Nouja idd. Wat voor vakgebied werkte jij?quote:Op maandag 7 september 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het er ook niet zoveel over. Ik ben ook al een tijd werkzoekend maar door dat corona gedoe is dat maar lastig.
Lijkt me niet dat je officieel mod gezeik krijgt, maar het is meer voor je eigen bescherming, lijkt me zo.quote:Op maandag 7 september 2020 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
Tja hahaha ik wil niet weer uitgebreid gaan vertellen over mij. Niet omdat ik het niet wil trouwens. Maar krijg gelijk mod gezeik dan. Dus hou het maar bij korte vragen voor wie er wat van wil weten. Want for shure niet iedereen heeft dat topic gelezen..
Ohja wel alles gesloten ban van een maand. Terwijl ik in feite niks verkeerds deed. Maar ok is in het verleden. Maar weet dat ik er wel mee moet oppassen. Want ze zijn heel makkelijk mij nu slotjes geven.quote:Op maandag 7 september 2020 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je officieel mod gezeik krijgt, maar het is meer voor je eigen bescherming, lijkt me zo.
Mijn grapje is gewoon onschuldig en vriendschappelijk bedoeld, maar ik denk dat je wel wat nare reacties kunt verwachten als je het overal blijft roepen.
Net zo Duits als mijn hak!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tekenaar machinebouw.quote:Op maandag 7 september 2020 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja idd. Wat voor vakgebied werkte jij?
Passen daar zoveel in ?quote:Op maandag 7 september 2020 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
met vip-bereich passen nu 1200 mensen binnen
Owh dan kom je beetje in mijn vakgebied wel? Althans ik als monteur jij als tekenaar. Wat voor machines?quote:
Iets met batterijen!quote:Op maandag 7 september 2020 19:48 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dan kom je beetje in mijn vakgebied wel? Althans ik als monteur jij als tekenaar. Wat voor machines?
SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met batterijen!IeuwSPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel soorten machines, van voedsel tot aan de vliegtuigindustrie. Zowel als tekenaar als de assemblage.quote:Op maandag 7 september 2020 19:48 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dan kom je beetje in mijn vakgebied wel? Althans ik als monteur jij als tekenaar. Wat voor machines?
quote:Op maandag 7 september 2020 19:51 schreef kree het volgende:
Daag me nou niet uit he? Want ik weet dat ieder zijn e-penis gaat groeien om mij over de zeik te helpen. Maar doe dat niet meer
Mijn penis niet hoor....o wacht .....heb er geen eenquote:Op maandag 7 september 2020 19:51 schreef kree het volgende:
Daag me nou niet uit he? Want ik weet dat ieder zijn e-penis gaat groeien om mij over de zeik te helpen. Maar doe dat niet meer
@ToT dat je het ff weetquote:Op maandag 7 september 2020 19:51 schreef kree het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2020 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo Duits als mijn hak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Cool ik heb hele tijd gewerkt als elektromonteur voor machines voor op schepen. Met name vis industrie dus. Was relatief klein bedrijf met mss 45 werknemers weet niet. Maar bekabelen de schakelkasten maken etc. Paneelbouw dus min of meer.quote:Op maandag 7 september 2020 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel veel soorten machines, van voedsel tot aan de vliegtuigindustrie. Zowel als tekenaar als de assemblage.
Mag.quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking over Paul z'n poepertje maken, maar laten we dat maar niet doen.
Waar is @Paul eigenlijk. Nog steeds thee drinken bij Puzziequote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking over Paul z'n poepertje maken, maar laten we dat maar niet doen.
Dat ook.quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Op elk potje (!) past een dekseltje
Puzzie heeft hem achter in de tuin begraven.quote:Op maandag 7 september 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is @:paul eigenlijk. Nog steeds thee drinken bij Puzzie
Hoe luguberquote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Puzzie heeft hem achter in de tuin begraven.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze he maar vindt het potje en dekseltje maar eens.quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Op elk potje (!) past een dekseltje
Moet je er op uit gaanquote:Op maandag 7 september 2020 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeggen ze he maar vindt het potje en dekseltje maar eens.
Ja kut! Straks groeit er een Paulboom waar allemaal rijpe Paultjes uit komen vallen die hier gaan zitten te spammen!quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben idd al de hele middag/avond bij puzziepie! Zo gezellig, geen tijd om hier te posten heequote:Op maandag 7 september 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha die is ondergedoken want getuige van @Nikonlover 's aanbod op de billen van @DJMO . Zoietsquote:Op maandag 7 september 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie wat waar?quote:
Jammer zeg.quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben idd al de hele middag/avond bij puzziepie! Zo gezellig, geen tijd om hier te posten hee
quote:
Hey Paul. Mooi zo. Fijne avond dan nog.quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben idd al de hele middag/avond bij puzziepie! Zo gezellig, geen tijd om hier te posten hee
Geen idee. Alleen als ik moe ben denk ik, anders kost dit me te veel tijdquote:Op maandag 7 september 2020 19:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gaan we je weer vaker verwelkomen hier?
Ik ben gewoon bij puzziepie!!quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ha die is ondergedoken want getuige van @:Nikonlover 's aanbod op de billen van @:DJMO . Zoiets
quote:Op maandag 7 september 2020 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee. Alleen als ik moe ben denk ik, anders kost dit me te veel tijd
Is hij al,overboden ?quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ha die is ondergedoken want getuige van @:Nikonlover 's aanbod op de billen van @:DJMO . Zoiets
Die moeten vooral elkaar vindenquote:Op maandag 7 september 2020 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeggen ze he maar vindt het potje en dekseltje maar eens.
Wees dan maar flink moequote:Op maandag 7 september 2020 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee. Alleen als ik moe ben denk ik, anders kost dit me te veel tijd
Doe ik wel maar je gaat op 36 ook nier meer een kroeg in lopen met voor meerderheid -20. Dius moet het ergens anders zoeken denk ik.quote:
Ieder zijn/haar fetisjquote:Op maandag 7 september 2020 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Alle mensen zijn viespeuken, alleen niet iedereen vindt het een openbare aangelegenheid
Ach ja. Je kan er alleen maar spelen en over pratenquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Je kan het ook een enkele keer afhakken.quote:Op maandag 7 september 2020 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja. Je kan er alleen maar spelen en over praten
Precies manier waarop is lastiger als het lijkt. Had genoeg kansen vroeger trouwens. Maar was toen nog niet zo bezig met meiden en liefde enzo. Nu spijt van btw.quote:
tegenwoordig heb je toch tinder enzoquote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Precies manier waarop is lastiger als het lijkt. Had genoeg kansen vroeger trouwens. Maar was toen nog niet zo bezig met meiden en liefde enzo. Nu spijt van btw.
Niet fat je er op gaat klikken, maar bij deze:quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor mij zien.
Je bent zelf fatquote:Op maandag 7 september 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet fat je er op gaat klikken, maar bij deze:
quote:Op maandag 7 september 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet fat je er op gaat klikken, maar bij deze:
Been there done that. Werkt niet echt. Meest bizarre figuren gekregen van daar. Tot van wil je me vastbinden en me slaan etc. Lol. Euh nee ik wil een normaal iemand enzo.quote:Op maandag 7 september 2020 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je toch tinder enzo
Die twee vallen af, van beiden hoor je niet zo lang last te hebben en in vlagen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Offtopic; die suggesties voor Pfeiffer en Lyme waren geen grapje he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |