abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194907703
De Amsterdams-Ghanese rapper Akwasi (32) krijgt vandaag een stortvloed aan negatieve reacties over zich heen nadat er oude Twitter-berichten van zijn account zijn opgedoken waarin wordt gerept over het vermoorden van Zwarte Piet. Akwasi ontkent verantwoordelijk te zijn voor de reeks gewelddadige tweets. Uit internetdata blijkt echter dat de berichten weldegelijk vanuit zijn account zijn verstuurd. Akwasi wilde niet bevestigen of zijn account was gehackt. ,,We vinden het jammer dat de media wederom leugens verspreidt”, laat zijn woordvoerder weten.

In de berichten, die in 2011 en 2012 zijn geplaatst op het Twitteraccount van Akwasi, wordt melding gemaakt van het vermoorden van Zwarte Piet. ‘Gaat er iemand nou nog een zwarte piet knallen, of moet ik het doen?’, klinkt het geïrriteerd. Een jaar later verschijnen er berichten met dezelfde strekking: ‘Zwarte Piet moet dood man. Serieus’ en ‘Wat lok ik uit als ik een Zwarte Piet vermoord?’

Akwasi, die afgelopen juni onder vuur kwam te liggen nadat hij in een toespraak dreigde een Zwarte Piet in het gezicht te schoppen, wil telefonisch niet reageren op de commotie en verwijst door naar zijn woordvoerder. Die zegt het jammer te vinden dat de media op de kwestie duiken. Volgens haar worden er opnieuw onwaarheden over de rapper verkondigd. ,,We vinden het jammer dat de media wederom leugens verspreidt”, klinkt het geïrriteerd. ,,Akwasi is niet verantwoordelijk voor deze tweets en voelt zich ook niet geroepen om zich te verantwoorden.”

‘We willen er niets over kwijt’
Uit informatie in het zogeheten cachegeheugen blijkt echter weldegelijk dat de berichten van het account van Akwasi afkomstig zijn. Verwijderde tweets kunnen door websites of zoekmachines in een cachegeheugen worden opgeslagen of opnieuw worden geplaatst. De tweets van Akwasi zijn via de achterkant van het internet dus nog gewoon zichtbaar. De rapper wil geen verklaring geven hoe dat kan.

Saillant detail is dat de tweets vandaag direct na de ontstane ophef offline zijn gehaald. Of Akwasi dat zelf heeft gedaan, wil hij niet zeggen. ,,Verder willen we er niets over kwijt”, laat zijn woordvoerder in een schriftelijke reactie weten. Telefonisch wilde ze geen interview geven.

Verbinding
De berichten van Akwasi vallen bij veel mensen verkeerd, temeer omdat hij vandaag juist in een interview met het AD vertelde dat hij continu ‘de drang naar verbinding’ probeert te zoeken. ,,Verbinding komt tot stand door met elkaar te praten, daarvan ben ik overtuigd. Dat is waarom ik als artiest zoveel pijnlijke zaken benoem, op die manier wil ik verbinding zoeken”, stelde de rapper vandaag.

Onder andere Theo Hiddema (Forum voor Democratie) haalt om die reden hard uit naar Akwasi. ,,Die griezel zal toch maar voor je deur staan met de boodschap dat hij komt om zich met jou te verbinden.”

Speech op Dam
Het Openbaar Ministerie onderzoekt momenteel nog of de uitspraken van Akwasi op de Dam strafbaar zijn. De omstreden speech kwam de rapper op bedreigingen en aangiftes te staan. Critici vonden zijn uitspraken oproepen tot geweld. Zelf zag Akwasi zijn uitlatingen als beeldspraak. ,,Woordkunstenaars spelen met woorden, spelen met zinnen’’, verklaarde hij. ,,Met metaforen, met homerische vergelijkingen, woordspelingen.”

Britt Dekker over ‘Aquarium’ Akwasi: ze noemden mij lui varken
Britt Dekker reageerde vanmiddag ook nog op het interview met Akwasi op deze site. De rapper had ‘s ochtends in een artikel op deze site verteld dat zijn juf hem vroeger Aquarium noemde, met een lachende klas als gevolg. Britt lijkt het allemaal een beetje overdreven te vinden.

,,Ja en, mijn docent noemde me een onhandelbaar lui varken haha! Moet ik nu ook gaan huilen? Deze man...”, schrijft de presentatrice op Twitter waarbij ze het artikel over Akwasi citeert. Ook zangeres Marga Bult vindt de boodschap van Akwasi maar niks. ,,En ze noemden mij spillebeen met ‘n konijnengebit! Grow up man, wordt je alleen maar sterker van.”

Zaterdagmiddag waren zowel de zoektermen Akwasi als Aquarium trending op Twitter. Gebruikers deelden onder meer foto’s van hun aquarium (“Ik denk dat ik vandaag mijn #akwasi maar even ga schoonmaken), deelden hun eigen verhaspelde namen en schreven ook dat de rapper met Ghanese roots zich niet aan moet stellen.

https://www.ad.nl/show/ak(...)uw-leugens~a433f3f9/

Johan Derksen heeft nu pijn in zijn buik van het lachen *O*
  Moderator zaterdag 5 september 2020 @ 22:17:23 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194907812
lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:19:49 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194907853
quote:
Akwasi wilde niet bevestigen of zijn account was gehackt. ,,We vinden het jammer dat de media wederom leugens verspreidt”, laat zijn woordvoerder weten.
Fake News!!!
Akwasi is eigenlijk een soort Donald Trump die alternatieve feiten presenteert. _O-
pi_194907866

Weten we zeker dat dit niet Akwasi is?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2020 01:40:49 ]
pi_194907880

We komen je halen, Akwasi.
pi_194907886
Verbaasd me niks, enge vent is het

En dat stukje over die juf die hem een keer Aquarium noemde. Het is sowieso kut als een grote groep jou uitlacht en zeker als je kind bent. Daar zegt hij niks verkeerds, maar gelukkig vinden een hoop mensen in al hun objectiviteit en eerlijkheid het weer achterlijk
pi_194907902
Domme zak
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:22:49 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194907908
Narcistische teringlul
pi_194907913
twitter
pi_194907978
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:21 schreef opgebaarde het volgende:

En dat stukje over die juf die hem een keer Aquarium noemde. Het is sowieso kut als een grote groep jou uitlacht en zeker als je kind bent. Daar zegt hij niks verkeerds, maar gelukkig vinden een hoop mensen in al hun objectiviteit en eerlijkheid het weer achterlijk
Het is ook achterlijk. Of wil je beweren dat het normaal is dat je als volwassen vent aan het snotteren bent in een interview omdat je naam een keer verhaspeld is 25 jaar geleden?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:26:23 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194907981
Een lek aquarium.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:27:30 #12
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194908001
quote:
temeer omdat hij vandaag juist in een interview met het AD vertelde dat hij continu ‘de drang naar verbinding’ probeert te zoeken
_O- _O- _O-
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194908007
twitter

Free Wilders.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:28:56 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_194908027
Dat aquarium verhaal! :')

Come on, heeft niks met racisme te maken. MAN MAN MAN

Laten we gauw weer normaal doen met zijn allen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zaterdag 5 september 2020 @ 22:30:02 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194908052
fuck Wilders :')
pi_194908069
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:30 schreef sp3c het volgende:
Geen like gegeven.
pi_194908089
Hoeveel belastinggeld zal er al naar deze ‘verbinder’ zijn gegaan.
  Moderator zaterdag 5 september 2020 @ 22:33:16 #18
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_194908113
Goud dit. (lol)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_194908137
Hier het interview waarin hij verbinding wil

Akwasi: ‘De juf noemde me Aquarium, waarop de hele klas moest lachen’

Je ouders, de plaats waar je opgroeide, cruciale ­gebeurtenissen: ze bepalen deels wie je nu bent. Tien Nederlanders onderzoeken dit in deze zomerserie. Deze week: Akwasi.

,,De energie die ik van mijn moeder en mijn vader heb gekregen, komt uit de godsdienst. Want waar Ghanezen zijn, is een kerk. Als 6-jarig jochie mocht ik vaak voor de hele kerkgemeenschap in Amsterdam voor­lezen uit een van de bijbelboeken, zoals Korintiërs of Sa­muel. Elke week leerde ik een nieuw stuk tekst uit mijn hoofd. In die kerk heb ik het Woord meegekregen: een voorliefde voor het geschrift en het geschrevene. Ook leerde ik er Ghanees spreken, wat me van pas komt als ik in Ghana ben.

Mijn grootvader had veel vrouwen en veel kinderen. Mijn ouders stelden me overal voor aan ooms en tantes die ik helemaal niet kende. Ik bleek volbloed neven en nichten te hebben over de hele wereld: van Duitsland en Engeland tot allerlei steden in de Verenigde Staten. Ik ga daar nog eens een stamboom van maken. We spreken niet allemaal dezelfde taal, maar we herkennen elkaar wel in de Ghanese cultuur.

Van mijn moeder heb ik zorgzaamheid, optimisme en drang naar verbinding overgenomen. Verbinding komt tot stand door met elkaar te praten, daarvan ben ik overtuigd. Dat is waarom ik als artiest zoveel pijnlijke zaken benoem, op die manier wil ik verbinding zoeken. Van mijn vader heb ik het ondernemende, altijd maar ideeën uitvoeren.

Mijn moeder bracht me, toen ik 8 was, elke dinsdag naar de bibliotheek. Een verademing. Ik mocht een strip pakken, maar ik moest ook serieuze boeken lezen. Dat waren eerst die van Paul van Loon, maar op een gegeven moment nam ik ook de De Grote Bosatlas mee. Ik moest en zou van alle landen de hoofdstad weten. Niet alleen haalde ik daardoor goede cijfers met ­topo­grafie, ik was ook al snel sterk in begrijpend lezen en goed in dictee. Mijn vader vond cijfers belangrijk, mijn moeder woorden.

Wat ik ook van mijn ouders heb, is het grote respect voor de oudere; dat zit erg in de Ghanese cultuur. Al heeft een oudere het hartstikke mis, als jongere heb je het te slikken. Bij mij kon het soms anders gaan. Ik was degene binnen het gezin die zei: dit kan niet. Heel ­Nederlands: draag je hart op de tong, zeg waar het op staat. Misschien heb ik dat ook te danken aan mijn vele theatervaders en theatermoeders. Docenten op de toneelschool voedden me met hun ervaring en wijsheid. Naar hen kon ik eindeloos luisteren. In die zin had ik wel weer dat respect.

Mijn moeder heeft me de liefde voor Ghanees eten meegegeven. Als ik bij mijn ouders kom, staat dat voor me klaar. Cassave, aardvruchten en eto: het equivalent van stamppot. Ik ben blij dat ik zelf Ghanees kan koken, het is altijd een rustgevend moment. Dat is echt iets van de laatste jaren, want als puber at ik het liefst lasagne.

Nederland is mijn thuis, ik ben hier geboren, maar in Ghana voel ik me ook thuis. Ik ben er vaak geweest, weet waar ik moet zijn en durf er te autorijden – dat is daar niet ongevaarlijk. Lange tijd durfde ik er niet heen. Dat kwam door een verhaal over een neefje, ­Emmanuel. Een talentvolle leuke voetballer, uit Amsterdam-Osdorp, die stage liep bij Newcastle United en even in Ghana op vakantie was. Hij was 14 jaar oud. Ineens was hij overleden, niemand wist waaraan. Later bleek dat een achternicht hem had vergiftigd. Wat er precies is gebeurd weet ik niet, maar ik hield reizen naar Ghana vanaf dat moment even af.

Er wordt niet geluisterd. Zwarte mensen blijven gepijnigd worden

Nu heb ik Ghana weer in mijn hart gesloten. Ik ben supertrots dat ik me daar verstaanbaar kan maken en mijn vrienden kan rondleiden. Dealtjes voor ze kan sluiten met de locals. Ik hou van de warmte, maar ook van de mensen. Er is rijkdom en er is armoede, maar iedereen is er vrolijk en open. Er bestaat daar ook geen woord voor depressie. Dat heeft ermee te maken dat ­iedereen zo zorgzaam is.

Zo lette ik een keer niet op toen ik uit een wagen stapte en keihard in een greppel belandde waarin ze poepen en plassen. Te smerig. Mijn been bloedde en ik liep mank. Voor ik het wist, stonden er dertig man om me heen om me naar de apotheek te begeleiden. Niet voor geld, maar omdat ze wilden helpen. Toen we daar waren, bood ik iedereen een drankje aan. Je ziet het ook op de markten: achter de koopman hangen altijd wat mensen rond om te helpen. Dat is het geheim van Ghana: de saamhorigheid, het voor elkaar opkomen.

Afgelopen juni was de meest bizarre maand uit mijn leven. Ik bén toch geschrokken van de hoeveelheid haat en beledigingen die ik over me heen kreeg. Op de Dam, op 1 juni tijdens de demonstratie van Black Lives Matter, heb ik uit mijn hart gesproken. Om een vuist te maken tegen racisme. Dat ik zei dat ik Zwarte Piet op z’n gezicht wilde trappen: niemand van de tien­duizend mensen die erbij waren, dacht daarbij aan geweld of aan trappen. Iedereen vond het juist een krachtig statement, helemaal niet awkward. Dat ik later werd neergezet als geweldpleger was bijzonder betreurenswaardig en een goede afleidingsmanoeuvre. Het gesprek ging over mijn toon in plaats van over de boodschap. Ook ging het gesprek meer óver mij dan mét mij.

Mijn grote angst is dat er door Black Lives Matter niets verandert. Ik weet niet of je racisme helemaal kunt uitbannen, maar ik blijf me evengoed inzetten voor gelijkheid. Daar schrijf ik al sinds mijn 14de teksten over, daar maak ik al jaren kunst over. Maar er wordt niet geluisterd. Zwarte mensen blijven ge­pijnigd worden. Daarom heb ik op de Dam duidelijk ­gemaakt dat het een keer genoeg moet zijn.’’

Mijn ouders hebben het nooit breed gehad en ik mocht op mijn verjaardag blij zijn met een felicita­tie en een stuk taart

Vroeger schaamde ik me voor mijn naam Akwasi. Dat was geen Gerard of Richard. De juf noemde me eens Aquarium, waarop de hele klas moest lachen. Dat heeft me heus geen trauma bezorgd, maar dat is toch raar voor iemand die geacht wordt kinderen een veilige plek te bieden. Pas toen mijn vader me uitlegde dat mijn naam zondagskind betekent, zag ik de kracht ervan. Vanaf mijn 13de was ik trots op Akwasi.

Ik ben altijd mezelf gebleven. Ik zeg nog steeds hetzelfde als wat ik zei in 2007. Ik ben ook niet de typische artiest die op een punt in zijn leven verzeild zal raken in een neerwaartse spiraal. Misschien omdat ik vroeg volwassen ben geworden. Mijn ouders hebben het nooit breed gehad en ik mocht op mijn verjaardag blij zijn met een felicitatie en een stuk taart. Dat was het.

Zakgeld was er meestal ook niet, dus ik zocht vanaf mijn 14de baantjes, ook om mijn ouders te steunen. Zo kwam ik terecht bij New York Pizza. De franchise­nemer zag wel wat in me en leerde me omgaan met verantwoordelijkheid. Op mijn 14de schoonmaken, op m’n 15de pizza bakken, toen ik 16 was shiftleider en met 17 jaar was ik manager. Mocht ik openen en sluiten, personeel aannemen en ontslaan. Hij heeft mij geleerd hoe om te gaan met mensen, hoe hen te verleiden tot een aankoop, maar ook wat te doen als er iets fout gaat. En bij hem heb ik de hiphop ontdekt: die stond de hele dag aan.

Ik werd aangenomen op de toneelschool en in dezelfde maand bood hiphop-platenlabel Top Notch onze hiphopformatie Zwart Licht een contract aan. Ik kon niet kiezen en heb toen op beide paarden gewed, en dat heeft voor het fundament gezorgd voor alles wat ik nu doe.

Ik kan me alleen voelen, maar ik ben iemand die wel overal, de hele tijd, inspiratie vindt. Dat heb ik geleerd op de toneelschool: oogkleppen afdoen en rondkijken. Als je beseft dat alles wat er is ook een geschiedenis en een toekomst heeft, dan loop je over van inspiratie.’’

https://www.ad.nl/show/ak(...)est-lachen~a1904d72/

Wat een randdebiel _O-
pi_194908163
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is ook achterlijk. Of wil je beweren dat het normaal is dat je als volwassen vent aan het snotteren bent in een interview omdat je naam een keer verhaspeld is 25 jaar geleden?
Snotteren? In dat artikel van het AD waar hij zegt dat hij zich vroeger schaamde voor zijn naam? Ik zie nergens gesnotter :')
pi_194908164
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:31 schreef GS-Raw het volgende:
Hoeveel belastinggeld zal er al naar deze ‘verbinder’ zijn gegaan.
Ze weten hun weg naar subsidieclubjes goed te vinden. Airfryer is daar ook goed in. Dat is eigenlijk nog wat me het meest dwars zit, deze onzin wordt door onszelf betaald.
pi_194908180
Tijd voor de Party Animals met Aquirius
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:36:46 #23
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194908195
Jezus wat een gestoorde gek.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:42:08 #24
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194908309
Die hufter mag alle stront over zich heen krijgen, karma is a bitch.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:43:01 #25
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194908326
quote:
Held Wilders w/
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:44:37 #26
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_194908364
Beste Akwasi,

Je hebt gekregen wat je wilde hebben. Dat iedereen je ziet voor je karakter en niet voor je huidskleur. Dan zal je het krijgen ook. Akwasi, je bent een black supremacist en een aandachtshoer!
Ik poep op AZ Alkmaar.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:45:36 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194908381
Oohja gehackt :') Tuurlijk joh.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194908468
quote:
84s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:45 schreef Nikonlover het volgende:
Dit. Flikker toch op man. Fopneger.

Eigenlijk zou je gewoon in elkaar gebeukt moeten worden door zwarte piet. oO/
vosss is de naam,
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:49:11 #29
182233 thedeedster
pi_194908482
quote:
Dat is waarom ik als artiest zoveel pijnlijke zaken benoem, op die manier wil ik verbinding zoeken.
Je bent een polariserende hokjesdenker en volksmenner. En nogal narcistisch.

Ik bedoel dit verbindend. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194908486
quote:
twitter

twitter

WLM overkomt dat ook wel eens.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:51:00 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194908514
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:49 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ twitter ]
[ twitter ]

WLM overkomt dat ook wel eens.
Wees gewoon een kerel en zeg gewoon dat je iets stoms hebt getweet. Dit gehackt gejank is gewoon zielig
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:51:22 #32
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_194908523
Als er discutabele berichten opduiken is dat natuurlijk altijd door een hack.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_194908532
quote:
84s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:51 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wees gewoon een kerel en zeg gewoon dat je iets stoms hebt getweet. Dit gehackt gejank is gewoon zielig

Als Hagenees zou Barney dit NOOIT hebben getweet.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:52:27 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194908559
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als Hagenees zou Barney dit NOOIT hebben getweet.
Ik ken hem niet
pi_194908698
quote:
84s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:52 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik ken hem niet
De eerste Nederlandse wereldkampioen in zijn sport en degene die hoogstpersoonlijk verantwoordelijk is dat deze sport groot geworden is in Nederland. En iets met de Febo.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194908699
Akwasi vraagt al maanden om hulp, Pieter baan centrum zou hem goed doen.
pi_194908721
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]

Weten we zeker dat dit niet Akwasi is?
lijkt op een jewel, en dat is Akwasi zeker niet
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:00:22 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194908730
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De eerste Nederlandse wereldkampioen in zijn sport en degene die hoogstpersoonlijk verantwoordelijk is dat deze sport groot geworden is in Nederland. En iets met de Febo.
Dat is wel aan zijn postuur te zien ja
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:01:42 #39
182233 thedeedster
pi_194908761
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Help hem zoals ze katten helpen. :Y
pi_194908774
Goud. :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:05:00 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194908829
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:01 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Help hem zoals ze katten helpen. :Y
Castreren...?
pi_194908851
quote:
84s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:00 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat is wel aan zijn postuur te zien ja
Gratis voer voor de rest van zijn leven was onderdeel van de sponsordeal met de Febo. Daar heeft de Febo achteraf nog spijt van gekregen.

pi_194908878
Ik ben niet gehackt en ik vind jullie allemaal kanjers!
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:06:43 #44
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194908884
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gratis voer voor de rest van zijn leven was onderdeel van de sponsordeal met de Febo. Daar heeft de Febo achteraf nog spijt van gekregen.

[ afbeelding ]
Das wel een toffe deal _O- _O- _O- Die hoopten natuurlijk dat ie een hartaanval zou krijgen :')
pi_194908967
quote:
84s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:06 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Das wel een toffe deal _O- _O- _O- Die hoopten natuurlijk dat ie een hartaanval zou krijgen :')
Dat zou niet de beste reclame zijn geweest voor de Febo. Waarschijnlijk hoopte ze gewoon dat hij niet zo'n vaste klant zou worden.
pi_194908994
quote:
84s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:06 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

zaterdag 5 september 2020 @ 23:11:14 #47
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909000
Akwasi, zin in pepernoten en een mandarijntje? _O- _O- _O- :W
Ze zijn al verkrijgbaar bij de Action!
pi_194909022
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:11 schreef Devil010 het volgende:
Akwasi, zin in pepernoten en een mandarijntje? _O- _O- _O- :W
Ze zijn al verkrijgbaar bij de Action!
Open FEE. @Lenny_Leonard @Flippiee :)
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:12:53 #49
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909047
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Plek zat in de Apenheul.
pi_194909074
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Open FEE. @:lenny_leonard @:flippiee :)
Is het tijd voor de zwartepieten discussie?
pi_194909081
Jongens ik open even een voorzichtige poll.

POLL
pi_194909119
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:14 schreef Zipportal het volgende:

[poll=460]
Stem gezet. Weet niet precies waar het over gaat, maar die neger vertrouw ik sowieso niet.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:15:27 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194909123
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:12 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Plek zat in de Apenheul.
_O-
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:16:23 #54
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_194909138
Waarom krijgt dit soort mensen zoveel aandacht? Echt, bespaar me al die onzin en doe gewoon eens normaal of zo.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:16:49 #55
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909148
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:14 schreef Zipportal het volgende:

[poll=460]
ik mis de optie anders.
(negers hebben geen blauwe ogen)
pi_194909151
Ik vind sommige berichten in dit topic ook niet netjes hoor :{w
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:17:51 #57
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909160
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:17 schreef jameshond7 het volgende:
Ik vind sommige berichten in dit topic ook niet netjes hoor :{w
Ojee, en nu?
pi_194909173
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:17 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ojee, en nu?
Even gedragen?
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:19:43 #59
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909194
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:18 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Even gedragen?
Wat gedragen is moet de Akwasin.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:21:00 #60
3542 Gia
User under construction
pi_194909224
quote:

En een meester zei dat hij zich niet hoefde te schminken om zwarte piet te spelen. Tuurlijk!
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:21:26 #61
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_194909232
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:

Wij doen wel normaal, maar dit soort achterlijke figuren gaan aan de haal met van alles en nog wat.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:22:17 #62
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194909243
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:21 schreef Gia het volgende:

[..]

En een meester zei dat hij zich niet hoefde te schminken om zwarte piet te spelen. Tuurlijk!
Ja maar dat trekt Akwasi’s tere zieltje niet. Snik, snotter.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:23:17 #63
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909260
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:23:18 #64
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194909262
Al wat bekend van het OM ivm het aanzetten tot geweld van deze jankbak? Joehoe, echoooo
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:24:34 #65
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_194909280
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:23 schreef Stray_cat het volgende:
Al wat bekend van het OM ivm het aanzetten tot geweld van deze jankbak? Joehoe, echoooo
Is enorm verjaard.
Ofzo. :')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_194909282
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Snotteren? In dat artikel van het AD waar hij zegt dat hij zich vroeger schaamde voor zijn naam? Ik zie nergens gesnotter :')
Het is niet de bedoeling dat je alles letterlijk neemt. Met snotteren bedoel ik: "zich beklagen"
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194909357
Die man heeft echt een calimerocomplex. Wat een kutleven heb je dan! Schijnheilige afstammeling van slavenhandelaren.
Het ligt aan de instanties zelf
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:30:31 #68
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909385
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling dat je alles letterlijk neemt. Met snotteren bedoel ik: "zich beklagen"
Toen dat rotjoch uit de baarmoeder kwam klopte de vroedvrouw op de rug van de kleine en zei: "Het beklaagt zich al, dus het is in orde, het zal vast geen beklaagdenjong worden dat 's nachts wakker ligt van het beklagen."

Die ouders bidden nu nog waarom ze in godsnaam geen huilbaby hebben gekregen.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:31:11 #69
13462 BansheeBoy
pi_194909402
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:29 schreef Poefbank het volgende:
Die man heeft echt een calimerocomplex. Wat een kutleven heb je dan! Schijnheilige afstammeling van slavenhandelaren.
Wat is dit nou weer voor tenderloin. Wat kan hij daar aan doen? :?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_194909482
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor tenderloin. Wat kan hij daar aan doen? :?

Precies. Wat kan ik aan onze geschiedenis doen? Die zin geeft zijn hypocrisie aan.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:36:03 #71
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194909508
Kan Aquarium niet ophoepelen ik zag hem voor het eerst bij expeditie Robinson toen dacht ik cool gunde hem de finale wel.

Nu denk ik wat een walgelijke gast hopelijk moet die voor straf zwarte piet spelen en dat die via de schoorsteen recht in een aquarium valt.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:36:50 #72
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194909521
Altijd het zelfde liedje , als een BNer iets op social media plaats , wat achteraf toch niet zo handig was , zijn ze ineens gehackt :')
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:37:20 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194909530
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Enchanter het volgende:
Altijd het zelfde liedje , als een BNer iets op social media plaats , wat achteraf toch niet zo handig was , zijn ze ineens gehackt :')
Dit ja.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:44:58 #74
13462 BansheeBoy
pi_194909702
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:34 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Precies. Wat kan ik aan onze geschiedenis doen? Die zin geeft zijn hypocrisie aan.
Ah, zo. Ja, mee eens. Die onzin altijd om generatie x op te laten draaien voor de acties van generatie. Zo heb je altijd wel een reden voor onenigheid. :{

Tenderloin

zaterdag 5 september 2020 @ 23:46:16 #75
13462 BansheeBoy
pi_194909726
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Nicksanders het volgende:
Kan Aquarium niet ophoepelen ik zag hem voor het eerst bij expeditie Robinson toen dacht ik cool gunde hem de finale wel.

Nu denk ik wat een walgelijke gast hopelijk moet die voor straf zwarte piet spelen en dat die via de schoorsteen recht in een aquarium valt.
Ik ken de beste man alleen vanwege mijn favoriete TV programma wat bijna gecanceld werd: Veronica Inside.

pi_194909746
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Enchanter het volgende:
Ik was vanmiddag gehackt. Maar dan alleen in het "protesten in Pakistan" topic.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:47:35 #77
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909749
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ken de beste man alleen vanwege mijn favoriete TV programma wat bijna gecanceld werd: Veronica Inside.

Wat hem dus niet gelukt is :) Team Johan w/ w/ oO/ oO/
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:48:37 #78
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194909772
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik was vanmiddag gehackt. Maar dan alleen in het "protesten in Pakistan" topic.
Doe ff link , ben te moe/lui om te zoeken
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:51:28 #79
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194909825
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Veronica imside is inderdaad een top show ben benieuwd hoe dat verder gaat.

Maar echt kennen deed ik hem niet hij deed dus mee aan expeditie stond er woord kunstenaar bij als beroep toen dacht ik al hmm.. Maar hij kwam toen nornaal over
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:56:06 #80
13462 BansheeBoy
pi_194909870
Dit soort gasten snappen het ook niet. Die hele BLM onzin. Als ze hun toon iets zouden matigen zou de boodschap veel beter aankomen en zelfs gedeeld worden. Man man man. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.

zaterdag 5 september 2020 @ 23:56:13 #81
3542 Gia
User under construction
pi_194909872
quote:
Waarom zou iemand het twitteraccount van een onbekende 23-jarige hacken? Tot 2x toe...
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:57:21 #82
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909885
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom zou iemand het twitteraccount van een onbekende 23-jarige hacken? Tot 2x toe...
Omdat het een lelijke brulaap is misschien en daardoor de aandacht heeft getrokken met zijn ondoordachte acties, wat BansheeBoy ook zegt....?
pi_194909891
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:57 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Omdat het een lelijke brulaap is misschien en daardoor de aandacht heeft getrokken met zijn ondoordachte acties?
Maar dit is al van jaren terug
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:58:58 #84
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194909896
Ik neem aan dat Wilfred hier nog w over begint bij VI :P
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:59:10 #85
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909899
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:58 schreef JustinK het volgende:

[..]

Maar dit is al van jaren terug
Lieverd, wat je in 2001 op internet zet is in 2020 nog terug te halen en te googlen. ;)
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:59:50 #86
3542 Gia
User under construction
pi_194909911
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:57 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Omdat het een lelijke brulaap is misschien en daardoor de aandacht heeft getrokken met zijn ondoordachte acties, wat BansheeBoy ook zegt....?
Nu, ja, toen nog niet.
pi_194909922
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:59 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Lieverd, wat je in 2001 op internet zet is in 2020 nog terug te halen en te googlen. ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Nu, ja, toen nog niet.
  zondag 6 september 2020 @ 00:02:03 #88
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909932
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Nu, ja, toen nog niet.
Everything you say/post on the internet will be used against you, no matter what, whenever en why you thought it was wise to post it. When you have a big mouth, it will be shut down, and we will do anything do make that possible. ^O^
pi_194909953
Naar ventje is het.
pi_194909962
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:02 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Everything you say/post on the internet will be used against you, no matter what, whenever en why you thought it was wise to post it. When you have a big mouth, it will be shut down, and we will do anything do make that possible. ^O^
Het ging erom dat die tweets van 'm van jaren geleden waren. Toen was ie nog niet bekend. Waarom zou toen iemand 'm gehackt hebben?
  zondag 6 september 2020 @ 00:06:25 #91
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194909967
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:02 schreef Devil010 het volgende:

[..]

We?
  zondag 6 september 2020 @ 00:06:43 #92
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909971
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:05 schreef JustinK het volgende:

[..]

Het ging erom dat die tweets van 'm van jaren geleden waren. Toen was ie nog niet bekend. Waarom zou toen iemand 'm gehackt hebben?
Er zijn acteurs ontslagen om tweets van tig jaren geleden, denk jij nou echt dat iemand die dwaas gehackt heeft o|O
  zondag 6 september 2020 @ 00:07:11 #93
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909976
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:06 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

We?
Bedankt voor de zinvolle bijdrage.
pi_194909979
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:06 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Er zijn acteurs ontslagen om tweets van tig jaren geleden, denk jij nou echt dat iemand die dwaas gehackt heeft o|O
Dat is precies mijn punt :)
  zondag 6 september 2020 @ 00:07:40 #95
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194909982
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:04 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Geen idee, denk dat bananen wel het eerste was wat hem opviel, maar het was wel een zegen voor hem zo zonder internet. Kon hij niet gehackt worden en zo.
Vermoedelijk werd die gediscrimineerd op het eiland.

Een Afrikaan op een warm eiland met veel banenen omzich heen eiland discrimineerde
  zondag 6 september 2020 @ 00:08:04 #96
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194909987
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:07 schreef JustinK het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt :)
Hehe zijn we het dan toch eens ... ^O^
  zondag 6 september 2020 @ 00:12:05 #97
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194910018
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:07 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Bedankt voor de zinvolle bijdrage.
Ja, eh, sorry, hoor, maar dat "We" en demense gedoe moet maar eens afgelopen zijn.
  zondag 6 september 2020 @ 00:14:14 #98
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910039
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:12 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ja, eh, sorry, hoor, maar dat "We" en demense gedoe moet maar eens afgelopen zijn.
Bepaal jij dat voor mij? Dankjewel maar daar maak ik graag geen gebruik van.
  zondag 6 september 2020 @ 00:15:11 #99
13462 BansheeBoy
pi_194910048
Ik snap nooit waarom mensen zo krampachtig liegen. Zeg dan gewoon "Toen stond ik anders in het leven." Zal van je worden geaccepteerd en je blijft geloofwaardig. Wie gelooft die tenderloin-hacks nou? :?

zondag 6 september 2020 @ 00:16:26 #100
3542 Gia
User under construction
pi_194910062
quote:

[..]

Dat bedoel ik.
  zondag 6 september 2020 @ 00:17:46 #101
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910072
quote:
15s.gif Op zondag 6 september 2020 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zo krampachtig liegen. Zeg dan gewoon "Toen stond ik anders in het leven." Zal van je worden geaccepteerd en je blijft geloofwaardig. Wie gelooft die tenderloin-hacks nou? :?

Tegenwoordig gaat alles om likes en elke zichzelf interessant vindende nitwit moet wel iets posten of gevolgd worden, dan worden het ineens influencers.... hahaha als er iets zielig is dan is het wel dat. Maar goed er gaat grof geld in om en dan is een kras op je "zogenaamde perfecte" leven ineens Eurootjes minder. Daarom doen ze dat.

Social media maakt meer kapot dan je eigen real life waard is.
pi_194910075
quote:
15s.gif Op zondag 6 september 2020 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:

Nou in juni wilde hij nog hetzelfde als in 2009 zie zijn speech op de dam. Dus hij kan niet zeggen dat hij er nu niet meer zo over denkt.
pi_194910088
Lijkt me dat het OM inmiddels genoeg munitie heeft voor een aanklacht.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194910093
quote:
Toen was ie nog niet bekend.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwart_Licht

quote:
Zwart Licht is bekend geworden met de nummers Fair Play en Wat Sorry op de GOAL soundtrack van theatercollectief MC, die in 2008 uitkwam.

Eind 2008 tekende Zwart Licht bij het hiphoplabel Top Notch, waar ze ook debuteerden met hun album Bliksemschicht.

Op 16 juli 2010 is de single van het album No Juju, genaamd Blazin, uitgebracht. Het bijbehorende album werd datzelfde jaar uitgebracht. In 2012 bracht Zwart Licht zijn derde album uit, getiteld Leeroy Draait Door
:?
  zondag 6 september 2020 @ 00:20:45 #105
3542 Gia
User under construction
pi_194910097
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:18 schreef Nober het volgende:

[..]

Nou in juni wilde hij nog hetzelfde als in 2009 zie zijn speech op de dam. Dus hij kan niet zeggen dat hij er nu niet meer zo over denkt.
Jamaar, op de dam was hij woordkunst aan 't beoefenen.
  zondag 6 september 2020 @ 00:21:31 #106
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194910102
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:18 schreef Nober het volgende:

[..]

Best eng, ik volgde hem in ER en vond hem leuk. Mijn radar is dus gewoon stuk of er is een hoop geknipt :+
pi_194910107
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef Gia het volgende:

[..]

To be fair vanaf 2006 zou hij al als rapper/woordkunstenaar actief zijn geweest.
  zondag 6 september 2020 @ 00:22:12 #108
3542 Gia
User under construction
pi_194910110
quote:
Zie nergens de naam Akwasi, noch een reden om hem te hacken.
  zondag 6 september 2020 @ 00:22:37 #109
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910112
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef Montagui het volgende:
Lijkt me dat het OM inmiddels genoeg munitie heeft voor een aanklacht.
Dien de aanklacht maar in dan kan OM hem behandelen, denk dat je heel veel medestanders hebt/krijgt ^O^
pi_194910118
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Beter kijken dan.
quote:
Akwasi, geboren in Amsterdam 1988, begon in 2001 met schrijven maar pas in 2006 met rappen. Hij is enige tijd actief geweest als host op verscheidene plekken.

In november 2007 besloten Akwasi en Hayzee samen te werken onder de naam Zwart Licht. Kort daarna vroegen ze aan rapper Leeroy versterking voor hun liveshows, waarna ze in een jaar tijd ruim 50 optredens deden.

(https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwart_Licht)
  zondag 6 september 2020 @ 00:23:45 #111
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910123
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef Gia het volgende:

[..]

In de Apenheul toen hij de handstand deed was het een acrobaat, niet elk smoesje kun je wegwuiven he O-)
  zondag 6 september 2020 @ 00:23:50 #112
3542 Gia
User under construction
pi_194910125
quote:
16s.gif Op zondag 6 september 2020 00:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

To be fair vanaf 2006 zou hij al als rapper/woordkunstenaar actief zijn geweest.
Toen was hij 19!
Lekker makkelijk hè, alles kunnen zeggen wat je wilt, onder het mom van woordkunst.
pi_194910129
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:21 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Best eng, ik volgde hem in ER en vond hem leuk. Mijn radar is dus gewoon stuk of er is een hoop geknipt :+
Meelopen met die twee wijven, #teamCoronel

En dat zwemmen. :')
  zondag 6 september 2020 @ 00:26:00 #114
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194910145
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Meelopen met die twee wijven, #teamCoronel

En dat zwemmen. :')
Jaha
  zondag 6 september 2020 @ 00:26:54 #115
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910154
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Toen was hij 19!
Lekker makkelijk hè, alles kunnen zeggen wat je wilt, onder het mom van woordkunst.
Er zijn in de VS al diverse "woordkunstenaars" neergeschoten door hun kunsten, Tupac of BIG bijv.
pi_194910167
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Toen was hij 19!
Lekker makkelijk hè, alles kunnen z3ggen wat je wilt, onder het mom van woordkunst.
Ik vind het een excuus van niets en deze uitspraken ook veel te ver gaan maar jij noemde het bedrijven van woordkunst en dát deed hij toen ook al gewoon, niet onsuccesvol.

Overigens doet meneer Akwasi wel meer opmerkelijke uitspraken:

quote:
Akwasi blijft trots

De 32-jarige is er ontzettend trots op dat hij een donkere huidskleur heeft en refereert daarbij naar een oude, door hem geschreven, tekst. “In 2008 schreef ik een tekst genaamd ‘Sorry dat ik zwart ben’. Ik bedoelde dat sarcastisch, aangezien je eigenlijk vereerd zou moeten zijn dat ik zwart ben. Je zou vereerd moeten zijn dat je in dezelfde ruimte als mij mag ademen, because I’m black. Want ik kom van excellentie. Ik kom van koningen en koninginnen, daar komt Mitchell (Esajas, red.) ook vandaan, daar komt iedereen die zwart is vandaan. Dat mogen mensen weten, maar op het moment dat dat verzwegen wordt in de geschiedenis en er alleen maar wordt gesproken over een slachtofferrol, dan moet je dat benoemen!” De rapper wil deze boodschap graag overbrengen via zijn kunst en hoopt zo mensen te verbinden.

Verbinden

Akwasi hoopt dat mensen zich in de toekomst niet meer stilhouden en zich uitspreken tegen racisme wanneer zij dit nodig achten. Zelf wil hij dit vooral blijven doen in de vorm van kunst en muziek.

Bekijk hier het hele interview met Akwasi vanaf 27:53.

AXED
  zondag 6 september 2020 @ 00:28:16 #117
13462 BansheeBoy
pi_194910169
We hebben tegenwoordig meer rappers dan studenten. Als ik de boys mag geloven leven we in de getto.. Uitkeringen, sociale vangnetten, studiefinanciering. En nog de staat de schuld geven als het fout gaat. Laten we aub spiegels kopen voor die gastjes.

zondag 6 september 2020 @ 00:28:49 #118
13462 BansheeBoy
pi_194910179
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Deze theorie is niet waterdicht. Want onbekenden worden wel vaker gehackt. Maar het is ongeloofwaardig.

pi_194910187
quote:
15s.gif Op zondag 6 september 2020 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben tegenwoordig meer rappers dan studenten. Als ik de boys mag geloven leven we in de getto.. Uitkeringen, sociale vangnetten, studiefinanciering. En nog de staat de schuld geven als het fout gaat. Laten we aub spiegels kopen voor die gastjes.

Je zult vast een studielening bedoelen. Verder verdient Akwasi hier daadwerkelijk zijn geld mee en is 't geen hobbyrijmertje. w/
  zondag 6 september 2020 @ 00:30:30 #120
13462 BansheeBoy
pi_194910197
quote:
17s.gif Op zondag 6 september 2020 00:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je zult vast een studielening bedoelen.
Zoveel kansen, zoveel hulplijnen, zoveel vangnetten. Je moet echt wel je best doen wil je het hier verpesten.

pi_194910198
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:26 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Er zijn in de VS al diverse "woordkunstenaars" neergeschoten door hun kunsten, Tupac of BIG bijv.
B.I.G. ging er zelfs voor naar Los Angeles.

Black on black crimes matter.
pi_194910208
quote:
15s.gif Op zondag 6 september 2020 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zoveel kansen, zoveel hulplijnen, zoveel vangnetten. Je moet echt wel je best doen wil je het hier verpesten.

Ik ben 't met je eens hoor, het is volslagen achterlijk om enthousiast de Amerikaanse ghettocultuur te importeren/kopieren in verzorgingsstaat Nederland. Veruit het grootste probleem van al die gangsterrap figuren is hun eigen mentaliteit.
  zondag 6 september 2020 @ 00:34:23 #123
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910221
quote:
17s.gif Op zondag 6 september 2020 00:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je zult vast een studielening bedoelen. Verder verdient Akwasi hier daadwerkelijk zijn geld mee en is 't geen hobbyrijmertje. w/
Als meneertje daar zijn geld mee verdient mag hij wel wat beter op zijn omgang letten, want elke andere medewerker wordt voor zulk gedrag gewoon de straat op geflikkerd.

Maar zoals ik al eerder zei, social media.....
  zondag 6 september 2020 @ 00:34:32 #124
13462 BansheeBoy
pi_194910222
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2020 00:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik ben 't met je eens hoor, het is volslagen achterlijk om enthousiast de Amerikaanse ghettocultuur te importeren/kopieren in verzorgingsstaat Nederland. Veruit het grootste probleem van al die gangsterrap figuren is hun eigen mentaliteit.
Helemaal mee eens. Als hij i.p.v. dat rappen nou eens echt wat bij ging dragen aan de maatschappij/samenleving. Van zo'n Appa bv. krijg ik dezelfde kriebels. Al is hij wel slimmer.

Drillrap :') Mooie lap tenderloin kunnen ze in hun iele gezichtjes krijgen.

pi_194910237
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik heb meer van die dingen gehoord. Mensen die zeiden "ja ik heb ook met racisme te maken, want werd vaak afgewezen op sollicitaties".

Hun eerste reactie is dan direct dat het de huidskleur is, niet een andere reden. Ik ben een blanke man en ben ook zovaak afgewezen. Bij de helft hoorde ik niet eens iets terug. Je zou eigenlijk verwachten dat ze mij met m'n white privilege direct de CEO hadden gemaakt.
  zondag 6 september 2020 @ 00:36:58 #126
13462 BansheeBoy
pi_194910240
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
Je zou eigenlijk verwachten dat ze mij met m'n white privilege direct de CEO hadden gemaakt.
:D :D :D

zondag 6 september 2020 @ 00:38:34 #127
13462 BansheeBoy
pi_194910254
quote:

[..]

Ik heb meer van die dingen gehoord. Mensen die zeiden "ja ik heb ook met racisme te maken, want werd vaak afgewezen op sollicitaties".
Kijk, er is wel degelijk discriminatie en racisme. Maar ik denk dat het nergens zo meevalt ter wereld als in Nederland. Kom op, uiteindelijk wil een baas gewoon een goede medewerker. Ken hem het schelen dat je Mustafa heet i.p.v. Reginald.

zondag 6 september 2020 @ 00:40:00 #128
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910262
quote:

[..]

Hun eerste reactie is dan direct dat het de huidskleur is, niet een andere reden. Ik ben een blanke man en ben ook zovaak afgewezen. Bij de helft hoorde ik niet eens iets terug. Je zou eigenlijk verwachten dat ze mij met m'n white privilege direct de CEO hadden gemaakt.
Bij jou is het feit dat je afgewezen bent niet vanwege je huidskleur maar omdat je geen cup DD hebt en je reet uitgezakt is.

Je moet er wel wat moeite voor doen he in een rokje en push up bh-tje doen wonderen. :*
  zondag 6 september 2020 @ 00:40:32 #129
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194910266
quote:
15s.gif Op zondag 6 september 2020 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kijk, er is wel degelijk discriminatie en racisme. Maar ik denk dat het nergens zo meevalt ter wereld als in Nederland. Kom op, uiteindelijk wil een baas gewoon een goede medewerker. Ken hem het schelen dat je Mustafa heet i.p.v. Reginald.

Kan
  zondag 6 september 2020 @ 00:41:34 #130
13462 BansheeBoy
pi_194910274
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2020 00:40 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Kan
Ik wou als een kamper klinken voor extra cachet.

zondag 6 september 2020 @ 00:41:45 #131
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194910276
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:40 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Bij jou is het feit dat je afgewezen bent niet vanwege je huidskleur maar omdat je geen cup DD hebt en je reet uitgezakt is.

Je moet er wel wat moeite voor doen he in een rokje en push up bh-tje doen wonderen. :*
HR
  zondag 6 september 2020 @ 00:43:47 #132
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910291
quote:
15s.gif Op zondag 6 september 2020 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar vergis jij je in, misschien verschilt het qua regio maar vele "Mustafa's" kunnen geen VOG overleggen.
Andere discussie die hier niet gevoerd hoeft te worden zijn zat andere topics voor.
  zondag 6 september 2020 @ 00:44:43 #133
13462 BansheeBoy
pi_194910298
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:43 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Daar vergis jij je in, misschien verschilt het qua regio maar vele "Mustafa's" kunnen geen VOG overleggen.
Andere discussie die hier niet gevoerd hoeft te worden zijn zat andere topics voor.
En als ze het wel kunnen? Juist ja.

pi_194910302
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:34 schreef Devil010 het volgende:
want elke andere medewerker wordt voor zulk gedrag gewoon de straat op geflikkerd.
Hij staat onder contract bij Top Notch, denk dat ze dit daar juist tof vinden.

Hier hoor je er vast alles over maar geen idee, ik vind akwasi maar een nare racist. Als een blanke het soort uitspraken zou doen dat hij doet dan was 't een nazi/white supremacist geweest en ik ben niet zo van de dubbele maten.
  zondag 6 september 2020 @ 00:46:14 #135
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910308
quote:
15s.gif Op zondag 6 september 2020 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En als ze het wel kunnen? Juist ja.

Wat juist ja? Is er dan al iets bewezen?

Feit is gewoon dat allochtonen moeilijker aan het werk komen vanwege hun stigma en door hun gedrag jegens onze maatschappij.En dat is niet of nauwelijks positief.
  zondag 6 september 2020 @ 00:48:19 #136
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910324
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2020 00:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hij staat onder contract bij Top Notch, denk dat ze dit daar juist tof vinden.

Hier hoor je er vast alles over maar geen idee, ik vind akwasi maar een nare racist. Als een blanke het soort uitspraken zou doen dat hij doet dan was 't een nazi/white supremacist geweest en ik ben niet zo van de dubbele maten.
Misschien moet dat bedrijf dan maar eens onderzocht worden ivm een medewerker van hun, alle subsidies eens onder de loep nemen. Doen ze met Moskees ook. Kijken hoe lang dat nog duurt als meneertje zonder geld komt te zitten.
  zondag 6 september 2020 @ 00:48:49 #137
13462 BansheeBoy
pi_194910327
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:46 schreef Devil010 het volgende:

Feit is gewoon dat allochtonen moeilijker aan het werk komen vanwege hun stigma en door hun gedrag jegensonze maatschappij.
Zal wel, maar niet zo moeilijk als die drugsrunnertjes ons willen doen geloven.

pi_194910332
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:48 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Misschien moet dat bedrijf dan maar eens onderzocht worden ivm een medewerker van hun, alle subsidies eens onder de loep nemen. Doen ze met Moskees ook. Kijken hoe lang dat nog duurt als meneertje zonder geld komt te zitten.
Volgens mij was hij bij DWDD vroeger een graag geziene gast of zelfs tafelheer. Als het bij BNN-VARA en de NPO kan dan zeker ook bij het commerciele TopNotch.
  zondag 6 september 2020 @ 00:50:45 #139
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910340
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2020 00:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Volgens mij was hij bij DWDD vroeger een graag geziene gast of zelfs tafelheer. Als het bij BNN-VARA en de NPO kan dan zeker ook bij het commerciele TopNotch.
Ook daar staat het OM vrij om eens te gaan kijken welke geldstromen er zijn, nietwaar? Wat heeft dat met omroepen te maken?
  zondag 6 september 2020 @ 00:51:15 #140
13462 BansheeBoy
pi_194910342
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2020 00:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Tafelheer. Nog zo'n nietszeggende functie. :')

zondag 6 september 2020 @ 00:52:09 #141
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910347
quote:
15s.gif Op zondag 6 september 2020 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tafelheer. Nog zo'n nietszeggende functie. :')

Wat wel belastinggeld schuift, om zijn gal leeg te kotsen op Nederland en onze waarden en normen.
pi_194910350
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:50 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ook daar staat het OM vrij om eens te gaan kijken welke geldstromen er zijn, nietwaar? Wat heeft dat met omroepen te maken?
Ik zou het van harte toejuichen hoor, iedere cent publiek geld die naar black supremacist Akwasi en zijn activiteiten gaat is mij er één te veel. Zie het alleen niet gebeuren. Heeft Rutte deze week die Kick Out Zwarte Piet kliek waarbinnen dit soort ideeën leven niet in het torentje ontvangen? :')
  zondag 6 september 2020 @ 00:52:52 #143
13462 BansheeBoy
pi_194910353
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:52 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Wat wel belastinggeld schuift, om zijn gal leeg te kotsen op Nederland en onze waarden en normen.
Ook nog eens. Vaak is het ook nog eens een hoop euforisch geklets. Zal vast goed betalen.

zondag 6 september 2020 @ 00:54:34 #144
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910362
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2020 00:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik zou het van harte toejuichen hoor, iedere cent publiek geld die naar black supremacist Akwasi en zijn activiteiten gaat is mij er één te veel. Zie het alleen niet gebeuren.
Nee, vrees het ook niet, partijen die het aandurven worden gedempt, eigenlijk zou een FvD of PVV deze mening vanuit de maatschappij moeten vertegenwoordigen.
pi_194910402
Volgens mij krijgen die gasten van KOZP wel degelijk subsidie
pi_194910412
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:52 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Het zit je wel diep he? ;(
pi_194910416
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Devil010 het volgende:

[..]

In de Apenheul toen hij de handstand deed was het een acrobaat, niet elk smoesje kun je wegwuiven he O-)
:?
pi_194910419
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:56 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Toen zat hij in zijn eigen habitat. ^O^
:|W
  zondag 6 september 2020 @ 01:09:20 #149
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910422
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:07 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Het zit je wel diep he? ;(
Ken ik jou? Je hoeft niet 5x mij te quoten. Hou je mening over mij a.u.b. voor je en beperk je tot hetgeen in dit topic besproken wordt en reageer gewoon, i.p.v. je smileys.
pi_194910426
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:12 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Plek zat in de Apenheul.
:O
pi_194910428
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:09 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ken ik jou? Hou je mening over mij a.u.b. voor je en beperk je tot hetgeen in dit topic besproken wordt.
Doe ik toch? Ik quote letterlijk wat je zegt :')
pi_194910430
Akwasi onder vuur en gelijk zien mensen dat weer als reden om zich ontiegelijk racistisch te mogen uiten.
  zondag 6 september 2020 @ 01:11:04 #153
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910432
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:10 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Doe ik toch? Ik quote letterlijk wat je zegt :')
Je quote mij 5x en wow ik ben onder de indruk van wat je te melden hebt zeg.
pi_194910435
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:11 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Je quote mij 5x en wow ik ben onder de indruk van wat je te melden hebt zeg.
Misschien dat je tot inzicht komt wat voor idiote uitspraken je doet als je het een keer terug leest?
  zondag 6 september 2020 @ 01:14:29 #155
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910447
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:11 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Misschien dat je tot inzicht komt wat voor idiote uitspraken je doet als je het een keer terug leest?
Ik zou niet weten waarom, jij gaat mij quoten met 'idiote' smileys dus ik verwacht input van jou. Ik sta volledig achter mijn eerdere berichten, als jij het daar niet mee eens bent, mag, maar kinderlijk smileys posten kan ik niks mee en doe ik ook niks mee.

Dus doei.
pi_194910452
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:14 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom, jij gaat mij quoten met smileys dus ik verwacht input van jou. Ik sta volledig achter mijn eerdere berichten, als jij het daar niet mee eens bent, mag, maar kinderlijk smileys posten kan ik niks mee en doe ik ook niks mee.

Dus doei.
Waarom zeg je dat er plek zat is in Apenheul? Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
  zondag 6 september 2020 @ 01:16:10 #157
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910457
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:15 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat er plek zat is in Apenheul? Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
Ik ga jou het hele topic niet uitleggen, lees het ff terug zou ik zeggen dan snap je misschien de context.

Wederom doei.

ps, beginnen bij bericht nr. 1.
pi_194910461
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:16 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ik ga jou het hele topic niet uitleggen, lees het ff terug zou ik zeggen dan snap je misschien de context.

Wederom doei.
Ik heb het gelezen :|W
pi_194910462
quote:
Nooit van gehoord. Toen niet, en nu nog niet. Onbeduidend artiestje destijds. Geen reden om te de aandacht te krijgen van hackers.
  zondag 6 september 2020 @ 01:17:10 #160
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910463
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:16 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen :|W
Dan al helemaal een dikke doei, slaap wel :W
  zondag 6 september 2020 @ 01:18:35 #161
3542 Gia
User under construction
pi_194910468
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2020 00:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:

ik vind akwasi maar een nare racist.
Ik vind Akwasi meer een rare narcist.
pi_194910471
quote:

[..]

Mensen worden ook afgewezen op basis van leeftijd. That's life.

All Age Life Matters.
pi_194910473
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:16 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Toen niet, en nu nog niet. Onbeduidend artiestje destijds. Geen reden om te de aandacht te krijgen van hackers.
Ik acht de kans vrij klein dat hij gehackt is, maar hackers gaan natuurlijk niet alleen achter hele bekende mensen aan. Genoeg huis tuin en keuken hackers die al lang blij zijn als ze een paar willekeurige accounts kunnen binnendringen.
pi_194910488
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:16 schreef Montagui het volgende:

[..]

Onbeduidend? Precies, daarom ook gesigned door Top Notch. Het merendeel van de figuren dat je op 101barz ziet kun je wegzetten als onbeduidend, Akwasi was gewoon succesvol in wat hij deed. :W
  zondag 6 september 2020 @ 01:27:27 #165
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910502
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:19 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ik acht de kans vrij klein dat hij gehackt is, maar hackers gaan natuurlijk niet alleen achter hele bekende mensen aan. Genoeg huis tuin en keuken hackers die al lang blij zijn als ze een paar willekeurige accounts kunnen binnendringen.
Hij is niet heel bekend maar verschuilt zich erachter dat zijn account gehackt is omdat hij in het verleden stomme dingen gedaan/gezegd heeft. Wat is het doel van een hacker, meestal toch...?

Waarom zou iemand van deze nitwit zijn account hacken en dan zaken posten die zijn ego zouden kunnen schaden? Of zaken verhullen die hij in het verleden gedaan heeft? Is hij zo rijk, is zijn geld weg?

Geen enkele hacker heeft interesse in deze nietsbetekenende persoon of zijn posts op welke social media dan ook, maar Akwassi zegt nu dat de zaken die nu naar boven komen door een hacker gepost zijn _O-

Wie is er nu dommer? Aquaruim of wij?
  zondag 6 september 2020 @ 01:29:52 #166
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910513
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2020 01:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Onbeduidend? Precies, daarom ook gesigned door Top Notch. Het merendeel van de figuren dat je op 101barz ziet kun je wegzetten als onbeduidend, Akwasi was gewoon succesvol in wat hij deed. :W
Dat hele Top Notch zegt mij niks, en denk 99% van Nederland of de wereld niet.
Dus tja, je bent zo belangrijk als je zelf denkt dat je belangrijk bent he? En denk dat dat bij Akwassi wel tegenviel.
Misschien naampje veranderen in Top Netniks?
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 01:31:32 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194910524
als het je muziek niet is zal het je weinig zeggen logischerwijs
pi_194910526
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:29 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Dat hele Top Notch zegt mij niks, en denk 95% van Nederland of de wereld niet.
Dus tja, je bent zo belangrijk als je zelf denkt dat je belangrijk bent he? En denk dat dat bij Akwassi wel tegenviel.
Tja, het merendeel van de wereld zal Gerard Joling ook niet kennen en zelfs John de Mol niet. Dan kan Montagui die ook wel onbeduidende figuren noemen maar allen zijn vele malen bekender (en waarschijnlijk ook succesvoller) dan hij. *O*
  zondag 6 september 2020 @ 01:32:18 #169
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910530
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:31 schreef sp3c het volgende:
als het je muziek niet is zal het je weinig zeggen logischerwijs
Klopt als een zwerende vinger, maar heb ook eens ff gegoogled, en veel stelt dat niet voor.
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 01:33:57 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194910539
dan heb je het niet goed gedaan
pi_194910542
Top Notch is op zich wel een grote vis in de Nederlandse muziekwereld dus daar kunnen we Akwassi niet op afschieten

Wel op zijn ongefundeerde racisme gegil en aandachttrekkerij
  zondag 6 september 2020 @ 01:36:05 #172
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910549
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:33 schreef sp3c het volgende:
dan heb je het niet goed gedaan
https://nl.wikipedia.org/wiki/Top_Notch
Klein visje in een hele grote boze wereld, enkel NL bekend. Dus wat heb ik niet goed gedaan?
Maar we dwalen af van de discussie in dit topic. Ik heb ook geen interesse in Top Niks of whatever.
pi_194910561
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:36 schreef Devil010 het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Top_Notch
Klein visje in een hele grote boze wereld, enkel NL bekend. Dus wat heb ik niet goed gedaan?
Maar we dwalen af van de discussie in dit topic. Ik heb ook geen interesse in Top Niks of whatever.
Oh slechts in Nederland, het land waarin wij ons nu bevinden?! Joh, waar hebben we 't ook over. Wat hebben wij nou met Nederland te maken!
pi_194910562
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:36 schreef Devil010 het volgende:
Top Niks
Waarom heb jij steeds de behoefte om woorden te verdraaien? Ben jij ook een woordkunstenaar? :D
pi_194910564
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2020 01:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Oh slechts in Nederland, het land waarin wij ons nu bevinden?! Joh, waar hebben we 't ook over. Wat hebben wij nou met Nederland te maken!
Rutte is slechts minister president in Nederland, stelt niets voor joh!
  zondag 6 september 2020 @ 01:39:34 #176
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910569
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:38 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Waarom heb jij steeds de behoefte om woorden te verdraaien of te veranderen? Ben jij ook een woordkunstenaar? :D
Kon je je reactie niet in één post plaatsen, woordenkunstenaar?
pi_194910571
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:27 schreef Devil010 het volgende:
Aquaruim of wij?
_O-
  zondag 6 september 2020 @ 01:39:55 #178
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910573
quote:

[..]

Rutte is slechts minister president in Nederland, stelt niets voor joh!
Mooi en wat heeft dit met het onderwerp te maken?
pi_194910575
quote:

[..]

Waarom heb jij steeds de behoefte om woorden te verdraaien of te veranderen? Ben jij ook een woordenkunstenaar? :D
We zijn allemaal woordkunstenaars.

Als ik zeg dat brutale negers hun plaats moeten kennen en anders gelynched moeten worden, ben ik ook een woordkunstenaar.

O-)
  zondag 6 september 2020 @ 01:40:19 #180
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910576
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:39 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

_O-
Wederom intelligente reactie met een smiley.
pi_194910577
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:39 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Kon je je reactie niet in één post plaatsen, woordenkunstenaar?
Ik zou niet weten waarom?
pi_194910583
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:40 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Wederom intelligente reactie met een smiley.
thanks babe :*
  zondag 6 september 2020 @ 01:41:18 #183
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910584
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:40 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom?
Kijk, het kan typen in plaats van alleen op een smiley drukken. Nu nog inhoudelijk reageren en je krijgt een dikke dubbele duim.
  zondag 6 september 2020 @ 01:41:41 #184
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910587
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:40 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

thanks babe :*
Je maakt vorderingen, alleen ben ik je babe niet.
pi_194910589
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:41 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Kijk, het kan typen in plaats van alleen op een smiley drukken. Nu nog inhoudelijk reageren en je krijgt een dikke dubbele duim.
Man man man wat een niveau. Lekker passief agressief zijn vanaf je toetsenbordje, lekker man
  zondag 6 september 2020 @ 01:44:05 #186
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910601
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:42 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Man man man wat een niveau. Lekker passief agressief zijn vanaf je toetsenbordje, lekker man
Ik reageer op jouw posts verder doe ik niks, jij reageert kort met smileys en als het je niet aanstaat ben ik de aggressor? Ik heb je daarstraks al verzocht inhoudelijk te reageren of niet i.pv. enkel smileys. Je kunt het niet laten blijkbaar.
pi_194910605
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:44 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ik reageer op jouw posts verder doe ik niks, jij reageert kort met smileys en als het je niet aanstaat ben ik de aggressor? Ik heb je daarstraks al verzocht inhoudelijk te reageren of niet i.pv. enkel smileys. Je kunt het niet laten blijkbaar.
Ik ben geen "het". Snap je dat niet?
  zondag 6 september 2020 @ 01:47:16 #188
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910615
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:45 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ik ben geen "het". Snap je dat niet?
Oh wat ben je dan? Ik snap het wel hoor, wat is je probleem verder? Kun je verder gaan met je leven of wil je nog uren met me door discussiëren, ik heb tijd voor je hoor.
pi_194910617
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:42 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Je komt zelf ook niet veel verder dan 1 zin.
Verwacht je veel positieve reacties van iemand die zich verheven voelt omdat hij zwart is en nu zielig doet omdat hij ooit Aquarium is genoemd.
De man die geweld oproept tegen zwarte piet
Wekt weinig sympathie op
Gek he !!
pi_194910632
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2020 00:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik zou het van harte toejuichen hoor, iedere cent publiek geld die naar black supremacist Akwasi en zijn activiteiten gaat is mij er één te veel. Zie het alleen niet gebeuren. Heeft Rutte deze week die Kick Out Zwarte Piet kliek waarbinnen dit soort ideeën leven niet in het torentje ontvangen? :')
Zeker. De politiek heeft daarmee bewezen de realiteit van de gewone man totaal uit het oog te hebben verloren, en mee te gaan in de waan van schreeuwlelijkende racisten die hun verhaaltje vermomd hebben door zichzelf antiracistisch te noemen.
pi_194910640
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:47 schreef Bottendaal het volgende:

[..]

Je komt zelf ook niet veel verder dan 1 zin.
Verwacht je veel positieve reacties van iemand die zich verheven voelt omdat hij zwart is en nu zielig doet omdat hij ooit Aquarium is genoemd.
De man die geweld oproept tegen zwarte piet
Wekt weinig sympathie op
Gek he !!
Ik heb niets met Akwasi, maar dat is niet een reden voor mij om racistisch te reageren. Ik kan goed inhoudelijk op dit onderwerp ingaan, maar ik vind dat de discussie al snel doodgeslagen wordt door opmerken zoals "zijn cultuur is de onze niet", "wij hier in Nederland staan tegen over de allochtonen", "die man moet naar een GGZ-instelling", "laat hem maar naar Apenheul gaan" en dergelijke.
Daarnaast is het ook flauw om constant passief aggressieve woordspelingen te maken. Zoals "aquarius", "aquarium", "topnot", "topnogsteedsnot" of wat dan ook, want ook daar schiet je niets mee op.
Akwasi moet niet zo zeiken over een aquarium opmerking en moet zich niet schuilen achter het idee dat hij zou zijn gehackt, maar daar is het meeste dan ook wel meeggezegd. Al dat wat er verder over gezegd wordt, lijkt alleen maar te resulteren in haat richting allochtonen en dat vind ik verwerpelijk.
  zondag 6 september 2020 @ 01:53:49 #192
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910643
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:51 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zeker. De politiek heeft daarmee bewezen de realiteit van de gewone man totaal uit het oog te hebben verloren, en mee te gaan in de waan van schreeuwlelijkende racisten die hun verhaaltje vermomd hebben door zichzelf antiracistisch te noemen.
De politiek moet hierop afgerekend worden door stemmen op een partij die wel de normen en waarden van Nederland inclusief geschiedenis waardeert. Maar goed ander topic ander onderwerp.

Als Rutte dit werkelijk gedaan heeft dan is dat een direct signaal aan de Nederlandse bevolking dat hij asap dat fluweel uit moet.
pi_194910650
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2020 01:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Niche.

Niks meer.
pi_194910654
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:55 schreef Montagui het volgende:

[..]

Niche.

Niks meer.
Tja, de persoon Akwasi heeft in zijn eentje een groter bereik dan deze hele website.
  zondag 6 september 2020 @ 01:59:23 #195
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910661
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2020 01:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Tja, de persoon Akwasi heeft in zijn eentje een groter bereik dan deze hele website.
Aquarium is that you?

Nice to meet you here at fok :W Flikker toch op man met je Topniks en neem die Visbak mee.
pi_194910664
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:59 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Aquarium is that you?

Nice to meet you here at fok :W Flikker toch op man met je Topniks en neem die Visbak mee.
Je lijkt een beetje boos en simpel. Lees dit topic nog eens terug.
  zondag 6 september 2020 @ 02:02:24 #197
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194910670
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2020 02:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je lijkt een beetje boos en simpel. Lees dit topic nog eens terug.
Simpel is de discussie niet, maar als jij hem al bestempeld als simpel denk ik dat jij hem niet begrepen hebt.
Ik ben absoluut niet boos, zou niet weten waarom? Ik denk eerder dat mensen zoals Aquarium boos zijn, maar die boosheid kan ik ook niet verklaren.

Dus waarom boos en simpel, en lees lekker zelf het topic effe terug, staan zat bijdragen in waar je misschien nog iets van kunt leren.
pi_194910671
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:53 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ik heb niets met Akwasi, maar dat is niet een reden voor mij om racistisch te reageren. Ik kan goed inhoudelijk op dit onderwerp ingaan, maar ik vind dat de discussie al snel doodgeslagen wordt door opmerken zoals "zijn cultuur is de onze niet", "wij hier in Nederland staan tegen over de allochtonen", "die man moet naar een GGZ-instelling", "laat hem maar naar Apenheul gaan" en dergelijke.
Daarnaast is het ook flauw om constant passief aggressieve woordspelingen te maken. Zoals "aquarius", "aquarium", "topnot", "topnogsteedsnot" of wat dan ook, want ook daar schiet je niets mee op.
Akwasi moet niet zo zeiken over een aquarium opmerking en moet zich niet schuilen achter het idee dat hij zou zijn gehackt, maar daar is het meeste dan ook wel meeggezegd. Al dat wat er verder over gezegd wordt, lijkt alleen maar te resulteren in haat richting allochtonen en dat vind ik verwerpelijk.
Ik ben het hier voor een groot gedeelte mee eens hoor maar er zit een boel frustratie bij de mensen en die uiten dat op deze manier.
Het is een resultaat van een treitercampagne van een aantal jaar.
Hiermee is het niet honderd procent goed te praten maar nogmaals er is veel frustratie waar diverse oorzaken voor aan te wijzen zijn waar de Nederlandse regering ook aan mee werkt
pi_194910672
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 02:02 schreef Bottendaal het volgende:
Het is een resultaat van een treitercampagne van een aantal jaar.
Leg deze eens uit?
pi_194910675
quote:

[..]

Nu wel, toen waag ik dat te betwijfelen.
pi_194910680
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 02:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nu wel, toen waag ik dat te betwijfelen.
Je begrijpt dat hij zelf ook helemaal niet geclaimed heeft gehacked te zijn? Het bestaan van de tweets werd ontkend, de media werden van leugens beticht en later werd commentaar geweigerd.
pi_194910687
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 02:03 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Leg deze eens uit?
De diverse demonstraties van KOZP waarbij kinderen niet ontzien werden bijvoorbeeld
Het pushen bij winkeliers om zwarte piet uit de winkel te halen
Het gedoe rond cowboy en indianenfeesten
Het gedoe rond straatnamen en beelden
pi_194910692
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 02:08 schreef Bottendaal het volgende:
Is dit niet het werk van feestgenootschap de grauwe eeuw?
pi_194910700
quote:
5s.gif Op zondag 6 september 2020 02:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Klopt maar voor het volk is dat eigenlijk alles op 1 hoop
pi_194910702
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 02:08 schreef Bottendaal het volgende:

[..]

De diverse demonstraties van KOZP waarbij kinderen niet ontzien werden bijvoorbeeld
Het pushen bij winkeliers om zwarte piet uit de winkel te halen
Van wie moet die treitercampagne volgens jou dan afkomstig zijn? Van de overheid, of alleen de KOZP groep, of ook andere bewegingen? En wat bedoel je met "waarbij kinderen niet onzien werden"? Dat KOZP in de zomer op het Malieveld had moeten staan in plaats van bij de intocht?
pi_194910703
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 02:12 schreef Bottendaal het volgende:

[..]

Klopt maar voor het volk is dat eigenlijk alles op 1 hoop
Dit slaat nergens op. Dat weet jij zelf ook wel.
pi_194910709
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2020 02:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je begrijpt dat hij zelf ook helemaal niet geclaimed heeft gehacked te zijn? Het bestaan van de tweets werd ontkend, de media werden van leugens beticht en later werd commentaar geweigerd.
Dat weet ik.
pi_194910715
quote:
5s.gif Op zondag 6 september 2020 02:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

De Grauwe Eeuw wil overigens niet eens geassocieerd worden met BLM etc. Niet hun pakkie an.
pi_194910724
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 02:12 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Van wie moet die treitercampagne volgens jou dan afkomstig zijn? Van de overheid, of alleen de KOZP groep, of ook andere bewegingen? En wat bedoel je met "waarbij kinderen niet onzien werden"? Dat KOZP maar in de zomer op het Malieveld had moeten staan met de demonstratie?
De overheid heeft in de loop van de jaren regels gemaakt die naar mijn mening(dat zet ik er even voor de zekerheid bij) het te makkelijk maakt voor immigranten om zich hier te vestigen, ook het asielziekersbeleid is zo krom als een hoepel.
Nu wil ik niet zeggen niemand er meer in maar het mag wat wel wat minder

KOZP zou wat mij betreft niet mogen demonstreren tijdens de sinterklaasoptochten, simpelweg omdat ze het al bewezen hebben zich niet te kunnen gedragen, en ja dat er dan tegendemonstaties komen is logisch

De grauwe eeuw zijn een stel mafkezen die verboden zouden moeten worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Bottendaal op 06-09-2020 02:29:06 ]
pi_194911040
#akwasi #aquarium

Britt Dekker heeft ondanks haar grote neus, de spijker keihard op de kop geslagen.

Het is een belachelijke jankvent.
  zondag 6 september 2020 @ 06:24:43 #211
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_194911163
Akwasi is de grootste hypocriet van Nederland. Wie neemt deze griezel nog serieus?
pi_194911192
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 06:24 schreef Subw00fer het volgende:
Akwasi is de grootste hypocriet van Nederland. Wie neemt deze griezel nog serieus?
Ah maar hij is zwart dus dan heb je een speciale status wat dat soort dingen betreft, zeg maar, black privilige.
  zondag 6 september 2020 @ 07:47:15 #213
182233 thedeedster
pi_194911432
quote:

[..]

Dat krijg je dus wanneer je complexe mensen - ieder mens is toch uniek - reduceert tot hun kleurtje. Dan ís ook alles alleen nog maar kleur.
pi_194911444
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

:')
  zondag 6 september 2020 @ 07:50:52 #215
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_194911449
quote:
Hoezo?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 07:55:48 #216
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_194911483
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 02:02 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Simpel is de discussie niet, maar als jij hem al bestempeld als simpel denk ik dat jij hem niet begrepen hebt.
Ik ben absoluut niet boos, zou niet weten waarom? Ik denk eerder dat mensen zoals Aquarium boos zijn, maar die boosheid kan ik ook niet verklaren.

Dus waarom boos en simpel, en lees lekker zelf het topic effe terug, staan zat bijdragen in waar je misschien nog iets van kunt leren.
Zoals?
De racistische uitlatingen die je doet?

Dat klinkt wel erg volwassenen..
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 6 september 2020 @ 07:56:53 #217
182233 thedeedster
pi_194911493
quote:
Akwasi onder vuur en gelijk zien mensen dat weer als reden om zich ontiegelijk racistisch te mogen uiten.
Dat zie je verkeerd. Dat zijn allemaal woordkunstenaars. Dan mag het.
  zondag 6 september 2020 @ 08:04:54 #218
182233 thedeedster
pi_194911540
quote:

[..]

Al bereikt hij een miljard mensen; een klootviool blijft dan nog steeds een klootviool.
pi_194911687
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:19 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Fake News!!!
Akwasi is eigenlijk een soort Donald Trump die alternatieve feiten presenteert. _O-
Altijd mooi wanneer ze dat doen zeker wanneer het bewijs nog in de Google cache staat welke geprintscreend is.

En zo niet dan zijn ze alleen tijdens die tweets gehacked.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_194912079
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 01:53 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Iemand die roept "we moeten Zwarte Piet doodmaken" of "Zwarte Piet in zijn gezicht trappen" is erger dan roepen "deze man moet naar een GGZ-instellingen" (wat niet racistisch is). Akwasi (met zijn slavenhandelaren-achtergrond) moet door het OM worden vervolgd vanwege deze uitspraken. Van vroeger en nu vanwege het oproepen van geweld.

En weet je wat het grappige is.... hij is blijkbaar niet in staat om het zelf te doen. Hele miepen dat hij zo zielig, geen kansen heeft, gediscrimineerd wordt, grachtenpanden claimt, mensen met de dood bedreigen, oproepen tot geweld, kankeren op anderen, namens de zwarte bevolking spreekt ect maar wel een huis van ¤500.000,- kopen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_194912114
Ik las een interview met hem in het muziekblad OOr waarhij de gewelddadige rappervideo's goedpraat dus ik hoop dat dit geen voorbeeldfiguur wordt. En als je dingen hebt geroepen moet je dat gewoon toegeven.
pi_194912144
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:19 schreef Mondkapje het volgende:
Ik las een interview met hem in het muziekblad OOr waarhij de gewelddadige rappervideo's goedpraat dus ik hoop dat dit geen voorbeeldfiguur wordt. En als je dingen hebt geroepen moet je dat gewoon toegeven.
Zou er maar niet op rekenen, hij is nu al een paar keer betrapt op een leugen, maar hij doet dan net alsof zijn neus bloedt, of is ineens niet bereikbaar voor commentaar. Het is gewoon een stumpert die al die aandacht helemaal niet waard is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 6 september 2020 @ 09:28:30 #223
168739 Red_85
'echt wel'
pi_194912187
quote:
Hij roept op tot moord op sint en piet.. en mensen zijn racistisch?
Riiiiiiight.

Die vent is zelf een intense racist en actie geeft reactie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 6 september 2020 @ 09:29:07 #224
168739 Red_85
'echt wel'
pi_194912195
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zou er maar niet op rekenen, hij is nu al een paar keer betrapt op een leugen, maar hij doet dan net alsof zijn neus bloedt, of is ineens niet bereikbaar voor commentaar. Het is gewoon een stumpert die al die aandacht helemaal niet waard is.
Het is gewoon een goorlap.

Klaar.
1947-2016
pi_194912213
BLM & ANTIFA gekkies zijn gewoon linkse terroristen. Fijn dat dit eindelijk iets meer door de main stream media wordt opgepakt. Uiteraard blijf je 10% linkse gekkies houden die dit soort smeerlappen ten koste van alles blijven verdedigen, maar je weet dan gelijk wie je nooit meer serieus hoeft te nemen.
pi_194912221
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:16 schreef HSG het volgende:

[..]

Iemand die roept "we moeten Zwarte Piet doodmaken" of "Zwarte Piet in zijn gezicht trappen" is erger dan roepen "deze man moet naar een GGZ-instellingen" (wat niet racistisch is). Akwasi (met zijn slavenhandelaren-achtergrond) moet door het OM worden vervolgd vanwege deze uitspraken. Van vroeger en nu vanwege het oproepen van geweld.
Dat geldt natuurlijk in het algemeen, een groot gedeelte van dat (anti)racistisch activisme bestaat uit mensen die van hun eigen psychische problemen een maatschappelijk probleem proberen te maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194912308
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:')
:') Context vriend.
Ik heb het met iemand anders over het gedeelte waar hij Aquarium werd genoemd.

In de rest van het artikel zal vast wel gesnotter (welke definitie je ook aanhoudt) staan alleen ik heb de rest van die ellende natuurlijk niet gelezen.
  zondag 6 september 2020 @ 09:42:15 #228
182233 thedeedster
pi_194912346
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:30 schreef Platinumgoat het volgende:
BLM & ANTIFA gekkies zijn gewoon linkse terroristen. Fijn dat dit eindelijk iets meer door de main stream media wordt opgepakt. Uiteraard blijf je 10% linkse gekkies houden die dit soort smeerlappen ten koste van alles blijven verdedigen, maar je weet dan gelijk wie je nooit meer serieus hoeft te nemen.
Die mensen hebben JOOP al. Altijd weer lachen geblazen.
  zondag 6 september 2020 @ 09:44:22 #229
182233 thedeedster
pi_194912371
Je kunt trouwens veel zeggen over Airfryer; hij jankt tenminste niet dat hij hierom gekwetst wordt en dat Airfryers verboden moeten worden. ;)
  zondag 6 september 2020 @ 09:57:29 #230
168739 Red_85
'echt wel'
pi_194912529
Een dwaas is ie
1947-2016
  zondag 6 september 2020 @ 09:58:10 #231
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194912540
twitter
  zondag 6 september 2020 @ 09:58:40 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194912552
twitter
pi_194912623
quote:
84s.gif Op zondag 6 september 2020 09:58 schreef Nikonlover het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben we de al bekende slachtofferrol in het Engels om wat sympathie te winnen bij de US gekkies. Maar deze gast neem ik al helemaal niet meer serieus naar zen opmerking over dat alleen maar witten mensen op het terras een pizza mogen eten.
  zondag 6 september 2020 @ 10:11:43 #234
182233 thedeedster
pi_194912713
quote:
[ twitter ]
Op Twitter heeft ‘ie wel een grote bek, maar zodra iemand weet waar hij woont...
  zondag 6 september 2020 @ 10:12:17 #235
182233 thedeedster
pi_194912722
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:04 schreef hunterrnl het volgende:

[..]

Daar hebben we de al bekende slachtofferrol in het Engels om wat sympathie te winnen bij de US gekkies. Maar deze gast neem ik al helemaal niet meer serieus naar zen opmerking over dat alleen maar witten mensen op het terras een pizza mogen eten.
Was iemand anders.
  zondag 6 september 2020 @ 10:16:15 #236
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_194912763
Akwasi heeft een enorme black privilege. Zo heeft hij blacka's die niet kunnen wachten om je te klappen. Ik heb geen zwarten in de kast staan. Dan heeft hij Mocro's die rwina zetten. De enige Mocro’s die ik ken zetten enkel een kraak. Dan heeft hij Maluku's die je trein kapen, niet takken. Takken heb ik dan wel in mijn tuin, maar treinkapende Molukkers weer niet. En als laatste heeft hij nog wat blacka’s die zijn back hebben. Dat is wellicht een nadeel, ik heb gelukkig nog wel mijn eigen back.

Als blanke man is het gewoon onmogelijk om al deze slaven te bezitten, niet in de huidige tijd. Waarom zou hij het dan wel mogen bezitten?
  zondag 6 september 2020 @ 10:16:40 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194912767
AQUARIUM
pi_194912785
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:23 schreef Hathor het volgende:
Het is gewoon een stumpert die al die aandacht helemaal niet waard is.
Dit.
vosss is de naam,
  zondag 6 september 2020 @ 10:18:52 #239
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_194912798
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:19 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Fake News!!!
Dan zou Hiddema toch veel positiever over hem moeten zijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_194912832
quote:
[ twitter ]
Adwaasi zegt er niet bij dat het nogal violent words waren en dat hij later zei het niet zo bedoeld te hebben. Een pertinente leugen gezien zijn zeer gewelddadige oude tweets.
  zondag 6 september 2020 @ 10:21:05 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194912834
twitter
pi_194912927
quote:

Ik geloof daar echt geen reet van. Hij had ook al een meester die hem voor zwarte piet uitmaakte.

Dan moet hij op de meest rascistische school ooit hebben gezeten. Deze kwakzalver verzint alles bij elkaar om zielig gevonden te worden.
pi_194913012
Die tweets van 'm vandaag maken het alleen maar leuker _O-

twitter

Deze bijvoorbeeld;

quote:
i distance myself from the tweets surfaced online from the last two decades.
Gaat om tweets uit 2012. Wat de laatste 2 decennia er mee te maken hebben..?

quote:
i can't recognize myself in what i saw.
Vreemd, want dit jaar op een overvolle Dam? Soortgelijke uitspraken. Je zou jezelf dus prima moeten herkennen :).

quote:
in fact, i can't even recall them. do you yourself recall small texts from more than two decades ago? neither do i.
Het is inmiddels al meer dan 2 decennia geleden. Tijd vliegt in het hoofd van Aquarium!
pi_194913084
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:

Tweets komen uit 2009, 20011 en 2012. Het was een terugkerend dingetje dus.

Afijn, hij doet alles om maar niet toe te hoeven geven dat hij een grote mond met agressieve teksten heeft.
pi_194913088
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hij roept op tot moord op sint en piet.. en mensen zijn racistisch?
Riiiiiiight.

Die vent is zelf een intense racist en actie geeft reactie.
Dus omdat hij racistisch is, heb jij een vrijbrief om ook racistisch te mogen zijn? :')
pi_194913119
quote:

[ twitter ]

Deze bijvoorbeeld;
[..]

[..]

Vreemd, want dit jaar op een overvolle Dam? Soortgelijke uitspraken. Je zou jezelf dus prima moeten herkennen :).
[..]

Het is inmiddels al meer dan 2 decennia geleden. Tijd vliegt in het hoofd van Aquarium!
Wat een mongool. Wat een privilege heeft deze man om dit soort dingen ongestraft te mogen zeggen.
  zondag 6 september 2020 @ 10:42:39 #247
182233 thedeedster
pi_194913154
quote:

[ twitter ]

Deze bijvoorbeeld;
[..]

[..]

[..]

Schizofrenie noemen we dit. :Y
pi_194913168
twitter

twitter

Akwasi's hoofd: Verdorie, ik heb weer eens wat doms gezegd, laat ik maar beginnen over respect en wat mij dwarszit, echt een perfect moment daarvoor. Oh, en laat ik ook maar beginnen over pedofilie, want ehhh vis.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2020 10:44:14 ]
pi_194913212
Alsof pedofilie alleen onder blanken voorkomt. Ja hier worden ze gepakt. In Afrika kunnen ze onder de currupte regering hun gang blijven gaan.
pi_194913218
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[ twitter ]
[ twitter ]

Akwasi's hoofd: Verdorie, ik heb weer eens wat doms gezegd, laat ik maar beginnen over respect en wat mij dwarszit, echt een perfect moment daarvoor. Oh, en laat ik ook maar beginnen over pedofilie, want ehhh vis.
Die man heeft godverdomme alle kansen gekregen in Nederland. Wat nou privilege.

Derksen is door de mangel gehaald door een fucking grap! Deze malloot mag alles ongestoord zeggen en geen Arie Boomsma die er naar kraait want onderdrukt en gekwetst door ‘aquarium’.
pi_194913739
Knap dat Akwasi al meer dan 6 jaar voor de oprichting van Twitter tweets kon versturen. :D
pi_194913801
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Knap dat Akwasi al meer dan 6 jaar voor de oprichting van Twitter tweets kon versturen. :D
Wat tweette hij dan in 2001?

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 06-09-2020 12:05:53 ]
pi_194913865
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Alsof pedofilie alleen onder blanken voorkomt. Ja hier worden ze gepakt. In Afrika kunnen ze onder de currupte regering hun gang blijven gaan.
Of ze maken er een religie van de vrede van en verklaren het normaal :7 't zijn juiste de blanken die er veelal strenge wetten tegen hanteren. In grote delen van Noord Afrika is het koeltoer.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_194913969
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Een lekkere theejongen moet kunnen. Alle culturen zijn gelijk.
  zondag 6 september 2020 @ 11:42:51 #255
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194913998
cachegeheugen :')
  zondag 6 september 2020 @ 11:44:24 #256
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194914027
Akwasi reageert op Zwarte Piet-tweets: 'Kan het mij niet herinneren'

https://www.nu.nl/muziek/(...)niet-herinneren.html

Akwasi doet een Rutte dat weet ik niet meer.
pi_194914093
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:44 schreef Nicksanders het volgende:

Akwasi doet een Rutte dat weet ik niet meer.
quote:
"In feite kan ik mij de berichten niet eens herinneren. Herinnert u zich kleine teksten van meer dan twintig jaar geleden? Ik ook niet."
De beste man was al meer dan 6 jaar aan het twitteren voor de website bestond!

Ik kan al mijn doodsbedreigingen nog wel herinneren, maar ik maak ze dan ook niet dagelijks.
pi_194914101
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:44 schreef Nicksanders het volgende:

Geheugen van een goudvis :7
  zondag 6 september 2020 @ 11:54:18 #259
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194914164
Hij gaat nu de strijd aan met Grapperhaus :') wie is het meest ongeloofwaardig _O-

Akwasi reageert op ophef: ‘Kan me de tweets niet herinneren’

De Amsterdams-Ghanese rapper Akwasi Owusu Ansah (32) laat voor het eerst zelf van zich horen nadat hij gisteren een stortvloed aan negatieve reacties over zich heen kreeg vanwege oude Twitter-berichten van zijn account. Daarin werd gerept over het vermoorden van Zwarte Piet. Gisteren ontkende de rapper nog verantwoordelijk te zijn voor de tweets, vandaag geeft hij toe dat de tweets wel degelijk door hem zijn geplaatst. Hij zegt het zich niet meer te kunnen herinneren.

Gisteren zei een woordvoerder van Akwasi nog dat hij niet verantwoordelijk was voor deze tweets. Volgens haar worden er opnieuw onwaarheden over de rapper verkondigd. ,,We vinden het jammer dat de media wederom leugens verspreiden”, klonk het geïrriteerd.

Uit informatie in het zogeheten cachegeheugen bleek echter wel degelijk dat de berichten van het account van Akwasi afkomstig zijn. Verwijderde tweets kunnen door websites of zoekmachines in een cachegeheugen worden opgeslagen of opnieuw worden geplaatst.

Vandaag bekent de rapper dat de tweets wel degelijk door hem zijn geplaatst, maar dat hij het plaatsen ervan niet meer kan herinneren. ,,Ik neem afstand van de tweets die zijn opgedoken. Ik herken mezelf niet in wat ik toen zag. Ik kan me de tweets niet eens herinneren. Herinnert u zich kleine teksten van meer dan twintig jaar oud? Ik ook niet.”

‘Zwarte Piet neerknallen’
In de berichten, die in 2011 en 2012 zijn geplaatst op het Twitteraccount van Akwasi, wordt melding gemaakt van het vermoorden van Zwarte Piet. ‘Gaat er iemand nou nog een zwarte piet knallen, of moet ik het doen?’, klinkt het geïrriteerd. Een jaar later verschijnen er berichten met dezelfde strekking: ‘Zwarte Piet moet dood man. Serieus’ en ‘Wat lok ik uit als ik een Zwarte Piet vermoord?’

Saillant detail is dat de tweets gisteren direct na de ontstane ophef offline zijn gehaald. Of Akwasi dat zelf heeft gedaan, is niet duidelijk.

Speech op Dam
kwam afgelopen juni onder vuur kwam te liggen nadat hij in een toespraak dreigde een Zwarte Piet in het gezicht te schoppen. Het Openbaar Ministerie onderzoekt momenteel nog of de uitspraken van Akwasi op de Dam strafbaar zijn. De omstreden speech kwam de rapper op bedreigingen en aangiftes te staan. Critici vonden zijn uitspraken oproepen tot geweld. Zelf zag Akwasi zijn uitlatingen als beeldspraak.

https://www.ad.nl/binnenl(...)herinneren~a73aa3b5/

Wat een mongool is dit zeg :r
pi_194914222
Amsterdams Ghanese rapper....
  zondag 6 september 2020 @ 11:58:28 #261
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194914224
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

De beste man was al meer dan 6 jaar aan het twitteren voor de website bestond!

Ik kan al mijn doodsbedreigingen nog wel herinneren, maar ik maak ze dan ook niet dagelijks.
Dit inderdaad. Hij draait ("weet er niks van" "gehackt" "herinner het me niet" "twintig jaar geleden") en stottert zich door alle smoezen heen, de woordkunstenaar _O-
  zondag 6 september 2020 @ 12:04:10 #262
182233 thedeedster
pi_194914317
Hij hoeft voor mij absoluut de bak niet in, maar ik zou het toch niet meer dan normaal vinden dat een rechter hier zich eens aan gaat wijden.
pi_194914345
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Hij draait ("weet er niks van" "gehackt" "herinner het me niet" "twintig jaar geleden") en stottert zich door alle smoezen heen, de woordkunstenaar _O-
20 jaar geleden wisten mensen al dat hij volksvijand nummer een ging worden, dus moesten ze hem wel hacken.
pi_194914381
2012 is twintig jaar geleden ja, Akwasi? _O- :') !
pi_194914388
2011 is 2 decennia geleden? _O-
  zondag 6 september 2020 @ 12:09:41 #266
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_194914392
Wat een ontzettende droplul is dit zeg. De aandacht niet waard.
pi_194914406
Ben bepaald geen fan van Akwasi en vind dat die stompzinnige dingen aan het zeggen is die best aangepakt mogen worden, maar kom op man; hoe treurig is het om tweetertjes van bijna 10 jaar terug gaat zitten te bekijken en die nu te gaan zitten veroordelen.
  zondag 6 september 2020 @ 12:10:52 #268
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_194914413
quote:
Britt Dekker heeft zaterdagmiddag gereageerd op het Aquarium-bericht van Akwasi. De rapper had aan het AD verteld dat zijn juf hem vroeger Aquarium noemde, met een lachende klas als gevolg. Britt lijkt het allemaal een beetje overdreven te vinden.

„Ja en, mijn docent noemde me een onhandelbaar lui varken haha! Moet ik nu ook gaan huilen? Deze man...”, schrijft Britt op Twitter. „Hij zou met al zijn jankverhalen een aquarium ter grootte van het oude basin van Tilikum uit Seaworld kunnen vullen.”
_O_.
pi_194914446
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Amsterdams Ghanese rapper....
Hij is door NPO 3FM zelfs genomineerd voor een award.
Die zullen ook wel een deugaward of diviaward voor hun medewerkers hebben.
pi_194914448
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef vivelafete het volgende:
maar kom op man; hoe treurig is het om tweetertjes van bijna 10 jaar terug gaat zitten te bekijken en die nu te gaan zitten veroordelen.
Tweets van 8 jaar geleden waarin hij omroept om Zwarte Piet om te leggen, nadat hij een maand of wat geleden nog stond te schanderen dat zwarte piet in elkaar getrapt moest worden op een vol museumplein, lijken je niet relevant voor het patroon?

We hebben het niet over een vega, die 8 jaar geleden poste hoe ze een lekker biefstukje aan het eten was, toen ze nog vlees at. De tweets gaan letterlijk over precies hetzelfde als waar het op dit moment om gaat.
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 12:14:04 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194914464
quote:
Ben bepaald geen fan van Akwasi en vind dat die stompzinnige dingen aan het zeggen is die best aangepakt mogen worden, maar kom op man; hoe treurig is het om tweetertjes van bijna 10 jaar terug gaat zitten te bekijken en die nu te gaan zitten veroordelen.
normaal gesproken zou ik het met je eens zijn maar in dit geval is het hetzelfde als tijdens die speech waar hij zo bekend mee is geworden bij het grote publiek en dat was zogenaamd niet zo bedoeld

dan is het toch rullevant lijkt me
pi_194914471
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk in het algemeen, een groot gedeelte van dat (anti)racistisch activisme bestaat uit mensen die van hun eigen psychische problemen een maatschappelijk probleem proberen te maken.
Niet alleen hun eigen psychische problemen maar ook hun eigen falen. Als je vroeger overal tegenaan hebt getrapt wordt je uiteindelijk compleet genegeerd.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 12:15:15 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194914482
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij is door NPO 3FM zelfs genomineerd voor een award.
Die zullen ook wel een deugaward of diviaward voor hun medewerkers hebben.
als hij goede muziek maakt in zijn genre kan dat toch gewoon

daar hoef je geen aardige jongen voor te zijn
pi_194914512
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:13 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Tweets van 8 jaar geleden waarin hij omroept om Zwarte Piet om te leggen, nadat hij een maand of wat geleden nog stond te schanderen dat zwarte piet in elkaar getrapt moest worden op een vol museumplein, lijken je niet relevant voor het patroon?

We hebben het niet over een vega, die 8 jaar geleden poste hoe ze een lekker biefstukje aan het eten was, toen ze nog vlees at. De tweets gaan letterlijk over precies hetzelfde als waar het op dit moment om gaat.
Dit dus. In dit geval gewoon relevant.
pi_194914522
quote:
83s.gif Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

Daar ligt nu net het probleem.

Toen hij nog niet bekend was als pietenhater luisterde geen hond naar hem. Nu word hij door allerlei gesubsidieerde clubjes de hemel in geprezen.
pi_194914526
quote:
83s.gif Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

daar hoef je geen aardige jongen voor te zijn
Dat maakt hij niet.
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 12:19:27 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194914558
https://nl.wikipedia.org/wiki/Akwasi

lijkt het gewoon redelijk goed te doen
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 12:19:55 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194914566
als rapper

mijn muziek is het verder ook niet
pi_194914817
Nu heeft ie zn Twitterprofiel maar helemaal verwijderd...
Droeftoeter
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_194914846
quote:
Die tweets van tig jaar geleden maakt duidelijk dat zijn gedachtegang over Zwarte Piet in die tig jaar niet is veranderd. Zowel in 2009 als in 2020 wil hij geweld gebruiken tegen Zwarte Piet vertolkers. Lijkt me qua context van zijn uitspraken op de Dam dit jaar uitermate relevant. In iedere zich respecterende rechtsstaat dient deze man zich voor die uitspraken te verantwoorden voor de rechter.
pi_194914895
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Poppejans het volgende:
Nu heeft ie zn Twitterprofiel maar helemaal verwijderd...
Droeftoeter
Apart. Heb ik nog net (een kwartiertje geleden) op 1 van zijn tweets kunnen reageren.
  zondag 6 september 2020 @ 12:48:14 #282
3542 Gia
User under construction
pi_194915036
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:36 schreef jameshond7 het volgende:

Dus omdat hij racistisch is, heb jij een vrijbrief om ook racistisch te mogen zijn? :')
Is het racistisch om hem aquarium te noemen? Of te zeggen dat hij een psychiater nodig heeft?

Nee!
pi_194915051
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:35 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Ze weten hun weg naar subsidieclubjes goed te vinden. Airfryer is daar ook goed in. Dat is eigenlijk nog wat me het meest dwars zit, deze onzin wordt door onszelf betaald.
Akwasi is zelfs een ordinaire huisjesmelker, waarom subsidiëren we zulke parasieten in vredesnaam? Alleen omdat een paar onderdanige groenlinksers en pvda-ers een kletsnatte doos krijgen van Afrikanen met een grote bek?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_194915136
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Is het racistisch om hem aquarium te noemen? Of te zeggen dat hij een psychiater nodig heeft?

Nee!
Waarom zou je dat uberhaupt moeten zeggen?
  zondag 6 september 2020 @ 12:58:11 #285
3542 Gia
User under construction
pi_194915248
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:53 schreef jameshond7 het volgende:

Waarom zou je dat uberhaupt moeten zeggen?
Eh, hij komt zelf met de bewering dat een juf hem ''aquarium' zou hebben genoemd, dit topic gaat daar over.

En iemand die een nagespeeld, fictief figuurtje wil vermoorden, spoort niet. Moet echt behandeld worden.

Iemand die dit racistisch noemt, moet de definitie van racisme opzoeken.
pi_194915268
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Eh, hij komt zelf met de bewering dat een juf hem ''aquarium' zou hebben genoemd, dit topic gaat daar over.

En iemand die een nagespeeld, fictief figuurtje wil vermoorden, spoort niet. Moet echt behandeld worden.

Iemand die dit racistisch noemt, moet de definitie van racisme opzoeken.
Dus hij verlaagt zich naar zo'n niveau en dan moet jij dat ook maar doen?
  zondag 6 september 2020 @ 13:06:42 #287
3542 Gia
User under construction
pi_194915442
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:59 schreef jameshond7 het volgende:
Dus hij verlaagt zich naar zo'n niveau en dan moet jij dat ook maar doen?
Ik constateer dat die man mogelijk niet in orde is, psychisch.
Wat is daar racistisch aan?
En ja, iemand die kaatst, kan de bal terug verwachten. Terecht!
pi_194915581
Heeft het nou zijn Twitteraccount verwijderd?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 6 september 2020 @ 13:14:47 #289
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_194915601
Akwasi, geef 'm een touw en heb geduld, dan hangt ie zichzelf wel op.
#woordkunstenaargeenracist
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 6 september 2020 @ 13:20:45 #290
3542 Gia
User under construction
pi_194915699
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:13 schreef Resistor het volgende:
Heeft het nou zijn Twitteraccount verwijderd?
Ja.
Maar goed, zat mensen die ze opgeslagen hebben, dus dat bewijs verdwijnt niet zomaar.
pi_194915726
Ze hadden Akwasi na die agressieve uitspraken op de Dam al van de NPO-televisie moeten halen.

Maar in retroperspectief is het alleen maar komisch.

Hier leert hij de kinderen om 'sorry' te zeggen. Waar hij zelf zo'n moeite mee heeft.

https://www.npostart.nl/rechill/14-11-2019/VPWON_1298517

pi_194915753
twitter

_O- _O- _O-
pi_194915865
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

_O- _O- _O-
Wanneer de cancel culture in full swing raakt en uiteindelijk backfired; jezelf cancelen. 8)7
  zondag 6 september 2020 @ 13:36:01 #294
65846 Bocaj
47th President.
pi_194915923
RTL Boulevard walgt van kritiek Britt Dekker op Akwasi.

Weten we ook weer hoe RTL Boulevard erin staat! ;) (Not my tv-station!)
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 13:37:41 #295
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194915946
rtl boulevard :')
pi_194915963
quote:
83s.gif Op zondag 6 september 2020 13:37 schreef sp3c het volgende:
rtl boulevard :')
pi_194916335
Boulevard is ook een pauperprogramma en dat is niet alleen om de veroordeling om Britt Dekker
  zondag 6 september 2020 @ 14:08:24 #298
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_194916530
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef Piperidine het volgende:

[..]

_O_.
Spijker. Kop.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 6 september 2020 @ 14:09:42 #299
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_194916555
Haha, zo valt Akwasi toch mooi door de mand. Net als zoveel van dat soort figuren zitten ze zelf vol met haat en zelfmedelijden. :)
pi_194916620
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:22 schreef luxerobots het volgende:
Ze hadden Akwasi na die agressieve uitspraken op de Dam al van de NPO-televisie moeten halen.

Maar in retroperspectief is het alleen maar komisch.

Hier leert hij de kinderen om 'sorry' te zeggen. Waar hij zelf zo'n moeite mee heeft.

https://www.npostart.nl/rechill/14-11-2019/VPWON_1298517

[ afbeelding ]
Een black supremacist een kinderprogramma laten presenteren/kinderen laten onderwijzen. :') 8)7
  zondag 6 september 2020 @ 14:53:30 #301
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194917298
8 jaar oude berichten opgraven om iemand nog verder omlaag te trappen - beetje zielig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')