Hier al een laar weken.quote:Op maandag 7 september 2020 18:28 schreef mario390 het volgende:
vandaag zijn in somige landen bij ons in
oostenrijk de schulen weer gestartet
Hey Ferrousquote:
Lig in de winter nog vaak onder alleen eenlakenquote:Op maandag 7 september 2020 18:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Brrrr
Tijdens de hittegolf had ik niks over me heen maar daarna was het opeens weer herfst
Ned Italië hierquote:Op maandag 7 september 2020 18:32 schreef mario390 het volgende:
oostenrijk vs rümänie
vanavond in klagenfurt
Ik moet wel een deken over mij heen hebben als ik ga slapen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Brrrr
Tijdens de hittegolf had ik niks over me heen maar daarna was het opeens weer herfst
Hou je niet van voetballen?quote:Op maandag 7 september 2020 18:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pfff geen ontsnappen mogelijk weer
Neeeeeequote:Op maandag 7 september 2020 18:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pfff geen ontsnappen mogelijk weer
Laters Jippiequote:
Hier gaat het sneu kijkvoer worden als "Voor het zelfde geld", of anders Meiland die zich oud begint te voelen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga kijken.
Fijne avond.quote:
Dat je die gast kan aanhoren. Wat een kverdreven vent ks dat zeg.quote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier gaat het sneu kijkvoer worden als "Voor het zelfde geld", of anders Meiland die zich oud begint te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |