Toepasselijk.quote:
Dat je neus van voren zit,en niet opzij.quote:
Lul *quote:Op maandag 7 september 2020 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat je neus van voren zit,en niet opzij.
Ik heb jaren in een kledingzaak gewerkt,dat waren wel mooie werktijden.quote:Op maandag 7 september 2020 05:46 schreef kree het volgende:
Nine to five klinkt als soort van hemel voor mij. Nog noot meegemaakt trouwens.
Dat hou je ook niet vol.quote:Op maandag 7 september 2020 05:50 schreef kree het volgende:
Was meer working 4 tot 20:00 enzo laatste tijd.
Nouja het breekt wel op ja idd. Nu is dat als service monteur wel lastig want sommige dingen moeten echt af kun je niet zeggen het is tijd enzo. Het voordeel is dat het dan wel goed betaald meestal. Maarja is maar zoveel tijd om vol te houden. Want reed heel nl door iiig als het neit België was. Dat ik toch ff eind vd middag dacht nu is het slim om ff een parkeerplaats te pakken.quote:
Niet gekliktquote:
Vertel.quote:
Die was echt geniaal,reactie van Marga Bult was ook mooi.quote:Op maandag 7 september 2020 05:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Britt, Akwasi kan een heel aquarium vullen met zijn gejank
Wat dan?quote:Op maandag 7 september 2020 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was echt geniaal,reactie van Marga Bult was ook mooi.
Momentje..quote:
Slaapzequote:Op maandag 7 september 2020 05:59 schreef kree het volgende:
Anyway ga nog wel ff slapen zo. Voordeel van uitkering trekken he.
Morguh Kree,quote:Op maandag 7 september 2020 05:59 schreef kree het volgende:
Anyway ga nog wel ff slapen zo. Voordeel van uitkering trekken he.
Thx het is pure noodzaak btw want zou liever werken gewoon. Maar ok dat is nog ff een gedoe nuquote:
Ook al zo vroege vogel.quote:
Goedemorgen Dot,Haags begon er net over.quote:Op maandag 7 september 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
HOi FF. Had het al gelezen gisteren. Mooi he i
Niet van nature, maar beetje gewend onderhand. Tis niet eens zo heel vroeg nuquote:
thnx lekker bakkiequote:Op maandag 7 september 2020 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot,Haags begon er net over.![]()
Zeker mooi.
Nee, dat is waar. Het kan altijd vroegerquote:Op maandag 7 september 2020 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
Niet van nature, maar beetje gewend onderhand. Tis niet eens zo heel vroeg nu
Dit was al soort van uitslapen... normaal zat ik al lang in de trein of zelfs al mee voor werk. Dus naja dan wordt 4 uur opstaan het ding.quote:Op maandag 7 september 2020 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Het kan altijd vroeger
Dan is het ook alleen werken,eten en slapen.quote:Op maandag 7 september 2020 06:08 schreef kree het volgende:
Vindt t niet echt leuk btw. Maar het went wel na een paar weken.
Ja ook dat ja. Nu heb ik geen vrouw of kinderen dus kan allemaal. Maar ok met een gezin zou het vrij kut zijn denk ik. Teveel gewoon. En weet het eind vd dag te moe magnetron ding intieven. En nog wat tv kijken. En daarna totaal uitgeput zijn om dan de volgende dag weer de wekker te hooren om 4 uur.quote:Op maandag 7 september 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het ook alleen werken,eten en slapen.
Die uitkering heb je voor gewerkt.quote:Op maandag 7 september 2020 06:10 schreef kree het volgende:
Heb mijn ass off gewerkt nl en hele lange dagen. Dus ok schaam me niet echt dat ik nu een uitkering krijg.
Heer Filo.quote:
Boyquote:
Dat moet jij beter weten hoe het daar is.quote:
Het is momenteel ook erg lastig om werk te vinden in deze tijd.quote:Op maandag 7 september 2020 06:10 schreef kree het volgende:
Heb mijn ass off gewerkt nl en hele lange dagen. Dus ok schaam me niet echt dat ik nu een uitkering krijg.
Hey Filoquote:
Hey Dvenquote:
Dven.quote:
quote:
Waarom neger je mequote:
En terecht.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
IK denk dat Filo onder de koeien hangt
Leuke smiliequote:
maatquote:Op maandag 7 september 2020 06:58 schreef Dven het volgende:
Zo maar eens naar de ontbijtzaal lopen ja.
Kiek, das nog eens lekkerquote:
Ow ja,fijne werkvakantie.quote:Op maandag 7 september 2020 06:58 schreef Dven het volgende:
Zo maar eens naar de ontbijtzaal lopen ja.
Wel het meest fijne aan een hotel.Vind ik dan.quote:Op maandag 7 september 2020 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Altijd makkelijk als je ontbijt zo klaar staat.
De was niet hoeven doenquote:Op maandag 7 september 2020 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel het meest fijne aan een hotel.Vind ik dan.
Hey vriend,goedemorgen.quote:
Goedemorgen vriendquote:
quote:
Ja, dat vind ik ook. Lekker wakker worden, douchen en dan naar de eetkamer van het hotel en daar staat alles klaar. Kan daar echt van genieten.quote:Op maandag 7 september 2020 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
EN de afwas en geen bedden opmakenquote:
Vrindjequote:
Goed begin van de dagquote:
Ja dat is ook wel prettigquote:Op maandag 7 september 2020 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Lekker wakker worden, douchen en dan naar de eetkamer van het hotel en daar staat alles klaar. Kan daar echt van genieten.
[..]
EN de afwas en geen bedden opmaken
Morguh Engine
Hotel is verbazingwekkend aangenaam voor 30 euro inclusief ontbijt. Er was een slaapbank opgemaakt voor de honden en zelfs zij krijgen een ontbijtquote:
Zo'n rijk Continental breakfastquote:Op maandag 7 september 2020 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
OMG,ik hoor net dat Johan Friso helemaal niet dood is,maar doodverklaard is omdat hij banden had met een Nederlandse maffia die kinderen misbruikten.En de maanlanding was ook fake.![]()
![]()
Het justientjequote:
Jij weet.quote:
Lange Frans is vroeg wakkerquote:Op maandag 7 september 2020 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
OMG,ik hoor net dat Johan Friso helemaal niet dood is,maar doodverklaard is omdat hij banden had met een Nederlandse maffia die kinderen misbruikten.En de maanlanding was ook fake.![]()
![]()
De keer dat ik naar zo'n all-in in Turkije ging vond ik dan ook wel een genot, buiten hoogseizoen en was vrij rustig maar vakken met van alles en nog watquote:
Zou ik ook niet willen.quote:Op maandag 7 september 2020 07:21 schreef Dven het volgende:
Overigens voor de rest weinig op het resort gezeten maar meer de omgeving ontdekt. Het resorthangen trekt me dan weer helemaal niet. Ja, als luidagje zo tussendoor
Deze gaan nog veel verder.quote:
Waar is dat dan?quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-09-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stelletje mafklappers lopen er toch ook rondquote:Op maandag 7 september 2020 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |