chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moon prinses thanks mooie ttFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Het zal weer eens niet. Lekker mijn auto gewassen en gepoetst dit weekend en wat gebeurt er nu? Een invasie van gemeentemannetjes met boenmachines en onkruidverspreiders in mijn straat! De pollen vliegen om je oren
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
Het zal weer eens niet. Lekker mijn auto gewassen en gepoetst dit weekend en wat gebeurt er nu? Een invasie van gemeentemannetjes met boenmachines en onkruidverspreiders in mijn straat! De pollen vliegen om je orenAh fijn....
![]()
Laat de natuur de natuur.quote:Op maandag 7 september 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
Het zal weer eens niet. Lekker mijn auto gewassen en gepoetst dit weekend en wat gebeurt er nu? Een invasie van gemeentemannetjes met boenmachines en onkruidverspreiders in mijn straat! De pollen vliegen om je oren![]()
Dat is een goeie.quote:Op maandag 7 september 2020 12:22 schreef jerney het volgende:
Oh ff murp inhalen voordat ik ga filmen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
of net je auto gewassen vogelkak erop ook zo ietsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geef Kaagman even pintos.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of wacht in ieder geval tot mijn auto toch nog vuil isquote:
Nee johquote:Op maandag 7 september 2020 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar te veel natuur tussen de stoeptegels staat nogal tokkie.![]()
![]()
Hebben we Roundup voor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
prinses stoor gaat iets moois voor jacq maken telefoonhouder met naam voor in de autoquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Naiis!quote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prinses stoor gaat iets moois voor jacq maken telefoonhouder met naam voor in de autokan je fokken in de auto
![]()
nou wordt in ieder geval een mooi ding .. al gezien hoe het wordtquote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Naiis!kan je fokken in de auto
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als ik dat doe krijg ik meteen een brief.quote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier zie je in sommige buurten het onkruid tussen de tegels zowaar tot okselhoogte staan.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik meteen een brief.![]()
Leuke buren heb jij![]()
![]()
Leukquote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou wordt in ieder geval een mooi ding .. al gezien hoe het wordt![]()
![]()
Ach daar wordt er ook allerlei afval in de bosjes geflikkerd. Tuinaarde, tegelzand, ladingen en ladingen tegels, veel lege emmers, een tas met oud papier, een kapotte groene container enz.quote:Op maandag 7 september 2020 12:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik meteen een brief.![]()
Hier komen ze elke week langs.Daar betaal ik voor.quote:Op maandag 7 september 2020 12:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik meteen een brief.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hier om de twee weken en eigen tuin enzo hou ik goed bij hekel aan onkruidquote:Op maandag 7 september 2020 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier komen ze elke week langs.Daar betaal ik voor.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hav you ever triid?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meer er zijnquote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef Moonlight het volgende:
Ik sta nog niet eens in de top 20 man3.![]()
![]()
Kjoetiequote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Meneertje heeft z'n yoghurtje op en is meteen met z'n favoriete bezigheid begonnen!![]()
Ja waar is de rest van de lijst gebleven?quote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef Moonlight het volgende:
Ik sta nog niet eens in de top 20 man3.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Meneertje heeft z'n yoghurtje op en is meteen met z'n favoriete bezigheid begonnen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die word altijd door monitor gepostquote:Op maandag 7 september 2020 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waar is de rest van de lijst gebleven?![]()
Als er 1 iemand troep naast de container legt dan kun je erop wachten dat er meer gaat komen. Ik woon gelukkig in een redelijke wijk waar de meeste mensen een afspraak voor grof vuil maken.quote:Op maandag 7 september 2020 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach daar wordt er ook allerlei afval in de bosjes geflikkerd. Tuinaarde, tegelzand, ladingen en ladingen tegels, veel lege emmers, een tas met oud papier, een kapotte groene container enz.
Hoewel er wel pas iemand een enorme lading tuinaarde in de container had gegooid. Zoveel dat de vuilniswagen de container niet meer kon tillen. Kwamen er allemaal mannetjes langs de deuren om te vragen of iemand wist wie dat gedaan had.
Over 2stunden weer een update.quote:Op maandag 7 september 2020 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waar is de rest van de lijst gebleven?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er 1 iemand troep naast de container legt dan kun je erop wachten dat er meer gaat komen. Ik woon gelukkig in een redelijke wijk waar de meeste mensen een afspraak voor grof vuil maken.
Hoewel er wel pas iemand een enorme lading tuinaarde in de container had gegooid. Zoveel dat de vuilniswagen de container niet meer kon tillen. Kwamen er allemaal mannetjes langs de deuren om te vragen of iemand wist wie dat gedaan had.Whaha, zo dan!
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over 2stunden weer een update.![]()
![]()
Haags heeft liever een jonge.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah dat is wel. Dat je weer WiFi hebtquote:Op maandag 7 september 2020 12:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds vandaag wifi hier dus ga het proberen![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 7 september 2020 12:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Snie
Maar misschien helpt het als ik mezelf niet constant zit te combobolken![]()
![]()
Ik ben al voorzien.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn. Dat je weer WiFi hebt![]()
Ohhh is dat die met dat mooie buikje?quote:![]()
![]()
ik ookquote:![]()
![]()
Buikje?quote:Op maandag 7 september 2020 12:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh is dat die met dat mooie buikje?
Geen idee, ik heb eigenlijk niks anders van haar gezien.
Ik vind het wel een mooie clip bij dit nummer.Heeft wel wat elegants.
![]()
Ik weet niet wat die op hebben, maar daar zijn vast wel behandelingen voorquote:Op maandag 7 september 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
Weer ff muziekkie opgezet.
COVID-proof met maskertje!
Jah ,jah.quote:Op maandag 7 september 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Buikje?
quote:Op maandag 7 september 2020 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die op hebben, maar daar zijn vast wel behandelingen voor![]()
Cybergoths!![]()
![]()
Deze is inderdaad heel lekkerquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kende alleen deze. Ze was haar tijd wel ver vooruitquote:Op maandag 7 september 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Buikje?
![]()
Penny de Jager wannabeequote:Op maandag 7 september 2020 12:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kende alleen deze. Ze was haar tijd wel ver vooruit
Are you happy in this world?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die op hebben, maar daar zijn vast wel behandelingen voor![]()
![]()
World.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn alweer geen puntjes te scoren
Wil je de mijne kopen?quote:Op maandag 7 september 2020 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
Er zijn alweer geen puntjes te scorenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Kom op zeg ,ik heb er 70 gemacht sinds 12 uur.quote:Op maandag 7 september 2020 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
Er zijn alweer geen puntjes te scoren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
RABBITquote:Op maandag 7 september 2020 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
Er zijn alweer geen puntjes te scoren![]()
Ik ga het opgevenquote:Op maandag 7 september 2020 12:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat was een pinto voor jou, maar toen kwam die
Ik ga nooit rijk worden en ook nooit op 1 in DTS![]()
![]()
![]()
Neuh, ik ga er zo wel een paar halen bij de bakkerquote:
Ga je voor de winst deze maand?quote:Op maandag 7 september 2020 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom op zeg ,ik heb er 70 gemacht sinds 12 uur.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Neh joh, het is juist gesjellie dat je hier bentquote:Op maandag 7 september 2020 12:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ga het opgeven
Ik ga nooit rijk worden en ook nooit op 1 in DTS![]()
![]()
![]()
Penny was de danseres van Toppop.quote:Op maandag 7 september 2020 12:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ken ik niet
Volgens mij kan Puzzie dit ook wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voor mij een puddingbroodjequote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je voor de winst deze maand?
Ohhh maar ik ga nergens heen hoor!quote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Neh joh, het is juist gesjellie dat je hier bent![]()
![]()
Jerney zal te jong zijn denk ikquote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Penny was de danseres van Toppop.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als ik het leuk blijf vinden wel.Ik gun anderen ook hoor.quote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je voor de winst deze maand?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohhhhhh toen was ik nog mini-Jerneyquote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Penny was de danseres van Toppop.![]()
![]()
hij zal wel moeten moet onder naam naam genoteerd wordenquote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je voor de winst deze maand?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedzoquote:Op maandag 7 september 2020 12:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh maar ik ga nergens heen hoor!![]()
![]()
![]()
Zou wel heel speciaal zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij zal wel moeten moet onder naam naam genoteerd worden
quote:
Nouja even mijn ezel klaarzetten om te filmen en wat normale kleren aantrekken en mijn haar borstelenmaar daarna kom ik terug
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja even mijn ezel klaarzetten om te filmen en wat normale kleren aantrekken en mijn haar borstelenmaar daarna kom ik terug
Wat ga je filmen?![]()
Ik moest zo ook nog de deur uit, totaal geen zin in![]()
![]()
daarom gas eropquote:![]()
![]()
Hourskool lesjequote:Op maandag 7 september 2020 12:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wat ga je filmen?![]()
Ik moest zo ook nog de deur uit, totaal geen zin in![]()
Awwwww nee snap ik!binnen
Wat moet je doen?![]()
![]()
Owh klinkt leuk !quote:Op maandag 7 september 2020 12:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Hourskool lesje![]()
Awwwww nee snap ik!binnen
Wat moet je doen?veel plezier
Heb een afspraak buiten de deur met ervaringsdeskundige.. ook nog 20 min rijden![]()
![]()
![]()
En vanavond verjaardag.. pfffffffffff![]()
Komt eraanquote:Op maandag 7 september 2020 12:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor mij een puddingbroodje![]()
Zolang het maar gezellig blijftquote:Op maandag 7 september 2020 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik het leuk blijf vinden wel.Ik gun anderen ook hoor.
Puddingbroodje.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Moet er niet aan denken zelfs.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent de enige niet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
dank jequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ga zo met stoelen gooien hier
Ja, is welquote:Op maandag 7 september 2020 12:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh klinkt leuk !veel plezier
Heb een afspraak buiten de deur met ervaringsdeskundige.. ook nog 20 min rijden![]()
![]()
![]()
En vanavond verjaardag.. pfffffffffffEven opwarmen zo want behalve een grof concept weet ik het nog niet zo goed
Ahhhh muhhh... kan dat niet online? Zo doe ik dat met mijn therapeute
Een verjaardag of jouw verjaardag?![]()
![]()
Nergens voor nodig.quote:Op maandag 7 september 2020 12:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ga zo met stoelen gooien hier
dank je schattiequote:Op maandag 7 september 2020 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Enjoy,ik ben efkes weg.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Aaah oke, nou heel veel plezier en succes !quote:Op maandag 7 september 2020 12:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, is welEven opwarmen zo want behalve een grof concept weet ik het nog niet zo goed
Ahhhh muhhh... kan dat niet online? Zo doe ik dat met mijn therapeute
Een verjaardag of jouw verjaardag?![]()
Nee, dit is de laatste afspraak die we hebben, en dan hoef ik daar nooit meer heen! Sleutels nog even inleveren en dan is het daaaag! Best blij mee![]()
Een verjaardag. Wel leuk opzich, maar niet zoveel zin in nu ik net weer WiFi heb![]()
![]()
heul wel kreeg verdikkeme mijn oorbel wel in achterkantje er niet op man 3quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Haags kan niet bolken, die doet niet mee Chufi ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Thanks!quote:Op maandag 7 september 2020 12:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aaah oke, nou heel veel plezier en succes !![]()
Nee, dit is de laatste afspraak die we hebben, en dan hoef ik daar nooit meer heen! Sleutels nog even inleveren en dan is het daaaag! Best blij mee![]()
Een verjaardag. Wel leuk opzich, maar niet zoveel zin in nu ik net weer WiFi heb
Ohhh dat klinkt goed!! Chapeau!Nog even doorbijten dus
Hahaha I totally get that
Wordt vast wel leukEn af en toe gewoon even DTS’en op de wc
![]()
![]()
Daily Maily.quote:
Schiet niet echt op dat filmpjes opnemen van u vandaagquote:Op maandag 7 september 2020 12:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nog heel even en dan is het klaarquote:Op maandag 7 september 2020 13:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Thanks!
Ohhh dat klinkt goed!! Chapeau!Nog even doorbijten dus
Hahaha I totally get that
Wordt vast wel leukEn af en toe gewoon even DTS’en op de wc
! Zo blij
(stiekem heeeeel blij
)
Ja, dat ga ik zeker doen althans, denk ik![]()
![]()
![]()
Hey mailyquote:
Middag.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ieuwquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Moet altijd even wat procrastineren maar ik ben bezig met mijn papier te preppen hoorquote:Op maandag 7 september 2020 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schiet niet echt op dat filmpjes opnemen van u vandaag![]()
en warm up
![]()
![]()
Hahaha geniet er maar van vooralquote:Op maandag 7 september 2020 13:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja nog heel even en dan is het klaar! Zo blij
(stiekem heeeeel blij
)
Ja, dat ga ik zeker doen althans, denk ik![]()
![]()
![]()
ik wil ook niet gefilmt worden
Niemand wil dat!!quote:Op maandag 7 september 2020 13:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik wil ook niet gefilmt worden
Introfilmpjes opnemen is de hel![]()
![]()
Hey SBEquote:
Te verleidelijk he hier mee tikken.quote:Op maandag 7 september 2020 13:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Moet altijd even wat procrastineren maar ik ben bezig met mijn papier te preppen hoor![]()
en warm up
Succes zo met de filmpjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Middag.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jaquote:Op maandag 7 september 2020 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te verleidelijk he hier mee tikken.
Succes zo met de filmpjesMaar ben ondertussen bezig met de haardroger in mijn linkerhand om mijn dry ground medium te drogen, dus ik ben gematigd productief, vind ik zelf.
thanks!
![]()
![]()
Multitaskenquote:Op maandag 7 september 2020 13:13 schreef jerney het volgende:
[..]
JaMaar ben ondertussen bezig met de haardroger in mijn linkerhand om mijn dry ground medium te drogen, dus ik ben gematigd productief, vind ik zelf.
thanks!
Je hebt ook maar twee handen, een voor de fohn en een om te typen
Vrijdag contract tekenen het gaat mega snel![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt ook maar twee handen, een voor de fohn en een om te typen![]()
Bedoelde meer zo.. nuttig multitasken op de werkvloer enzo. I just... can’t
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 13:19 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Bedoelde meer zo.. nuttig multitasken op de werkvloer enzo. I just... can’t
![]()
Lijkt me een andere chick, maar ook niet verkeerd!quote:Op maandag 7 september 2020 12:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kende alleen deze. Ze was haar tijd wel ver vooruit![]()
![]()
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 7 september 2020 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me een andere chick, maar ook niet verkeerd!![]()
ga vrijdag al contrakt tekenen gaat ineens wel snelquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey Aloaquote:
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook wel genoeg faalfiguren gezien die zo proberen te dansen!quote:
Die ene hele groep cybergoths van die meme is de bekendste, maar er is nog erger!![]()
![]()
Ik rij momenteel oud-ijzer, ik wissel zo'n 2x per week een band.quote:Op maandag 7 september 2020 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat kut zeg, en nu net toen de hond je huiswerk opgegeten had en de brug open stond.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 13:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik rij momenteel oud-ijzer, ik wissel zo'n 2x per week een band.
Lol😃😃quote:Op maandag 7 september 2020 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook wel genoeg faalfiguren gezien die zo proberen te dansen!
Die ene hele groep cybergoths van die meme is de bekendste, maar er is nog erger!![]()
Je zou er handig in wordenquote:Op maandag 7 september 2020 13:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik rij momenteel oud-ijzer, ik wissel zo'n 2x per week een band.
Deze 2 zijn wel bekend (met name de eerste), maar ik zoek nog een andere....
(Bij die eerste doen ze ook soms schijtlollige muziek er onder!)
![]()
Niet gekliktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet nog boodschappen gaan doen, maar ik heb geen zin om de deur uit te gaan
quote:Op maandag 7 september 2020 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat is dat eigenlijk met deze opmerking hier steeds?Heb ik hier geleerd, doen de meeste hier
Ik klik sowieso nooit op die filmpjes/muziek die hier voorbij komen.
Ikheb lekker de radio aan staan en die moet ik dan steeds uitzetten als ik die geplaatste dingen hier wil horenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd, hier hetzelfde verhaalquote:Op maandag 7 september 2020 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog boodschappen gaan doen, maar ik heb geen zin om de deur uit te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het soms wel leuk om te luisteren.
Ieder zijn ding toch. Er komt hier zoveel voorbij.quote:Op maandag 7 september 2020 13:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind het soms wel leuk om te luisteren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben er een grote fan van!quote:
Lacrimosa
Nightwish
Therion
Tristania
The sins of thy beloved
Theatre Of Tragedy
Maar ook aanverwante bands als:
Faun
Omnia
Qntal
Deine Lakaien,
Wolfsheim
Goethes Erben
In Extremo
Letzte Instanz
enz enz enz.![]()
Soms leer ik zo ook weer wat nieuws kennen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik had ooit een collega die me op die duivelse muziek wees.quote:Op maandag 7 september 2020 13:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind het soms wel leuk om te luisteren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ahhh ja die onderste ken ik idd welquote:Op maandag 7 september 2020 13:26 schreef ToT het volgende:
Deze 2 zijn wel bekend (met name de eerste), maar ik zoek nog een andere....
(Bij die eerste doen ze ook soms schijtlollige muziek er onder!)
![]()
![]()
![]()
Ik ken alleen nightwishquote:Op maandag 7 september 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben er een grote fan van!
Lacrimosa
Nightwish
Therion
Tristania
The sins of thy beloved
Theatre Of Tragedy
Maar ook aanverwante bands als:
Faun
Omnia
Qntal
Deine Lakaien,
Wolfsheim
Goethes Erben
In Extremo
Letzte Instanz
enz enz enz.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die me op die duivelse muziek wees.Ooit een keer naar zo'n concert in een voormalige kerk gegaan.
Stonden allemaal mensen kaarsjes bij de ingang te branden en ons te verzoeken er niet naar toe te gaan!
Same shit met Wâldrock, tot de organisatoren een paar van die biddende Friezen op het terrein lieten om te laten zien dat het allemaal echt niet zo erg is.![]()
![]()
Dat is meer dan ik, ik ken er geen eenquote:
Whehe!quote:
Er zit echt zoooooooo veel moois tussen!
Och ja, vergeet ik nog L'âme immortelle en Blutengel en nog wel meer geweldige bands.![]()
Nederlandse zangeres toch?quote:Op maandag 7 september 2020 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Er zit echt zoooooooo veel moois tussen!![]()
Nightwish tegenwoordig? Yup!quote:Floor Janssen, die ken ik nog van After Forever.
Maar Tarja Turunen vond ik echt veel beter.![]()
Wâldrock was een festival waar veel vrienden van me helemaal gek van waren.De sfeer daar moest echt geweldig zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]Ooit een keer naar zo'n concert in een voormalige kerk gegaan.
Stonden allemaal mensen kaarsjes bij de ingang te branden en ons te verzoeken er niet naar toe te gaan!
Same shit met Wâldrock, tot de organisatoren een paar van die biddende Friezen op het terrein lieten om te laten zien dat het allemaal echt niet zo erg is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jipske.quote:
Da's toch hetzelfde als de Nederlandse tak?quote:Op maandag 7 september 2020 13:38 schreef Jippie het volgende:
Iemand ooit gehoord van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds?Zonder wrijving geen glans![]()
Ja ik ben een keer naar een gothic editie er van geweest. (Normaal hebben ze andere soorten metal daar.)quote:Op maandag 7 september 2020 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wâldrock was een festival waar veel vrienden van me helemaal gek van waren.De sfeer daar moest echt geweldig zijn.
Ik vond het erg gaaf!![]()
![]()
Hou net een tirade door de telefoon omdat hij beweerde dat mijn man ze financieel gesteund had, zegt mijn man net ja ik heb 3 euro opgestuurd
Stelletje oplichters volgens mij![]()
![]()
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 7 september 2020 13:40 schreef Jippie het volgende:
Hou net een tirade door de telefoon omdat hij beweerde dat mijn man ze financieel gesteund had, zegt mijn man net ja ik heb 3 euro opgestuurd
Stelletje oplichters volgens mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohquote:Op maandag 7 september 2020 13:40 schreef Jippie het volgende:
Stelletje oplichters volgens mij
Zonder wrijving geen glans![]()
Jij ongeduld vandaag.quote:
Nee,quote:Op maandag 7 september 2020 13:38 schreef Jippie het volgende:
Iemand ooit gehoord van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Staat niet geregistreerd als goed doel. En vraagt mensen cash om 3 euromunten te retourneren, volgens mij goede business met niet te traceren geldstroom.quote:Op maandag 7 september 2020 13:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde als de Nederlandse tak?![]()
En de collecte was toch tot vorige week,dit klopt nait.quote:Op maandag 7 september 2020 13:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat niet geregistreerd als goed doel. En vraagt mensen cash om 3 euromunten te retourneren, volgens mij goede business met niet te traceren geldstroom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan een louche instelling zijn, kan ook zijn dat het een bestaand fonds is dat onlangs van naam veranderd is?quote:Op maandag 7 september 2020 13:38 schreef Jippie het volgende:
Iemand ooit gehoord van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds?
Laatst stond nog hier op de Frontpage dat veel goede doelen zo'n 40% minder inkomsten krijgen als ze ineens van naam veranderen.![]()
Ok ik vond het eigenlijk wel als een goed doel.klinkenquote:Op maandag 7 september 2020 13:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat niet geregistreerd als goed doel. En vraagt mensen cash om 3 euromunten te retourneren, volgens mij goede business met niet te traceren geldstroom.
Zonder wrijving geen glans![]()
Staat niet geregistreerd als goed doel. En vraagt mensen cash om 3 euromunten te retourneren, volgens mij goede business met niet te traceren geldstroomquote:Op maandag 7 september 2020 13:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde als de Nederlandse tak?quote:![]()
![]()
KWF is de echte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ahaquote:Op maandag 7 september 2020 13:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat niet geregistreerd als goed doel. En vraagt mensen cash om 3 euromunten te retourneren, volgens mij goede business met niet te traceren geldstroom
[..]
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Zijn ze net zo oud als ik ben dus.quote:Op maandag 7 september 2020 13:45 schreef Jippie het volgende:
Mooie website ook, zegt dat ze al 25 jaar bestaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje raar bedrag ja.quote:Op maandag 7 september 2020 13:46 schreef Jippie het volgende:
'Echte' goede doelen laten zich niet maximeren tot 3 euroZonder wrijving geen glans![]()
Hey Ferrousquote:
Ja,lekker geslipen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
'Echte' goede doelen laten zich niet maximeren tot 3 euroPrecies!quote:Op maandag 7 september 2020 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn ze net zo oud als ik ben dus.![]()
![]()
Die link had je al gekregen.quote:Op maandag 7 september 2020 13:49 schreef Justin_Case het volgende:
Den Haag de plek met de meeste besmettingen nu. Cool“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met mondkapje op maar naar huis, de enige COVID-19 vrije zone in Den Haag!quote:Op maandag 7 september 2020 13:49 schreef Justin_Case het volgende:
Den Haag de plek met de meeste besmettingen nu. Cool![]()
Ik diesel rustig door.quote:
Ga je naar Rutte?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Schakel
Hier staat ook een lekker zonnetje.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dus ik kan veilig naar huis straksquote:Op maandag 7 september 2020 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier staat ook een lekker zonnetje.Zonder wrijving geen glans![]()
Nazomertjequote:Op maandag 7 september 2020 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier staat ook een lekker zonnetje.![]()
Wel lekker.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik klaag niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan ik hier niet posten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom je koffie drinken?quote:Op maandag 7 september 2020 13:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, wel vergadering maar niet op het torentje
Echt hoor.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |