Kijk maar naar zijn YouTube-kanaal en oordeel zelf.quote:Op maandag 7 september 2020 15:00 schreef jigggy het volgende:
Possetje zorg je goed voor jezelf qua uiterlijk vertoon?
Dit overkomt mij nou nooit
typisch laffe aanval want ik mag jou kop niet beoordelen want jou hoofd is anoniemquote:Op maandag 7 september 2020 15:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kijk maar naar zijn YouTube-kanaal en oordeel zelf.
Ik heb junkies met betere persoonlijke hygiëne dan hem gezien.
Niemand heeft je gedwongen een YouTube-kanaal te hebben met meer dan duizend abonnee's, daar kies je zelf voor (dat anderen je zien).quote:Op maandag 7 september 2020 20:07 schreef possetje het volgende:
[..]
typisch laffe aanval want ik mag jou kop niet beoordelen want jou hoofd is anoniem
Stuur even een linkje naar zijn kanaalquote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niemand heeft je gedwongen een YouTube-kanaal te hebben met meer dan duizend abonnee's, daar kies je zelf voor (dat anderen je zien).
TS heeft a la Braddie paar keer zijn filmpjes in ONZ gepost, je moet even de Search gebruiken.quote:Op maandag 7 september 2020 20:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Stuur even een linkje naar zijn kanaal
Hij is wel bizar slecht achteruit gegaan zeg als je dit met dit verglijkt....quote:Op maandag 7 september 2020 15:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
subscribedquote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Hij is wel bizar slecht achteruit gegaan zeg als je dit met dit verglijkt....![]()
link aubquote:Op maandag 7 september 2020 15:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
ummmm ja nee ja nee a ik ben wel ouder geworden maar in de tijd van dat filmpje nam mn broer mij altijd mee naar cafes dus dat was gelijk lichaams beweging, mn broer heeft vrouw gevonden dus nu zit ik vaak thuis opgesloten en zit te veel op mn kont, en idd wat ze zeggen is waar : stilzitten = het nieuwe rokenquote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Hij is wel bizar slecht achteruit gegaan zeg als je dit met dit verglijkt....![]()
Je ziet er inderdaad uit alsof je niet veel buiten komt...quote:Op maandag 7 september 2020 20:25 schreef possetje het volgende:
[..]
ummmm ja nee ja nee a ik ben wel ouder geworden maar in de tijd van dat filmpje nam mn broer mij altijd mee naar cafes dus dat was gelijk lichaams beweging, mn broer heeft vrouw gevonden dus nu zit ik vaak thuis opgesloten en zit te veel op mn kont, en idd wat ze zeggen is waar : stilzitten = het nieuwe roken
Ik weet niet wat ik heb gekekenquote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Een slachtoffer van de jarenlange bezuinigingen in de zorg, dat is wat je hebt gezienquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |