volgende:
YESSSSSSSSS DTS IS WEER OPEN GEZET, BANS EN NOTES ZIJN GEZET!
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7537
@:jerney zie je daar wijffieF.K.A. SuperwormJim![]()
Jaa Ik heb er ook niet zoveel moeite meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat het kan.quote:Op maandag 7 september 2020 21:57 schreef JanCees het volgende:
w
[..]
waarom haal je al mijn posts wegF.K.A. SuperwormJim![]()
Ik lees het dan welquote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat doen? Lees terug dan! Ik had alleen een paar mensen uit VBL gequote over mijn avondje bij @:puzziepie en toen kwamen ze hier kapen . IK KRIJG ALTIJD DE SCHULD!
Ik ga weer aan de wijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat doen? Lees terug dan! Ik had alleen een paar mensen uit VBL gequote over mijn avondje bij @:puzziepie en toen kwamen ze hier kapen . IK KRIJG ALTIJD DE SCHULD!
IK KAN JE WEL ZEGGEN........... dit komt in het rel-overzicht![]()
![]()
Liefie! Dat onze avond zo'n ophef zou veroorzaken!quote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees het dan wel
Ik ga weer aan de wijnWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oh ja!!! Ik vergat mijn frangelico helemaal in de commotiequote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees het dan wel
Ik ga weer aan de wijn![]()
![]()
Kap er dan ook eens mee met je fantasie verhalen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nou zeg dat iddquote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Liefie! Dat onze avond zo'n ophef zou veroorzaken!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oehhhquote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ja!!! Ik vergat mijn frangelico helemaal in de commotie![]()
Geniet er van
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb een ontluikend liefjequote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoezo, heb je geen man/vrouw vriend/vriendin meer?![]()
![]()
Nee joh. De ophef die er over gemaakt wordt is erger dan wat er was.quote:Op maandag 7 september 2020 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
heb de ophef gemist geloof ik, was er ophef?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het ook niet heb dat stukje gemist.quote:Op maandag 7 september 2020 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
heb de ophef gemist geloof ik, was er ophef?Do what you love, love what you do!![]()
aah oke is dat hetquote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh. De ophef die er over gemaakt wordt is erger dan wat er was.
Zo zie je maar weer wie het relaxede geslacht isquote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaa Ik heb er ook niet zoveel moeite mee![]()
![]()
IK BEN ECHT NU BIJ @puzziepie !!!!!!!!! IK KIJK VOETBAL en zij is aan het knutselenquote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kap er dan ook eens mee met je fantasie verhalen.met wijn
Je bent ongeveer de enige die het irritant vindt.quote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kap er dan ook eens mee met je fantasie verhalen.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 21:09 schreef Paul het volgende:
Jammer dat @:jacquelinehasselbaink er niet is. Die was nu woedend geweestquote:quote:Op maandag 7 september 2020 21:28 schreef Paul het volgende:
Wie wil @:JacquelineHasselbaink wakker makenMeisjes plagen, kusjes vragen? Je bent wel erg geobsedeerd door haar.quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
idd haal even @:jacquelinehasselbaink voor het extra genot![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
IK BEN ECHT NU BIJ @:puzziepie !!!!!!!!! IK KIJK VOETBAL en zij is aan het knutselenmet wijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou ok er is natuurlijk een grens he met wat kan of niet.
Maar denk ook niet dat ze er te moeilijk over moeten doen in een topic als dit.
Maar anyway is weer open. Game on.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 22:03 schreef devzero het volgende:
Meisjes plagen, kusjes vragen? Je bent wel erg geobsedeerd door haar.
Is ze creatief met kurk?quote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
IK BEN ECHT NU BIJ @:puzziepie !!!!!!!!! IK KIJK VOETBAL en zij is aan het knutselenmet wijn
![]()
![]()
Tuurlijk heequote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
En dat vind ik persoonlijk irritanterquote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent ongeveer de enige die het irritant vindt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op een oude fiets...quote:Op maandag 7 september 2020 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, wat leuk. Ik hoop dat jullie samen gelukkig oud worden.![]()
(oud ben je al)![]()
![]()
Of niet dan. 🤣quote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wie het relaxede geslacht isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja, tis ook een beetje of je er een kwartje ingooit.quote:Op maandag 7 september 2020 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen? Je bent wel erg geobsedeerd door haar.![]()
Zeker geen ouwequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, zij zorgt voor het extra sausje altijdquote:Op maandag 7 september 2020 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen? Je bent wel erg geobsedeerd door haar.
Maar daarom hoef je toch nog niet klaar te gaan staan met een zak kwartjesquote:Op maandag 7 september 2020 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, tis ook een beetje of je er een kwartje ingooit.![]()
![]()
Ik heb nog een oude fiets nodig. En bedoel het in letterlijk nu.
Hmmms wat zou zoiets kosten?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Reloverzicht september
Rel 1: puntentelling augustus Jippie: Beetje tegenstrijdig was dat wel. Benieuwd hoe dan stand was geweest als @:Schakeltopia er in was blijven staan, Jacq had evengoed wel gewonnen.
Rel 2: Rozevla wordt beticht van een geestelijke beperking
Rel 3: ieniminimuis heeft fittie over corona-maatregelen
Rel 4: Mrslove post per abuis een babynamenlinkje. Was ze al zwanger toen ze met Paul verkering had?
Rel 5: Mrslove is het rellen zat, ze vraagt Paul DTS te verlaten met klem!
Rel 6: Paul stookt JacquelineHasselbaink op, Puzziepie support Paul. Schakeltopia kan de chaos niet meer overzien. Grote paniek! Er lijken meerder kampen te ontstaan. Als dit maar goed afloopt..
Rel 7: Haags Kwartiertje staat 2e, maar doet niet mee. Hij wil toch niet uit de lijst. Mario vind dit maar stom en is boos.
Rel 8 Robt kaapt topic van Nikonlover. Nikonlover boos. Rob is er ook weer klaar mee, hij gaat gelijk het topic uit! JacquelineHasselbaink: voor de mensen die goed opletten doet hij wel vaker
Rel 9: Jacquelinehasselbaink is boos dat de mensen die uit de lijst zouden gaan toch weer teruggezet worden: "dan ga ik er dus uit .. zo klaar mee!!!!"
Rel 10: hemarookworst is boos! Paul doet Nikonlover na met plaatjes een paar keer plaatsen in één post! Hij zegt: "Hou op met je spamposts Paul. Je bent onderdeel van crew, geef het goede voorbeeld." Jacquelinehasselbaink stookt het vuurtje nog even verder op: "Tig foto's hij spamt zeker"
Rel 11: Aloa wil uit de lijst. Nikonlover: "Ga janken in FB"
Rel 12: Punkman vraagt wat aan DJMO. DJMO wil eerst koffie drinken. Punkman wordt woest! DJMO: "dumbo? gezeik? bitch? Kijk effe lekker in de spiegel idioot, ik zat na te denken over je vraag wat ik van amerika en blm vond, maar nu heb ik er dus totaal geen zin meer in om daar op in te gaan. Besteed mijn liever aan het uitwerken van de laatste etappe van m'n special.
De ballen."
Rel 13: Mario is boos dat Maanvis bovenaan staat. Mario390: "is me egal,ik will niet irritante hier" Maanvis: "komt doordat je zat te zaniken dat andere mensen me punten gaven, en je bent niet gezellig. toen ben ik jou gaan blokken bij elke kans die ik kreeg"
Rel 14: JacquelineHasselbaink wil uit de lijst, omdat Haagskwartiertje er ook uit is. Mrsloveable: "Het is gewoon weer terug gedraaid na hoe het was.. aloa en dot staan ook weer in de lijst..
En denk dat haags het ook niet echt veel kan schelen of die wel mee doet of niet"
Rel 15: Jacqueline: 'c_/![]()
tijd iemand een vrolijk bakkie?" Gizmogirl28: "Sodemieter op met je vrolijk bakkie."
Rel 16: Ruzie over Dm's WAARDOOR DTS EEN UUR OP SLOT GAAT!!
Jacqueline: gelukkig he omdat ik dit doe![]()
![]()
kreeg een dm over mij zelf . en was geen frisse als ik naar vraag geen antwoord..... maar conclusie is dus wordt lelijke stook dms gestuurd en daar gaat t allemaal om
Shiitake:: "En omdat je nu toch zelf over die dm begint en het ook oprakelt, kan ik er ook wel even op ingaan.
Ik zou je hoer genoemd hebben? Ik heb niks met die dms te maken, maar fijn dat je daar gewoon vanuit gaat en iemand zo vals beschuldigd hebt. En het nu dus nog een keer gaat bevestigen hier.
Maar doe lekker gezellig verder hoor!"
jacqueline: gelukkig he omdat ik dit doe![]()
![]()
kreeg een dm over mij zelf . en was geen frisse als ik naar vraag geen antwoord..... maar conclusie is dus wordt lelijke stook dms gestuurd en daar gaat t allemaal om
Rel 17: Paul verklapt dat er delen missen. Heel DTS is in shock en ontploffen van binnen van de ongelijkheid in nummering. Deel 7448 mist als voorbeeld. Shocking
Rel 18 vosss had Nikonlover 300x een like gegeven. Hij wil dat Danny het nu weghaalt. Danny heeft daar geen zin in. Nikonlover staat nu nr 1 in het like-overzicht
REL 19: Nikonlover post een meisje met sproeten 100x Jacquelinehasselbaink is woest "nikon plsss"
rel 20: Jacquelinehasselbaink is het reloverzicht ZAT! "haal dat er eens uit paul. want je gebruikt weer mijn naam . en de rel overzicht is vaak eenzijdig.. dus ben er niet mee eens haal er maar gewoon uit"
Rel 21: Paul ging alleen even eten bij Puzziepie, maar Kopjechino kon dit niet waarderen. "@:Paul het is uit 🖕🏻" Mootie: "Wel ouderwets dat Paul niet even bij een vriendin mag eten."
Rob wil snel een graantje meepikken "@:Kopjechino en @:mrsloveable ..
Treurig dat @:paul gedoe. als jullie troost nodig hebben mijn bed is groot genoeg voor ons drieën"
Rel 22: Paul vertelt in VBL een verhaaltje over zijn avond met Puzziepie, met wat foto's. Er komen veel reacties op. Paul quote dit in ONZ DTS. Daarna komen alle VBL-mensen het ONZ-DTS-Topic in en KAPEN een nieuw topic met eigen TT en OP. Daarna gaat het minutenlang los met gifjes en teksten. HET LOOPT UIT DE HAND! Superwormjim sluit het topic 10 minuten en gaat schoonmaken en notes uitdelen. JanCees is het oneens: "waarom haal je al mijn posts weg"Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wablief?!quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, zij zorgt voor het extra sausje altijd![]()
25 euro?quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef kree het volgende:
Hmmms wat zou zoiets kosten?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Met jankees hebben we toch geen extra saus nodig.quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, zij zorgt voor het extra sausje altijd![]()
voor 100 euro kun je prima fietsje kopen lijkt mij. gewoon even marktplaats checken ofzoquote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Nou denk dat zoiets reeel is wel jah.quote:Op maandag 7 september 2020 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor 100 euro kun je prima fietsje kopen lijkt mij. gewoon even marktplaats checken ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben niet de enige. Even dollen is leuk.quote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent ongeveer de enige die het irritant vindt.
Maar het moet niet al te lang doorgaan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
@mario390 in dein Zeller?quote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef kree het volgende:
Hmmms wat zou zoiets kosten?![]()
Bij de lokale zwerver op leiden cs vast wat goedkoper. Maar ok will het nog beetje legaal houden.Do what you love, love what you do!![]()
ja hoor, weet niet of je beetje handig bent, anders kun je hem misschien ook wel gratis afhalen en pruts je hem zelf in elkaarquote:Op maandag 7 september 2020 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk dat zoiets reeel is wel jah.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Redelijk technisch ben ik wel. Maar alleen gereedschap heb ik nu niet. Vroeger wel want vol uitgeruste service busje met van alles. Maar ok die heb ik nu niet dus zoek meer kant en klare optie. 100 lukt me nog wel want in reserve ervoor.quote:Op maandag 7 september 2020 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hoor, weet niet of je beetje handig bent, anders kun je hem misschien ook wel gratis afhalen en pruts je hem zelf in elkaarDo what you love, love what you do!![]()
Iemandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga weg want steeds als ik je zie reageren heb ik zin om Gladiator op te zetten.quote:Op maandag 7 september 2020 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, vernoemd naar Mark van Bommel en Max Clark.
Wat let je.quote:Op maandag 7 september 2020 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga weg want steeds als ik je zie reageren heb ik zin om Gladiator op te zetten.Hoewel, dat wordt misschien wel wat laat.
![]()
Neeee naar de band!!quote:Op maandag 7 september 2020 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, vernoemd naar Mark van Bommel en Max Clark.![]()
Kan morgen ook nogquote:Op maandag 7 september 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat let je.Hoewel, dat wordt misschien wel wat laat.
![]()
Ik kan in bed verder kijken.quote:Op maandag 7 september 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat let je.Hoewel, dat wordt misschien wel wat laat.
Wil eigenlijk liever een goedkope gitaar. Om te leren spelen is ongeveer hetzelfde en vindt ik veel leuker. Maar een fiets is meer noodzakelijk nuDo what you love, love what you do!![]()
Pepernotenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm ... gitaar of fietsquote:Op maandag 7 september 2020 22:15 schreef kree het volgende:
Wil eigenlijk liever een goedkope gitaar. Om te leren spelen is ongeveer hetzelfde en vind ik veel leuker. Maar een fiets is meer noodzakelijk nu![]()
quote:
Nou ga voor gitaar wmb. Maar fiets is meer noodzakelijker wel denkquote:Do what you love, love what you do!![]()
Wie?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jaaaaaaquote:Op maandag 7 september 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Bekendste nummer is worn down piano, weet niet of dat zo'n goed teken is.Lekker theatraal
![]()
![]()
Ik ben het 7de geitje.quote:
Ik vindt wat oudere muziek wel leuk om te spelen. Nou speel piano he en durf te zeggen dat ik er nog best goed in ben ook. Maar wil nu ook gitaar leren eigenlijkDo what you love, love what you do!![]()
Owh moet ik jou ff onthouden want nog al eens nodig in bandjes. Hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
gewoon doenquote:Op maandag 7 september 2020 22:22 schreef kree het volgende:
Ik vindt wat oudere muziek wel leuk om te spelen. Nou speel piano he en durf te zeggen dat ik er nog best goed in ben ook. Maar wil nu ook gitaar leren eigenlijk
Ja, kan je mee spelen met de twins?quote:Op maandag 7 september 2020 22:22 schreef kree het volgende:
Ik vindt wat oudere muziek wel leuk om te spelen. Nou speel piano he en durf te zeggen dat ik er nog best goed in ben ook. Maar wil nu ook gitaar leren eigenlijk![]()
![]()
Heequote:Op maandag 7 september 2020 22:24 schreef Paul het volgende:
Wel zielig voor JanCees hee.
OK GEEF MIJ DAN OOK DIE TIJD DIE BAN![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 22:24 schreef Paul het volgende:
Wel zielig voor JanCees hee.
OK GEEF MIJ DAN OOK DIE TIJD DIE BAN
F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: