Meer er zijnquote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef Moonlight het volgende:
Ik sta nog niet eens in de top 20 man3.
Kjoetiequote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Meneertje heeft z'n yoghurtje op en is meteen met z'n favoriete bezigheid begonnen!
Ja waar is de rest van de lijst gebleven?quote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef Moonlight het volgende:
Ik sta nog niet eens in de top 20 man3.
quote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Meneertje heeft z'n yoghurtje op en is meteen met z'n favoriete bezigheid begonnen!
Die word altijd door monitor gepostquote:Op maandag 7 september 2020 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waar is de rest van de lijst gebleven?
Als er 1 iemand troep naast de container legt dan kun je erop wachten dat er meer gaat komen. Ik woon gelukkig in een redelijke wijk waar de meeste mensen een afspraak voor grof vuil maken.quote:Op maandag 7 september 2020 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach daar wordt er ook allerlei afval in de bosjes geflikkerd. Tuinaarde, tegelzand, ladingen en ladingen tegels, veel lege emmers, een tas met oud papier, een kapotte groene container enz.
Over 2stunden weer een update.quote:Op maandag 7 september 2020 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waar is de rest van de lijst gebleven?
quote:Op maandag 7 september 2020 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er 1 iemand troep naast de container legt dan kun je erop wachten dat er meer gaat komen. Ik woon gelukkig in een redelijke wijk waar de meeste mensen een afspraak voor grof vuil maken.
Hoewel er wel pas iemand een enorme lading tuinaarde in de container had gegooid. Zoveel dat de vuilniswagen de container niet meer kon tillen. Kwamen er allemaal mannetjes langs de deuren om te vragen of iemand wist wie dat gedaan had.
quote:Op maandag 7 september 2020 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over 2stunden weer een update.
Haags heeft liever een jonge.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |