abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194913739
Knap dat Akwasi al meer dan 6 jaar voor de oprichting van Twitter tweets kon versturen. :D
pi_194913801
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Knap dat Akwasi al meer dan 6 jaar voor de oprichting van Twitter tweets kon versturen. :D
Wat tweette hij dan in 2001?

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 06-09-2020 12:05:53 ]
pi_194913865
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Alsof pedofilie alleen onder blanken voorkomt. Ja hier worden ze gepakt. In Afrika kunnen ze onder de currupte regering hun gang blijven gaan.
Of ze maken er een religie van de vrede van en verklaren het normaal :7 't zijn juiste de blanken die er veelal strenge wetten tegen hanteren. In grote delen van Noord Afrika is het koeltoer.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_194913969
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Alsof pedofilie alleen onder blanken voorkomt. Ja hier worden ze gepakt. In Afrika kunnen ze onder de currupte regering hun gang blijven gaan.
Een lekkere theejongen moet kunnen. Alle culturen zijn gelijk.
  zondag 6 september 2020 @ 11:42:51 #255
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194913998
cachegeheugen :')
  zondag 6 september 2020 @ 11:44:24 #256
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194914027
Akwasi reageert op Zwarte Piet-tweets: 'Kan het mij niet herinneren'

https://www.nu.nl/muziek/(...)niet-herinneren.html

Akwasi doet een Rutte dat weet ik niet meer.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194914093
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:44 schreef Nicksanders het volgende:

Akwasi doet een Rutte dat weet ik niet meer.
quote:
"In feite kan ik mij de berichten niet eens herinneren. Herinnert u zich kleine teksten van meer dan twintig jaar geleden? Ik ook niet."
De beste man was al meer dan 6 jaar aan het twitteren voor de website bestond!

Ik kan al mijn doodsbedreigingen nog wel herinneren, maar ik maak ze dan ook niet dagelijks.
pi_194914101
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:44 schreef Nicksanders het volgende:

Geheugen van een goudvis :7
  zondag 6 september 2020 @ 11:54:18 #259
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194914164
Hij gaat nu de strijd aan met Grapperhaus :') wie is het meest ongeloofwaardig _O-

Akwasi reageert op ophef: ‘Kan me de tweets niet herinneren’

De Amsterdams-Ghanese rapper Akwasi Owusu Ansah (32) laat voor het eerst zelf van zich horen nadat hij gisteren een stortvloed aan negatieve reacties over zich heen kreeg vanwege oude Twitter-berichten van zijn account. Daarin werd gerept over het vermoorden van Zwarte Piet. Gisteren ontkende de rapper nog verantwoordelijk te zijn voor de tweets, vandaag geeft hij toe dat de tweets wel degelijk door hem zijn geplaatst. Hij zegt het zich niet meer te kunnen herinneren.

Gisteren zei een woordvoerder van Akwasi nog dat hij niet verantwoordelijk was voor deze tweets. Volgens haar worden er opnieuw onwaarheden over de rapper verkondigd. ,,We vinden het jammer dat de media wederom leugens verspreiden”, klonk het geïrriteerd.

Uit informatie in het zogeheten cachegeheugen bleek echter wel degelijk dat de berichten van het account van Akwasi afkomstig zijn. Verwijderde tweets kunnen door websites of zoekmachines in een cachegeheugen worden opgeslagen of opnieuw worden geplaatst.

Vandaag bekent de rapper dat de tweets wel degelijk door hem zijn geplaatst, maar dat hij het plaatsen ervan niet meer kan herinneren. ,,Ik neem afstand van de tweets die zijn opgedoken. Ik herken mezelf niet in wat ik toen zag. Ik kan me de tweets niet eens herinneren. Herinnert u zich kleine teksten van meer dan twintig jaar oud? Ik ook niet.”

‘Zwarte Piet neerknallen’
In de berichten, die in 2011 en 2012 zijn geplaatst op het Twitteraccount van Akwasi, wordt melding gemaakt van het vermoorden van Zwarte Piet. ‘Gaat er iemand nou nog een zwarte piet knallen, of moet ik het doen?’, klinkt het geïrriteerd. Een jaar later verschijnen er berichten met dezelfde strekking: ‘Zwarte Piet moet dood man. Serieus’ en ‘Wat lok ik uit als ik een Zwarte Piet vermoord?’

Saillant detail is dat de tweets gisteren direct na de ontstane ophef offline zijn gehaald. Of Akwasi dat zelf heeft gedaan, is niet duidelijk.

Speech op Dam
kwam afgelopen juni onder vuur kwam te liggen nadat hij in een toespraak dreigde een Zwarte Piet in het gezicht te schoppen. Het Openbaar Ministerie onderzoekt momenteel nog of de uitspraken van Akwasi op de Dam strafbaar zijn. De omstreden speech kwam de rapper op bedreigingen en aangiftes te staan. Critici vonden zijn uitspraken oproepen tot geweld. Zelf zag Akwasi zijn uitlatingen als beeldspraak.

https://www.ad.nl/binnenl(...)herinneren~a73aa3b5/

Wat een mongool is dit zeg :r
pi_194914222
Amsterdams Ghanese rapper....
  zondag 6 september 2020 @ 11:58:28 #261
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194914224
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

De beste man was al meer dan 6 jaar aan het twitteren voor de website bestond!

Ik kan al mijn doodsbedreigingen nog wel herinneren, maar ik maak ze dan ook niet dagelijks.
Dit inderdaad. Hij draait ("weet er niks van" "gehackt" "herinner het me niet" "twintig jaar geleden") en stottert zich door alle smoezen heen, de woordkunstenaar _O-
  zondag 6 september 2020 @ 12:04:10 #262
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194914317
Hij hoeft voor mij absoluut de bak niet in, maar ik zou het toch niet meer dan normaal vinden dat een rechter hier zich eens aan gaat wijden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194914345
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Hij draait ("weet er niks van" "gehackt" "herinner het me niet" "twintig jaar geleden") en stottert zich door alle smoezen heen, de woordkunstenaar _O-
20 jaar geleden wisten mensen al dat hij volksvijand nummer een ging worden, dus moesten ze hem wel hacken.
pi_194914381
2012 is twintig jaar geleden ja, Akwasi? _O- :') !
pi_194914388
2011 is 2 decennia geleden? _O-
  zondag 6 september 2020 @ 12:09:41 #266
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_194914392
Wat een ontzettende droplul is dit zeg. De aandacht niet waard.
pi_194914406
Ben bepaald geen fan van Akwasi en vind dat die stompzinnige dingen aan het zeggen is die best aangepakt mogen worden, maar kom op man; hoe treurig is het om tweetertjes van bijna 10 jaar terug gaat zitten te bekijken en die nu te gaan zitten veroordelen.
  zondag 6 september 2020 @ 12:10:52 #268
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_194914413
quote:
Britt Dekker heeft zaterdagmiddag gereageerd op het Aquarium-bericht van Akwasi. De rapper had aan het AD verteld dat zijn juf hem vroeger Aquarium noemde, met een lachende klas als gevolg. Britt lijkt het allemaal een beetje overdreven te vinden.

„Ja en, mijn docent noemde me een onhandelbaar lui varken haha! Moet ik nu ook gaan huilen? Deze man...”, schrijft Britt op Twitter. „Hij zou met al zijn jankverhalen een aquarium ter grootte van het oude basin van Tilikum uit Seaworld kunnen vullen.”
_O_.
pi_194914446
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Amsterdams Ghanese rapper....
Hij is door NPO 3FM zelfs genomineerd voor een award.
Die zullen ook wel een deugaward of diviaward voor hun medewerkers hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194914448
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef vivelafete het volgende:
maar kom op man; hoe treurig is het om tweetertjes van bijna 10 jaar terug gaat zitten te bekijken en die nu te gaan zitten veroordelen.
Tweets van 8 jaar geleden waarin hij omroept om Zwarte Piet om te leggen, nadat hij een maand of wat geleden nog stond te schanderen dat zwarte piet in elkaar getrapt moest worden op een vol museumplein, lijken je niet relevant voor het patroon?

We hebben het niet over een vega, die 8 jaar geleden poste hoe ze een lekker biefstukje aan het eten was, toen ze nog vlees at. De tweets gaan letterlijk over precies hetzelfde als waar het op dit moment om gaat.
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 12:14:04 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194914464
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef vivelafete het volgende:
Ben bepaald geen fan van Akwasi en vind dat die stompzinnige dingen aan het zeggen is die best aangepakt mogen worden, maar kom op man; hoe treurig is het om tweetertjes van bijna 10 jaar terug gaat zitten te bekijken en die nu te gaan zitten veroordelen.
normaal gesproken zou ik het met je eens zijn maar in dit geval is het hetzelfde als tijdens die speech waar hij zo bekend mee is geworden bij het grote publiek en dat was zogenaamd niet zo bedoeld

dan is het toch rullevant lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194914471
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk in het algemeen, een groot gedeelte van dat (anti)racistisch activisme bestaat uit mensen die van hun eigen psychische problemen een maatschappelijk probleem proberen te maken.
Niet alleen hun eigen psychische problemen maar ook hun eigen falen. Als je vroeger overal tegenaan hebt getrapt wordt je uiteindelijk compleet genegeerd.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 12:15:15 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194914482
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij is door NPO 3FM zelfs genomineerd voor een award.
Die zullen ook wel een deugaward of diviaward voor hun medewerkers hebben.
als hij goede muziek maakt in zijn genre kan dat toch gewoon

daar hoef je geen aardige jongen voor te zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194914512
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:13 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Tweets van 8 jaar geleden waarin hij omroept om Zwarte Piet om te leggen, nadat hij een maand of wat geleden nog stond te schanderen dat zwarte piet in elkaar getrapt moest worden op een vol museumplein, lijken je niet relevant voor het patroon?

We hebben het niet over een vega, die 8 jaar geleden poste hoe ze een lekker biefstukje aan het eten was, toen ze nog vlees at. De tweets gaan letterlijk over precies hetzelfde als waar het op dit moment om gaat.
Dit dus. In dit geval gewoon relevant.
pi_194914522
quote:
83s.gif Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

als hij goede muziek maakt in zijn genre kan dat toch gewoon

Daar ligt nu net het probleem.

Toen hij nog niet bekend was als pietenhater luisterde geen hond naar hem. Nu word hij door allerlei gesubsidieerde clubjes de hemel in geprezen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')