Die komen aanvliegen, net als die Thorium reactoren van 'mquote:
Alles is gescript, ook die eindfoto's en de anecdotes die Janjaap en Peter doen.quote:Op zondag 20 september 2020 07:09 schreef marzman het volgende:
[..]
Die eindfoto's waren leuk in het begin, maar na 24 jaaris het leuke daar inderdaad wel af. Het lijkt alsof ze de hele uitzending daar over na kunnen denken, maar ze zijn natuurlijk continu bezig. Dan zijn die scripted grapjes van Harm nog leuker. Maar het concept van het programma is nog steeds leuk.
JanJaap zal wel veel nieuws kijken in Belgie en in Nederland, want in Vlaanderen heeft hij ook dagelijks een grappig actualiteitenprogramma (als presentator).
zelfs Barbie zit minder plastic in..quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:20 schreef Eightyone het volgende:
"Alle kinderen willen toch een pratende pop die echt kan plassen."
(Over Sylvie)
Bas Haring.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:05 schreef ArnosL het volgende:
Die gast met die bril (weet z'n naam niet) snapt het programma niet volgens mij.
Beter dan niks zeggen of geforceerd grappig doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:05 schreef ArnosL het volgende:
Die gast met die bril (weet z'n naam niet) snapt het programma niet volgens mij.
Wanneer is humor niet geforceerd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:39 schreef PzKpfw het volgende:
Die vrouw komt zo nep over met die geforceerde humor.
Als het van mannen komt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wanneer is humor niet geforceerd?
De aflevering in Dronten met de slagerij was toch wel heftige aflevering voor een klein WcPotjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dan wist je dat het kwam en volgens zie je niks, alleen de afloop
Met die hand die erin kwam tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
De aflevering in Dronten met de slagerij was toch wel heftige aflevering voor een klein WcPotje
Ken ik niet. Hoeft het niet te zienquote:
Dit is toch geen muziek.quote:
Je kan beter de ongecensureerde versie beluisteren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ken ik niet. Hoeft het niet te zien
Dit gehuil hoor ik al twintig jaar lang.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:56 schreef RipCity het volgende:
Begin bijna te denken dat het maar tijd is voor dit programma om te stoppen...
Gewoon HEEL matige schrijvers. Vooral harm's grappen zijn het totaal niet meer.. Misschien zijn de schrijvers bang? Voorheen waren zijn grappen juist keihard maar nu ...
Dat valt wel mee, alleen Peter zou vervangen moeten worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:56 schreef RipCity het volgende:
Begin bijna te denken dat het maar tijd is voor dit programma om te stoppen...
Gewoon HEEL matige schrijvers. Vooral harm's grappen zijn het totaal niet meer.. Misschien zijn de schrijvers bang? Voorheen waren zijn grappen juist keihard maar nu ...
Is ie ook toch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:48 schreef superniger het volgende:
Daniel Verlaan denkt dat hij mister bigstar is.
Ik vermaak me er ook best mee. Er lopen gewoon een paar chronische janksmoelen rond op fok.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:45 schreef Stofje het volgende:
FOK! vergeten qua DWHN, dus de negativiteit over het programma gelukkig ook gemist. En dat is helemaal niet erg. Ik vond het een prima seizoen. Hup Harm!
Het is een stokpaardje van me hoor, maar DWHN is echt altijd zo geweest. Omdat er zoveel oude fragmenten / hoogtepunten op YouTube staan, líjkt het alsof het vroeger echt beter was. Ben ik het overigens ook wel deels mee eens, Raoul Heertje is ongeëvenaard. Jan Jaap doet het overigens ook heel goed, maar haalt dat niveau niet. Als je dat idee loslaat, was dit gewoon een prima seizoen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermaak me er ook best mee. Er lopen gewoon een paar chronische janksmoelen rond op fok.
Acda en Heertje was gewoon een godenduoquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een stokpaardje van me hoor, maar DWHN is echt altijd zo geweest. Omdat er zoveel oude fragmenten / hoogtepunten op YouTube staan, líjkt het alsof het vroeger echt beter was. Ben ik het overigens ook wel deels mee eens, Raoul Heertje is ongeëvenaard. Jan Jaap doet het overigens ook heel goed, maar haalt dat niveau niet. Als je dat idee loslaat, was dit gewoon een prima seizoen..
Dat geldt niet enkel voor DWHN. Bij elke langlopende show herinneren mensen zich vooral de hoogtepunten en hebben ze bij een mindere aflevering vaak het idee dat het vroeger allemaal beter was, maar die mindere afleveringen van vroeger zijn vaak gewoon vergeten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een stokpaardje van me hoor, maar DWHN is echt altijd zo geweest. Omdat er zoveel oude fragmenten / hoogtepunten op YouTube staan, líjkt het alsof het vroeger echt beter was. Ben ik het overigens ook wel deels mee eens, Raoul Heertje is ongeëvenaard. Jan Jaap doet het overigens ook heel goed, maar haalt dat niveau niet. Als je dat idee loslaat, was dit gewoon een prima seizoen..
heb wel het idee dat Peter Pannekoek beter is als schrijver dan als deelnemer... Hij zit er beetje gezapig bij en de scherpte lijkt er vanaf.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat geldt niet enkel voor DWHN. Bij elke langlopende show herinneren mensen zich vooral de hoogtepunten en hebben ze bij een mindere aflevering vaak het idee dat het vroeger allemaal beter was, maar die mindere afleveringen van vroeger zijn vaak gewoon vergeten.
Beetje tweedehands grappen verkopen op de staatszender...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:19 schreef Monolith het volgende:
Zit de slimste mens ter wereld te kijken en daar zit Jan-Jaap exact dezelfde grap / anekdote te vertellen als bij DWHN over zijn coronatest.
Niets mis mee. Anders land, ander programma.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:19 schreef Monolith het volgende:
Zit de slimste mens ter wereld te kijken en daar zit Jan-Jaap exact dezelfde grap / anekdote te vertellen als bij DWHN over zijn coronatest.
Precies. Lijkt me loodzwaar: constant altijd origineel en nieuw materiaal brengen. En dan heb je een goed verhaal, kun je het maar één keer vertellen. Best kut. Pas geleden zei iemand hier: Peter Pannekoek test zijn grappen bij DWHN. Dat is natuurlijk pertinente onzin: hij kan die grappen juist nevernooit meer gebruiken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niets mis mee. Anders land, ander programma.
Nee, hij test z'n grappen niet, hij gebruikt anecdotes en grappen uit zijn shows, hij verzint op dat moment niks nieuws maar aangezien het grootste deel van de kijkers die shows niet hebben gezien weten die dat toch niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Precies. Lijkt me loodzwaar: constant altijd origineel en nieuw materiaal brengen. En dan heb je een goed verhaal, kun je het maar één keer vertellen. Best kut. Pas geleden zei iemand hier: Peter Pannekoek test zijn grappen bij DWHN. Dat is natuurlijk pertinente onzin: hij kan die grappen juist nevernooit meer gebruiken.
Dat is wel vaker, hij doet ook De Ideale Wereld in Belgie en dat is ook een grappig actualiteitenprogramma, dus tja. Waarom ook niet, ander land, ander publiek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:19 schreef Monolith het volgende:
Hopelijk snapt Sinan dit spelletje wel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:59 schreef Operc het volgende:
Vanavond weer, met Sinan Can en Bram Krikke als gasten.
Ging het bij een ander programma fout dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopelijk snapt Sinan dit spelletje wel.
Was bij de Slimste niet echt een succes nee.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:39 schreef Operc het volgende:
[..]
Ging het bij een ander programma fout dan?
Hij leek het ook niet heel leuk te vindenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was bij de Slimste niet echt een succes nee.
Oeh, misschien even terugzoeken dan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was bij de Slimste niet echt een succes nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |