Fake News!!!quote:Akwasi wilde niet bevestigen of zijn account was gehackt. ,,We vinden het jammer dat de media wederom leugens verspreidt”, laat zijn woordvoerder weten.
Het is ook achterlijk. Of wil je beweren dat het normaal is dat je als volwassen vent aan het snotteren bent in een interview omdat je naam een keer verhaspeld is 25 jaar geleden?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
Verbaasd me niks, enge vent is het
En dat stukje over die juf die hem een keer Aquarium noemde. Het is sowieso kut als een grote groep jou uitlacht en zeker als je kind bent. Daar zegt hij niks verkeerds, maar gelukkig vinden een hoop mensen in al hun objectiviteit en eerlijkheid het weer achterlijk
quote:temeer omdat hij vandaag juist in een interview met het AD vertelde dat hij continu ‘de drang naar verbinding’ probeert te zoeken
Snotteren? In dat artikel van het AD waar hij zegt dat hij zich vroeger schaamde voor zijn naam? Ik zie nergens gesnotterquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is ook achterlijk. Of wil je beweren dat het normaal is dat je als volwassen vent aan het snotteren bent in een interview omdat je naam een keer verhaspeld is 25 jaar geleden?
Ze weten hun weg naar subsidieclubjes goed te vinden. Airfryer is daar ook goed in. Dat is eigenlijk nog wat me het meest dwars zit, deze onzin wordt door onszelf betaald.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:31 schreef GS-Raw het volgende:
Hoeveel belastinggeld zal er al naar deze ‘verbinder’ zijn gegaan.
Dit. Flikker toch op man. Fopneger.quote:
Je bent een polariserende hokjesdenker en volksmenner. En nogal narcistisch.quote:Dat is waarom ik als artiest zoveel pijnlijke zaken benoem, op die manier wil ik verbinding zoeken.
Wees gewoon een kerel en zeg gewoon dat je iets stoms hebt getweet. Dit gehackt gejank is gewoon zieligquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
WLM overkomt dat ook wel eens.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wees gewoon een kerel en zeg gewoon dat je iets stoms hebt getweet. Dit gehackt gejank is gewoon zielig
Ik ken hem nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Hagenees zou Barney dit NOOIT hebben getweet.
De eerste Nederlandse wereldkampioen in zijn sport en degene die hoogstpersoonlijk verantwoordelijk is dat deze sport groot geworden is in Nederland. En iets met de Febo.quote:
lijkt op een jewel, en dat is Akwasi zeker nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Weten we zeker dat dit niet Akwasi is?
Dat is wel aan zijn postuur te zien jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De eerste Nederlandse wereldkampioen in zijn sport en degene die hoogstpersoonlijk verantwoordelijk is dat deze sport groot geworden is in Nederland. En iets met de Febo.
Help hem zoals ze katten helpen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Akwasi vraagt al maanden om hulp, Pieter baan centrum zou hem goed doen.
Castreren...?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:01 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Help hem zoals ze katten helpen.
Gratis voer voor de rest van zijn leven was onderdeel van de sponsordeal met de Febo. Daar heeft de Febo achteraf nog spijt van gekregen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is wel aan zijn postuur te zien ja
Das wel een toffe dealquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gratis voer voor de rest van zijn leven was onderdeel van de sponsordeal met de Febo. Daar heeft de Febo achteraf nog spijt van gekregen.
[ afbeelding ]
Dat zou niet de beste reclame zijn geweest voor de Febo. Waarschijnlijk hoopte ze gewoon dat hij niet zo'n vaste klant zou worden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Das wel een toffe deal![]()
![]()
Die hoopten natuurlijk dat ie een hartaanval zou krijgen
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Das wel een toffe deal![]()
![]()
Die hoopten natuurlijk dat ie een hartaanval zou krijgen
Open FEE. @Lenny_Leonard @Flippieequote:Op zaterdag 5 september 2020 23:11 schreef Devil010 het volgende:
Akwasi, zin in pepernoten en een mandarijntje?![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn al verkrijgbaar bij de Action!
Plek zat in de Apenheul.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Akwasi vraagt al maanden om hulp, Pieter baan centrum zou hem goed doen.
Is het tijd voor de zwartepieten discussie?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Open FEE. @:lenny_leonard @:flippiee
Stem gezet. Weet niet precies waar het over gaat, maar die neger vertrouw ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Jongens ik open even een voorzichtige poll.
[poll=460]
quote:
ik mis de optie anders.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Jongens ik open even een voorzichtige poll.
[poll=460]
Ojee, en nu?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:17 schreef jameshond7 het volgende:
Ik vind sommige berichten in dit topic ook niet netjes hoor
En een meester zei dat hij zich niet hoefde te schminken om zwarte piet te spelen. Tuurlijk!quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
En dat stukje over die juf die hem een keer Aquarium noemde. Het is sowieso kut als een grote groep jou uitlacht en zeker als je kind bent. Daar zegt hij niks verkeerds, maar gelukkig vinden een hoop mensen in al hun objectiviteit en eerlijkheid het weer achterlijk
Wij doen wel normaal, maar dit soort achterlijke figuren gaan aan de haal met van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat aquarium verhaal!
Come on, heeft niks met racisme te maken. MAN MAN MAN
Laten we gauw weer normaal doen met zijn allen.²
Ja maar dat trekt Akwasi’s tere zieltje niet. Snik, snotter.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:21 schreef Gia het volgende:
[..]
En een meester zei dat hij zich niet hoefde te schminken om zwarte piet te spelen. Tuurlijk!
Is enorm verjaard.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:23 schreef Stray_cat het volgende:
Al wat bekend van het OM ivm het aanzetten tot geweld van deze jankbak? Joehoe, echoooo
Het is niet de bedoeling dat je alles letterlijk neemt. Met snotteren bedoel ik: "zich beklagen"quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Snotteren? In dat artikel van het AD waar hij zegt dat hij zich vroeger schaamde voor zijn naam? Ik zie nergens gesnotter
Toen dat rotjoch uit de baarmoeder kwam klopte de vroedvrouw op de rug van de kleine en zei: "Het beklaagt zich al, dus het is in orde, het zal vast geen beklaagdenjong worden dat 's nachts wakker ligt van het beklagen."quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je alles letterlijk neemt. Met snotteren bedoel ik: "zich beklagen"
Wat is dit nou weer voor tenderloin. Wat kan hij daar aan doen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:29 schreef Poefbank het volgende:
Die man heeft echt een calimerocomplex. Wat een kutleven heb je dan! Schijnheilige afstammeling van slavenhandelaren.
Precies. Wat kan ik aan onze geschiedenis doen? Die zin geeft zijn hypocrisie aan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor tenderloin. Wat kan hij daar aan doen?²
Dit ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Enchanter het volgende:
Altijd het zelfde liedje , als een BNer iets op social media plaats , wat achteraf toch niet zo handig was , zijn ze ineens gehackt
Ah, zo. Ja, mee eens. Die onzin altijd om generatie x op te laten draaien voor de acties van generatie. Zo heb je altijd wel een reden voor onenigheid.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:34 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Precies. Wat kan ik aan onze geschiedenis doen? Die zin geeft zijn hypocrisie aan.
Ik ken de beste man alleen vanwege mijn favoriete TV programma wat bijna gecanceld werd: Veronica Inside.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Nicksanders het volgende:
Kan Aquarium niet ophoepelen ik zag hem voor het eerst bij expeditie Robinson toen dacht ik cool gunde hem de finale wel.
Nu denk ik wat een walgelijke gast hopelijk moet die voor straf zwarte piet spelen en dat die via de schoorsteen recht in een aquarium valt.
Ik was vanmiddag gehackt. Maar dan alleen in het "protesten in Pakistan" topic.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Enchanter het volgende:
Altijd het zelfde liedje , als een BNer iets op social media plaats , wat achteraf toch niet zo handig was , zijn ze ineens gehackt
Wat hem dus niet gelukt isquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken de beste man alleen vanwege mijn favoriete TV programma wat bijna gecanceld werd: Veronica Inside.²
Doe ff link , ben te moe/lui om te zoekenquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag gehackt. Maar dan alleen in het "protesten in Pakistan" topic.
Veronica imside is inderdaad een top show ben benieuwd hoe dat verder gaat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken de beste man alleen vanwege mijn favoriete TV programma wat bijna gecanceld werd: Veronica Inside.²
Omdat het een lelijke brulaap is misschien en daardoor de aandacht heeft getrokken met zijn ondoordachte acties, wat BansheeBoy ook zegt....?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou iemand het twitteraccount van een onbekende 23-jarige hacken? Tot 2x toe...
Maar dit is al van jaren terugquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:57 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Omdat het een lelijke brulaap is misschien en daardoor de aandacht heeft getrokken met zijn ondoordachte acties?
Lieverd, wat je in 2001 op internet zet is in 2020 nog terug te halen en te googlen.quote:
Nu, ja, toen nog niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:57 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Omdat het een lelijke brulaap is misschien en daardoor de aandacht heeft getrokken met zijn ondoordachte acties, wat BansheeBoy ook zegt....?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:59 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Lieverd, wat je in 2001 op internet zet is in 2020 nog terug te halen en te googlen.
quote:
Everything you say/post on the internet will be used against you, no matter what, whenever en why you thought it was wise to post it. When you have a big mouth, it will be shut down, and we will do anything do make that possible.quote:
Het ging erom dat die tweets van 'm van jaren geleden waren. Toen was ie nog niet bekend. Waarom zou toen iemand 'm gehackt hebben?quote:Op zondag 6 september 2020 00:02 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Everything you say/post on the internet will be used against you, no matter what, whenever en why you thought it was wise to post it. When you have a big mouth, it will be shut down, and we will do anything do make that possible.
We?quote:Op zondag 6 september 2020 00:02 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Everything you say/post on the internet will be used against you, no matter what, whenever en why you thought it was wise to post it. When you have a big mouth, it will be shut down, and we will do anything do make that possible.
Er zijn acteurs ontslagen om tweets van tig jaren geleden, denk jij nou echt dat iemand die dwaas gehackt heeftquote:Op zondag 6 september 2020 00:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het ging erom dat die tweets van 'm van jaren geleden waren. Toen was ie nog niet bekend. Waarom zou toen iemand 'm gehackt hebben?
Dat is precies mijn puntquote:Op zondag 6 september 2020 00:06 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er zijn acteurs ontslagen om tweets van tig jaren geleden, denk jij nou echt dat iemand die dwaas gehackt heeft
Vermoedelijk werd die gediscrimineerd op het eiland.quote:Op zondag 6 september 2020 00:04 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat bananen wel het eerste was wat hem opviel, maar het was wel een zegen voor hem zo zonder internet. Kon hij niet gehackt worden en zo.
Ja, eh, sorry, hoor, maar dat "We" en demense gedoe moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 00:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Bedankt voor de zinvolle bijdrage.
Bepaal jij dat voor mij? Dankjewel maar daar maak ik graag geen gebruik van.quote:Op zondag 6 september 2020 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, eh, sorry, hoor, maar dat "We" en demense gedoe moet maar eens afgelopen zijn.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 6 september 2020 00:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het ging erom dat die tweets van 'm van jaren geleden waren. Toen was ie nog niet bekend. Waarom zou toen iemand 'm gehackt hebben?
Tegenwoordig gaat alles om likes en elke zichzelf interessant vindende nitwit moet wel iets posten of gevolgd worden, dan worden het ineens influencers.... hahaha als er iets zielig is dan is het wel dat. Maar goed er gaat grof geld in om en dan is een kras op je "zogenaamde perfecte" leven ineens Eurootjes minder. Daarom doen ze dat.quote:Op zondag 6 september 2020 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zo krampachtig liegen. Zeg dan gewoon "Toen stond ik anders in het leven." Zal van je worden geaccepteerd en je blijft geloofwaardig. Wie gelooft die tenderloin-hacks nou?²
Nou in juni wilde hij nog hetzelfde als in 2009 zie zijn speech op de dam. Dus hij kan niet zeggen dat hij er nu niet meer zo over denkt.quote:Op zondag 6 september 2020 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zo krampachtig liegen. Zeg dan gewoon "Toen stond ik anders in het leven." Zal van je worden geaccepteerd en je blijft geloofwaardig. Wie gelooft die tenderloin-hacks nou?²
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwart_Lichtquote:
quote:Zwart Licht is bekend geworden met de nummers Fair Play en Wat Sorry op de GOAL soundtrack van theatercollectief MC, die in 2008 uitkwam.
Eind 2008 tekende Zwart Licht bij het hiphoplabel Top Notch, waar ze ook debuteerden met hun album Bliksemschicht.
Op 16 juli 2010 is de single van het album No Juju, genaamd Blazin, uitgebracht. Het bijbehorende album werd datzelfde jaar uitgebracht. In 2012 bracht Zwart Licht zijn derde album uit, getiteld Leeroy Draait Door
Jamaar, op de dam was hij woordkunst aan 't beoefenen.quote:Op zondag 6 september 2020 00:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou in juni wilde hij nog hetzelfde als in 2009 zie zijn speech op de dam. Dus hij kan niet zeggen dat hij er nu niet meer zo over denkt.
Best eng, ik volgde hem in ER en vond hem leuk. Mijn radar is dus gewoon stuk of er is een hoop gekniptquote:Op zondag 6 september 2020 00:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou in juni wilde hij nog hetzelfde als in 2009 zie zijn speech op de dam. Dus hij kan niet zeggen dat hij er nu niet meer zo over denkt.
To be fair vanaf 2006 zou hij al als rapper/woordkunstenaar actief zijn geweest.quote:Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Jamaar, op de dam was hij woordkunst aan 't beoefenen.
Zie nergens de naam Akwasi, noch een reden om hem te hacken.quote:Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwart_Licht
[..]
Dien de aanklacht maar in dan kan OM hem behandelen, denk dat je heel veel medestanders hebt/krijgtquote:Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef Montagui het volgende:
Lijkt me dat het OM inmiddels genoeg munitie heeft voor een aanklacht.
Beter kijken dan.quote:Op zondag 6 september 2020 00:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Zie nergens de naam Akwasi, noch een reden om hem te hacken.
quote:Akwasi, geboren in Amsterdam 1988, begon in 2001 met schrijven maar pas in 2006 met rappen. Hij is enige tijd actief geweest als host op verscheidene plekken.
In november 2007 besloten Akwasi en Hayzee samen te werken onder de naam Zwart Licht. Kort daarna vroegen ze aan rapper Leeroy versterking voor hun liveshows, waarna ze in een jaar tijd ruim 50 optredens deden.
(https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwart_Licht)
In de Apenheul toen hij de handstand deed was het een acrobaat, niet elk smoesje kun je wegwuiven hequote:Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Jamaar, op de dam was hij woordkunst aan 't beoefenen.
Toen was hij 19!quote:Op zondag 6 september 2020 00:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
To be fair vanaf 2006 zou hij al als rapper/woordkunstenaar actief zijn geweest.
Meelopen met die twee wijven, #teamCoronelquote:Op zondag 6 september 2020 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Best eng, ik volgde hem in ER en vond hem leuk. Mijn radar is dus gewoon stuk of er is een hoop geknipt
Jahaquote:Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Meelopen met die twee wijven, #teamCoronel
En dat zwemmen.
Er zijn in de VS al diverse "woordkunstenaars" neergeschoten door hun kunsten, Tupac of BIG bijv.quote:Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Toen was hij 19!
Lekker makkelijk hè, alles kunnen zeggen wat je wilt, onder het mom van woordkunst.
Ik vind het een excuus van niets en deze uitspraken ook veel te ver gaan maar jij noemde het bedrijven van woordkunst en dát deed hij toen ook al gewoon, niet onsuccesvol.quote:Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Toen was hij 19!
Lekker makkelijk hè, alles kunnen z3ggen wat je wilt, onder het mom van woordkunst.
quote:Akwasi blijft trots
De 32-jarige is er ontzettend trots op dat hij een donkere huidskleur heeft en refereert daarbij naar een oude, door hem geschreven, tekst. “In 2008 schreef ik een tekst genaamd ‘Sorry dat ik zwart ben’. Ik bedoelde dat sarcastisch, aangezien je eigenlijk vereerd zou moeten zijn dat ik zwart ben. Je zou vereerd moeten zijn dat je in dezelfde ruimte als mij mag ademen, because I’m black. Want ik kom van excellentie. Ik kom van koningen en koninginnen, daar komt Mitchell (Esajas, red.) ook vandaan, daar komt iedereen die zwart is vandaan. Dat mogen mensen weten, maar op het moment dat dat verzwegen wordt in de geschiedenis en er alleen maar wordt gesproken over een slachtofferrol, dan moet je dat benoemen!” De rapper wil deze boodschap graag overbrengen via zijn kunst en hoopt zo mensen te verbinden.
Verbinden
Akwasi hoopt dat mensen zich in de toekomst niet meer stilhouden en zich uitspreken tegen racisme wanneer zij dit nodig achten. Zelf wil hij dit vooral blijven doen in de vorm van kunst en muziek.
Bekijk hier het hele interview met Akwasi vanaf 27:53.
AXED
Deze theorie is niet waterdicht. Want onbekenden worden wel vaker gehackt. Maar het is ongeloofwaardig.quote:Op zondag 6 september 2020 00:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Zie nergens de naam Akwasi, noch een reden om hem te hacken.
Je zult vast een studielening bedoelen. Verder verdient Akwasi hier daadwerkelijk zijn geld mee en is 't geen hobbyrijmertje.quote:Op zondag 6 september 2020 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben tegenwoordig meer rappers dan studenten. Als ik de boys mag geloven leven we in de getto.. Uitkeringen, sociale vangnetten, studiefinanciering. En nog de staat de schuld geven als het fout gaat. Laten we aub spiegels kopen voor die gastjes.²
Zoveel kansen, zoveel hulplijnen, zoveel vangnetten. Je moet echt wel je best doen wil je het hier verpesten.quote:Op zondag 6 september 2020 00:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je zult vast een studielening bedoelen.
B.I.G. ging er zelfs voor naar Los Angeles.quote:Op zondag 6 september 2020 00:26 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er zijn in de VS al diverse "woordkunstenaars" neergeschoten door hun kunsten, Tupac of BIG bijv.
Ik ben 't met je eens hoor, het is volslagen achterlijk om enthousiast de Amerikaanse ghettocultuur te importeren/kopieren in verzorgingsstaat Nederland. Veruit het grootste probleem van al die gangsterrap figuren is hun eigen mentaliteit.quote:Op zondag 6 september 2020 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoveel kansen, zoveel hulplijnen, zoveel vangnetten. Je moet echt wel je best doen wil je het hier verpesten.²
Als meneertje daar zijn geld mee verdient mag hij wel wat beter op zijn omgang letten, want elke andere medewerker wordt voor zulk gedrag gewoon de straat op geflikkerd.quote:Op zondag 6 september 2020 00:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je zult vast een studielening bedoelen. Verder verdient Akwasi hier daadwerkelijk zijn geld mee en is 't geen hobbyrijmertje.![]()
Helemaal mee eens. Als hij i.p.v. dat rappen nou eens echt wat bij ging dragen aan de maatschappij/samenleving. Van zo'n Appa bv. krijg ik dezelfde kriebels. Al is hij wel slimmer.quote:Op zondag 6 september 2020 00:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik ben 't met je eens hoor, het is volslagen achterlijk om enthousiast de Amerikaanse ghettocultuur te importeren/kopieren in verzorgingsstaat Nederland. Veruit het grootste probleem van al die gangsterrap figuren is hun eigen mentaliteit.
Ik heb meer van die dingen gehoord. Mensen die zeiden "ja ik heb ook met racisme te maken, want werd vaak afgewezen op sollicitaties".quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat aquarium verhaal!
Come on, heeft niks met racisme te maken. MAN MAN MAN
Laten we gauw weer normaal doen met zijn allen.²
quote:Op zondag 6 september 2020 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
Je zou eigenlijk verwachten dat ze mij met m'n white privilege direct de CEO hadden gemaakt.
Kijk, er is wel degelijk discriminatie en racisme. Maar ik denk dat het nergens zo meevalt ter wereld als in Nederland. Kom op, uiteindelijk wil een baas gewoon een goede medewerker. Ken hem het schelen dat je Mustafa heet i.p.v. Reginald.quote:Op zondag 6 september 2020 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb meer van die dingen gehoord. Mensen die zeiden "ja ik heb ook met racisme te maken, want werd vaak afgewezen op sollicitaties".
Bij jou is het feit dat je afgewezen bent niet vanwege je huidskleur maar omdat je geen cup DD hebt en je reet uitgezakt is.quote:Op zondag 6 september 2020 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb meer van die dingen gehoord. Mensen die zeiden "ja ik heb ook met racisme te maken, want werd vaak afgewezen op sollicitaties".
Hun eerste reactie is dan direct dat het de huidskleur is, niet een andere reden. Ik ben een blanke man en ben ook zovaak afgewezen. Bij de helft hoorde ik niet eens iets terug. Je zou eigenlijk verwachten dat ze mij met m'n white privilege direct de CEO hadden gemaakt.
Kanquote:Op zondag 6 september 2020 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, er is wel degelijk discriminatie en racisme. Maar ik denk dat het nergens zo meevalt ter wereld als in Nederland. Kom op, uiteindelijk wil een baas gewoon een goede medewerker. Ken hem het schelen dat je Mustafa heet i.p.v. Reginald.²
Ik wou als een kamper klinken voor extra cachet.quote:
HRquote:Op zondag 6 september 2020 00:40 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Bij jou is het feit dat je afgewezen bent niet vanwege je huidskleur maar omdat je geen cup DD hebt en je reet uitgezakt is.
Je moet er wel wat moeite voor doen he in een rokje en push up bh-tje doen wonderen.
Daar vergis jij je in, misschien verschilt het qua regio maar vele "Mustafa's" kunnen geen VOG overleggen.quote:Op zondag 6 september 2020 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, er is wel degelijk discriminatie en racisme. Maar ik denk dat het nergens zo meevalt ter wereld als in Nederland. Kom op, uiteindelijk wil een baas gewoon een goede medewerker. Ken hem het schelen dat je Mustafa heet i.p.v. Reginald.²
En als ze het wel kunnen? Juist ja.quote:Op zondag 6 september 2020 00:43 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Daar vergis jij je in, misschien verschilt het qua regio maar vele "Mustafa's" kunnen geen VOG overleggen.
Andere discussie die hier niet gevoerd hoeft te worden zijn zat andere topics voor.
Hij staat onder contract bij Top Notch, denk dat ze dit daar juist tof vinden.quote:Op zondag 6 september 2020 00:34 schreef Devil010 het volgende:
want elke andere medewerker wordt voor zulk gedrag gewoon de straat op geflikkerd.
Wat juist ja? Is er dan al iets bewezen?quote:Op zondag 6 september 2020 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En als ze het wel kunnen? Juist ja.²
Misschien moet dat bedrijf dan maar eens onderzocht worden ivm een medewerker van hun, alle subsidies eens onder de loep nemen. Doen ze met Moskees ook. Kijken hoe lang dat nog duurt als meneertje zonder geld komt te zitten.quote:Op zondag 6 september 2020 00:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hij staat onder contract bij Top Notch, denk dat ze dit daar juist tof vinden.
Hier hoor je er vast alles over maar geen idee, ik vind akwasi maar een nare racist. Als een blanke het soort uitspraken zou doen dat hij doet dan was 't een nazi/white supremacist geweest en ik ben niet zo van de dubbele maten.
Zal wel, maar niet zo moeilijk als die drugsrunnertjes ons willen doen geloven.quote:Op zondag 6 september 2020 00:46 schreef Devil010 het volgende:
Feit is gewoon dat allochtonen moeilijker aan het werk komen vanwege hun stigma en door hun gedrag jegensonze maatschappij.
Volgens mij was hij bij DWDD vroeger een graag geziene gast of zelfs tafelheer. Als het bij BNN-VARA en de NPO kan dan zeker ook bij het commerciele TopNotch.quote:Op zondag 6 september 2020 00:48 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Misschien moet dat bedrijf dan maar eens onderzocht worden ivm een medewerker van hun, alle subsidies eens onder de loep nemen. Doen ze met Moskees ook. Kijken hoe lang dat nog duurt als meneertje zonder geld komt te zitten.
Ook daar staat het OM vrij om eens te gaan kijken welke geldstromen er zijn, nietwaar? Wat heeft dat met omroepen te maken?quote:Op zondag 6 september 2020 00:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Volgens mij was hij bij DWDD vroeger een graag geziene gast of zelfs tafelheer. Als het bij BNN-VARA en de NPO kan dan zeker ook bij het commerciele TopNotch.
Tafelheer. Nog zo'n nietszeggende functie.quote:Op zondag 6 september 2020 00:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Volgens mij was hij bij DWDD vroeger een graag geziene gast of zelfs tafelheer. Als het bij BNN-VARA en de NPO kan dan zeker ook bij het commerciele TopNotch.
Wat wel belastinggeld schuift, om zijn gal leeg te kotsen op Nederland en onze waarden en normen.quote:Op zondag 6 september 2020 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tafelheer. Nog zo'n nietszeggende functie.²
Ik zou het van harte toejuichen hoor, iedere cent publiek geld die naar black supremacist Akwasi en zijn activiteiten gaat is mij er één te veel. Zie het alleen niet gebeuren. Heeft Rutte deze week die Kick Out Zwarte Piet kliek waarbinnen dit soort ideeën leven niet in het torentje ontvangen?quote:Op zondag 6 september 2020 00:50 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ook daar staat het OM vrij om eens te gaan kijken welke geldstromen er zijn, nietwaar? Wat heeft dat met omroepen te maken?
Ook nog eens. Vaak is het ook nog eens een hoop euforisch geklets. Zal vast goed betalen.quote:Op zondag 6 september 2020 00:52 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Wat wel belastinggeld schuift, om zijn gal leeg te kotsen op Nederland en onze waarden en normen.
Nee, vrees het ook niet, partijen die het aandurven worden gedempt, eigenlijk zou een FvD of PVV deze mening vanuit de maatschappij moeten vertegenwoordigen.quote:Op zondag 6 september 2020 00:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zou het van harte toejuichen hoor, iedere cent publiek geld die naar black supremacist Akwasi en zijn activiteiten gaat is mij er één te veel. Zie het alleen niet gebeuren.
Het zit je wel diep he?quote:Op zondag 6 september 2020 00:52 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Wat wel belastinggeld schuift, om zijn gal leeg te kotsen op Nederland en onze waarden en normen.
quote:Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Devil010 het volgende:
[..]
In de Apenheul toen hij de handstand deed was het een acrobaat, niet elk smoesje kun je wegwuiven he
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:56 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Toen zat hij in zijn eigen habitat.
Ken ik jou? Je hoeft niet 5x mij te quoten. Hou je mening over mij a.u.b. voor je en beperk je tot hetgeen in dit topic besproken wordt en reageer gewoon, i.p.v. je smileys.quote:
Doe ik toch? Ik quote letterlijk wat je zegtquote:Op zondag 6 september 2020 01:09 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ken ik jou? Hou je mening over mij a.u.b. voor je en beperk je tot hetgeen in dit topic besproken wordt.
Je quote mij 5x en wow ik ben onder de indruk van wat je te melden hebt zeg.quote:Op zondag 6 september 2020 01:10 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Doe ik toch? Ik quote letterlijk wat je zegt
Misschien dat je tot inzicht komt wat voor idiote uitspraken je doet als je het een keer terug leest?quote:Op zondag 6 september 2020 01:11 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Je quote mij 5x en wow ik ben onder de indruk van wat je te melden hebt zeg.
Ik zou niet weten waarom, jij gaat mij quoten met 'idiote' smileys dus ik verwacht input van jou. Ik sta volledig achter mijn eerdere berichten, als jij het daar niet mee eens bent, mag, maar kinderlijk smileys posten kan ik niks mee en doe ik ook niks mee.quote:Op zondag 6 september 2020 01:11 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Misschien dat je tot inzicht komt wat voor idiote uitspraken je doet als je het een keer terug leest?
Waarom zeg je dat er plek zat is in Apenheul? Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?quote:Op zondag 6 september 2020 01:14 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, jij gaat mij quoten met smileys dus ik verwacht input van jou. Ik sta volledig achter mijn eerdere berichten, als jij het daar niet mee eens bent, mag, maar kinderlijk smileys posten kan ik niks mee en doe ik ook niks mee.
Dus doei.
Ik ga jou het hele topic niet uitleggen, lees het ff terug zou ik zeggen dan snap je misschien de context.quote:Op zondag 6 september 2020 01:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat er plek zat is in Apenheul? Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
Ik heb het gelezenquote:Op zondag 6 september 2020 01:16 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ik ga jou het hele topic niet uitleggen, lees het ff terug zou ik zeggen dan snap je misschien de context.
Wederom doei.
Nooit van gehoord. Toen niet, en nu nog niet. Onbeduidend artiestje destijds. Geen reden om te de aandacht te krijgen van hackers.quote:Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwart_Licht
[..]
Ik vind Akwasi meer een rare narcist.quote:Op zondag 6 september 2020 00:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
ik vind akwasi maar een nare racist.
Mensen worden ook afgewezen op basis van leeftijd. That's life.quote:Op zondag 6 september 2020 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hun eerste reactie is dan direct dat het de huidskleur is, niet een andere reden. Ik ben een blanke man en ben ook zovaak afgewezen. Bij de helft hoorde ik niet eens iets terug. Je zou eigenlijk verwachten dat ze mij met m'n white privilege direct de CEO hadden gemaakt.
Ik acht de kans vrij klein dat hij gehackt is, maar hackers gaan natuurlijk niet alleen achter hele bekende mensen aan. Genoeg huis tuin en keuken hackers die al lang blij zijn als ze een paar willekeurige accounts kunnen binnendringen.quote:Op zondag 6 september 2020 01:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Toen niet, en nu nog niet. Onbeduidend artiestje destijds. Geen reden om te de aandacht te krijgen van hackers.
Onbeduidend? Precies, daarom ook gesigned door Top Notch. Het merendeel van de figuren dat je op 101barz ziet kun je wegzetten als onbeduidend, Akwasi was gewoon succesvol in wat hij deed.quote:Op zondag 6 september 2020 01:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Toen niet, en nu nog niet. Onbeduidend artiestje destijds. Geen reden om te de aandacht te krijgen van hackers.
Hij is niet heel bekend maar verschuilt zich erachter dat zijn account gehackt is omdat hij in het verleden stomme dingen gedaan/gezegd heeft. Wat is het doel van een hacker, meestal toch...?quote:Op zondag 6 september 2020 01:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik acht de kans vrij klein dat hij gehackt is, maar hackers gaan natuurlijk niet alleen achter hele bekende mensen aan. Genoeg huis tuin en keuken hackers die al lang blij zijn als ze een paar willekeurige accounts kunnen binnendringen.
Dat hele Top Notch zegt mij niks, en denk 99% van Nederland of de wereld niet.quote:Op zondag 6 september 2020 01:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Onbeduidend? Precies, daarom ook gesigned door Top Notch. Het merendeel van de figuren dat je op 101barz ziet kun je wegzetten als onbeduidend, Akwasi was gewoon succesvol in wat hij deed.
Tja, het merendeel van de wereld zal Gerard Joling ook niet kennen en zelfs John de Mol niet. Dan kan Montagui die ook wel onbeduidende figuren noemen maar allen zijn vele malen bekender (en waarschijnlijk ook succesvoller) dan hij.quote:Op zondag 6 september 2020 01:29 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dat hele Top Notch zegt mij niks, en denk 95% van Nederland of de wereld niet.
Dus tja, je bent zo belangrijk als je zelf denkt dat je belangrijk bent he? En denk dat dat bij Akwassi wel tegenviel.
Klopt als een zwerende vinger, maar heb ook eens ff gegoogled, en veel stelt dat niet voor.quote:Op zondag 6 september 2020 01:31 schreef sp3c het volgende:
als het je muziek niet is zal het je weinig zeggen logischerwijs
https://nl.wikipedia.org/wiki/Top_Notchquote:
Oh slechts in Nederland, het land waarin wij ons nu bevinden?! Joh, waar hebben we 't ook over. Wat hebben wij nou met Nederland te maken!quote:Op zondag 6 september 2020 01:36 schreef Devil010 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Top_Notch
Klein visje in een hele grote boze wereld, enkel NL bekend. Dus wat heb ik niet goed gedaan?
Maar we dwalen af van de discussie in dit topic. Ik heb ook geen interesse in Top Niks of whatever.
Rutte is slechts minister president in Nederland, stelt niets voor joh!quote:Op zondag 6 september 2020 01:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Oh slechts in Nederland, het land waarin wij ons nu bevinden?! Joh, waar hebben we 't ook over. Wat hebben wij nou met Nederland te maken!
Kon je je reactie niet in één post plaatsen, woordenkunstenaar?quote:Op zondag 6 september 2020 01:38 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom heb jij steeds de behoefte om woorden te verdraaien of te veranderen? Ben jij ook een woordkunstenaar?
Mooi en wat heeft dit met het onderwerp te maken?quote:Op zondag 6 september 2020 01:38 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Rutte is slechts minister president in Nederland, stelt niets voor joh!
We zijn allemaal woordkunstenaars.quote:Op zondag 6 september 2020 01:38 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom heb jij steeds de behoefte om woorden te verdraaien of te veranderen? Ben jij ook een woordenkunstenaar?
Ik zou niet weten waarom?quote:Op zondag 6 september 2020 01:39 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Kon je je reactie niet in één post plaatsen, woordenkunstenaar?
thanks babequote:Op zondag 6 september 2020 01:40 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Wederom intelligente reactie met een smiley.
Kijk, het kan typen in plaats van alleen op een smiley drukken. Nu nog inhoudelijk reageren en je krijgt een dikke dubbele duim.quote:
Je maakt vorderingen, alleen ben ik je babe niet.quote:
Man man man wat een niveau. Lekker passief agressief zijn vanaf je toetsenbordje, lekker manquote:Op zondag 6 september 2020 01:41 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Kijk, het kan typen in plaats van alleen op een smiley drukken. Nu nog inhoudelijk reageren en je krijgt een dikke dubbele duim.
Ik reageer op jouw posts verder doe ik niks, jij reageert kort met smileys en als het je niet aanstaat ben ik de aggressor? Ik heb je daarstraks al verzocht inhoudelijk te reageren of niet i.pv. enkel smileys. Je kunt het niet laten blijkbaar.quote:Op zondag 6 september 2020 01:42 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Man man man wat een niveau. Lekker passief agressief zijn vanaf je toetsenbordje, lekker man
Ik ben geen "het". Snap je dat niet?quote:Op zondag 6 september 2020 01:44 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw posts verder doe ik niks, jij reageert kort met smileys en als het je niet aanstaat ben ik de aggressor? Ik heb je daarstraks al verzocht inhoudelijk te reageren of niet i.pv. enkel smileys. Je kunt het niet laten blijkbaar.
Oh wat ben je dan? Ik snap het wel hoor, wat is je probleem verder? Kun je verder gaan met je leven of wil je nog uren met me door discussiëren, ik heb tijd voor je hoor.quote:Op zondag 6 september 2020 01:45 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik ben geen "het". Snap je dat niet?
Je komt zelf ook niet veel verder dan 1 zin.quote:Op zondag 6 september 2020 01:42 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Man man man wat een niveau. Lekker passief agressief zijn vanaf je toetsenbordje, lekker man
Zeker. De politiek heeft daarmee bewezen de realiteit van de gewone man totaal uit het oog te hebben verloren, en mee te gaan in de waan van schreeuwlelijkende racisten die hun verhaaltje vermomd hebben door zichzelf antiracistisch te noemen.quote:Op zondag 6 september 2020 00:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zou het van harte toejuichen hoor, iedere cent publiek geld die naar black supremacist Akwasi en zijn activiteiten gaat is mij er één te veel. Zie het alleen niet gebeuren. Heeft Rutte deze week die Kick Out Zwarte Piet kliek waarbinnen dit soort ideeën leven niet in het torentje ontvangen?
Ik heb niets met Akwasi, maar dat is niet een reden voor mij om racistisch te reageren. Ik kan goed inhoudelijk op dit onderwerp ingaan, maar ik vind dat de discussie al snel doodgeslagen wordt door opmerken zoals "zijn cultuur is de onze niet", "wij hier in Nederland staan tegen over de allochtonen", "die man moet naar een GGZ-instelling", "laat hem maar naar Apenheul gaan" en dergelijke.quote:Op zondag 6 september 2020 01:47 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Je komt zelf ook niet veel verder dan 1 zin.
Verwacht je veel positieve reacties van iemand die zich verheven voelt omdat hij zwart is en nu zielig doet omdat hij ooit Aquarium is genoemd.
De man die geweld oproept tegen zwarte piet
Wekt weinig sympathie op
Gek he !!
De politiek moet hierop afgerekend worden door stemmen op een partij die wel de normen en waarden van Nederland inclusief geschiedenis waardeert. Maar goed ander topic ander onderwerp.quote:Op zondag 6 september 2020 01:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeker. De politiek heeft daarmee bewezen de realiteit van de gewone man totaal uit het oog te hebben verloren, en mee te gaan in de waan van schreeuwlelijkende racisten die hun verhaaltje vermomd hebben door zichzelf antiracistisch te noemen.
Niche.quote:Op zondag 6 september 2020 01:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Onbeduidend? Precies, daarom ook gesigned door Top Notch. Het merendeel van de figuren dat je op 101barz ziet kun je wegzetten als onbeduidend, Akwasi was gewoon succesvol in wat hij deed.
Aquarium is that you?quote:Op zondag 6 september 2020 01:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tja, de persoon Akwasi heeft in zijn eentje een groter bereik dan deze hele website.
Je lijkt een beetje boos en simpel. Lees dit topic nog eens terug.quote:Op zondag 6 september 2020 01:59 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Aquarium is that you?
Nice to meet you here at fokFlikker toch op man met je Topniks en neem die Visbak mee.
Simpel is de discussie niet, maar als jij hem al bestempeld als simpel denk ik dat jij hem niet begrepen hebt.quote:Op zondag 6 september 2020 02:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje boos en simpel. Lees dit topic nog eens terug.
Ik ben het hier voor een groot gedeelte mee eens hoor maar er zit een boel frustratie bij de mensen en die uiten dat op deze manier.quote:Op zondag 6 september 2020 01:53 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Akwasi, maar dat is niet een reden voor mij om racistisch te reageren. Ik kan goed inhoudelijk op dit onderwerp ingaan, maar ik vind dat de discussie al snel doodgeslagen wordt door opmerken zoals "zijn cultuur is de onze niet", "wij hier in Nederland staan tegen over de allochtonen", "die man moet naar een GGZ-instelling", "laat hem maar naar Apenheul gaan" en dergelijke.
Daarnaast is het ook flauw om constant passief aggressieve woordspelingen te maken. Zoals "aquarius", "aquarium", "topnot", "topnogsteedsnot" of wat dan ook, want ook daar schiet je niets mee op.
Akwasi moet niet zo zeiken over een aquarium opmerking en moet zich niet schuilen achter het idee dat hij zou zijn gehackt, maar daar is het meeste dan ook wel meeggezegd. Al dat wat er verder over gezegd wordt, lijkt alleen maar te resulteren in haat richting allochtonen en dat vind ik verwerpelijk.
Leg deze eens uit?quote:Op zondag 6 september 2020 02:02 schreef Bottendaal het volgende:
Het is een resultaat van een treitercampagne van een aantal jaar.
Nu wel, toen waag ik dat te betwijfelen.quote:Op zondag 6 september 2020 01:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tja, de persoon Akwasi heeft in zijn eentje een groter bereik dan deze hele website.
Je begrijpt dat hij zelf ook helemaal niet geclaimed heeft gehacked te zijn? Het bestaan van de tweets werd ontkend, de media werden van leugens beticht en later werd commentaar geweigerd.quote:Op zondag 6 september 2020 02:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nu wel, toen waag ik dat te betwijfelen.
De diverse demonstraties van KOZP waarbij kinderen niet ontzien werden bijvoorbeeldquote:
Is dit niet het werk van feestgenootschap de grauwe eeuw?quote:Op zondag 6 september 2020 02:08 schreef Bottendaal het volgende:
Het gedoe rond cowboy en indianenfeesten
Het gedoe rond straatnamen en beelden
Klopt maar voor het volk is dat eigenlijk alles op 1 hoopquote:Op zondag 6 september 2020 02:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is dit niet het werk van feestgenootschap de grauwe eeuw?
Van wie moet die treitercampagne volgens jou dan afkomstig zijn? Van de overheid, of alleen de KOZP groep, of ook andere bewegingen? En wat bedoel je met "waarbij kinderen niet onzien werden"? Dat KOZP in de zomer op het Malieveld had moeten staan in plaats van bij de intocht?quote:Op zondag 6 september 2020 02:08 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
De diverse demonstraties van KOZP waarbij kinderen niet ontzien werden bijvoorbeeld
Het pushen bij winkeliers om zwarte piet uit de winkel te halen
Het gedoe rond cowboy en indianenfeesten
Het gedoe rond straatnamen en beelden
Dit slaat nergens op. Dat weet jij zelf ook wel.quote:Op zondag 6 september 2020 02:12 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Klopt maar voor het volk is dat eigenlijk alles op 1 hoop
Dat weet ik.quote:Op zondag 6 september 2020 02:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je begrijpt dat hij zelf ook helemaal niet geclaimed heeft gehacked te zijn? Het bestaan van de tweets werd ontkend, de media werden van leugens beticht en later werd commentaar geweigerd.
De Grauwe Eeuw wil overigens niet eens geassocieerd worden met BLM etc. Niet hun pakkie an.quote:Op zondag 6 september 2020 02:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is dit niet het werk van feestgenootschap de grauwe eeuw?
De overheid heeft in de loop van de jaren regels gemaakt die naar mijn mening(dat zet ik er even voor de zekerheid bij) het te makkelijk maakt voor immigranten om zich hier te vestigen, ook het asielziekersbeleid is zo krom als een hoepel.quote:Op zondag 6 september 2020 02:12 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Van wie moet die treitercampagne volgens jou dan afkomstig zijn? Van de overheid, of alleen de KOZP groep, of ook andere bewegingen? En wat bedoel je met "waarbij kinderen niet onzien werden"? Dat KOZP maar in de zomer op het Malieveld had moeten staan met de demonstratie?
Ah maar hij is zwart dus dan heb je een speciale status wat dat soort dingen betreft, zeg maar, black privilige.quote:Op zondag 6 september 2020 06:24 schreef Subw00fer het volgende:
Akwasi is de grootste hypocriet van Nederland. Wie neemt deze griezel nog serieus?
Dat krijg je dus wanneer je complexe mensen - ieder mens is toch uniek - reduceert tot hun kleurtje. Dan ís ook alles alleen nog maar kleur.quote:Op zondag 6 september 2020 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Snotteren? In dat artikel van het AD waar hij zegt dat hij zich vroeger schaamde voor zijn naam? Ik zie nergens gesnotter
Hoezo?quote:
Zoals?quote:Op zondag 6 september 2020 02:02 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Simpel is de discussie niet, maar als jij hem al bestempeld als simpel denk ik dat jij hem niet begrepen hebt.
Ik ben absoluut niet boos, zou niet weten waarom? Ik denk eerder dat mensen zoals Aquarium boos zijn, maar die boosheid kan ik ook niet verklaren.
Dus waarom boos en simpel, en lees lekker zelf het topic effe terug, staan zat bijdragen in waar je misschien nog iets van kunt leren.
Dat zie je verkeerd. Dat zijn allemaal woordkunstenaars. Dan mag het.quote:Op zondag 6 september 2020 01:10 schreef jameshond7 het volgende:
Akwasi onder vuur en gelijk zien mensen dat weer als reden om zich ontiegelijk racistisch te mogen uiten.
Al bereikt hij een miljard mensen; een klootviool blijft dan nog steeds een klootviool.quote:Op zondag 6 september 2020 01:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Altijd mooi wanneer ze dat doen zeker wanneer het bewijs nog in de Google cache staat welke geprintscreend is.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Fake News!!!
Akwasi is eigenlijk een soort Donald Trump die alternatieve feiten presenteert.
Iemand die roept "we moeten Zwarte Piet doodmaken" of "Zwarte Piet in zijn gezicht trappen" is erger dan roepen "deze man moet naar een GGZ-instellingen" (wat niet racistisch is). Akwasi (met zijn slavenhandelaren-achtergrond) moet door het OM worden vervolgd vanwege deze uitspraken. Van vroeger en nu vanwege het oproepen van geweld.quote:Op zondag 6 september 2020 01:53 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Akwasi, maar dat is niet een reden voor mij om racistisch te reageren. Ik kan goed inhoudelijk op dit onderwerp ingaan, maar ik vind dat de discussie al snel doodgeslagen wordt door opmerken zoals "zijn cultuur is de onze niet", "wij hier in Nederland staan tegen over de allochtonen", "die man moet naar een GGZ-instelling", "laat hem maar naar Apenheul gaan" en dergelijke.
Daarnaast is het ook flauw om constant passief aggressieve woordspelingen te maken. Zoals "aquarius", "aquarium", "topnot", "topnogsteedsnot" of wat dan ook, want ook daar schiet je niets mee op.
Akwasi moet niet zo zeiken over een aquarium opmerking en moet zich niet schuilen achter het idee dat hij zou zijn gehackt, maar daar is het meeste dan ook wel meeggezegd. Al dat wat er verder over gezegd wordt, lijkt alleen maar te resulteren in haat richting allochtonen en dat vind ik verwerpelijk.
Zou er maar niet op rekenen, hij is nu al een paar keer betrapt op een leugen, maar hij doet dan net alsof zijn neus bloedt, of is ineens niet bereikbaar voor commentaar. Het is gewoon een stumpert die al die aandacht helemaal niet waard is.quote:Op zondag 6 september 2020 09:19 schreef Mondkapje het volgende:
Ik las een interview met hem in het muziekblad OOr waarhij de gewelddadige rappervideo's goedpraat dus ik hoop dat dit geen voorbeeldfiguur wordt. En als je dingen hebt geroepen moet je dat gewoon toegeven.
Hij roept op tot moord op sint en piet.. en mensen zijn racistisch?quote:Op zondag 6 september 2020 01:10 schreef jameshond7 het volgende:
Akwasi onder vuur en gelijk zien mensen dat weer als reden om zich ontiegelijk racistisch te mogen uiten.
Het is gewoon een goorlap.quote:Op zondag 6 september 2020 09:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou er maar niet op rekenen, hij is nu al een paar keer betrapt op een leugen, maar hij doet dan net alsof zijn neus bloedt, of is ineens niet bereikbaar voor commentaar. Het is gewoon een stumpert die al die aandacht helemaal niet waard is.
Dat geldt natuurlijk in het algemeen, een groot gedeelte van dat (anti)racistisch activisme bestaat uit mensen die van hun eigen psychische problemen een maatschappelijk probleem proberen te maken.quote:Op zondag 6 september 2020 09:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Iemand die roept "we moeten Zwarte Piet doodmaken" of "Zwarte Piet in zijn gezicht trappen" is erger dan roepen "deze man moet naar een GGZ-instellingen" (wat niet racistisch is). Akwasi (met zijn slavenhandelaren-achtergrond) moet door het OM worden vervolgd vanwege deze uitspraken. Van vroeger en nu vanwege het oproepen van geweld.
quote:
Die mensen hebben JOOP al. Altijd weer lachen geblazen.quote:Op zondag 6 september 2020 09:30 schreef Platinumgoat het volgende:
BLM & ANTIFA gekkies zijn gewoon linkse terroristen. Fijn dat dit eindelijk iets meer door de main stream media wordt opgepakt. Uiteraard blijf je 10% linkse gekkies houden die dit soort smeerlappen ten koste van alles blijven verdedigen, maar je weet dan gelijk wie je nooit meer serieus hoeft te nemen.
Daar hebben we de al bekende slachtofferrol in het Engels om wat sympathie te winnen bij de US gekkies. Maar deze gast neem ik al helemaal niet meer serieus naar zen opmerking over dat alleen maar witten mensen op het terras een pizza mogen eten.quote:
Op Twitter heeft ‘ie wel een grote bek, maar zodra iemand weet waar hij woont...quote:
Was iemand anders.quote:Op zondag 6 september 2020 10:04 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Daar hebben we de al bekende slachtofferrol in het Engels om wat sympathie te winnen bij de US gekkies. Maar deze gast neem ik al helemaal niet meer serieus naar zen opmerking over dat alleen maar witten mensen op het terras een pizza mogen eten.
Dit.quote:Op zondag 6 september 2020 09:23 schreef Hathor het volgende:
Het is gewoon een stumpert die al die aandacht helemaal niet waard is.
Dan zou Hiddema toch veel positiever over hem moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Fake News!!!
Akwasi is eigenlijk een soort Donald Trump die alternatieve feiten presenteert.
Adwaasi zegt er niet bij dat het nogal violent words waren en dat hij later zei het niet zo bedoeld te hebben. Een pertinente leugen gezien zijn zeer gewelddadige oude tweets.quote:
Ik geloof daar echt geen reet van. Hij had ook al een meester die hem voor zwarte piet uitmaakte.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
Gaat om tweets uit 2012. Wat de laatste 2 decennia er mee te maken hebben..?quote:i distance myself from the tweets surfaced online from the last two decades.
Vreemd, want dit jaar op een overvolle Dam? Soortgelijke uitspraken. Je zou jezelf dus prima moeten herkennenquote:i can't recognize myself in what i saw.
Het is inmiddels al meer dan 2 decennia geleden. Tijd vliegt in het hoofd van Aquarium!quote:in fact, i can't even recall them. do you yourself recall small texts from more than two decades ago? neither do i.
Tweets komen uit 2009, 20011 en 2012. Het was een terugkerend dingetje dus.quote:Op zondag 6 september 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gaat om tweets uit 2012. Wat de laatste 2 decennia er mee te maken hebben..?
Dus omdat hij racistisch is, heb jij een vrijbrief om ook racistisch te mogen zijn?quote:Op zondag 6 september 2020 09:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij roept op tot moord op sint en piet.. en mensen zijn racistisch?
Riiiiiiight.
Die vent is zelf een intense racist en actie geeft reactie.
Wat een mongool. Wat een privilege heeft deze man om dit soort dingen ongestraft te mogen zeggen.quote:Op zondag 6 september 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Die tweets van 'm vandaag maken het alleen maar leuker
[ twitter ]
Deze bijvoorbeeld;
[..]
[..]
Vreemd, want dit jaar op een overvolle Dam? Soortgelijke uitspraken. Je zou jezelf dus prima moeten herkennen.
[..]
Het is inmiddels al meer dan 2 decennia geleden. Tijd vliegt in het hoofd van Aquarium!
Schizofrenie noemen we dit.quote:Op zondag 6 september 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Die tweets van 'm vandaag maken het alleen maar leuker
[ twitter ]
Deze bijvoorbeeld;
[..]
[..]
Vreemd, want dit jaar op een overvolle Dam? Soortgelijke uitspraken. Je zou jezelf dus prima moeten herkennen.
[..]
Het is inmiddels al meer dan 2 decennia geleden. Tijd vliegt in het hoofd van Aquarium!
Die man heeft godverdomme alle kansen gekregen in Nederland. Wat nou privilege.quote:Op zondag 6 september 2020 10:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Akwasi's hoofd: Verdorie, ik heb weer eens wat doms gezegd, laat ik maar beginnen over respect en wat mij dwarszit, echt een perfect moment daarvoor. Oh, en laat ik ook maar beginnen over pedofilie, want ehhh vis.
Wat tweette hij dan in 2001?quote:Op zondag 6 september 2020 11:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Knap dat Akwasi al meer dan 6 jaar voor de oprichting van Twitter tweets kon versturen.
Of ze maken er een religie van de vrede van en verklaren het normaalquote:Op zondag 6 september 2020 10:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Alsof pedofilie alleen onder blanken voorkomt. Ja hier worden ze gepakt. In Afrika kunnen ze onder de currupte regering hun gang blijven gaan.
Een lekkere theejongen moet kunnen. Alle culturen zijn gelijk.quote:Op zondag 6 september 2020 10:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Alsof pedofilie alleen onder blanken voorkomt. Ja hier worden ze gepakt. In Afrika kunnen ze onder de currupte regering hun gang blijven gaan.
quote:Op zondag 6 september 2020 11:44 schreef Nicksanders het volgende:
Akwasi reageert op Zwarte Piet-tweets: 'Kan het mij niet herinneren'
https://www.nu.nl/muziek/(...)niet-herinneren.html
Akwasi doet een Rutte dat weet ik niet meer.
De beste man was al meer dan 6 jaar aan het twitteren voor de website bestond!quote:"In feite kan ik mij de berichten niet eens herinneren. Herinnert u zich kleine teksten van meer dan twintig jaar geleden? Ik ook niet."
Geheugen van een goudvisquote:Op zondag 6 september 2020 11:44 schreef Nicksanders het volgende:
Akwasi reageert op Zwarte Piet-tweets: 'Kan het mij niet herinneren'
https://www.nu.nl/muziek/(...)niet-herinneren.html
Dit inderdaad. Hij draait ("weet er niks van" "gehackt" "herinner het me niet" "twintig jaar geleden") en stottert zich door alle smoezen heen, de woordkunstenaarquote:Op zondag 6 september 2020 11:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
De beste man was al meer dan 6 jaar aan het twitteren voor de website bestond!
Ik kan al mijn doodsbedreigingen nog wel herinneren, maar ik maak ze dan ook niet dagelijks.
20 jaar geleden wisten mensen al dat hij volksvijand nummer een ging worden, dus moesten ze hem wel hacken.quote:Op zondag 6 september 2020 11:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hij draait ("weet er niks van" "gehackt" "herinner het me niet" "twintig jaar geleden") en stottert zich door alle smoezen heen, de woordkunstenaar
quote:Britt Dekker heeft zaterdagmiddag gereageerd op het Aquarium-bericht van Akwasi. De rapper had aan het AD verteld dat zijn juf hem vroeger Aquarium noemde, met een lachende klas als gevolg. Britt lijkt het allemaal een beetje overdreven te vinden.
„Ja en, mijn docent noemde me een onhandelbaar lui varken haha! Moet ik nu ook gaan huilen? Deze man...”, schrijft Britt op Twitter. „Hij zou met al zijn jankverhalen een aquarium ter grootte van het oude basin van Tilikum uit Seaworld kunnen vullen.”
Hij is door NPO 3FM zelfs genomineerd voor een award.quote:
Tweets van 8 jaar geleden waarin hij omroept om Zwarte Piet om te leggen, nadat hij een maand of wat geleden nog stond te schanderen dat zwarte piet in elkaar getrapt moest worden op een vol museumplein, lijken je niet relevant voor het patroon?quote:Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef vivelafete het volgende:
maar kom op man; hoe treurig is het om tweetertjes van bijna 10 jaar terug gaat zitten te bekijken en die nu te gaan zitten veroordelen.
normaal gesproken zou ik het met je eens zijn maar in dit geval is het hetzelfde als tijdens die speech waar hij zo bekend mee is geworden bij het grote publiek en dat was zogenaamd niet zo bedoeldquote:Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef vivelafete het volgende:
Ben bepaald geen fan van Akwasi en vind dat die stompzinnige dingen aan het zeggen is die best aangepakt mogen worden, maar kom op man; hoe treurig is het om tweetertjes van bijna 10 jaar terug gaat zitten te bekijken en die nu te gaan zitten veroordelen.
Niet alleen hun eigen psychische problemen maar ook hun eigen falen. Als je vroeger overal tegenaan hebt getrapt wordt je uiteindelijk compleet genegeerd.quote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk in het algemeen, een groot gedeelte van dat (anti)racistisch activisme bestaat uit mensen die van hun eigen psychische problemen een maatschappelijk probleem proberen te maken.
als hij goede muziek maakt in zijn genre kan dat toch gewoonquote:Op zondag 6 september 2020 12:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is door NPO 3FM zelfs genomineerd voor een award.
Die zullen ook wel een deugaward of diviaward voor hun medewerkers hebben.
Dit dus. In dit geval gewoon relevant.quote:Op zondag 6 september 2020 12:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Tweets van 8 jaar geleden waarin hij omroept om Zwarte Piet om te leggen, nadat hij een maand of wat geleden nog stond te schanderen dat zwarte piet in elkaar getrapt moest worden op een vol museumplein, lijken je niet relevant voor het patroon?
We hebben het niet over een vega, die 8 jaar geleden poste hoe ze een lekker biefstukje aan het eten was, toen ze nog vlees at. De tweets gaan letterlijk over precies hetzelfde als waar het op dit moment om gaat.
Daar ligt nu net het probleem.quote:Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
als hij goede muziek maakt in zijn genre kan dat toch gewoon
Dat maakt hij niet.quote:Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
als hij goede muziek maakt in zijn genre kan dat toch gewoon
daar hoef je geen aardige jongen voor te zijn
Die tweets van tig jaar geleden maakt duidelijk dat zijn gedachtegang over Zwarte Piet in die tig jaar niet is veranderd. Zowel in 2009 als in 2020 wil hij geweld gebruiken tegen Zwarte Piet vertolkers. Lijkt me qua context van zijn uitspraken op de Dam dit jaar uitermate relevant. In iedere zich respecterende rechtsstaat dient deze man zich voor die uitspraken te verantwoorden voor de rechter.quote:Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef vivelafete het volgende:
Ben bepaald geen fan van Akwasi en vind dat die stompzinnige dingen aan het zeggen is die best aangepakt mogen worden, maar kom op man; hoe treurig is het om tweetertjes van bijna 10 jaar terug gaat zitten te bekijken en die nu te gaan zitten veroordelen.
Apart. Heb ik nog net (een kwartiertje geleden) op 1 van zijn tweets kunnen reageren.quote:Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Poppejans het volgende:
Nu heeft ie zn Twitterprofiel maar helemaal verwijderd...
Droeftoeter
Is het racistisch om hem aquarium te noemen? Of te zeggen dat hij een psychiater nodig heeft?quote:Op zondag 6 september 2020 10:36 schreef jameshond7 het volgende:
Dus omdat hij racistisch is, heb jij een vrijbrief om ook racistisch te mogen zijn?
Akwasi is zelfs een ordinaire huisjesmelker, waarom subsidiëren we zulke parasieten in vredesnaam? Alleen omdat een paar onderdanige groenlinksers en pvda-ers een kletsnatte doos krijgen van Afrikanen met een grote bek?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:35 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Ze weten hun weg naar subsidieclubjes goed te vinden. Airfryer is daar ook goed in. Dat is eigenlijk nog wat me het meest dwars zit, deze onzin wordt door onszelf betaald.
Waarom zou je dat uberhaupt moeten zeggen?quote:Op zondag 6 september 2020 12:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Is het racistisch om hem aquarium te noemen? Of te zeggen dat hij een psychiater nodig heeft?
Nee!
Eh, hij komt zelf met de bewering dat een juf hem ''aquarium' zou hebben genoemd, dit topic gaat daar over.quote:Op zondag 6 september 2020 12:53 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom zou je dat uberhaupt moeten zeggen?
Dus hij verlaagt zich naar zo'n niveau en dan moet jij dat ook maar doen?quote:Op zondag 6 september 2020 12:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Eh, hij komt zelf met de bewering dat een juf hem ''aquarium' zou hebben genoemd, dit topic gaat daar over.
En iemand die een nagespeeld, fictief figuurtje wil vermoorden, spoort niet. Moet echt behandeld worden.
Iemand die dit racistisch noemt, moet de definitie van racisme opzoeken.
Ik constateer dat die man mogelijk niet in orde is, psychisch.quote:Op zondag 6 september 2020 12:59 schreef jameshond7 het volgende:
Dus hij verlaagt zich naar zo'n niveau en dan moet jij dat ook maar doen?
Ja.quote:Op zondag 6 september 2020 13:13 schreef Resistor het volgende:
Heeft het nou zijn Twitteraccount verwijderd?
Een black supremacist een kinderprogramma laten presenteren/kinderen laten onderwijzen.quote:Op zondag 6 september 2020 13:22 schreef luxerobots het volgende:
Ze hadden Akwasi na die agressieve uitspraken op de Dam al van de NPO-televisie moeten halen.
Maar in retroperspectief is het alleen maar komisch.
Hier leert hij de kinderen om 'sorry' te zeggen. Waar hij zelf zo'n moeite mee heeft.
https://www.npostart.nl/rechill/14-11-2019/VPWON_1298517
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |