Ja hallo dan werk ik.quote:Op maandag 7 september 2020 18:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Woensdag rond 13 u kijken naar YouTube en lezen op Feesboek
Eerlijk gezegd had ik meer 'getrol' verwacht, maar er worden best serieuze vragen gesteldquote:Op maandag 7 september 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een goede.
Mooi.quote:Op maandag 7 september 2020 18:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik meer 'getrol' verwacht, maar er worden best serieuze vragen gesteld
Beter toch.quote:Op maandag 7 september 2020 18:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik meer 'getrol' verwacht, maar er worden best serieuze vragen gesteld
Nou ik heb mijn best wel gedaan met 1 trollpoging.quote:Op maandag 7 september 2020 18:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 18:04 schreef Jippie het volgende:
Lig toch in een deuk als Hugo /Mark woensdag zegt 'deze vraag van Jippie'![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 18:04 schreef Jippie het volgende:
Lig toch in een deuk als Hugo /Mark woensdag zegt 'deze vraag van Jippie'![]()
![]()
Vond dat van jou niet echt trollen hoorquote:Op maandag 7 september 2020 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik heb mijn best wel gedaan met 1 trollpoging.
Voor meer trollmateriaal verwijs ik u gaarne naar: ONZ / [PAINT] Premier Rutte doet vragenuurtje met burger
Goede vraagquote:Op maandag 7 september 2020 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe lang het duurt om heel Nederland te vaccineren. Duurt dat weken of maanden?
quote:Op maandag 7 september 2020 18:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vond dat van jou niet echt trollen hooren er kwam een mooie vraag achteraan!
Ik wel ja.quote:Op maandag 7 september 2020 18:06 schreef Justin_Case het volgende:
Ga jij je laten vaccineren, @:aloa?
Vanwaar deze keuze? Het is overigens niet dat ik hem afkeur, verre van.quote:
Ik heb er niet eens één.quote:Op maandag 7 september 2020 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou bijna extra twitter account aanmaken om zo'n paint te plaatsen
quote:Op maandag 7 september 2020 18:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan en als jij niet dood neervalt, doe ik het ook.
Ik hoef niet zo nodig corona.quote:Op maandag 7 september 2020 18:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vanwaar deze keuze? Het is overigens niet dat ik hem afkeur, verre van.
Zijn blijkbaar meer Fokkers zonder Twitter gezien de vragen die binnenkomen? Vind het wel een leuke interactie zoquote:
Het is al een wonder dat ik fb heb.quote:Op maandag 7 september 2020 18:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zijn blijkbaar meer Fokkers zonder Twitter gezien de vragen die binnenkomen? Vind het wel een leuke interactie zo
Precies. Jaartje of 10 later of zo.quote:Op maandag 7 september 2020 18:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat zou verstandig zijn, maar ik zou mijn moeder toch graag weer eens in 3D zien voor ze de pijp aan Maarten geeft.quote:Op maandag 7 september 2020 18:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Precies. Jaartje of 10 later of zo.
Als ik niet meer post, dan weet je genoeg...quote:Op maandag 7 september 2020 18:09 schreef jerney het volgende:
[..]
checkquote:Op maandag 7 september 2020 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik niet meer post, dan weet je genoeg...
Jaquote:Op maandag 7 september 2020 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik niet meer post, dan weet je genoeg...
quote:
Daar ben ik ook pas 5 jaar geleden mee begonnen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat ik fb heb.
Ik vind het voor hobbygroepen wel handig. Die onzin waar fb om bekend staat zie ik gelukkig nooit.quote:Op maandag 7 september 2020 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben ik ook pas 5 jaar geleden mee begonnen.
Ik heb het genomen omdat m'n broer me toen aan allerlei leuke chicks wilde koppelen die hij kende.quote:Op maandag 7 september 2020 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het voor hobbygroepen wel handig. Die onzin waar fb om bekend staat zie ik gelukkig nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |