Cool ik heb hele tijd gewerkt als elektromonteur voor machines voor op schepen. Met name vis industrie dus. Was relatief klein bedrijf met mss 45 werknemers weet niet. Maar bekabelen de schakelkasten maken etc. Paneelbouw dus min of meer.quote:Op maandag 7 september 2020 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel veel soorten machines, van voedsel tot aan de vliegtuigindustrie. Zowel als tekenaar als de assemblage.
Mag.quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking over Paul z'n poepertje maken, maar laten we dat maar niet doen.
Waar is @Paul eigenlijk. Nog steeds thee drinken bij Puzziequote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking over Paul z'n poepertje maken, maar laten we dat maar niet doen.
Dat ook.quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Op elk potje (!) past een dekseltje
Puzzie heeft hem achter in de tuin begraven.quote:Op maandag 7 september 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is @:paul eigenlijk. Nog steeds thee drinken bij Puzzie
Hoe luguberquote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Puzzie heeft hem achter in de tuin begraven.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze he maar vindt het potje en dekseltje maar eens.quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Op elk potje (!) past een dekseltje
Moet je er op uit gaanquote:Op maandag 7 september 2020 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeggen ze he maar vindt het potje en dekseltje maar eens.
Ja kut! Straks groeit er een Paulboom waar allemaal rijpe Paultjes uit komen vallen die hier gaan zitten te spammen!quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben idd al de hele middag/avond bij puzziepie! Zo gezellig, geen tijd om hier te posten heequote:Op maandag 7 september 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is @:paul eigenlijk. Nog steeds thee drinken bij Puzzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |