SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik ben geen expert of zo maar ziekte van lyme kan jarenlang duren volgens mij. Met momenten dat het goed gaat ertussen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die twee vallen af, van beiden hoor je niet zo lang last te hebben en in vlagen.Zonder wrijving geen glans![]()
Wel de beste aflevering van community dan elke keer als aloa opduikt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Maargoed moet ff weg check het later wel weer. Anders even quoten helpt om het terug te vinden want ga niet hele topics doorlezen. Tot straks
Do what you love, love what you do!![]()
nog maar even van genieten dan!quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Nachtje tukken en het is weer om zeep
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef Nattekat het volgende:
Nu ga ik trainen, jullie zijn van me af![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAquote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef Nattekat het volgende:
Nu ga ik trainen, jullie zijn van me af
Zonder wrijving geen glans![]()
Steeds harder, steeds snellerquote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je gaat hard. Je gaat lekker.![]()
![]()
Succes...quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef Nattekat het volgende:
Nu ga ik trainen, jullie zijn van me af![]()
Da's ook nie lief nie.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolk aloa!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef Nattekat het volgende:
Nu ga ik trainen, jullie zijn van me afdag dan he
![]()
![]()
Ben je getrouwd of heb je een relatie?quote:
Ik vraag dit voor een vriend.Zonder wrijving geen glans![]()
Trekker lainen toch. @Nattekat"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 20:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben je getrouwd of heb je een relatie?
Ik vraag dit voor een vriend.![]()
![]()
@maily. Was dat DJMO in dat rode kanten ding?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nimmer!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Miems!quote:Op maandag 7 september 2020 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja toch
Voor jou nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, dus?quote:Op maandag 7 september 2020 20:08 schreef possetje het volgende:
een mod noemde mij vandaag viezer als een junk![]()
GA NOUquote:Op maandag 7 september 2020 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja toch
Voor jou nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Niet die van Bolke (quote:), die gaat morgen de wei winterklaar maken en heeft 'm nodig.
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Is he hot?quote:Op maandag 7 september 2020 20:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben je getrouwd of heb je een relatie?
Ik vraag dit voor een vriend.![]()
![]()
OlaaaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Kom op joh!quote:
quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Wanneer ga je naar een dokter.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie wat en waar?quote:Op maandag 7 september 2020 20:08 schreef possetje het volgende:
een mod noemde mij vandaag viezer als een junk![]()
quote:
ok dus dat betekend dat ik of de aandacht heb gekregen van een meisje waarop hij valt, of dat ik op zijn p*k heb gestaan ooit met een bepaalde mening te typenquote:![]()
Haha, doe 'es een linkje?quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef possetje het volgende:
[..]
ok dus dat betekend dat ik of de aandacht heb gekregen van een meisje waarop hij valt, of dat ik op zijn p*k heb gestaan ooit met een bepaalde mening te typen![]()
![]()
Natuurlijk kan dat.quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet eens of dat wel kan nu![]()
Tuurlijk kan dat.quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet eens of dat wel kan nuTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja hoor. DJMO is vanmorgen nog geweestquote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet eens of dat wel kan nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:quote:Op maandag 7 september 2020 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor. DJMO is vanmorgen nog geweest![]()
![]()
💋quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tuurlijk wel. Gewoon naar de dierenarts.quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet eens of dat wel kan nu"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon naar de dierenarts.
Ow, en nu een linkje naar je Youtube-kanaal?quote:Op maandag 7 september 2020 20:15 schreef possetje het volgende:
[..]
KLB / vraag naar blonde vrouwen plaatselijk heel hoog![]()
![]()
Mijn parkiet is vervelend.
Ja want op possetje vind ik niksquote:Op maandag 7 september 2020 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, en nu een linkje naar je Youtube-kanaal?![]()
![]()
Ik heb geen frituurpan.quote:
Ja, beetje flauwe reactie inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2020 20:17 schreef ToT het volgende:
Ow wacht, gevonden:
Ietwat molliger dan ik had verwacht, maar verder niet erg slecht toch?![]()
Dat komt mijn huis niet in.quote:
Wij hebben er eentje gehad.quote:Op maandag 7 september 2020 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat komt mijn huis niet in.
Paar keer gebruikt, weer weggegeven aan kennissen.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 20:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Is dat die zielenpiet van kozp?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 20:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Is dat die zielenpiet van kozp?
Ik denk eerder dat het een sneer was over zijn post-gedrag hier op FOK!.quote:Op maandag 7 september 2020 20:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, beetje flauwe reactie inderdaad.![]()
Oh, dat kan wel mooi aan op de achtergrond ja.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar kan ik inkomen, maar hou het daar dan bij.quote:Op maandag 7 september 2020 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een sneer was over zijn post-gedrag hier op FOK!.Vind dat soort opmerkingen altijd wat ver gaan.
![]()
Exact.quote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel mooi aan op de achtergrond ja.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, maar hou het daar dan bij.Vind dat soort opmerkingen altijd wat ver gaan.
Eensch!
![]()
En dan gewoon een beetje gamen, een beetje bolken!quote:![]()
Ja wij gaan hier over een paar minuutjes naar Randstedelingen kijken die in een keuterboerendorpje willen gaan wonen.![]()
![]()
Uhuquote:Op maandag 7 september 2020 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan gewoon een beetje gamen, een beetje bolken!
Zonder wrijving geen glans![]()
Ahhhh nu voel ik mij schuldig;(quote:Op maandag 7 september 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar nu wel tv kijken hoor!Mazzel!
Veel plezier toch![]()
![]()
Ik niet, leg eens uit.quote:
......".............................quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 september 2020 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
......".............................![]()
![]()
Scrol maar door de topics heen dan lees je het vanzelf welquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik vin dmijzelf er op foto ook vaak tegenwoordig niet echt goed uitzien, komt door mn gewichts toenamequote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, maar hou het daar dan bij.Vind dat soort opmerkingen altijd wat ver gaan.
irl krijg ik nog wel eens sjans vane en knappe vrouw,. daar gelden de camera wetten niet zo heel erg![]()
Dan nog, geen excuus. Goed dat je van je af hebt gebetenquote:Op maandag 7 september 2020 20:32 schreef possetje het volgende:
[..]
ik vin dmijzelf er op foto ook vaak tegenwoordig niet echt goed uitzien, komt door mn gewichts toename
irl krijg ik nog wel eens sjans vane en knappe vrouw,. daar gelden de camera wetten niet zo heel erg![]()
![]()
scheurgrasquote:Op maandag 7 september 2020 20:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Kwamen ze de tuin winterklaar maken?![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 20:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhhh nu voel ik mij schuldig;(
Veel plezier toch
En thx!![]()
![]()
Schatjequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Whutquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hoi mailyFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is fresh mijn askimquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niet Victor Reinier?quote:Op maandag 7 september 2020 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij die knakker waar het programma naar vernoemd is?![]()
quote:
okquote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef Paul het volgende:
Ik blijf vanavond bij @:puzziepie NL elftal kijken.
En vannacht...?quote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef Paul het volgende:
Ik blijf vanavond bij @:puzziepie NL elftal kijken.![]()
Ojajoh?quote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef Paul het volgende:
Ik blijf vanavond bij @:puzziepie NL elftal kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt hij weer in zijn ledikantje.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op maandag 7 september 2020 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt hij weer in zijn ledikantje.![]()
![]()
Met zijn dino-pyjama aan!![]()
![]()
Nee. Maar wij anticiperen alvastquote:Op maandag 7 september 2020 20:45 schreef Paul het volgende:
Ik heb nog niet met haar over vannacht gepraat hee.![]()
![]()
A leuk. Heeft hij die Jou Van geleend 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 september 2020 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A leuk. Heeft hij die Jou Van geleend 😛![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat was weer een puntjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vlotteke 😛😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oei ik heb een hekel aan voetbal ,ik ga wel knutselen met ietsquote:Op maandag 7 september 2020 20:42 schreef Paul het volgende:
Ik blijf vanavond bij @:puzziepie NL elftal kijken.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:
Eet je wel wat van die borrelhapjes dan hee!quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
oei ik heb een hekel aan voetbal ,ik ga wel knutselen met ietsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat ga je maken?quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
oei ik heb een hekel aan voetbal ,ik ga wel knutselen met iets![]()
![]()
Dat is sneu ....quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
oei ik heb een hekel aan voetbal ,ik ga wel knutselen met iets![]()
Wat eet jij?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Doe me nog maar een wijntje en dan komt dat vast wel goedquote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Eet je wel wat van die borrelhapjes dan hee!My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De liefde spat er vanafquote:Op maandag 7 september 2020 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe me nog maar een wijntje en dan komt dat vast wel goed![]()
Is goed liefie ik ga voor je inschenken liefiequote:Op maandag 7 september 2020 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe me nog maar een wijntje en dan komt dat vast wel goedWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Eerst nu aan het kijken hoe de SN7.1 naar het pas gerold wordtquote:![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jamaar, dan heb je een afspraakje en die gast gaat dan doodleuk voebal zitten kijkenquote:Op maandag 7 september 2020 20:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Mag ze zelf weten toch
Voetbal is ook wel kut![]()
![]()
Hahahaquote:Op maandag 7 september 2020 20:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerst nu aan het kijken hoe de SN7.1 naar het pas gerold wordt![]()
![]()
![]()
![]()
Als er visite is dan hebben wij een paar regels.quote:Op maandag 7 september 2020 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
Jamaar, dan heb je een afspraakje en die gast gaat dan doodleuk voebal zitten kijken
TV uit en Mobieltjes uit.![]()
Ze zijn vrienden hee! Wel opletten!quote:Op maandag 7 september 2020 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
Jamaar, dan heb je een afspraakje en die gast gaat dan doodleuk voebal zitten kijken![]()
lekker man!quote:Op maandag 7 september 2020 20:53 schreef Paul het volgende:
Puzziepie en ik laten elkaar vrij!
Zo zijn wij!Ik heb het recht om te bepalen!![]()
ze spelen zonder publiek hequote:Op maandag 7 september 2020 20:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Geniet er van
Zet je wel Paul z’n tvtje op mute? Dat gejoel leidt altijd zo af
Neem zelf ook wat?quote:Op maandag 7 september 2020 20:55 schreef Paul het volgende:
Zo, ingeschonken voor Puzzie
[ afbeelding ]![]()
HOLLANDHOLLAND
HOLLAND
HOLLAND
HOLLAND
HOLLAND
HOLLAND
HOLLAND
HOLLAND
HOLLAND
HOLLAND
HOLLAND
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja soort vanquote:zelfs opgenomen stemmetjes die het volkslied meezongen
Hey Giz 😘quote:Op maandag 7 september 2020 20:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als er visite is dan hebben wij een paar regels.
TV uit en Mobieltjes uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja soort vanzelfs opgenomen stemmetjes die het volkslied meezongen
![]()
![]()
Wilhelmus van Oranje ....quote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja soort vanzelfs opgenomen stemmetjes die het volkslied meezongen
![]()
Echt hequote:Op maandag 7 september 2020 20:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Geniet er van
Zet je wel Paul z’n tvtje op mute? Dat gejoel leidt altijd zo af![]()
Hij moest oortjes in van mij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt he![]()
Hij moest oortjes in van mij![]()
En niet juichen![]()
![]()
Ik vermoed maar zo dat er alleen in de nacht punten te halen zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot gelijk puzziewuzzie!quote:Op maandag 7 september 2020 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt he![]()
Hij moest oortjes in van mij![]()
![]()
Griekenland morgen code oranjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan is fresh weer uit bed, dus ben bang van nietquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat er alleen in de nacht punten te halen zijn.
Liefie moet dit nou? Zo kunnen we ook niet pratenquote:Op maandag 7 september 2020 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt he![]()
Hij moest oortjes in van mij
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb er toch al een paar bij elkaar gesprokkeldquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat er alleen in de nacht punten te halen zijn.![]()
![]()
Geen punt gehaald vandaag volgens mij.quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat er alleen in de nacht punten te halen zijn.![]()
hee heetjesquote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Liefie moet dit nou? Zo kunnen we ook niet praten![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb er toch al een paar bij elkaar gesprokkeldIk heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik had zin om alle Posts in dat topic te liken.
![]()
![]()
Die gaat nogwel eens een peukie rokenquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan is fresh weer uit bed, dus ben bang van nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bikkel!quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik had zin om alle Posts in dat topic te liken.
![]()
Alstie aan de vapert gaat, kan hij lekker blijven bolkenquote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gaat nogwel eens een peukie roken![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 21:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Alstie aan de vapert gaat, kan hij lekker blijven bolken![]()
![]()
Zeg maar dat hij van mij terug zijn bed in moet.quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan is fresh weer uit bed, dus ben bang van niet
Dat zal hem leren!quote:Op maandag 7 september 2020 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar dat hij van mij terug zijn bed in moet.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag niet meer kosten als 2-3 euro zo te zienquote:quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen Nederlandse vlaggetjes in de blokjes kaas?quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel wijn uit pak van de ah, herman?quote:Veel commentaar in VBL over mijn avondje bij @puzziepie jeetje je kan het nooit goed doen he! Volgende keer maar een buffet van 100 euro heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik stel enkel een vraag pik.quote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel commentaar in VBL over mijn avondje bij @:puzziepie jeetje je kan het nooit goed doen he! Volgende keer maar een buffet van 100 euro hee![]()
Oh VBLquote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel commentaar in VBL over mijn avondje bij @:puzziepie jeetje je kan het nooit goed doen he! Volgende keer maar een buffet van 100 euro hee![]()
Leuk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wat mention je me hier dikke achterlijkequote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel commentaar in VBL over mijn avondje bij @:puzziepie jeetje je kan het nooit goed doen he! Volgende keer maar een buffet van 100 euro hee
DOE DIT NOOIT MEER![]()
Code spa roodquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey does liefquote:Op maandag 7 september 2020 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat mention je me hier dikke achterlijke
DOE DIT NOOIT MEERWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe eens niet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel commentaar in VBL over mijn avondje bij @:puzziepie jeetje je kan het nooit goed doen he! Volgende keer maar een buffet van 100 euro hee
quote:
Nou nouquote:Op maandag 7 september 2020 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat mention je me hier dikke achterlijke
DOE DIT NOOIT MEER![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |