Ik heb een ontluikend liefjequote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoezo, heb je geen man/vrouw vriend/vriendin meer?
Nee joh. De ophef die er over gemaakt wordt is erger dan wat er was.quote:Op maandag 7 september 2020 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
heb de ophef gemist geloof ik, was er ophef?
Ik weet het ook niet heb dat stukje gemist.quote:Op maandag 7 september 2020 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
heb de ophef gemist geloof ik, was er ophef?
aah oke is dat hetquote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh. De ophef die er over gemaakt wordt is erger dan wat er was.
Zo zie je maar weer wie het relaxede geslacht isquote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaa Ik heb er ook niet zoveel moeite mee
IK BEN ECHT NU BIJ @puzziepie !!!!!!!!! IK KIJK VOETBAL en zij is aan het knutselenquote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kap er dan ook eens mee met je fantasie verhalen.
Je bent ongeveer de enige die het irritant vindt.quote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kap er dan ook eens mee met je fantasie verhalen.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:09 schreef Paul het volgende:
Jammer dat @:jacquelinehasselbaink er niet is. Die was nu woedend geweest
quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:28 schreef Paul het volgende:
Wie wil @:JacquelineHasselbaink wakker maken
Meisjes plagen, kusjes vragen? Je bent wel erg geobsedeerd door haar.quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
idd haal even @:jacquelinehasselbaink voor het extra genot
quote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
IK BEN ECHT NU BIJ @:puzziepie !!!!!!!!! IK KIJK VOETBAL en zij is aan het knutselenmet wijn
quote:Op maandag 7 september 2020 22:03 schreef devzero het volgende:
Meisjes plagen, kusjes vragen? Je bent wel erg geobsedeerd door haar.
Is ze creatief met kurk?quote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
IK BEN ECHT NU BIJ @:puzziepie !!!!!!!!! IK KIJK VOETBAL en zij is aan het knutselenmet wijn
Tuurlijk heequote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
En dat vind ik persoonlijk irritanterquote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent ongeveer de enige die het irritant vindt.
Op een oude fiets...quote:Op maandag 7 september 2020 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, wat leuk. Ik hoop dat jullie samen gelukkig oud worden.![]()
(oud ben je al)
Of niet dan. 🤣quote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wie het relaxede geslacht is
Nou ja, tis ook een beetje of je er een kwartje ingooit.quote:Op maandag 7 september 2020 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen? Je bent wel erg geobsedeerd door haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |