Donderop zeg, je hebt de boel weer lekker verziekt.quote:Op maandag 7 september 2020 21:28 schreef Paul het volgende:
Wie wil @:JacquelineHasselbaink wakker maken
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-09-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
nou heequote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donderop zeg, je hebt de boel weer lekker verziekt.
Mee eens ja.quote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen de laatste is recent. De eerste batch was toen ik nog een fruitige twintiger was en dertiger wasquote:Op maandag 7 september 2020 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ziet er wel een stuk jonger uit dan haar geboortedatum doet vermoeden.
Wat heb jij toch tegen Paul?quote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit The Da Vinci Code te kijken.quote:
Hij mentionde de queen, dat kan ook echt niet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Paul heeft de boel nu echt verziekt.
Haar goed alle huishoudelijke taken uit handen nemen! Komt in orde dan!quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, ik hoop dat mijn vriendin over 20 jaar ook zo wakker wordt.
wie heeft deze mensen hier henn bestellt?quote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had alleen een paar mensen uit VBL hier gequote en niet gezegd dat ze hier moesten kapen hoor. Leuk dat je weer dit probeert op mij af te schuiven hee en TR's aan het zetten bent hee. Maar dit doen ze zelf heequote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef maily het volgende:
Akwasi opgenomen na overdosis pepernoten
Ze gaan straks wel weer weg.quote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heeft deze mensen hier henn bestellt?
Wat stook jij!quote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
conjo van dienstquote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had alleen een paar mensen uit VBL hier gequote en niet gezegd dat ze hier moesten kapen hoor. Leuk dat je weer dit probeert op mij af te schuiven hee en TR's aan het zetten bent hee. Maar dit doen ze zelf hee
Paul, maar per ongeluk hee!quote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heeft deze mensen hier henn bestellt?
Ik heb niets tegen Paul. Hij draaft soms te ver in zijn fantasieën en nu gat hij ook nog eens een hele groep relnichten erbij halen.quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 7 september 2020 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm... een beetje rimpels is ook niet erg!
quote:Op maandag 7 september 2020 21:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet, ik vind hem wel een liefje
DAT DOEN ZE ZELFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF IK HAD ALLEEN GEQUOTEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 7 september 2020 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Paul. Hij draaft soms te ver in zijn fantasieën en nu gat hij ook nog eens een hele groep relnichten erbij halen.
Je quote toevallig users uit vblquote:Op maandag 7 september 2020 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
DAT DOEN ZE ZELFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF IK HAD ALLEEN GEQUOTEEEEEEEEEEE
En dat was je fout.quote:Op maandag 7 september 2020 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
DAT DOEN ZE ZELFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF IK HAD ALLEEN GEQUOTEEEEEEEEEEE
jongeeeeeee ik had alleen even gequote in VBL hier over puzziepie en mijzellufquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las jouw naam er toch echt wel in.
Op een onschuldige manier.quote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las jouw naam er toch echt wel in.
En wat heb je ervan geleerd?quote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef Paul het volgende:
[..]
jongeeeeeee ik had alleen even gequote in VBL hier over puzziepie en mijzelluf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |