Ieder zijn/haar fetisjquote:Op maandag 7 september 2020 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Alle mensen zijn viespeuken, alleen niet iedereen vindt het een openbare aangelegenheid
Ach ja. Je kan er alleen maar spelen en over pratenquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ha die is ondergedoken want getuige van @:Nikonlover 's aanbod op de billen van @:DJMO . Zoiets
Je kan het ook een enkele keer afhakken.quote:Op maandag 7 september 2020 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja. Je kan er alleen maar spelen en over praten
Precies manier waarop is lastiger als het lijkt. Had genoeg kansen vroeger trouwens. Maar was toen nog niet zo bezig met meiden en liefde enzo. Nu spijt van btw.quote:
tegenwoordig heb je toch tinder enzoquote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Precies manier waarop is lastiger als het lijkt. Had genoeg kansen vroeger trouwens. Maar was toen nog niet zo bezig met meiden en liefde enzo. Nu spijt van btw.
Niet fat je er op gaat klikken, maar bij deze:quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor mij zien.
Je bent zelf fatquote:Op maandag 7 september 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet fat je er op gaat klikken, maar bij deze:
quote:Op maandag 7 september 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet fat je er op gaat klikken, maar bij deze:
Been there done that. Werkt niet echt. Meest bizarre figuren gekregen van daar. Tot van wil je me vastbinden en me slaan etc. Lol. Euh nee ik wil een normaal iemand enzo.quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je toch tinder enzo
Die twee vallen af, van beiden hoor je niet zo lang last te hebben en in vlagen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Offtopic; die suggesties voor Pfeiffer en Lyme waren geen grapje he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |