weinig leuks op tv, als ik echt iets wil kijken gebruik ik ziggogo van m'n moeder of kijk het terug via de bekende kanalen.quote:
Je had toen ook maar 3 dingen op tv, iets leuks voor de kinderen, iets leuks voor volwassenen of het testbeeld.quote:Op maandag 7 september 2020 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb die tijd niet mee gemaakt
Eerst een weekje, en dan for real in dit programma.quote:
O dan kan je ook niet veel kijken euhhh helemaal niets dusquote:Op maandag 7 september 2020 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha jawel![]()
maar geen tv abonnement
Ah zo, dat kan ook indd, kijk ook niet veel dingen op tv meer Netflix soms pathe thuisquote:Op maandag 7 september 2020 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weinig leuks op tv, als ik echt iets wil kijken gebruik ik ziggogo van m'n moeder of kijk het terug via de bekende kanalen.
Nederland 1 en 2, en 3 Duitse zenders. Ow en BBC 1 en 2. Dus 7 in totaal.quote:Op maandag 7 september 2020 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb die tijd niet mee gemaakt
O nou dan hebben ze geluk.quote:Op maandag 7 september 2020 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst een weekje, en dan for real in dit programma.
Is niet helemaal 1 op 1; ze kijken hoeveel hun oude huis waard is en zoeken dan rond dat budget wat anders.
En soms kunnen ze zelfs voor ¤75.000 minder een bizar mooi huis krijgen in Gelderland of Noord Brabant of zo.
jawel, heb de ziggogo app erop gezet dus kan alles wel zien als het moetquote:Op maandag 7 september 2020 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je ook niet veel kijken euhhh helemaal niets dus
Toen was erook wel genoeg leuks op of viel dat ook tegen.. of zijn wij nu gewoon verwend met tig zendersquote:Op maandag 7 september 2020 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederland 1 en 2, en 3 Duitse zenders. Ow en BBC 1 en 2. Dus 7 in totaal.
Nederland 1 en 2, en 3 Duitse zenders en een Belgische zender.quote:Op maandag 7 september 2020 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederland 1 en 2, en 3 Duitse zenders. Ow en BBC 1 en 2. Dus 7 in totaal.
O ja. Dat kan ook.quote:Op maandag 7 september 2020 18:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jawel, heb de ziggogo app erop gezet dus kan alles wel zien als het moet
Idd, doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 7 september 2020 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik keek bijv wel veronica inside. maar als je dat live kijkt heb je ene half uur reclame. dan kijk ik het liever terug zonder
Als ik terug kijk heb ik altijd wel reclame.quote:Op maandag 7 september 2020 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik keek bijv wel veronica inside. maar als je dat live kijkt heb je ene half uur reclame. dan kijk ik het liever terug zonder
mja dat heb je normaliter wel jaquote:Op maandag 7 september 2020 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik terug kijk heb ik altijd wel reclame.
Kan je die niet overslaan?quote:Op maandag 7 september 2020 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik terug kijk heb ik altijd wel reclame.
Cookies overalquote:
En je moet ze accepteren.quote:
Ach in die tijd had ik wel vaak zoiets van: "Waarom kijk ik hier in godsnaam naar?"quote:Op maandag 7 september 2020 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toen was erook wel genoeg leuks op of viel dat ook tegen.. of zijn wij nu gewoon verwend met tig zenders
Nederland 3 kwam pas later!quote:Op maandag 7 september 2020 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nederland 1 en 2, en 3 Duitse zenders en een Belgische zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |