Dat is precies mijn puntquote:Op zondag 6 september 2020 00:06 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er zijn acteurs ontslagen om tweets van tig jaren geleden, denk jij nou echt dat iemand die dwaas gehackt heeft
Vermoedelijk werd die gediscrimineerd op het eiland.quote:Op zondag 6 september 2020 00:04 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat bananen wel het eerste was wat hem opviel, maar het was wel een zegen voor hem zo zonder internet. Kon hij niet gehackt worden en zo.
Ja, eh, sorry, hoor, maar dat "We" en demense gedoe moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 00:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Bedankt voor de zinvolle bijdrage.
Bepaal jij dat voor mij? Dankjewel maar daar maak ik graag geen gebruik van.quote:Op zondag 6 september 2020 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, eh, sorry, hoor, maar dat "We" en demense gedoe moet maar eens afgelopen zijn.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 6 september 2020 00:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het ging erom dat die tweets van 'm van jaren geleden waren. Toen was ie nog niet bekend. Waarom zou toen iemand 'm gehackt hebben?
Tegenwoordig gaat alles om likes en elke zichzelf interessant vindende nitwit moet wel iets posten of gevolgd worden, dan worden het ineens influencers.... hahaha als er iets zielig is dan is het wel dat. Maar goed er gaat grof geld in om en dan is een kras op je "zogenaamde perfecte" leven ineens Eurootjes minder. Daarom doen ze dat.quote:Op zondag 6 september 2020 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zo krampachtig liegen. Zeg dan gewoon "Toen stond ik anders in het leven." Zal van je worden geaccepteerd en je blijft geloofwaardig. Wie gelooft die tenderloin-hacks nou?²
Nou in juni wilde hij nog hetzelfde als in 2009 zie zijn speech op de dam. Dus hij kan niet zeggen dat hij er nu niet meer zo over denkt.quote:Op zondag 6 september 2020 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zo krampachtig liegen. Zeg dan gewoon "Toen stond ik anders in het leven." Zal van je worden geaccepteerd en je blijft geloofwaardig. Wie gelooft die tenderloin-hacks nou?²
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwart_Lichtquote:
quote:Zwart Licht is bekend geworden met de nummers Fair Play en Wat Sorry op de GOAL soundtrack van theatercollectief MC, die in 2008 uitkwam.
Eind 2008 tekende Zwart Licht bij het hiphoplabel Top Notch, waar ze ook debuteerden met hun album Bliksemschicht.
Op 16 juli 2010 is de single van het album No Juju, genaamd Blazin, uitgebracht. Het bijbehorende album werd datzelfde jaar uitgebracht. In 2012 bracht Zwart Licht zijn derde album uit, getiteld Leeroy Draait Door
Jamaar, op de dam was hij woordkunst aan 't beoefenen.quote:Op zondag 6 september 2020 00:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou in juni wilde hij nog hetzelfde als in 2009 zie zijn speech op de dam. Dus hij kan niet zeggen dat hij er nu niet meer zo over denkt.
Best eng, ik volgde hem in ER en vond hem leuk. Mijn radar is dus gewoon stuk of er is een hoop gekniptquote:Op zondag 6 september 2020 00:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou in juni wilde hij nog hetzelfde als in 2009 zie zijn speech op de dam. Dus hij kan niet zeggen dat hij er nu niet meer zo over denkt.
To be fair vanaf 2006 zou hij al als rapper/woordkunstenaar actief zijn geweest.quote:Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Jamaar, op de dam was hij woordkunst aan 't beoefenen.
Zie nergens de naam Akwasi, noch een reden om hem te hacken.quote:Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwart_Licht
[..]
Dien de aanklacht maar in dan kan OM hem behandelen, denk dat je heel veel medestanders hebt/krijgtquote:Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef Montagui het volgende:
Lijkt me dat het OM inmiddels genoeg munitie heeft voor een aanklacht.
Beter kijken dan.quote:Op zondag 6 september 2020 00:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Zie nergens de naam Akwasi, noch een reden om hem te hacken.
quote:Akwasi, geboren in Amsterdam 1988, begon in 2001 met schrijven maar pas in 2006 met rappen. Hij is enige tijd actief geweest als host op verscheidene plekken.
In november 2007 besloten Akwasi en Hayzee samen te werken onder de naam Zwart Licht. Kort daarna vroegen ze aan rapper Leeroy versterking voor hun liveshows, waarna ze in een jaar tijd ruim 50 optredens deden.
(https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwart_Licht)
In de Apenheul toen hij de handstand deed was het een acrobaat, niet elk smoesje kun je wegwuiven hequote:Op zondag 6 september 2020 00:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Jamaar, op de dam was hij woordkunst aan 't beoefenen.
Toen was hij 19!quote:Op zondag 6 september 2020 00:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
To be fair vanaf 2006 zou hij al als rapper/woordkunstenaar actief zijn geweest.
Meelopen met die twee wijven, #teamCoronelquote:Op zondag 6 september 2020 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Best eng, ik volgde hem in ER en vond hem leuk. Mijn radar is dus gewoon stuk of er is een hoop geknipt
Jahaquote:Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Meelopen met die twee wijven, #teamCoronel
En dat zwemmen.
Er zijn in de VS al diverse "woordkunstenaars" neergeschoten door hun kunsten, Tupac of BIG bijv.quote:Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Toen was hij 19!
Lekker makkelijk hè, alles kunnen zeggen wat je wilt, onder het mom van woordkunst.
Ik vind het een excuus van niets en deze uitspraken ook veel te ver gaan maar jij noemde het bedrijven van woordkunst en dát deed hij toen ook al gewoon, niet onsuccesvol.quote:Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Toen was hij 19!
Lekker makkelijk hè, alles kunnen z3ggen wat je wilt, onder het mom van woordkunst.
quote:Akwasi blijft trots
De 32-jarige is er ontzettend trots op dat hij een donkere huidskleur heeft en refereert daarbij naar een oude, door hem geschreven, tekst. “In 2008 schreef ik een tekst genaamd ‘Sorry dat ik zwart ben’. Ik bedoelde dat sarcastisch, aangezien je eigenlijk vereerd zou moeten zijn dat ik zwart ben. Je zou vereerd moeten zijn dat je in dezelfde ruimte als mij mag ademen, because I’m black. Want ik kom van excellentie. Ik kom van koningen en koninginnen, daar komt Mitchell (Esajas, red.) ook vandaan, daar komt iedereen die zwart is vandaan. Dat mogen mensen weten, maar op het moment dat dat verzwegen wordt in de geschiedenis en er alleen maar wordt gesproken over een slachtofferrol, dan moet je dat benoemen!” De rapper wil deze boodschap graag overbrengen via zijn kunst en hoopt zo mensen te verbinden.
Verbinden
Akwasi hoopt dat mensen zich in de toekomst niet meer stilhouden en zich uitspreken tegen racisme wanneer zij dit nodig achten. Zelf wil hij dit vooral blijven doen in de vorm van kunst en muziek.
Bekijk hier het hele interview met Akwasi vanaf 27:53.
AXED
Deze theorie is niet waterdicht. Want onbekenden worden wel vaker gehackt. Maar het is ongeloofwaardig.quote:Op zondag 6 september 2020 00:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Zie nergens de naam Akwasi, noch een reden om hem te hacken.
Je zult vast een studielening bedoelen. Verder verdient Akwasi hier daadwerkelijk zijn geld mee en is 't geen hobbyrijmertje.quote:Op zondag 6 september 2020 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben tegenwoordig meer rappers dan studenten. Als ik de boys mag geloven leven we in de getto.. Uitkeringen, sociale vangnetten, studiefinanciering. En nog de staat de schuld geven als het fout gaat. Laten we aub spiegels kopen voor die gastjes.²
Zoveel kansen, zoveel hulplijnen, zoveel vangnetten. Je moet echt wel je best doen wil je het hier verpesten.quote:Op zondag 6 september 2020 00:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je zult vast een studielening bedoelen.
B.I.G. ging er zelfs voor naar Los Angeles.quote:Op zondag 6 september 2020 00:26 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er zijn in de VS al diverse "woordkunstenaars" neergeschoten door hun kunsten, Tupac of BIG bijv.
Ik ben 't met je eens hoor, het is volslagen achterlijk om enthousiast de Amerikaanse ghettocultuur te importeren/kopieren in verzorgingsstaat Nederland. Veruit het grootste probleem van al die gangsterrap figuren is hun eigen mentaliteit.quote:Op zondag 6 september 2020 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoveel kansen, zoveel hulplijnen, zoveel vangnetten. Je moet echt wel je best doen wil je het hier verpesten.²
Als meneertje daar zijn geld mee verdient mag hij wel wat beter op zijn omgang letten, want elke andere medewerker wordt voor zulk gedrag gewoon de straat op geflikkerd.quote:Op zondag 6 september 2020 00:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je zult vast een studielening bedoelen. Verder verdient Akwasi hier daadwerkelijk zijn geld mee en is 't geen hobbyrijmertje.![]()
Helemaal mee eens. Als hij i.p.v. dat rappen nou eens echt wat bij ging dragen aan de maatschappij/samenleving. Van zo'n Appa bv. krijg ik dezelfde kriebels. Al is hij wel slimmer.quote:Op zondag 6 september 2020 00:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik ben 't met je eens hoor, het is volslagen achterlijk om enthousiast de Amerikaanse ghettocultuur te importeren/kopieren in verzorgingsstaat Nederland. Veruit het grootste probleem van al die gangsterrap figuren is hun eigen mentaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |