quote:Op maandag 7 september 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee. Zal ik daar een lesje van op film zetten 🤣
Och valt mee; pas vanaf 6.00 vanmorgen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zitten jullie al vroeg aan de drank.
Ik nietquote:Op maandag 7 september 2020 19:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb gister zitten genieten van F1
Ik had gehoopt dat deze verloren waren gegaanquote:
Ja Max was een beetje jammer.quote:
Geen zorgen, zelfs als deze site offline gaat, heb ik ze nog steeds lokaal.quote:Op maandag 7 september 2020 19:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat deze verloren waren gegaan
quote:Op maandag 7 september 2020 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, zelfs als deze site offline gaat, heb ik ze nog steeds lokaal.
quote:
hey de joker is disqalifiziert,maar selfs schuldquote:Op maandag 7 september 2020 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel .. duurt een paar dagen voor de eerste verschijnselen
En Batman?quote:Op maandag 7 september 2020 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
hey de joker is disqalifiziert,maar selfs schuld
Heel dat team heeft echt een hele partij steken laten vallen. Pitten tijdens de sc was niet slim, dan weet je zeker dat je nooit meer naar voor kan komen.quote:
Ja ik zag het gisteren .. beetje dom.... Meer kans voor Dominicquote:Op maandag 7 september 2020 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
hey de joker is disqalifiziert,maar selfs schuld
Die geeft Robin een beurt.quote:
Ga je kijken vanavond.quote:Op maandag 7 september 2020 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag het gisteren .. beetje dom.... Meer kans voor Dominic
Zijn die gay dan?quote:Op maandag 7 september 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die geeft Robin een beurt.
Eens.quote:Op maandag 7 september 2020 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel dat team heeft echt een hele partij steken laten vallen. Pitten tijdens de sc was niet slim, dan weet je zeker dat je nooit meer naar voor kan komen.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik dat maar wel gaan doen .. Italy is geen kattepis en heeft ook zo'n mooi colkslied
Houden zoquote:Op maandag 7 september 2020 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik had nog een topic met meems, maar ik weet niet meer waar die staat
de duitsen hebben shitstorm gekregenquote:Op maandag 7 september 2020 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik dat maar wel gaan doen .. Italy is geen kattepis en heeft ook zo'n mooi volkslied
Ik ga je weer pesten hoorquote:Op maandag 7 september 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit topic alleen is al genoeg om jou uren bezig te houden.
HOE DOET OOSTENRIJK HET IN DE NATIONS LEAGUE, MARIO?quote:Op maandag 7 september 2020 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
novak djokovic de nr,1 van de wereld
Sla hem in elkaar joh.quote:
Ik dacht dat dat Igor Vovchanchyn was?quote:Op maandag 7 september 2020 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
novak djokovic de nr,1 van de wereld
nr 1quote:Op maandag 7 september 2020 19:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HOE DOET OOSTENRIJK HET IN DE NATIONS LEAGUE, MARIO?
quote:
bij tennis hoorquote:Op maandag 7 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Igor Vovchanchyn was?
Gaan jullie winnen van Roemenië ?quote:Op maandag 7 september 2020 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
de duitsen hebben shitstorm gekregen![]()
Volgens mij maak je een grapjequote:Op maandag 7 september 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
Zo, ff 500 meter gewandeld en het gaat al weer wat beter!
[..]
Och valt mee; pas vanaf 6.00 vanmorgen.Als ik die 3 biertjes er voor ff niet meereken.
Geen idee. Heb helemaal niets met voetbalquote:
quote:
Oh, OK dat kanquote:Op maandag 7 september 2020 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Heb helemaal niets met voetbal
Wat is er nou mis met naar 22 miljonairs te kijken die een opgeblazen varken elkaars netje in proberen te trappen?quote:Op maandag 7 september 2020 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Heb helemaal niets met voetbal
Nou precies zoals je het omschrijftquote:Op maandag 7 september 2020 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met naar 22 miljonairs te kijken die een opgeblazen varken elkaars netje in proberen te trappen?
quote:Op maandag 7 september 2020 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]de zijn zonder alaba,laimer,aarnautovic
tegen norwegen zeer goed gewezen
het was nie de sieg in gevaar
quote:Op maandag 7 september 2020 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou precies zoals je het omschrijft
Mwamwa... ik weet nog niet wat ik er van vind.quote:Op maandag 7 september 2020 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand widm gezien en moet ik het ook kijken?
Staat er niet bij alleen drank en koffiequote:
de overkut is dat obwohl nur 50 mensen bijquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Owjah, die was er ook nog!
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Bijtincident Luis Suárez
Duidelijke taalquote:Op maandag 7 september 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
de overkut is dat obwohl nur 50 mensen bij
de konzert gewezen zijn ,ik bang heb
of dat championsleague turnier teg
dynamo moskau in de arena bleiburg met
toekijkers zijn werd
Dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
toekijkers zijn werd
Nou dat ook vooral en zeker zonder rijbewijs te hebben is voor mijn vak killing natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2020 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is momenteel ook erg lastig om werk te vinden in deze tijd.
Wanneer is dat ?quote:Op maandag 7 september 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
toekijkers zijn werd
Hey Kree. Wat is jou vak dan?quote:Op maandag 7 september 2020 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat ook vooral en zeker zonder rijbewijs te hebben is voor mijn vak killing natuurlijk.
Niet weer hequote:Op maandag 7 september 2020 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat ook vooral en zeker zonder rijbewijs te hebben is voor mijn vak killing natuurlijk.
Ik zit in hetzelfde schuitje.quote:Op maandag 7 september 2020 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Echt zo'n spijt van 1 domme fout. Gelijk jaar werk weg enzo. En vindt het dan ook nog kut omdat uit te moeten leggen bij sollicitaties. Maar ok nog niet terug nog geen rechtszaak datum. Heb al bijna de hele straf periode van ontzegging gehad.
Vertel weet jou verhaal nl niet. Want kan niet elke post hier volgen omdat het zo snel gaat.quote:Op maandag 7 september 2020 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje.
Misschien dat de situatie dan verbeterd is en er wel toeschouwers bij mogen zijnquote:Op maandag 7 september 2020 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
laatste september week
over 3 dagen duurt dat
Hij ging dronken in z'n bad zitten en moest z'n zwemdiploma inleveren.quote:Op maandag 7 september 2020 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel weet jou verhaal nl niet. Want kan niet elke post hier volgen omdat het zo snel gaat.
Dat denk ik niet dit duurt nog er, maandenquote:Op maandag 7 september 2020 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat de situatie dan verbeterd is en er wel toeschouwers bij mogen zijn
Ik heb het er ook niet zoveel over. Ik ben ook al een tijd werkzoekend maar door dat corona gedoe is dat maar lastig.quote:Op maandag 7 september 2020 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel weet jou verhaal nl niet. Want kan niet elke post hier volgen omdat het zo snel gaat.
met vip-bereich passen nu 1200 mensen binnenquote:Op maandag 7 september 2020 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat de situatie dan verbeterd is en er wel toeschouwers bij mogen zijn
Lol.quote:Op maandag 7 september 2020 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ging dronken in z'n bad zitten en moest z'n zwemdiploma inleveren.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hahaha ik wil niet weer uitgebreid gaan vertellen over mij. Niet omdat ik het niet wil trouwens. Maar krijg gelijk mod gezeik dan. Dus hou het maar bij korte vragen voor wie er wat van wil weten. Want for shure niet iedereen heeft dat topic gelezen..quote:Op maandag 7 september 2020 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupquote:Op maandag 7 september 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als badeendje heb je het dan wel zwaar hoor, zo zonder zwemdiploma!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |