quote:Op maandag 7 september 2020 12:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja even mijn ezel klaarzetten om te filmen en wat normale kleren aantrekken en mijn haar borstelenmaar daarna kom ik terug
daarom gas eropquote:
Hourskool lesjequote:Op maandag 7 september 2020 12:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wat ga je filmen?![]()
Ik moest zo ook nog de deur uit, totaal geen zin in
Owh klinkt leuk !quote:Op maandag 7 september 2020 12:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Hourskool lesje![]()
Awwwww nee snap ik!binnen
Wat moet je doen?
Komt eraanquote:Op maandag 7 september 2020 12:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor mij een puddingbroodje
Zolang het maar gezellig blijftquote:Op maandag 7 september 2020 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik het leuk blijf vinden wel.Ik gun anderen ook hoor.
Moet er niet aan denken zelfs.quote:
Je bent de enige niet.quote:
dank jequote:
Ja, is welquote:Op maandag 7 september 2020 12:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh klinkt leuk !veel plezier
Heb een afspraak buiten de deur met ervaringsdeskundige.. ook nog 20 min rijden![]()
![]()
![]()
En vanavond verjaardag.. pfffffffffff
Nergens voor nodig.quote:Op maandag 7 september 2020 12:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ga zo met stoelen gooien hier
dank je schattiequote:Op maandag 7 september 2020 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Enjoy,ik ben efkes weg.
Aaah oke, nou heel veel plezier en succes !quote:Op maandag 7 september 2020 12:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, is welEven opwarmen zo want behalve een grof concept weet ik het nog niet zo goed
Ahhhh muhhh... kan dat niet online? Zo doe ik dat met mijn therapeute
Een verjaardag of jouw verjaardag?
heul wel kreeg verdikkeme mijn oorbel wel in achterkantje er niet op man 3quote:
Haags kan niet bolken, die doet niet mee Chufi ook nietquote:
Thanks!quote:Op maandag 7 september 2020 12:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aaah oke, nou heel veel plezier en succes !![]()
Nee, dit is de laatste afspraak die we hebben, en dan hoef ik daar nooit meer heen! Sleutels nog even inleveren en dan is het daaaag! Best blij mee![]()
Een verjaardag. Wel leuk opzich, maar niet zoveel zin in nu ik net weer WiFi heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |