Morguh Kree,quote:Op maandag 7 september 2020 05:59 schreef kree het volgende:
Anyway ga nog wel ff slapen zo. Voordeel van uitkering trekken he.
Thx het is pure noodzaak btw want zou liever werken gewoon. Maar ok dat is nog ff een gedoe nuquote:
Ook al zo vroege vogel.quote:
Goedemorgen Dot,Haags begon er net over.quote:Op maandag 7 september 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
HOi FF. Had het al gelezen gisteren. Mooi he i
Niet van nature, maar beetje gewend onderhand. Tis niet eens zo heel vroeg nuquote:
thnx lekker bakkiequote:Op maandag 7 september 2020 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot,Haags begon er net over.![]()
Zeker mooi.
Nee, dat is waar. Het kan altijd vroegerquote:Op maandag 7 september 2020 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
Niet van nature, maar beetje gewend onderhand. Tis niet eens zo heel vroeg nu
Dit was al soort van uitslapen... normaal zat ik al lang in de trein of zelfs al mee voor werk. Dus naja dan wordt 4 uur opstaan het ding.quote:Op maandag 7 september 2020 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Het kan altijd vroeger
Dan is het ook alleen werken,eten en slapen.quote:Op maandag 7 september 2020 06:08 schreef kree het volgende:
Vindt t niet echt leuk btw. Maar het went wel na een paar weken.
Ja ook dat ja. Nu heb ik geen vrouw of kinderen dus kan allemaal. Maar ok met een gezin zou het vrij kut zijn denk ik. Teveel gewoon. En weet het eind vd dag te moe magnetron ding intieven. En nog wat tv kijken. En daarna totaal uitgeput zijn om dan de volgende dag weer de wekker te hooren om 4 uur.quote:Op maandag 7 september 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het ook alleen werken,eten en slapen.
Die uitkering heb je voor gewerkt.quote:Op maandag 7 september 2020 06:10 schreef kree het volgende:
Heb mijn ass off gewerkt nl en hele lange dagen. Dus ok schaam me niet echt dat ik nu een uitkering krijg.
Heer Filo.quote:
Boyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |