Dat was ook mijn strategie, alleen zonder de grove zaken.quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag alleen de grove zaken doen, de complexere zaken doe ik vaak één keer (heel onbewust) fout en dan hoeft het niet meer.
Dat ik dit elke week ga doenquote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat heb je ervan geleerd?
Jammer dat ze dit moois gemist heeft.quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
idd haal even @:jacquelinehasselbaink voor het extra genot
Relax Dex_O-quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat heb je ervan geleerd?
Had 2 kanten op kunnen gaan, en dat zullen we nu nooit weten.quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ze dit moois gemist heeft.
Vond de kaap wel even grappigquote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Nu weer leuk en gezellig doorgaan.
dacht dat er over de 200 stondquote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de posts voor het slotje geteld?
Was?quote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat was ook mijn strategie, alleen zonder de grove zaken.
Hahahaha!quote:
Wat doen? Lees terug dan! Ik had alleen een paar mensen uit VBL gequote over mijn avondje bij @puzziepie en toen kwamen ze hier kapen . IK KRIJG ALTIJD DE SCHULD!quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Paul het volgende:
YESSSSSSSSS DTS IS WEER OPEN GEZET, BANS EN NOTES ZIJN GEZET!
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7537
@:jerney zie je daar wijffie
Jaa Ik heb er ook niet zoveel moeite meequote:
Omdat het kan.quote:Op maandag 7 september 2020 21:57 schreef JanCees het volgende:
w
[..]
waarom haal je al mijn posts weg
Ik lees het dan welquote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat doen? Lees terug dan! Ik had alleen een paar mensen uit VBL gequote over mijn avondje bij @:puzziepie en toen kwamen ze hier kapen . IK KRIJG ALTIJD DE SCHULD!
IK KAN JE WEL ZEGGEN........... dit komt in het rel-overzicht
quote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat doen? Lees terug dan! Ik had alleen een paar mensen uit VBL gequote over mijn avondje bij @:puzziepie en toen kwamen ze hier kapen . IK KRIJG ALTIJD DE SCHULD!
Liefie! Dat onze avond zo'n ophef zou veroorzaken!quote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees het dan wel
Ik ga weer aan de wijn
Oh ja!!! Ik vergat mijn frangelico helemaal in de commotiequote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees het dan wel
Ik ga weer aan de wijn
Kap er dan ook eens mee met je fantasie verhalen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou zeg dat iddquote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Liefie! Dat onze avond zo'n ophef zou veroorzaken!
Oehhhquote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ja!!! Ik vergat mijn frangelico helemaal in de commotie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |