chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
Zonder wrijving geen glans![]()
Oelalaquote:Op maandag 7 september 2020 17:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Ben jij mijn ex? Die was daar ook altijd zo trots op
Heb niet gemetenMaar
quote:Op maandag 7 september 2020 17:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Ben jij mijn ex? Die was daar ook altijd zo trots op
Heb niet gemetenMaar
![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu krijg jij een keer een like van mij.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Vertel me meerquote:Op maandag 7 september 2020 17:34 schreef jerney het volgende:
[..]
[..]
ja soms kan het tegenvallen toch!!
Nee duurt te langquote:Op maandag 7 september 2020 17:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet klikken, niet lezen. War is dat toch met jullie! Oh wacht, ja. Saai![]()
![]()
Maar met die 21 cm, bedoel je dan de omtrek?quote:Op maandag 7 september 2020 17:34 schreef jerney het volgende:
[..]
[..]
ja soms kan het tegenvallen toch!!Want dan is het wel een standaard FOK!-formaat!
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee tis zo wel weer genoeg voor vandaag
quote:Op maandag 7 september 2020 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar met die 21 cm, bedoel je dan de omtrek?Want dan is het wel een standaard FOK!-formaat!
Bitch please![]()
![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op maandag 7 september 2020 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap dus niets van mannen hè?Zonder wrijving geen glans![]()
Ik begrijp mijzelf ook vaak niet.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Daarom zit je nu hier, je bezemkast en sexteting kwamen wat te dichtbijquote:Op maandag 7 september 2020 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap dus niets van mannen hè?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom zit je nu hier, je bezemkast en sexteting kwamen wat te dichtbij
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Hard gewerkt?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Je mag ook tegen mij aankruipenquote:
Lol smoothquote:Op maandag 7 september 2020 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag ook tegen mij aankruipenZonder wrijving geen glans![]()
Truequote:Op maandag 7 september 2020 17:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm ... soms zit het mee en soms zit het tegen ...Zonder wrijving geen glans![]()
Buiten zal het wel lekker zijn in de zon jaquote:Op maandag 7 september 2020 17:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh echt? Hier is het wel lekker, vooral als het zonnetje achter de wolken vandaan komt![]()
![]()
Doe ik dat welquote:Op maandag 7 september 2020 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag ook tegen mij aankruipen![]()
![]()
Wel 1,5 meter afstand houden.quote:
Is wel lastig,dan word ik ook niet warmquote:Op maandag 7 september 2020 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel 1,5 meter afstand houden.![]()
![]()
Ohhhh! Zit je in de airco ofzo?quote:Op maandag 7 september 2020 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Buiten zal het wel lekker zijn in de zon ja
Ik zit binnen, maar bij mijn open raam
Nee, niks met piem0ls te maken!!![]()
![]()
Nee dat niet gewoon in de eetkamer..maar heb sws snel koudquote:Op maandag 7 september 2020 17:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh! Zit je in de airco ofzo?
Ik zit binnen, maar bij mijn open raam
Nee, niks met piem0ls te maken!!![]()
![]()
Is OUD niks voor jequote:Op maandag 7 september 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja moet ik hier ook weer ff gaan doen; Mini-ToT heeft weer zo nodig aandacht nodig!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ahhh ik ook!quote:Op maandag 7 september 2020 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat niet gewoon in de eetkamer..maar heb sws snel koudSlaap alweer met mijn elektrisch dekentje
![]()
![]()
Jij kan ook wel je eigen subforum gebruiken.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja moet ik hier ook weer ff gaan doen; Mini-ToT heeft weer zo nodig aandacht nodig!![]()
LOLquote:Op maandag 7 september 2020 17:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh ik ook!Slaap alweer met mijn elektrisch dekentje
Oh dat doe ik weer niet, heb ook geen elektrische dekenquote:Op maandag 7 september 2020 17:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh ik ook!Slaap alweer met mijn elektrisch dekentje
Slaap nog onder mijn zomer dekbed![]()
Goed plan welquote:Op maandag 7 september 2020 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij kan ook wel je eigen subforum gebruiken.
Iedereen is een kutlultrut
KOEKOEKquote:Op maandag 7 september 2020 17:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ik er in kruip, gaat hij wel uitZonder wrijving geen glans![]()
Jij bent flinker dan ik! Ik vind dat de beste uitvinding ooitquote:Op maandag 7 september 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat doe ik weer niet, heb ook geen elektrische deken
Slaap nog onder mijn zomer dekbed![]()
![]()
maar wat doe je in de winter dan?! twee elektrische dekens?quote:Op maandag 7 september 2020 17:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ik er in kruip, gaat hij wel uit![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar wat doe je in de winter dan?! twee elektrische dekens?![]()
2? 5.quote:Op maandag 7 september 2020 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar wat doe je in de winter dan?! twee elektrische dekens?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh zal wel fijn zijn, als echt koud is en dan even aan doen voor dat je gaat slapen..quote:Op maandag 7 september 2020 17:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij bent flinker dan ik! Ik vind dat de beste uitvinding ooit![]()
Ik heb er wel tweequote:Op maandag 7 september 2020 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar wat doe je in de winter dan?! twee elektrische dekens?![]()
Nee dan zet ik gewoon een timer![]()
![]()
omgquote:Op maandag 7 september 2020 17:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee
Nee dan zet ik gewoon een timer![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh zal wel fijn zijn, als echt koud is en dan even aan doen voor dat je gaat slapen..!!!
Zo relaxed!
Koude lakens![]()
![]()
Ik heb het idee dat ik meteen onder stroom sta als ik zo'n ding aanschaf.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:groot fan hier
En kost niet veel qua energieverbruik. Zo’n 6 euro per jaar. Ok bij mij misschien 12![]()
![]()
Ik wil met jou wel zeven weken....quote:
Ik heb een kat. Telt dat ook?quote:Op maandag 7 september 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een elektrische omslag-deken is fijn!Dun, lekker zacht en heerlijk warm!
Ik leef na een jaar of 15 nog altijd. Gewoon niet onder je kussen leggenquote:Op maandag 7 september 2020 17:50 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb het idee dat ik meteen onder stroom sta als ik zo'n ding aanschaf.![]()
![]()
Ze werken toch op 12 volt of zo?quote:Op maandag 7 september 2020 17:50 schreef Justin_Case het volgende:
Goedkoper dan in de oven liggen iddquote:Op maandag 7 september 2020 17:51 schreef jerney het volgende:
[..]groot fan hier
En kost niet veel qua energieverbruik. Zo’n 6 euro per jaar. Ok bij mij misschien 12Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet als hij er één van mij koopt.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil met jou wel zeven weken....onder een elektrieke deken!
Met de schakelaar op vier.![]()
Die ligt de hele nacht door je kouwe lichaamsdelen op te warmen?quote:Op maandag 7 september 2020 17:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb een kat. Telt dat ook?![]()
![]()
Laden duurt lang.quote:Op maandag 7 september 2020 17:52 schreef Jippie het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)rk-en-hugo-zelf.html
Als jullie vragen hebben voor Mark en Hugo?Zonder wrijving geen glans![]()
Jaaa die heb ik dus ookquote:Op maandag 7 september 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een elektrische omslag-deken is fijn!Dun, lekker zacht en heerlijk warm!
Die is wel alleen voor barre winters
Ik leef na een jaar of 15 nog altijd. Gewoon niet onder je kussen leggenquote:Op maandag 7 september 2020 17:50 schreef Justin_Case het volgende:
![]()
Wat hebben wij dan veel plezier...quote:Op maandag 7 september 2020 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]onder een elektrieke deken!
Met de schakelaar op vier.
Vermeld er wel ff bij dat je de vragen in gebrekkig Nederlands verneukt he!quote:Op maandag 7 september 2020 17:52 schreef Jippie het volgende:
Als jullie vragen hebben voor Mark en Hugo?![]()
![]()
Nee ja handig.quote:Op maandag 7 september 2020 17:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik dus ookDie is wel alleen voor barre winters
[..]
Ik leef na een jaar of 15 nog altijd. Gewoon niet onder je kussen leggenZonder wrijving geen glans![]()
Liever extra fleecedeken. Maar ik ken mensen die zweren bij een elektrische onderdeken. Lijkt mij tw warm.![]()
Aan fok donerenquote:Op maandag 7 september 2020 17:52 schreef Jippie het volgende:
Als jullie vragen hebben voor Mark en Hugo?Uw ADH vitamine Worst
Wat?quote:Op maandag 7 september 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil met jou wel zeven weken....![]()
![]()
Dat was alleen bij jou ' men moeten' en onder mijn eigen naam heeequote:Op maandag 7 september 2020 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Vermeld er wel ff bij dat je de vragen in gebrekkig Nederlands verneukt he!![]()
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op maandag 7 september 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
Liever extra fleecedeken. Maar ik ken mensen die zweren bij een elektrische onderdeken. Lijkt mij tw warm.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat was alleen bij jou ' men moeten' en onder mijn eigen naam heee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat hebben wij dan veel plezier...lekker zweten
![]()
![]()
Altijd al willen doen.quote:Op maandag 7 september 2020 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Neushoorntjes vangen in het hoge riet?Zonder wrijving geen glans![]()
Jeetje die @ToT zit boordevol goede ideeën vandaag.
Nu al 12 liter spiritus in huis. Zit verdomme geen statiegeld op. WAARDELOOS
Dit is wel een goeie vraag idd.quote:Op maandag 7 september 2020 17:52 schreef Jippie het volgende:
Als jullie vragen hebben voor Mark en Hugo?quote:Bent u van mening dat virus ontkenners een gevaar zijn voor de volksgezondheid?![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:56 schreef Justin_Case het volgende:
Jeetje die @:tot zit boordevol goede ideeën vandaag.
Nu al 12 liter spiritus in huis. Zit verdomme geen statiegeld op. WAARDELOOS
Op zich is het geloof ik niet de bedoeling dat je hem aan laat staan.quote:Op maandag 7 september 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
Liever extra fleecedeken. Maar ik ken mensen die zweren bij een elektrische onderdeken. Lijkt mij tw warm.
Maar het is fijn want mijn lichaam koelt binnen 1 nanoseconde af tot het vriespunt en wil dan niet meer opwarmen op eigen kracht.![]()
![]()
Ik denk meer dat Hugo en Mark daar niet zo blij mee isquote:Op maandag 7 september 2020 17:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik stel hem met gemak, weet alleen niet of @:Danny daar blij mee isUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 7 september 2020 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Neushoorntjes vangen in het hoge riet?
Die houden we er in![]()
![]()
Dat horen ze niet te zijn. Het is immers een groep die niet gehoord is of wordt. Maar door het vertoonde debielen gedrag van de groep zijn ze inmiddels wel een gevaar ja.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:56 schreef Justin_Case het volgende:
Jeetje die @:tot zit boordevol goede ideeën vandaag.
Nu al 12 liter spiritus in huis. Zit verdomme geen statiegeld op. WAARDELOOS![]()
![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord van Rutte?quote:Op maandag 7 september 2020 17:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat horen ze niet te zijn. Het is immers een groep die niet gehoord is of wordt. Maar door het vertoonde debielen gedrag van de groep zijn ze inmiddels wel een gevaar ja.![]()
Woensdag rond 13 u kijken naar YouTube en lezen op Feesboekquote:Op maandag 7 september 2020 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord van Rutte?![]()
![]()
Dat vind ik ook wel een goede.quote:
Ja hallo dan werk ik.quote:Op maandag 7 september 2020 18:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Woensdag rond 13 u kijken naar YouTube en lezen op FeesboekZonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |