Kijk maar naar zijn YouTube-kanaal en oordeel zelf.quote:Op maandag 7 september 2020 15:00 schreef jigggy het volgende:
Possetje zorg je goed voor jezelf qua uiterlijk vertoon?
Dit overkomt mij nou nooit
typisch laffe aanval want ik mag jou kop niet beoordelen want jou hoofd is anoniemquote:Op maandag 7 september 2020 15:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kijk maar naar zijn YouTube-kanaal en oordeel zelf.
Ik heb junkies met betere persoonlijke hygiëne dan hem gezien.
Niemand heeft je gedwongen een YouTube-kanaal te hebben met meer dan duizend abonnee's, daar kies je zelf voor (dat anderen je zien).quote:Op maandag 7 september 2020 20:07 schreef possetje het volgende:
[..]
typisch laffe aanval want ik mag jou kop niet beoordelen want jou hoofd is anoniem
Stuur even een linkje naar zijn kanaalquote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niemand heeft je gedwongen een YouTube-kanaal te hebben met meer dan duizend abonnee's, daar kies je zelf voor (dat anderen je zien).
TS heeft a la Braddie paar keer zijn filmpjes in ONZ gepost, je moet even de Search gebruiken.quote:Op maandag 7 september 2020 20:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Stuur even een linkje naar zijn kanaal
Hij is wel bizar slecht achteruit gegaan zeg als je dit met dit verglijkt....quote:Op maandag 7 september 2020 15:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
subscribedquote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Hij is wel bizar slecht achteruit gegaan zeg als je dit met dit verglijkt....![]()
link aubquote:Op maandag 7 september 2020 15:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
ummmm ja nee ja nee a ik ben wel ouder geworden maar in de tijd van dat filmpje nam mn broer mij altijd mee naar cafes dus dat was gelijk lichaams beweging, mn broer heeft vrouw gevonden dus nu zit ik vaak thuis opgesloten en zit te veel op mn kont, en idd wat ze zeggen is waar : stilzitten = het nieuwe rokenquote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Hij is wel bizar slecht achteruit gegaan zeg als je dit met dit verglijkt....![]()
Je ziet er inderdaad uit alsof je niet veel buiten komt...quote:Op maandag 7 september 2020 20:25 schreef possetje het volgende:
[..]
ummmm ja nee ja nee a ik ben wel ouder geworden maar in de tijd van dat filmpje nam mn broer mij altijd mee naar cafes dus dat was gelijk lichaams beweging, mn broer heeft vrouw gevonden dus nu zit ik vaak thuis opgesloten en zit te veel op mn kont, en idd wat ze zeggen is waar : stilzitten = het nieuwe roken
Ik weet niet wat ik heb gekekenquote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Een slachtoffer van de jarenlange bezuinigingen in de zorg, dat is wat je hebt gezienquote:
Heb ik nog niet opgemerktquote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Fugue het volgende:
Blonde vrouwen doen het tegenwoordig allemaal met Marokkanen, echt gestoord
Moest hardop lachen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Fugue het volgende:
Ja spoor hem nog even aanquote:Op maandag 7 september 2020 22:15 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je mod bent op FOK!
Echt?quote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Fugue het volgende:
Jaquote:Op maandag 7 september 2020 22:25 schreef Fugue het volgende:
[..]
Niemand natuurlijk ben je gek geworden
Het staat standaard in mijn Instagram en Tinder bio’s, werkt als een magneet.quote:Op maandag 7 september 2020 22:15 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je mod bent op FOK!
Ik keekquote:Op maandag 7 september 2020 22:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het staat standaard in mijn Instagram en Tinder bio’s, werkt als een magneet.
Ja met je dikke Porsche 911 bedrijfswagen, villa met jacuzzi fitness zwembad garage en Fok! Aandelenquote:Op maandag 7 september 2020 22:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het staat standaard in mijn Instagram en Tinder bio’s, werkt als een magneet.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Fugue het volgende:
Blonde vrouwen met een IQ lager dan 60 doen het tegenwoordig allemaal met Marokkanen, echt gestoord
quote:Op maandag 7 september 2020 20:11 schreef the-eye het volgende:
Val dan gewoon op vrouwen met rood haar dan heb je al dit gezeik niet
Dat ook nog allemaalquote:Op maandag 7 september 2020 23:00 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Ja met je dikke Porsche 911 bedrijfswagen, villa met jacuzzi fitness zwembad garage en Fok! Aandelen
zo zo jij schiet wel erg makkelijk in de lach, weet je zeker dat je niet aan het giebelen bent?quote:
Het was een inside joke waar ik inderdaad smakelijk om kon lachen.quote:Op maandag 7 september 2020 23:31 schreef possetje het volgende:
[..]
zo zo jij schiet wel erg makkelijk in de lach, weet je zeker dat je niet aan het giebelen bent?
De voorhuidloze penis is momenteel hip.quote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Fugue het volgende:
TS moet zich laten besnijden dan komt alles goedquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:14 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
De voorhuidloze penis is momenteel hip.
Ja, dat is wel irritant inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
Leiden
Op de hoek van iedere straat lastig gevallen worden door de meest onbeleefde zwervers van het land, maar wel veel blonde deernes.
Ik wel, als ik wat kan missen, dan ben ik niet zo moeilijk. Ik ga er zelf toch maar drugs van kopen, maar in Leiden doe ik het nooit meer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, dat is wel irritant inderdaad
Nog nooit iets gegeven!
Nou, de mijne niet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Fugue het volgende:
Ah echt?quote:Op dinsdag 8 september 2020 00:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Dit land heeft een overschot aan platina blondes...
En een te kort aan echte brunettes.
Ilsa Blaus ja. Ken je haar?quote:
Nee, die was fout in de oorlog!quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee helaas niet.. Klinkt een beetje als Plien Blaus?
Oh.. hoe weet jij dat allemaal?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, die was fout in de oorlog!
Ik was ook fout.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |