Eerlijk gezegd had ik meer 'getrol' verwacht, maar er worden best serieuze vragen gesteldquote:Op maandag 7 september 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een goede.
Mooi.quote:Op maandag 7 september 2020 18:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik meer 'getrol' verwacht, maar er worden best serieuze vragen gesteld
Beter toch.quote:Op maandag 7 september 2020 18:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik meer 'getrol' verwacht, maar er worden best serieuze vragen gesteld
Nou ik heb mijn best wel gedaan met 1 trollpoging.quote:Op maandag 7 september 2020 18:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 18:04 schreef Jippie het volgende:
Lig toch in een deuk als Hugo /Mark woensdag zegt 'deze vraag van Jippie'![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 18:04 schreef Jippie het volgende:
Lig toch in een deuk als Hugo /Mark woensdag zegt 'deze vraag van Jippie'![]()
![]()
Vond dat van jou niet echt trollen hoorquote:Op maandag 7 september 2020 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik heb mijn best wel gedaan met 1 trollpoging.
Voor meer trollmateriaal verwijs ik u gaarne naar: ONZ / [PAINT] Premier Rutte doet vragenuurtje met burger
Goede vraagquote:Op maandag 7 september 2020 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe lang het duurt om heel Nederland te vaccineren. Duurt dat weken of maanden?
quote:Op maandag 7 september 2020 18:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vond dat van jou niet echt trollen hooren er kwam een mooie vraag achteraan!
Ik wel ja.quote:Op maandag 7 september 2020 18:06 schreef Justin_Case het volgende:
Ga jij je laten vaccineren, @:aloa?
Vanwaar deze keuze? Het is overigens niet dat ik hem afkeur, verre van.quote:
Ik heb er niet eens één.quote:Op maandag 7 september 2020 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou bijna extra twitter account aanmaken om zo'n paint te plaatsen
quote:Op maandag 7 september 2020 18:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan en als jij niet dood neervalt, doe ik het ook.
Ik hoef niet zo nodig corona.quote:Op maandag 7 september 2020 18:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vanwaar deze keuze? Het is overigens niet dat ik hem afkeur, verre van.
Zijn blijkbaar meer Fokkers zonder Twitter gezien de vragen die binnenkomen? Vind het wel een leuke interactie zoquote:
Het is al een wonder dat ik fb heb.quote:Op maandag 7 september 2020 18:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zijn blijkbaar meer Fokkers zonder Twitter gezien de vragen die binnenkomen? Vind het wel een leuke interactie zo
Precies. Jaartje of 10 later of zo.quote:Op maandag 7 september 2020 18:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat zou verstandig zijn, maar ik zou mijn moeder toch graag weer eens in 3D zien voor ze de pijp aan Maarten geeft.quote:Op maandag 7 september 2020 18:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Precies. Jaartje of 10 later of zo.
Als ik niet meer post, dan weet je genoeg...quote:Op maandag 7 september 2020 18:09 schreef jerney het volgende:
[..]
checkquote:Op maandag 7 september 2020 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik niet meer post, dan weet je genoeg...
Jaquote:Op maandag 7 september 2020 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik niet meer post, dan weet je genoeg...
quote:
Daar ben ik ook pas 5 jaar geleden mee begonnen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat ik fb heb.
Ik vind het voor hobbygroepen wel handig. Die onzin waar fb om bekend staat zie ik gelukkig nooit.quote:Op maandag 7 september 2020 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben ik ook pas 5 jaar geleden mee begonnen.
Ik heb het genomen omdat m'n broer me toen aan allerlei leuke chicks wilde koppelen die hij kende.quote:Op maandag 7 september 2020 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het voor hobbygroepen wel handig. Die onzin waar fb om bekend staat zie ik gelukkig nooit.
Eet smakelijkquote:
Goede avond, ik miste je al.quote:
Ja gaat Weer lekker. Hier ook op scholen las ik net lochem en deventerquote:
Die is tof.quote:
Heyquote:
Nice!!quote:
Wat?!quote:Op maandag 7 september 2020 17:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh ik ook!Slaap alweer met mijn elektrisch dekentje
O ik lig nog onder e en laken.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Wat?!
O daar hebben we het al over gehad; jij bent een koukleum
Hier auch!quote:Op maandag 7 september 2020 18:28 schreef mario390 het volgende:
vandaag zijn in somige landen bij ons in
oostenrijk de schulen weer gestartet
Hier al een laar weken.quote:Op maandag 7 september 2020 18:28 schreef mario390 het volgende:
vandaag zijn in somige landen bij ons in
oostenrijk de schulen weer gestartet
Hey Ferrousquote:
Lig in de winter nog vaak onder alleen eenlakenquote:Op maandag 7 september 2020 18:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Brrrr
Tijdens de hittegolf had ik niks over me heen maar daarna was het opeens weer herfst
Ned Italië hierquote:Op maandag 7 september 2020 18:32 schreef mario390 het volgende:
oostenrijk vs rümänie
vanavond in klagenfurt
Ik moet wel een deken over mij heen hebben als ik ga slapen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Brrrr
Tijdens de hittegolf had ik niks over me heen maar daarna was het opeens weer herfst
Hou je niet van voetballen?quote:Op maandag 7 september 2020 18:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pfff geen ontsnappen mogelijk weer
Neeeeeequote:Op maandag 7 september 2020 18:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pfff geen ontsnappen mogelijk weer
Laters Jippiequote:
Hier gaat het sneu kijkvoer worden als "Voor het zelfde geld", of anders Meiland die zich oud begint te voelen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga kijken.
Fijne avond.quote:
Dat je die gast kan aanhoren. Wat een kverdreven vent ks dat zeg.quote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier gaat het sneu kijkvoer worden als "Voor het zelfde geld", of anders Meiland die zich oud begint te voelen.
Vind het ook niksquote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je die gast kan aanhoren. Wat een kverdreven vent ks dat zeg.
heb jij gelukquote:Op maandag 7 september 2020 18:37 schreef mario390 het volgende:
ik moeste me nu testen wanneer
ik vrijdag in de bank was,,
maar ik was zaterdaag en daar
was niemand in de bank
Ja we hebben maar een paar losse afleveringen gekeken. Ik heb ook echt een hekel aan die vent, maar voor zo HEEL af en toe tussendoor is het wel humor om te zien dat hij echt O-VER-AL direct zo boos om wordt.quote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je die gast kan aanhoren. Wat een kverdreven vent ks dat zeg.
Snap met de beste wil van de wereld niet dat mensen dit zo mooi vinde.nquote:
Hoe is het nu daar? Neemt het ook weer toe corona?quote:Op maandag 7 september 2020 18:37 schreef mario390 het volgende:
ik moeste me nu testen wanneer
ik vrijdag in de bank was,,
maar ik was zaterdaag en daar
was niemand in de bank
Dat programma ken ik nietquote:Op maandag 7 september 2020 18:38 schreef ToT het volgende:
Maar dat van "Voor het zelfde geld".....tja ach.....dat is te tolereren.
Vind het irritant zelfs. Maar we hebben een knop op de tvquote:Op maandag 7 september 2020 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap met de beste wil van de wereld niet dat mensen dit zo mooi vinde.n
sterktequote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier gaat het sneu kijkvoer worden als "Voor het zelfde geld", of anders Meiland die zich oud begint te voelen.
Mensen met een duur pandje (of klein appartement) in de Randstad die het ongeveer 1 op 1 voor een leuk huis in een dorpje elders willen omruilen.quote:
DaaroM. Voor ieder wat wi,s.quote:Op maandag 7 september 2020 18:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vind het irritant zelfs. Maar we hebben een knop op de tv
in bleiburg was donderdag en konzert met 50 registrierte mensenquote:Op maandag 7 september 2020 18:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hoe is het nu daar? Neemt het ook weer toe corona?
Vroeger moest je naar de tv lopen, nu kan het met de afstandbedieningquote:Op maandag 7 september 2020 18:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vind het irritant zelfs. Maar we hebben een knop op de tv
En er zijn echt mensen die Dat doenquote:Op maandag 7 september 2020 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen met een duur pandje (of klein appartement) in de Randstad die het ongeveer 1 op 1 voor een leuk huis in een dorpje elders willen omruilen.
quote:Op maandag 7 september 2020 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vroeger moest je naar de tv lopen, nu kan het met de afstandbediening
quote:Op maandag 7 september 2020 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En er zijn echt mensen die Dat doen
Dat hoefde ook niet zo vaak want er waren maar 6 zenders.quote:Op maandag 7 september 2020 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vroeger moest je naar de tv lopen, nu kan het met de afstandbediening
Voor een weekje of for realquote:Op maandag 7 september 2020 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Yup, want in dat programma zie je dat je een klein pokke appartementje zo om kunt ruilen voor een fakking mooi groot vrijstaand huis met modern interieur enzo.
Heb die tijd niet mee gemaaktquote:Op maandag 7 september 2020 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoefde ook niet zo vaak want er waren maar 6 zenders.
Oh waarom niet?quote:Op maandag 7 september 2020 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha jawel![]()
maar geen tv abonnement
weinig leuks op tv, als ik echt iets wil kijken gebruik ik ziggogo van m'n moeder of kijk het terug via de bekende kanalen.quote:
Je had toen ook maar 3 dingen op tv, iets leuks voor de kinderen, iets leuks voor volwassenen of het testbeeld.quote:Op maandag 7 september 2020 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb die tijd niet mee gemaakt
Eerst een weekje, en dan for real in dit programma.quote:
O dan kan je ook niet veel kijken euhhh helemaal niets dusquote:Op maandag 7 september 2020 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha jawel![]()
maar geen tv abonnement
Ah zo, dat kan ook indd, kijk ook niet veel dingen op tv meer Netflix soms pathe thuisquote:Op maandag 7 september 2020 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weinig leuks op tv, als ik echt iets wil kijken gebruik ik ziggogo van m'n moeder of kijk het terug via de bekende kanalen.
Nederland 1 en 2, en 3 Duitse zenders. Ow en BBC 1 en 2. Dus 7 in totaal.quote:Op maandag 7 september 2020 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb die tijd niet mee gemaakt
O nou dan hebben ze geluk.quote:Op maandag 7 september 2020 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst een weekje, en dan for real in dit programma.
Is niet helemaal 1 op 1; ze kijken hoeveel hun oude huis waard is en zoeken dan rond dat budget wat anders.
En soms kunnen ze zelfs voor ¤75.000 minder een bizar mooi huis krijgen in Gelderland of Noord Brabant of zo.
jawel, heb de ziggogo app erop gezet dus kan alles wel zien als het moetquote:Op maandag 7 september 2020 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je ook niet veel kijken euhhh helemaal niets dus
Toen was erook wel genoeg leuks op of viel dat ook tegen.. of zijn wij nu gewoon verwend met tig zendersquote:Op maandag 7 september 2020 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederland 1 en 2, en 3 Duitse zenders. Ow en BBC 1 en 2. Dus 7 in totaal.
Nederland 1 en 2, en 3 Duitse zenders en een Belgische zender.quote:Op maandag 7 september 2020 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederland 1 en 2, en 3 Duitse zenders. Ow en BBC 1 en 2. Dus 7 in totaal.
O ja. Dat kan ook.quote:Op maandag 7 september 2020 18:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jawel, heb de ziggogo app erop gezet dus kan alles wel zien als het moet
Idd, doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 7 september 2020 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik keek bijv wel veronica inside. maar als je dat live kijkt heb je ene half uur reclame. dan kijk ik het liever terug zonder
Als ik terug kijk heb ik altijd wel reclame.quote:Op maandag 7 september 2020 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik keek bijv wel veronica inside. maar als je dat live kijkt heb je ene half uur reclame. dan kijk ik het liever terug zonder
mja dat heb je normaliter wel jaquote:Op maandag 7 september 2020 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik terug kijk heb ik altijd wel reclame.
Kan je die niet overslaan?quote:Op maandag 7 september 2020 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik terug kijk heb ik altijd wel reclame.
Cookies overalquote:
En je moet ze accepteren.quote:
Ach in die tijd had ik wel vaak zoiets van: "Waarom kijk ik hier in godsnaam naar?"quote:Op maandag 7 september 2020 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toen was erook wel genoeg leuks op of viel dat ook tegen.. of zijn wij nu gewoon verwend met tig zenders
Nederland 3 kwam pas later!quote:Op maandag 7 september 2020 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nederland 1 en 2, en 3 Duitse zenders en een Belgische zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |