Of wacht in ieder geval tot mijn auto toch nog vuil isquote:
Nee johquote:Op maandag 7 september 2020 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar te veel natuur tussen de stoeptegels staat nogal tokkie.
Hebben we Roundup voor.quote:
prinses stoor gaat iets moois voor jacq maken telefoonhouder met naam voor in de autoquote:
Naiis!quote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prinses stoor gaat iets moois voor jacq maken telefoonhouder met naam voor in de auto
nou wordt in ieder geval een mooi ding .. al gezien hoe het wordtquote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Naiis!kan je fokken in de auto
Als ik dat doe krijg ik meteen een brief.quote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier zie je in sommige buurten het onkruid tussen de tegels zowaar tot okselhoogte staan.
quote:Op maandag 7 september 2020 12:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik meteen een brief.
Leukquote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou wordt in ieder geval een mooi ding .. al gezien hoe het wordt
Ach daar wordt er ook allerlei afval in de bosjes geflikkerd. Tuinaarde, tegelzand, ladingen en ladingen tegels, veel lege emmers, een tas met oud papier, een kapotte groene container enz.quote:Op maandag 7 september 2020 12:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier komen ze elke week langs.Daar betaal ik voor.quote:Op maandag 7 september 2020 12:26 schreef aloa het volgende:
[..]
hier om de twee weken en eigen tuin enzo hou ik goed bij hekel aan onkruidquote:Op maandag 7 september 2020 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier komen ze elke week langs.Daar betaal ik voor.
Hav you ever triid?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |