chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moon prinses thanks mooie ttFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Het zal weer eens niet. Lekker mijn auto gewassen en gepoetst dit weekend en wat gebeurt er nu? Een invasie van gemeentemannetjes met boenmachines en onkruidverspreiders in mijn straat! De pollen vliegen om je oren
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
Het zal weer eens niet. Lekker mijn auto gewassen en gepoetst dit weekend en wat gebeurt er nu? Een invasie van gemeentemannetjes met boenmachines en onkruidverspreiders in mijn straat! De pollen vliegen om je orenAh fijn....
![]()
Laat de natuur de natuur.quote:Op maandag 7 september 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
Het zal weer eens niet. Lekker mijn auto gewassen en gepoetst dit weekend en wat gebeurt er nu? Een invasie van gemeentemannetjes met boenmachines en onkruidverspreiders in mijn straat! De pollen vliegen om je oren![]()
Dat is een goeie.quote:Op maandag 7 september 2020 12:22 schreef jerney het volgende:
Oh ff murp inhalen voordat ik ga filmen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
of net je auto gewassen vogelkak erop ook zo ietsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geef Kaagman even pintos.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of wacht in ieder geval tot mijn auto toch nog vuil isquote:
Nee johquote:Op maandag 7 september 2020 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar te veel natuur tussen de stoeptegels staat nogal tokkie.![]()
![]()
Hebben we Roundup voor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
prinses stoor gaat iets moois voor jacq maken telefoonhouder met naam voor in de autoquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Naiis!quote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prinses stoor gaat iets moois voor jacq maken telefoonhouder met naam voor in de autokan je fokken in de auto
![]()
nou wordt in ieder geval een mooi ding .. al gezien hoe het wordtquote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Naiis!kan je fokken in de auto
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als ik dat doe krijg ik meteen een brief.quote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier zie je in sommige buurten het onkruid tussen de tegels zowaar tot okselhoogte staan.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik meteen een brief.![]()
Leuke buren heb jij![]()
![]()
Leukquote:Op maandag 7 september 2020 12:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou wordt in ieder geval een mooi ding .. al gezien hoe het wordt![]()
![]()
Ach daar wordt er ook allerlei afval in de bosjes geflikkerd. Tuinaarde, tegelzand, ladingen en ladingen tegels, veel lege emmers, een tas met oud papier, een kapotte groene container enz.quote:Op maandag 7 september 2020 12:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik meteen een brief.![]()
Hier komen ze elke week langs.Daar betaal ik voor.quote:Op maandag 7 september 2020 12:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik meteen een brief.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hier om de twee weken en eigen tuin enzo hou ik goed bij hekel aan onkruidquote:Op maandag 7 september 2020 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier komen ze elke week langs.Daar betaal ik voor.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hav you ever triid?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meer er zijnquote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef Moonlight het volgende:
Ik sta nog niet eens in de top 20 man3.![]()
![]()
Kjoetiequote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Meneertje heeft z'n yoghurtje op en is meteen met z'n favoriete bezigheid begonnen!![]()
Ja waar is de rest van de lijst gebleven?quote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef Moonlight het volgende:
Ik sta nog niet eens in de top 20 man3.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Meneertje heeft z'n yoghurtje op en is meteen met z'n favoriete bezigheid begonnen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die word altijd door monitor gepostquote:Op maandag 7 september 2020 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waar is de rest van de lijst gebleven?![]()
Als er 1 iemand troep naast de container legt dan kun je erop wachten dat er meer gaat komen. Ik woon gelukkig in een redelijke wijk waar de meeste mensen een afspraak voor grof vuil maken.quote:Op maandag 7 september 2020 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach daar wordt er ook allerlei afval in de bosjes geflikkerd. Tuinaarde, tegelzand, ladingen en ladingen tegels, veel lege emmers, een tas met oud papier, een kapotte groene container enz.
Hoewel er wel pas iemand een enorme lading tuinaarde in de container had gegooid. Zoveel dat de vuilniswagen de container niet meer kon tillen. Kwamen er allemaal mannetjes langs de deuren om te vragen of iemand wist wie dat gedaan had.
Over 2stunden weer een update.quote:Op maandag 7 september 2020 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waar is de rest van de lijst gebleven?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er 1 iemand troep naast de container legt dan kun je erop wachten dat er meer gaat komen. Ik woon gelukkig in een redelijke wijk waar de meeste mensen een afspraak voor grof vuil maken.
Hoewel er wel pas iemand een enorme lading tuinaarde in de container had gegooid. Zoveel dat de vuilniswagen de container niet meer kon tillen. Kwamen er allemaal mannetjes langs de deuren om te vragen of iemand wist wie dat gedaan had.Whaha, zo dan!
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over 2stunden weer een update.![]()
![]()
Haags heeft liever een jonge.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah dat is wel. Dat je weer WiFi hebtquote:Op maandag 7 september 2020 12:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds vandaag wifi hier dus ga het proberen![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 7 september 2020 12:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Snie
Maar misschien helpt het als ik mezelf niet constant zit te combobolken![]()
![]()
Ik ben al voorzien.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn. Dat je weer WiFi hebt![]()
Ohhh is dat die met dat mooie buikje?quote:![]()
![]()
ik ookquote:![]()
![]()
Buikje?quote:Op maandag 7 september 2020 12:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh is dat die met dat mooie buikje?
Geen idee, ik heb eigenlijk niks anders van haar gezien.
Ik vind het wel een mooie clip bij dit nummer.Heeft wel wat elegants.
![]()
Ik weet niet wat die op hebben, maar daar zijn vast wel behandelingen voorquote:Op maandag 7 september 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
Weer ff muziekkie opgezet.
COVID-proof met maskertje!
Jah ,jah.quote:Op maandag 7 september 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Buikje?
quote:Op maandag 7 september 2020 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die op hebben, maar daar zijn vast wel behandelingen voor![]()
Cybergoths!![]()
![]()
Deze is inderdaad heel lekkerquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kende alleen deze. Ze was haar tijd wel ver vooruitquote:Op maandag 7 september 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Buikje?
![]()
Penny de Jager wannabeequote:Op maandag 7 september 2020 12:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kende alleen deze. Ze was haar tijd wel ver vooruit
Are you happy in this world?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die op hebben, maar daar zijn vast wel behandelingen voor![]()
![]()
World.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn alweer geen puntjes te scoren
Wil je de mijne kopen?quote:Op maandag 7 september 2020 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
Er zijn alweer geen puntjes te scorenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Kom op zeg ,ik heb er 70 gemacht sinds 12 uur.quote:Op maandag 7 september 2020 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
Er zijn alweer geen puntjes te scoren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
RABBITquote:Op maandag 7 september 2020 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
Er zijn alweer geen puntjes te scoren![]()
Ik ga het opgevenquote:Op maandag 7 september 2020 12:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat was een pinto voor jou, maar toen kwam die
Ik ga nooit rijk worden en ook nooit op 1 in DTS![]()
![]()
![]()
Neuh, ik ga er zo wel een paar halen bij de bakkerquote:
Ga je voor de winst deze maand?quote:Op maandag 7 september 2020 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom op zeg ,ik heb er 70 gemacht sinds 12 uur.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Neh joh, het is juist gesjellie dat je hier bentquote:Op maandag 7 september 2020 12:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ga het opgeven
Ik ga nooit rijk worden en ook nooit op 1 in DTS![]()
![]()
![]()
Penny was de danseres van Toppop.quote:Op maandag 7 september 2020 12:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ken ik niet
Volgens mij kan Puzzie dit ook wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voor mij een puddingbroodjequote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je voor de winst deze maand?
Ohhh maar ik ga nergens heen hoor!quote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Neh joh, het is juist gesjellie dat je hier bent![]()
![]()
Jerney zal te jong zijn denk ikquote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Penny was de danseres van Toppop.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als ik het leuk blijf vinden wel.Ik gun anderen ook hoor.quote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je voor de winst deze maand?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohhhhhh toen was ik nog mini-Jerneyquote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Penny was de danseres van Toppop.![]()
![]()
hij zal wel moeten moet onder naam naam genoteerd wordenquote:Op maandag 7 september 2020 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je voor de winst deze maand?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedzoquote:Op maandag 7 september 2020 12:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh maar ik ga nergens heen hoor!![]()
![]()
![]()
Zou wel heel speciaal zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij zal wel moeten moet onder naam naam genoteerd worden
quote:
Nouja even mijn ezel klaarzetten om te filmen en wat normale kleren aantrekken en mijn haar borstelenmaar daarna kom ik terug
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 12:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja even mijn ezel klaarzetten om te filmen en wat normale kleren aantrekken en mijn haar borstelenmaar daarna kom ik terug
Wat ga je filmen?![]()
Ik moest zo ook nog de deur uit, totaal geen zin in![]()
![]()
daarom gas eropquote:![]()
![]()
Hourskool lesjequote:Op maandag 7 september 2020 12:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wat ga je filmen?![]()
Ik moest zo ook nog de deur uit, totaal geen zin in![]()
Awwwww nee snap ik!binnen
Wat moet je doen?![]()
![]()
Owh klinkt leuk !quote:Op maandag 7 september 2020 12:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Hourskool lesje![]()
Awwwww nee snap ik!binnen
Wat moet je doen?veel plezier
Heb een afspraak buiten de deur met ervaringsdeskundige.. ook nog 20 min rijden![]()
![]()
![]()
En vanavond verjaardag.. pfffffffffff![]()
Komt eraanquote:Op maandag 7 september 2020 12:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor mij een puddingbroodje![]()
Zolang het maar gezellig blijftquote:Op maandag 7 september 2020 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik het leuk blijf vinden wel.Ik gun anderen ook hoor.
Puddingbroodje.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Moet er niet aan denken zelfs.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent de enige niet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
dank jequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ga zo met stoelen gooien hier
Ja, is welquote:Op maandag 7 september 2020 12:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh klinkt leuk !veel plezier
Heb een afspraak buiten de deur met ervaringsdeskundige.. ook nog 20 min rijden![]()
![]()
![]()
En vanavond verjaardag.. pfffffffffffEven opwarmen zo want behalve een grof concept weet ik het nog niet zo goed
Ahhhh muhhh... kan dat niet online? Zo doe ik dat met mijn therapeute
Een verjaardag of jouw verjaardag?![]()
![]()
Nergens voor nodig.quote:Op maandag 7 september 2020 12:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ga zo met stoelen gooien hier
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
dank je schattiequote:Op maandag 7 september 2020 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Enjoy,ik ben efkes weg.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Aaah oke, nou heel veel plezier en succes !quote:Op maandag 7 september 2020 12:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, is welEven opwarmen zo want behalve een grof concept weet ik het nog niet zo goed
Ahhhh muhhh... kan dat niet online? Zo doe ik dat met mijn therapeute
Een verjaardag of jouw verjaardag?![]()
Nee, dit is de laatste afspraak die we hebben, en dan hoef ik daar nooit meer heen! Sleutels nog even inleveren en dan is het daaaag! Best blij mee![]()
Een verjaardag. Wel leuk opzich, maar niet zoveel zin in nu ik net weer WiFi heb![]()
![]()
heul wel kreeg verdikkeme mijn oorbel wel in achterkantje er niet op man 3quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Haags kan niet bolken, die doet niet mee Chufi ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Thanks!quote:Op maandag 7 september 2020 12:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aaah oke, nou heel veel plezier en succes !![]()
Nee, dit is de laatste afspraak die we hebben, en dan hoef ik daar nooit meer heen! Sleutels nog even inleveren en dan is het daaaag! Best blij mee![]()
Een verjaardag. Wel leuk opzich, maar niet zoveel zin in nu ik net weer WiFi heb
Ohhh dat klinkt goed!! Chapeau!Nog even doorbijten dus
Hahaha I totally get that
Wordt vast wel leukEn af en toe gewoon even DTS’en op de wc
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |