Ha die is ondergedoken want getuige van @Nikonlover 's aanbod op de billen van @DJMO . Zoietsquote:Op maandag 7 september 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is @:paul eigenlijk. Nog steeds thee drinken bij Puzzie
Wie wat waar?quote:
Jammer zeg.quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben idd al de hele middag/avond bij puzziepie! Zo gezellig, geen tijd om hier te posten hee
quote:
Hey Paul. Mooi zo. Fijne avond dan nog.quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben idd al de hele middag/avond bij puzziepie! Zo gezellig, geen tijd om hier te posten hee
Geen idee. Alleen als ik moe ben denk ik, anders kost dit me te veel tijdquote:Op maandag 7 september 2020 19:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gaan we je weer vaker verwelkomen hier?
Ik ben gewoon bij puzziepie!!quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ha die is ondergedoken want getuige van @:Nikonlover 's aanbod op de billen van @:DJMO . Zoiets
quote:Op maandag 7 september 2020 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee. Alleen als ik moe ben denk ik, anders kost dit me te veel tijd
Is hij al,overboden ?quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ha die is ondergedoken want getuige van @:Nikonlover 's aanbod op de billen van @:DJMO . Zoiets
Die moeten vooral elkaar vindenquote:Op maandag 7 september 2020 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeggen ze he maar vindt het potje en dekseltje maar eens.
Wees dan maar flink moequote:Op maandag 7 september 2020 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee. Alleen als ik moe ben denk ik, anders kost dit me te veel tijd
Doe ik wel maar je gaat op 36 ook nier meer een kroeg in lopen met voor meerderheid -20. Dius moet het ergens anders zoeken denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |