Wâldrock was een festival waar veel vrienden van me helemaal gek van waren.De sfeer daar moest echt geweldig zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]Ooit een keer naar zo'n concert in een voormalige kerk gegaan.
Stonden allemaal mensen kaarsjes bij de ingang te branden en ons te verzoeken er niet naar toe te gaan!
Same shit met Wâldrock, tot de organisatoren een paar van die biddende Friezen op het terrein lieten om te laten zien dat het allemaal echt niet zo erg is.
Jipske.quote:
Da's toch hetzelfde als de Nederlandse tak?quote:Op maandag 7 september 2020 13:38 schreef Jippie het volgende:
Iemand ooit gehoord van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds?
Ja ik ben een keer naar een gothic editie er van geweest. (Normaal hebben ze andere soorten metal daar.)quote:Op maandag 7 september 2020 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wâldrock was een festival waar veel vrienden van me helemaal gek van waren.De sfeer daar moest echt geweldig zijn.
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 7 september 2020 13:40 schreef Jippie het volgende:
Hou net een tirade door de telefoon omdat hij beweerde dat mijn man ze financieel gesteund had, zegt mijn man net ja ik heb 3 euro opgestuurd
Stelletje oplichters volgens mij
Ohquote:Op maandag 7 september 2020 13:40 schreef Jippie het volgende:
Hou net een tirade door de telefoon omdat hij beweerde dat mijn man ze financieel gesteund had, zegt mijn man net ja ik heb 3 euro opgestuurd
Stelletje oplichters volgens mij
Jij ongeduld vandaag.quote:
Nee,quote:Op maandag 7 september 2020 13:38 schreef Jippie het volgende:
Staat niet geregistreerd als goed doel. En vraagt mensen cash om 3 euromunten te retourneren, volgens mij goede business met niet te traceren geldstroom.quote:Op maandag 7 september 2020 13:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde als de Nederlandse tak?
En de collecte was toch tot vorige week,dit klopt nait.quote:Op maandag 7 september 2020 13:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat niet geregistreerd als goed doel. En vraagt mensen cash om 3 euromunten te retourneren, volgens mij goede business met niet te traceren geldstroom.
Kan een louche instelling zijn, kan ook zijn dat het een bestaand fonds is dat onlangs van naam veranderd is?quote:Op maandag 7 september 2020 13:38 schreef Jippie het volgende:
Ok ik vond het eigenlijk wel als een goed doel.klinkenquote:Op maandag 7 september 2020 13:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat niet geregistreerd als goed doel. En vraagt mensen cash om 3 euromunten te retourneren, volgens mij goede business met niet te traceren geldstroom.
Staat niet geregistreerd als goed doel. En vraagt mensen cash om 3 euromunten te retourneren, volgens mij goede business met niet te traceren geldstroomquote:Op maandag 7 september 2020 13:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde als de Nederlandse tak?
quote:
Ahaquote:Op maandag 7 september 2020 13:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat niet geregistreerd als goed doel. En vraagt mensen cash om 3 euromunten te retourneren, volgens mij goede business met niet te traceren geldstroom
[..]
[ afbeelding ]
Zijn ze net zo oud als ik ben dus.quote:Op maandag 7 september 2020 13:45 schreef Jippie het volgende:
Mooie website ook, zegt dat ze al 25 jaar bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |