Je mag ook tegen mij aankruipenquote:
Lol smoothquote:Op maandag 7 september 2020 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag ook tegen mij aankruipen
Truequote:Op maandag 7 september 2020 17:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm ... soms zit het mee en soms zit het tegen ...
Buiten zal het wel lekker zijn in de zon jaquote:Op maandag 7 september 2020 17:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh echt? Hier is het wel lekker, vooral als het zonnetje achter de wolken vandaan komt
Doe ik dat welquote:Op maandag 7 september 2020 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag ook tegen mij aankruipen
Wel 1,5 meter afstand houden.quote:
Is wel lastig,dan word ik ook niet warmquote:Op maandag 7 september 2020 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel 1,5 meter afstand houden.
Ohhhh! Zit je in de airco ofzo?quote:Op maandag 7 september 2020 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Buiten zal het wel lekker zijn in de zon ja
Nee dat niet gewoon in de eetkamer..maar heb sws snel koudquote:Op maandag 7 september 2020 17:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh! Zit je in de airco ofzo?
Ik zit binnen, maar bij mijn open raam
Nee, niks met piem0ls te maken!!
Is OUD niks voor jequote:Op maandag 7 september 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja moet ik hier ook weer ff gaan doen; Mini-ToT heeft weer zo nodig aandacht nodig!![]()
Ahhh ik ook!quote:Op maandag 7 september 2020 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat niet gewoon in de eetkamer..maar heb sws snel koud
Jij kan ook wel je eigen subforum gebruiken.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja moet ik hier ook weer ff gaan doen; Mini-ToT heeft weer zo nodig aandacht nodig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |