Ohquote:Op maandag 7 september 2020 04:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, je moet ook niet zelf aan die slinger draaien
Weet je nou echt veel van orgels? Zegt café beveren je wat in Antwerpen? Was in jaren 80 mijn stamcafé. Lang terugquote:
Draaiorgels he, niet drankorgelsquote:Op maandag 7 september 2020 04:46 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Weet je nou echt veel van orgels? Zegt café beveren je wat in Antwerpen? Was in jaren 80 mijn stamcafé. Lang terug
Is dat van rikkie en slingertje?quote:Op maandag 7 september 2020 04:45 schreef Michael_88 het volgende:
Deze is echt heel mooi staat in my top 6
OELALAquote:Op maandag 7 september 2020 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij gaat billenkoek krijgen.![]()
[ afbeelding ]
Orgels in het algemeen. Google maar op café beveren Antwerpen. Heb er wat frankjes ingegooidquote:Op maandag 7 september 2020 04:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Draaiorgels he, niet drankorgels
quote:Op maandag 7 september 2020 04:48 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Orgels in het algemeen. Google maar op café beveren Antwerpen. Heb er wat frankjes ingegooid
Geef me gelijk over, ga zo liggenquote:Op maandag 7 september 2020 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij gaat billenkoek krijgen.![]()
[ afbeelding ]
Lekker slipe.quote:Op maandag 7 september 2020 04:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Geef me gelijk over, ga zo liggen
Nee ik geloof je zo wel.quote:Op maandag 7 september 2020 04:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb je nou gekeken? Decap orgel café beveren
quote:
Staat met pech, orgel moet ff aangeduwd wordenquote:
zullen we een handje helpen?quote:Op maandag 7 september 2020 04:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Staat met pech, orgel moet ff aangeduid worden
Omgooien.quote:
Jij snapt hemquote:Op maandag 7 september 2020 05:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Echt wel, daarna die orgelpijpen inleveren mooi schoon koper. Mooi biertje voor halen dan.
quote:Op maandag 7 september 2020 05:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Echt wel, daarna die orgelpijpen inleveren mooi schoon koper. Mooi biertje voor halen dan.
Tot zo.quote:
Een kadetje neem ik aan?quote:Op maandag 7 september 2020 05:09 schreef Ferrous het volgende:
Zo ff kadertje zalm gemaakt, heerlijk die blokjes
Ik had laatst gerookte zalm,veel te zout.quote:
Gerookte lust ik al niet eens nee. Gewoon die zachte heerlijk. Garnalen met beetje peper en mayo ook lekker op kadetquote:Op maandag 7 september 2020 05:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had laatst gerookte zalm,veel te zout.
quote:
Garnalen ben ik de laatste tijd helemaal gek op.quote:Op maandag 7 september 2020 05:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gerookte lust ik al niet eens nee. Gewoon die zachte heerlijk. Garnalen met beetje peper en mayo ook lekker op kadet
coupé?quote:
Lekker nummer hoor. Nu weet ik al lekker vroeg weer die kree. Maar het is als meer als 2 uur later als ik normaal zou opstaaam. En tot heel veel later doorwerken.quote:
Ik had je al veel eerder verwacht.quote:Op maandag 7 september 2020 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
Lekker nummer hoor. Nu weet ik al lekker vroeg weer die kree. Maar het is als meer als 2 uur later als ik normaal zou opstaaam. En tot heel veel later doorwerken.
👊quote:
Nah toch ff in slaap gevallen wel.quote:Op maandag 7 september 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had je al veel eerder verwacht.
Moet soms ook even.quote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 05:36 schreef Ferrous het volgende:
Genoeg puntjes gehaald voor mijn doen. Ga nog ff vlak. Tjuus![]()
Trusten,het was gezellig.quote:Op maandag 7 september 2020 05:36 schreef Ferrous het volgende:
Genoeg puntjes gehaald voor mijn doen. Ga nog ff vlak. Tjuus![]()
Sowieso maar heb chronisch slaap tekort. Wel en door zorgen. Niet leuk dit.quote:
Doe ik.wel.quote:Op maandag 7 september 2020 05:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zeer zeker, en geen Orgels in de fik steken hé.![]()
![]()
Dat is zeker klote.quote:Op maandag 7 september 2020 05:37 schreef kree het volgende:
[..]
Sowieso maar heb chronisch slaap tekort. Wel en door zorgen. Niet leuk dit.
Best wel ja zo. Working 9-5. Niet echt voor mij. Is het beroep he en betaald lekker. Maar soms verlang ik daarnaar.quote:
Ik heb als laatste 5 ploegendienst gedaan als operator.Daar ging ik helemaal kapot op.quote:Op maandag 7 september 2020 05:41 schreef kree het volgende:
[..]
Best wel ja zo. Working 9-5. Niet echt voor mij. Is het beroep he en betaald lekker. Maar soms verlang ik daarnaar.
Ja daarom. Nu was het nog niet eens ploegen maar wel dagen van uur of 10 minimaal. Ok liedje om het even op te leukenquote:Op maandag 7 september 2020 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb als laatste 5 ploegendienst gedaan als operator.Daar ging ik helemaal kapot op.
Goedemorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |