Ik hoef niet zo nodig corona.quote:Op maandag 7 september 2020 18:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vanwaar deze keuze? Het is overigens niet dat ik hem afkeur, verre van.
Zijn blijkbaar meer Fokkers zonder Twitter gezien de vragen die binnenkomen? Vind het wel een leuke interactie zoquote:
Het is al een wonder dat ik fb heb.quote:Op maandag 7 september 2020 18:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zijn blijkbaar meer Fokkers zonder Twitter gezien de vragen die binnenkomen? Vind het wel een leuke interactie zo
Precies. Jaartje of 10 later of zo.quote:Op maandag 7 september 2020 18:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan en als jij niet dood neervalt, doe ik het ook.
Dat zou verstandig zijn, maar ik zou mijn moeder toch graag weer eens in 3D zien voor ze de pijp aan Maarten geeft.quote:Op maandag 7 september 2020 18:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Precies. Jaartje of 10 later of zo.
Als ik niet meer post, dan weet je genoeg...quote:Op maandag 7 september 2020 18:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan en als jij niet dood neervalt, doe ik het ook.
checkquote:Op maandag 7 september 2020 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik niet meer post, dan weet je genoeg...
Jaquote:Op maandag 7 september 2020 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik niet meer post, dan weet je genoeg...
quote:
Daar ben ik ook pas 5 jaar geleden mee begonnen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat ik fb heb.
Ik vind het voor hobbygroepen wel handig. Die onzin waar fb om bekend staat zie ik gelukkig nooit.quote:Op maandag 7 september 2020 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben ik ook pas 5 jaar geleden mee begonnen.
Ik heb het genomen omdat m'n broer me toen aan allerlei leuke chicks wilde koppelen die hij kende.quote:Op maandag 7 september 2020 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het voor hobbygroepen wel handig. Die onzin waar fb om bekend staat zie ik gelukkig nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |