Je kan beter de ongecensureerde versie beluisteren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ken ik niet. Hoeft het niet te zien
Dit gehuil hoor ik al twintig jaar lang.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:56 schreef RipCity het volgende:
Begin bijna te denken dat het maar tijd is voor dit programma om te stoppen...
Gewoon HEEL matige schrijvers. Vooral harm's grappen zijn het totaal niet meer.. Misschien zijn de schrijvers bang? Voorheen waren zijn grappen juist keihard maar nu ...
Dat valt wel mee, alleen Peter zou vervangen moeten worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:56 schreef RipCity het volgende:
Begin bijna te denken dat het maar tijd is voor dit programma om te stoppen...
Gewoon HEEL matige schrijvers. Vooral harm's grappen zijn het totaal niet meer.. Misschien zijn de schrijvers bang? Voorheen waren zijn grappen juist keihard maar nu ...
Is ie ook toch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:48 schreef superniger het volgende:
Daniel Verlaan denkt dat hij mister bigstar is.
Ik vermaak me er ook best mee. Er lopen gewoon een paar chronische janksmoelen rond op fok.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:45 schreef Stofje het volgende:
FOK! vergeten qua DWHN, dus de negativiteit over het programma gelukkig ook gemist. En dat is helemaal niet erg. Ik vond het een prima seizoen. Hup Harm!
Het is een stokpaardje van me hoor, maar DWHN is echt altijd zo geweest. Omdat er zoveel oude fragmenten / hoogtepunten op YouTube staan, líjkt het alsof het vroeger echt beter was. Ben ik het overigens ook wel deels mee eens, Raoul Heertje is ongeëvenaard. Jan Jaap doet het overigens ook heel goed, maar haalt dat niveau niet. Als je dat idee loslaat, was dit gewoon een prima seizoen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermaak me er ook best mee. Er lopen gewoon een paar chronische janksmoelen rond op fok.
Acda en Heertje was gewoon een godenduoquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een stokpaardje van me hoor, maar DWHN is echt altijd zo geweest. Omdat er zoveel oude fragmenten / hoogtepunten op YouTube staan, líjkt het alsof het vroeger echt beter was. Ben ik het overigens ook wel deels mee eens, Raoul Heertje is ongeëvenaard. Jan Jaap doet het overigens ook heel goed, maar haalt dat niveau niet. Als je dat idee loslaat, was dit gewoon een prima seizoen..
Dat geldt niet enkel voor DWHN. Bij elke langlopende show herinneren mensen zich vooral de hoogtepunten en hebben ze bij een mindere aflevering vaak het idee dat het vroeger allemaal beter was, maar die mindere afleveringen van vroeger zijn vaak gewoon vergeten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een stokpaardje van me hoor, maar DWHN is echt altijd zo geweest. Omdat er zoveel oude fragmenten / hoogtepunten op YouTube staan, líjkt het alsof het vroeger echt beter was. Ben ik het overigens ook wel deels mee eens, Raoul Heertje is ongeëvenaard. Jan Jaap doet het overigens ook heel goed, maar haalt dat niveau niet. Als je dat idee loslaat, was dit gewoon een prima seizoen..
heb wel het idee dat Peter Pannekoek beter is als schrijver dan als deelnemer... Hij zit er beetje gezapig bij en de scherpte lijkt er vanaf.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat geldt niet enkel voor DWHN. Bij elke langlopende show herinneren mensen zich vooral de hoogtepunten en hebben ze bij een mindere aflevering vaak het idee dat het vroeger allemaal beter was, maar die mindere afleveringen van vroeger zijn vaak gewoon vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |