quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb er toch al een paar bij elkaar gesprokkeld
quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik had zin om alle Posts in dat topic te liken.
Die gaat nogwel eens een peukie rokenquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan is fresh weer uit bed, dus ben bang van niet
Bikkel!quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik had zin om alle Posts in dat topic te liken.
Alstie aan de vapert gaat, kan hij lekker blijven bolkenquote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gaat nogwel eens een peukie roken
quote:Op maandag 7 september 2020 21:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Alstie aan de vapert gaat, kan hij lekker blijven bolken
Zeg maar dat hij van mij terug zijn bed in moet.quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan is fresh weer uit bed, dus ben bang van niet
Dat zal hem leren!quote:Op maandag 7 september 2020 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar dat hij van mij terug zijn bed in moet.
quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag niet meer kosten als 2-3 euro zo te zien
quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen Nederlandse vlaggetjes in de blokjes kaas?
quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel wijn uit pak van de ah, herman?
quote:
Veel commentaar in VBL over mijn avondje bij @puzziepie jeetje je kan het nooit goed doen he! Volgende keer maar een buffet van 100 euro heequote:
Ik stel enkel een vraag pik.quote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel commentaar in VBL over mijn avondje bij @:puzziepie jeetje je kan het nooit goed doen he! Volgende keer maar een buffet van 100 euro hee
Oh VBLquote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel commentaar in VBL over mijn avondje bij @:puzziepie jeetje je kan het nooit goed doen he! Volgende keer maar een buffet van 100 euro hee
wat mention je me hier dikke achterlijkequote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Code spa roodquote:
Hey does liefquote:Op maandag 7 september 2020 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat mention je me hier dikke achterlijke
DOE DIT NOOIT MEER
Doe eens niet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |