Daily Maily.quote:
Schiet niet echt op dat filmpjes opnemen van u vandaagquote:Op maandag 7 september 2020 12:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja even mijn ezel klaarzetten om te filmen en wat normale kleren aantrekken en mijn haar borstelenmaar daarna kom ik terug
Ja nog heel even en dan is het klaarquote:Op maandag 7 september 2020 13:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Thanks!
Ohhh dat klinkt goed!! Chapeau!Nog even doorbijten dus
Hahaha I totally get that
Wordt vast wel leukEn af en toe gewoon even DTS’en op de wc
Hey mailyquote:
Middag.quote:
Ieuwquote:
Moet altijd even wat procrastineren maar ik ben bezig met mijn papier te preppen hoorquote:Op maandag 7 september 2020 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schiet niet echt op dat filmpjes opnemen van u vandaag
Hahaha geniet er maar van vooralquote:Op maandag 7 september 2020 13:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja nog heel even en dan is het klaar! Zo blij
(stiekem heeeeel blij
)
Ja, dat ga ik zeker doen althans, denk ik![]()
Niemand wil dat!!quote:Op maandag 7 september 2020 13:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik wil ook niet gefilmt worden
Hey SBEquote:
Te verleidelijk he hier mee tikken.quote:Op maandag 7 september 2020 13:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Moet altijd even wat procrastineren maar ik ben bezig met mijn papier te preppen hoor![]()
en warm up
Middag.quote:
Jaquote:Op maandag 7 september 2020 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te verleidelijk he hier mee tikken.
Succes zo met de filmpjes
Multitaskenquote:Op maandag 7 september 2020 13:13 schreef jerney het volgende:
[..]
JaMaar ben ondertussen bezig met de haardroger in mijn linkerhand om mijn dry ground medium te drogen, dus ik ben gematigd productief, vind ik zelf.
thanks!
quote:Op maandag 7 september 2020 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt ook maar twee handen, een voor de fohn en een om te typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |