Vind het ook niksquote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je die gast kan aanhoren. Wat een kverdreven vent ks dat zeg.
heb jij gelukquote:Op maandag 7 september 2020 18:37 schreef mario390 het volgende:
ik moeste me nu testen wanneer
ik vrijdag in de bank was,,
maar ik was zaterdaag en daar
was niemand in de bank
Ja we hebben maar een paar losse afleveringen gekeken. Ik heb ook echt een hekel aan die vent, maar voor zo HEEL af en toe tussendoor is het wel humor om te zien dat hij echt O-VER-AL direct zo boos om wordt.quote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je die gast kan aanhoren. Wat een kverdreven vent ks dat zeg.
Snap met de beste wil van de wereld niet dat mensen dit zo mooi vinde.nquote:
Hoe is het nu daar? Neemt het ook weer toe corona?quote:Op maandag 7 september 2020 18:37 schreef mario390 het volgende:
ik moeste me nu testen wanneer
ik vrijdag in de bank was,,
maar ik was zaterdaag en daar
was niemand in de bank
Dat programma ken ik nietquote:Op maandag 7 september 2020 18:38 schreef ToT het volgende:
Maar dat van "Voor het zelfde geld".....tja ach.....dat is te tolereren.
Vind het irritant zelfs. Maar we hebben een knop op de tvquote:Op maandag 7 september 2020 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap met de beste wil van de wereld niet dat mensen dit zo mooi vinde.n
sterktequote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier gaat het sneu kijkvoer worden als "Voor het zelfde geld", of anders Meiland die zich oud begint te voelen.
Mensen met een duur pandje (of klein appartement) in de Randstad die het ongeveer 1 op 1 voor een leuk huis in een dorpje elders willen omruilen.quote:
DaaroM. Voor ieder wat wi,s.quote:Op maandag 7 september 2020 18:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vind het irritant zelfs. Maar we hebben een knop op de tv
in bleiburg was donderdag en konzert met 50 registrierte mensenquote:Op maandag 7 september 2020 18:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hoe is het nu daar? Neemt het ook weer toe corona?
Vroeger moest je naar de tv lopen, nu kan het met de afstandbedieningquote:Op maandag 7 september 2020 18:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vind het irritant zelfs. Maar we hebben een knop op de tv
En er zijn echt mensen die Dat doenquote:Op maandag 7 september 2020 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen met een duur pandje (of klein appartement) in de Randstad die het ongeveer 1 op 1 voor een leuk huis in een dorpje elders willen omruilen.
quote:Op maandag 7 september 2020 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vroeger moest je naar de tv lopen, nu kan het met de afstandbediening
quote:Op maandag 7 september 2020 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En er zijn echt mensen die Dat doen
Dat hoefde ook niet zo vaak want er waren maar 6 zenders.quote:Op maandag 7 september 2020 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vroeger moest je naar de tv lopen, nu kan het met de afstandbediening
Voor een weekje of for realquote:Op maandag 7 september 2020 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Yup, want in dat programma zie je dat je een klein pokke appartementje zo om kunt ruilen voor een fakking mooi groot vrijstaand huis met modern interieur enzo.
Heb die tijd niet mee gemaaktquote:Op maandag 7 september 2020 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoefde ook niet zo vaak want er waren maar 6 zenders.
Oh waarom niet?quote:Op maandag 7 september 2020 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha jawel![]()
maar geen tv abonnement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |