Stem gezet. Weet niet precies waar het over gaat, maar die neger vertrouw ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Jongens ik open even een voorzichtige poll.
[poll=460]
quote:
ik mis de optie anders.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Jongens ik open even een voorzichtige poll.
[poll=460]
Ojee, en nu?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:17 schreef jameshond7 het volgende:
Ik vind sommige berichten in dit topic ook niet netjes hoor
En een meester zei dat hij zich niet hoefde te schminken om zwarte piet te spelen. Tuurlijk!quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
Verbaasd me niks, enge vent is het
En dat stukje over die juf die hem een keer Aquarium noemde. Het is sowieso kut als een grote groep jou uitlacht en zeker als je kind bent. Daar zegt hij niks verkeerds, maar gelukkig vinden een hoop mensen in al hun objectiviteit en eerlijkheid het weer achterlijk
Wij doen wel normaal, maar dit soort achterlijke figuren gaan aan de haal met van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat aquarium verhaal!
Come on, heeft niks met racisme te maken. MAN MAN MAN
Laten we gauw weer normaal doen met zijn allen.²
Ja maar dat trekt Akwasi’s tere zieltje niet. Snik, snotter.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:21 schreef Gia het volgende:
[..]
En een meester zei dat hij zich niet hoefde te schminken om zwarte piet te spelen. Tuurlijk!
Is enorm verjaard.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:23 schreef Stray_cat het volgende:
Al wat bekend van het OM ivm het aanzetten tot geweld van deze jankbak? Joehoe, echoooo
Het is niet de bedoeling dat je alles letterlijk neemt. Met snotteren bedoel ik: "zich beklagen"quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Snotteren? In dat artikel van het AD waar hij zegt dat hij zich vroeger schaamde voor zijn naam? Ik zie nergens gesnotter
Toen dat rotjoch uit de baarmoeder kwam klopte de vroedvrouw op de rug van de kleine en zei: "Het beklaagt zich al, dus het is in orde, het zal vast geen beklaagdenjong worden dat 's nachts wakker ligt van het beklagen."quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je alles letterlijk neemt. Met snotteren bedoel ik: "zich beklagen"
Wat is dit nou weer voor tenderloin. Wat kan hij daar aan doen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:29 schreef Poefbank het volgende:
Die man heeft echt een calimerocomplex. Wat een kutleven heb je dan! Schijnheilige afstammeling van slavenhandelaren.
Precies. Wat kan ik aan onze geschiedenis doen? Die zin geeft zijn hypocrisie aan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor tenderloin. Wat kan hij daar aan doen?²
Dit ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Enchanter het volgende:
Altijd het zelfde liedje , als een BNer iets op social media plaats , wat achteraf toch niet zo handig was , zijn ze ineens gehackt
Ah, zo. Ja, mee eens. Die onzin altijd om generatie x op te laten draaien voor de acties van generatie. Zo heb je altijd wel een reden voor onenigheid.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:34 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Precies. Wat kan ik aan onze geschiedenis doen? Die zin geeft zijn hypocrisie aan.
Ik ken de beste man alleen vanwege mijn favoriete TV programma wat bijna gecanceld werd: Veronica Inside.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Nicksanders het volgende:
Kan Aquarium niet ophoepelen ik zag hem voor het eerst bij expeditie Robinson toen dacht ik cool gunde hem de finale wel.
Nu denk ik wat een walgelijke gast hopelijk moet die voor straf zwarte piet spelen en dat die via de schoorsteen recht in een aquarium valt.
Ik was vanmiddag gehackt. Maar dan alleen in het "protesten in Pakistan" topic.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:36 schreef Enchanter het volgende:
Altijd het zelfde liedje , als een BNer iets op social media plaats , wat achteraf toch niet zo handig was , zijn ze ineens gehackt
Wat hem dus niet gelukt isquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken de beste man alleen vanwege mijn favoriete TV programma wat bijna gecanceld werd: Veronica Inside.²
Doe ff link , ben te moe/lui om te zoekenquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag gehackt. Maar dan alleen in het "protesten in Pakistan" topic.
Veronica imside is inderdaad een top show ben benieuwd hoe dat verder gaat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken de beste man alleen vanwege mijn favoriete TV programma wat bijna gecanceld werd: Veronica Inside.²
Omdat het een lelijke brulaap is misschien en daardoor de aandacht heeft getrokken met zijn ondoordachte acties, wat BansheeBoy ook zegt....?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou iemand het twitteraccount van een onbekende 23-jarige hacken? Tot 2x toe...
Maar dit is al van jaren terugquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:57 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Omdat het een lelijke brulaap is misschien en daardoor de aandacht heeft getrokken met zijn ondoordachte acties?
Lieverd, wat je in 2001 op internet zet is in 2020 nog terug te halen en te googlen.quote:
Nu, ja, toen nog niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:57 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Omdat het een lelijke brulaap is misschien en daardoor de aandacht heeft getrokken met zijn ondoordachte acties, wat BansheeBoy ook zegt....?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:59 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Lieverd, wat je in 2001 op internet zet is in 2020 nog terug te halen en te googlen.
quote:
Everything you say/post on the internet will be used against you, no matter what, whenever en why you thought it was wise to post it. When you have a big mouth, it will be shut down, and we will do anything do make that possible.quote:
Het ging erom dat die tweets van 'm van jaren geleden waren. Toen was ie nog niet bekend. Waarom zou toen iemand 'm gehackt hebben?quote:Op zondag 6 september 2020 00:02 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Everything you say/post on the internet will be used against you, no matter what, whenever en why you thought it was wise to post it. When you have a big mouth, it will be shut down, and we will do anything do make that possible.
We?quote:Op zondag 6 september 2020 00:02 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Everything you say/post on the internet will be used against you, no matter what, whenever en why you thought it was wise to post it. When you have a big mouth, it will be shut down, and we will do anything do make that possible.
Er zijn acteurs ontslagen om tweets van tig jaren geleden, denk jij nou echt dat iemand die dwaas gehackt heeftquote:Op zondag 6 september 2020 00:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het ging erom dat die tweets van 'm van jaren geleden waren. Toen was ie nog niet bekend. Waarom zou toen iemand 'm gehackt hebben?
Dat is precies mijn puntquote:Op zondag 6 september 2020 00:06 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er zijn acteurs ontslagen om tweets van tig jaren geleden, denk jij nou echt dat iemand die dwaas gehackt heeft
Vermoedelijk werd die gediscrimineerd op het eiland.quote:Op zondag 6 september 2020 00:04 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat bananen wel het eerste was wat hem opviel, maar het was wel een zegen voor hem zo zonder internet. Kon hij niet gehackt worden en zo.
Ja, eh, sorry, hoor, maar dat "We" en demense gedoe moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 00:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Bedankt voor de zinvolle bijdrage.
Bepaal jij dat voor mij? Dankjewel maar daar maak ik graag geen gebruik van.quote:Op zondag 6 september 2020 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, eh, sorry, hoor, maar dat "We" en demense gedoe moet maar eens afgelopen zijn.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 6 september 2020 00:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het ging erom dat die tweets van 'm van jaren geleden waren. Toen was ie nog niet bekend. Waarom zou toen iemand 'm gehackt hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |