Nah toch ff in slaap gevallen wel.quote:Op maandag 7 september 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had je al veel eerder verwacht.
Moet soms ook even.quote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 05:36 schreef Ferrous het volgende:
Genoeg puntjes gehaald voor mijn doen. Ga nog ff vlak. Tjuus![]()
Trusten,het was gezellig.quote:Op maandag 7 september 2020 05:36 schreef Ferrous het volgende:
Genoeg puntjes gehaald voor mijn doen. Ga nog ff vlak. Tjuus![]()
Sowieso maar heb chronisch slaap tekort. Wel en door zorgen. Niet leuk dit.quote:
Doe ik.wel.quote:Op maandag 7 september 2020 05:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zeer zeker, en geen Orgels in de fik steken hé.![]()
![]()
Dat is zeker klote.quote:Op maandag 7 september 2020 05:37 schreef kree het volgende:
[..]
Sowieso maar heb chronisch slaap tekort. Wel en door zorgen. Niet leuk dit.
Best wel ja zo. Working 9-5. Niet echt voor mij. Is het beroep he en betaald lekker. Maar soms verlang ik daarnaar.quote:
Ik heb als laatste 5 ploegendienst gedaan als operator.Daar ging ik helemaal kapot op.quote:Op maandag 7 september 2020 05:41 schreef kree het volgende:
[..]
Best wel ja zo. Working 9-5. Niet echt voor mij. Is het beroep he en betaald lekker. Maar soms verlang ik daarnaar.
Ja daarom. Nu was het nog niet eens ploegen maar wel dagen van uur of 10 minimaal. Ok liedje om het even op te leukenquote:Op maandag 7 september 2020 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb als laatste 5 ploegendienst gedaan als operator.Daar ging ik helemaal kapot op.
Goedemorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |