Wat tweette hij dan in 2001?quote:Op zondag 6 september 2020 11:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Knap dat Akwasi al meer dan 6 jaar voor de oprichting van Twitter tweets kon versturen.
Of ze maken er een religie van de vrede van en verklaren het normaalquote:Op zondag 6 september 2020 10:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Alsof pedofilie alleen onder blanken voorkomt. Ja hier worden ze gepakt. In Afrika kunnen ze onder de currupte regering hun gang blijven gaan.
Een lekkere theejongen moet kunnen. Alle culturen zijn gelijk.quote:Op zondag 6 september 2020 10:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Alsof pedofilie alleen onder blanken voorkomt. Ja hier worden ze gepakt. In Afrika kunnen ze onder de currupte regering hun gang blijven gaan.
quote:Op zondag 6 september 2020 11:44 schreef Nicksanders het volgende:
Akwasi reageert op Zwarte Piet-tweets: 'Kan het mij niet herinneren'
https://www.nu.nl/muziek/(...)niet-herinneren.html
Akwasi doet een Rutte dat weet ik niet meer.
De beste man was al meer dan 6 jaar aan het twitteren voor de website bestond!quote:"In feite kan ik mij de berichten niet eens herinneren. Herinnert u zich kleine teksten van meer dan twintig jaar geleden? Ik ook niet."
Geheugen van een goudvisquote:Op zondag 6 september 2020 11:44 schreef Nicksanders het volgende:
Akwasi reageert op Zwarte Piet-tweets: 'Kan het mij niet herinneren'
https://www.nu.nl/muziek/(...)niet-herinneren.html
Dit inderdaad. Hij draait ("weet er niks van" "gehackt" "herinner het me niet" "twintig jaar geleden") en stottert zich door alle smoezen heen, de woordkunstenaarquote:Op zondag 6 september 2020 11:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
De beste man was al meer dan 6 jaar aan het twitteren voor de website bestond!
Ik kan al mijn doodsbedreigingen nog wel herinneren, maar ik maak ze dan ook niet dagelijks.
20 jaar geleden wisten mensen al dat hij volksvijand nummer een ging worden, dus moesten ze hem wel hacken.quote:Op zondag 6 september 2020 11:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hij draait ("weet er niks van" "gehackt" "herinner het me niet" "twintig jaar geleden") en stottert zich door alle smoezen heen, de woordkunstenaar
quote:Britt Dekker heeft zaterdagmiddag gereageerd op het Aquarium-bericht van Akwasi. De rapper had aan het AD verteld dat zijn juf hem vroeger Aquarium noemde, met een lachende klas als gevolg. Britt lijkt het allemaal een beetje overdreven te vinden.
„Ja en, mijn docent noemde me een onhandelbaar lui varken haha! Moet ik nu ook gaan huilen? Deze man...”, schrijft Britt op Twitter. „Hij zou met al zijn jankverhalen een aquarium ter grootte van het oude basin van Tilikum uit Seaworld kunnen vullen.”
Hij is door NPO 3FM zelfs genomineerd voor een award.quote:
Tweets van 8 jaar geleden waarin hij omroept om Zwarte Piet om te leggen, nadat hij een maand of wat geleden nog stond te schanderen dat zwarte piet in elkaar getrapt moest worden op een vol museumplein, lijken je niet relevant voor het patroon?quote:Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef vivelafete het volgende:
maar kom op man; hoe treurig is het om tweetertjes van bijna 10 jaar terug gaat zitten te bekijken en die nu te gaan zitten veroordelen.
normaal gesproken zou ik het met je eens zijn maar in dit geval is het hetzelfde als tijdens die speech waar hij zo bekend mee is geworden bij het grote publiek en dat was zogenaamd niet zo bedoeldquote:Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef vivelafete het volgende:
Ben bepaald geen fan van Akwasi en vind dat die stompzinnige dingen aan het zeggen is die best aangepakt mogen worden, maar kom op man; hoe treurig is het om tweetertjes van bijna 10 jaar terug gaat zitten te bekijken en die nu te gaan zitten veroordelen.
Niet alleen hun eigen psychische problemen maar ook hun eigen falen. Als je vroeger overal tegenaan hebt getrapt wordt je uiteindelijk compleet genegeerd.quote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk in het algemeen, een groot gedeelte van dat (anti)racistisch activisme bestaat uit mensen die van hun eigen psychische problemen een maatschappelijk probleem proberen te maken.
als hij goede muziek maakt in zijn genre kan dat toch gewoonquote:Op zondag 6 september 2020 12:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is door NPO 3FM zelfs genomineerd voor een award.
Die zullen ook wel een deugaward of diviaward voor hun medewerkers hebben.
Dit dus. In dit geval gewoon relevant.quote:Op zondag 6 september 2020 12:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Tweets van 8 jaar geleden waarin hij omroept om Zwarte Piet om te leggen, nadat hij een maand of wat geleden nog stond te schanderen dat zwarte piet in elkaar getrapt moest worden op een vol museumplein, lijken je niet relevant voor het patroon?
We hebben het niet over een vega, die 8 jaar geleden poste hoe ze een lekker biefstukje aan het eten was, toen ze nog vlees at. De tweets gaan letterlijk over precies hetzelfde als waar het op dit moment om gaat.
Daar ligt nu net het probleem.quote:Op zondag 6 september 2020 12:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
als hij goede muziek maakt in zijn genre kan dat toch gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |