Eensquote:Op maandag 7 september 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
Liever extra fleecedeken. Maar ik ken mensen die zweren bij een elektrische onderdeken. Lijkt mij tw warm.
quote:Op maandag 7 september 2020 17:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat was alleen bij jou ' men moeten' en onder mijn eigen naam heee![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat hebben wij dan veel plezier...
Altijd al willen doen.quote:Op maandag 7 september 2020 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Neushoorntjes vangen in het hoge riet?
Dit is wel een goeie vraag idd.quote:Op maandag 7 september 2020 17:52 schreef Jippie het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)rk-en-hugo-zelf.html
Als jullie vragen hebben voor Mark en Hugo?
quote:Bent u van mening dat virus ontkenners een gevaar zijn voor de volksgezondheid?
quote:Op maandag 7 september 2020 17:56 schreef Justin_Case het volgende:
Jeetje die @:tot zit boordevol goede ideeën vandaag.
Nu al 12 liter spiritus in huis. Zit verdomme geen statiegeld op. WAARDELOOS
Op zich is het geloof ik niet de bedoeling dat je hem aan laat staan.quote:Op maandag 7 september 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
Liever extra fleecedeken. Maar ik ken mensen die zweren bij een elektrische onderdeken. Lijkt mij tw warm.
Ik denk meer dat Hugo en Mark daar niet zo blij mee isquote:Op maandag 7 september 2020 17:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik stel hem met gemak, weet alleen niet of @:Danny daar blij mee is
quote:Op maandag 7 september 2020 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Neushoorntjes vangen in het hoge riet?
Dat horen ze niet te zijn. Het is immers een groep die niet gehoord is of wordt. Maar door het vertoonde debielen gedrag van de groep zijn ze inmiddels wel een gevaar ja.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 17:56 schreef Justin_Case het volgende:
Jeetje die @:tot zit boordevol goede ideeën vandaag.
Nu al 12 liter spiritus in huis. Zit verdomme geen statiegeld op. WAARDELOOS
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord van Rutte?quote:Op maandag 7 september 2020 17:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat horen ze niet te zijn. Het is immers een groep die niet gehoord is of wordt. Maar door het vertoonde debielen gedrag van de groep zijn ze inmiddels wel een gevaar ja.
Woensdag rond 13 u kijken naar YouTube en lezen op Feesboekquote:Op maandag 7 september 2020 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord van Rutte?
Dat vind ik ook wel een goede.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |